pääsykoetulosten odottajat
no niin, ei jaksais millään odotella 1.7. asti kun tulee tietoa..
onko teille tullut yliopiston hauista miten aikaisin tietoa, vai onko vaan pakko kärsiä juhannyksen yli...ootteko saaneet tekstari-ilmoituksia vai vain opintopolussa vai miten?
Kommentit (1328)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttökatko :|
23v ensikertalainen odottaa sh tuloksia. Aiempi hoitoalan tutkintoLähihoitaja ei ole oikea hoitoalan tutkinto. Toivottavasti olet käynyt edes lukion.
Mee hei ite pesemään niitä mattoja jos ei oo parempaa tekemistä kuin päivittää av:ta sormet verillä ja kiusata stressaantuneita hakijoita. Jo syksyllä on seuraava yhteishaku, hae sinäkin opiskelemaan jotain kiinnostavaa alaa!
Mitä ihmettä tällä ihmisten mollaamisella ja toisille ilkkumisella saavuttaa? Jos nyt vaan annetaan jokaisen odottaa tuloksiaan ihan sillä haluamallaan tavalla. Toiset ei pysty keskittymään muuhun kuin siihen F5:n rämppäämiseen, toiset pystyvät helposti odottamaan perjantaihin.
Eikä kenenkään koulutustaustaa ole mitään syytä alkaa vähätellä. Ei yliopistoon pelkillä lukion papereilla mennä.
Vierailija kirjoitti:
Pääsin sairaanhoitajaksi oamkiin!!!!
Jopa joo? Minäkin odottelen oamkin tuloksia
Onko sote puolelta tullut vastauksia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääsin sairaanhoitajaksi oamkiin!!!!
Jopa joo? Minäkin odottelen oamkin tuloksia
Siis onko OAMKista OIKEESTI tullu jotain? Itsekin odotan sieltä, tosin kulttuuripuolta.
Vierailija kirjoitti:
Onko muut luokanopettajaksi hakeneet saaneet tietoa?
Itse hain Tampereelle ja tää odotus tekee hulluksi.... :D
Entä Helsingin luokanope? Tiedättekö ketään, joka olisi sieltä saanut jo tuloksen?
Onks kukaan muu pyrkimässä työkkärin kautta omaehtoiseen opiskeluun? Kun sieltähän saa päätöksen vasta, kun on tullut hyväksytyksi oppilaitokseen & hakenut sieltä lomakkeeseen tiedot. Mietin vaan, että pitääköhän se työkkärihomma saada kuntoon ennen opiskelupaikan vastaanottoa, ettei sitten käy niin, että vastaanottaa opiskelupaikan ja työkkäri ei lähdekään tukemaan. Stressaa, että miten ehtii asian hoitaa, kun työkkärillä kuitenkin 2 viikon käsittelyaika tms.
Onko muut saaneet tietää Tampereen Yliopiston johtamiskorkeakoulun maisterihaun tuloksia?
Mun käsittääkseni tre ja hki kasvatustieteet ei oo vielä julkassut mitään, niitä täälläkin odotellaan😫
Onko se totta että sote alalta in alkanut tulemaan vastauksia vai kiusaako joku törppö ihmisiä eri keskustelupalstoilla? Itse en pääse opintopolkuun eikä ainakaan s postia ole tullut ja sosionomiksi hakenut.
Vierailija kirjoitti:
Onko se totta että sote alalta in alkanut tulemaan vastauksia vai kiusaako joku törppö ihmisiä eri keskustelupalstoilla? Itse en pääse opintopolkuun eikä ainakaan s postia ole tullut ja sosionomiksi hakenut.
Mihin kouluun hait?
Mpkk tulokset julki :) En päässyt, ensvuonna uudelleen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin kouluun hait?
Lahden ammattikorkeaan...
Hei, tyhmä kysymys, mutta mitä "uusien opiskelijoiden tulee toimittaa kopio tutkintotodistuksista" tarkoittaa? Siis haluavatko kopiot sekä lukion päättötodistuksesta että ylioppilastodistuksesta? Mitään keskiarvoja tms. ei hakemallani linjalla pyydetty. Kunhan mietin jo tätä, vaikkei tuloksiakaan ole vielä tullut.:P
Mulla on aikaa lukiosta valmistumisesta jo lähes 10 v., toivottavasti ne todistukset löytyvät tuolta jostain, jos pääsen... Muistaakseni aiempaan AMK-tutkintoon päästessäni ei kyselty todistuksia, vaan sanoivat saavansa tiedot sähköisesti.
Pääsin OAMK ensimmäiseen valintakohteeseeni!
Onko minkään lääkiksen tuloksia vielä tullu?
Pääsin OAMK! :) Mites muut? Aika ruuhkainen opintopolku..
Tampereen OKL:n tuloksia minäkin odottelen...