pääsykoetulosten odottajat
no niin, ei jaksais millään odotella 1.7. asti kun tulee tietoa..
onko teille tullut yliopiston hauista miten aikaisin tietoa, vai onko vaan pakko kärsiä juhannyksen yli...ootteko saaneet tekstari-ilmoituksia vai vain opintopolussa vai miten?
Kommentit (1328)
Vierailija kirjoitti:
Menkää vittuun mammat, jos tämä ei edes koske teidän Kauno-Vienojanne tänä vuonna.
Kauno-Vieno, ei noin rumasti puhuta muille ihmisille! Kotikasvatus taisi sittenkin jäädä puutteelliseksi :-(
Terveisin äiti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttökatko :|
23v ensikertalainen odottaa sh tuloksia. Aiempi hoitoalan tutkintoLähihoitaja ei ole oikea hoitoalan tutkinto. Toivottavasti olet käynyt edes lukion.
Oot varmaan ite käyny "Elämän koulun"? En jaksa ymmärtää millasilla ihmisillä on tarve lytätä toisten ammatteja. Opit arvostamaan lähihoitajia viimeistään siinä vaiheessa kun itse tai omaisesi on hoidon tarpeessa.
Ja hyvin on sairaanhoitajan opinnoissa pärjännyt lähihoitajan pohjallakin. Ei ongelmia.
Ja kesätöitä löytynyt hyvin jopa voinut valita, minkä ottaa..
Vitsit kun saisi tulokset! Mul on tänää synttärit ja ois niin paras synttärilahja, jos pääsisin sisään 😆😆
Saamari, kun hämäläiset on hitaita. Paitsi minä. Herätys, Tampere, lapsesi vartoo!
Miten voi olla että muihin lääkiksiin ois jo tullu mutta helsinkiin ei vaan edelleenkään??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttökatko :|
23v ensikertalainen odottaa sh tuloksia. Aiempi hoitoalan tutkintoLähihoitaja ei ole oikea hoitoalan tutkinto. Toivottavasti olet käynyt edes lukion.
Oot varmaan ite käyny "Elämän koulun"? En jaksa ymmärtää millasilla ihmisillä on tarve lytätä toisten ammatteja. Opit arvostamaan lähihoitajia viimeistään siinä vaiheessa kun itse tai omaisesi on hoidon tarpeessa.
Ja hyvin on sairaanhoitajan opinnoissa pärjännyt lähihoitajan pohjallakin. Ei ongelmia.
Ja kesätöitä löytynyt hyvin jopa voinut valita, minkä ottaa..
Pelkkää etua lh pohjasta. Lukiosta tulleille perushoitokin ihan vieras käsite.
Vieläkään ei tuloksia... :( Mitä tässä vois oikeen tehdä, mattopyykin lisäks? Aika kuluu niin saamarin hitaasti ja kuumekin tais jo nousta stressistä..
Rauhoittukaa hyvät ihmiset. Ihan sama kuinka paljon stressaatte, tulos tulee olemaan se, mitä se on! :) Sille ei voi mitään. Tää on hyvä hetki opetella kanavoimaan stressi oikein sellaisiin asioihin, joihin voi itse vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vitsit kun saisi tulokset! Mul on tänää synttärit ja ois niin paras synttärilahja, jos pääsisin sisään 😆😆
Mullakin on tänään synttärit. Saa nähdä saadaanko molemmat synttärilahja. :)
Mököttäjä kirjoitti:
Vieläkään ei tuloksia... :( Mitä tässä vois oikeen tehdä, mattopyykin lisäks? Aika kuluu niin saamarin hitaasti ja kuumekin tais jo nousta stressistä..
Toivottavasti et sote-alalle hakenut jos pelkkä tulosten odottelu aiheuttaa niin ison stressin, että kuume nousee.
Oon jo luovuttanut tämänkin päivän suhteen, tulokset tulevat taatusti vasta perjantaina. :(
Vierailija kirjoitti:
Mököttäjä kirjoitti:
Toivottavasti et sote-alalle hakenut jos pelkkä tulosten odottelu aiheuttaa niin ison stressin, että kuume nousee.
No voi hitsi, juuri sinne! :)
Mököttäjä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mököttäjä kirjoitti:
Ja siellähän se paineensietokyky on ihan tarpeeton..
Vierailija kirjoitti:
Mököttäjä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mököttäjä kirjoitti:
Ja siellähän se paineensietokyky on ihan tarpeeton..
Eiköhän se valintakoeporukka osaa ite arvioida sovellunko alalle vai en. :)
Jep, soitin eilen Metropoliaan, ja kaikki soteli-tulokset tulee tosiaan kerralla ja vasta 1.7.
Vierailija kirjoitti:
Jep, soitin eilen Metropoliaan, ja kaikki soteli-tulokset tulee tosiaan kerralla ja vasta 1.7.
Mun mielestä näin sanottiin Turunkin soteli-pääsykokeissa että 1.7 tulee tieto. Että turha tässä ennen sitä on näköjään mitään odotella.