pääsykoetulosten odottajat
no niin, ei jaksais millään odotella 1.7. asti kun tulee tietoa..
onko teille tullut yliopiston hauista miten aikaisin tietoa, vai onko vaan pakko kärsiä juhannyksen yli...ootteko saaneet tekstari-ilmoituksia vai vain opintopolussa vai miten?
Kommentit (1328)
Huh kiitos sinä äkäinen tampereelle viestiä laittanut! :D on siis vielä mahdollisuuksia. Ai kauhee kun jännittää....päivitän tätä topickia varmaan joka toinen sekunti.
Ei oo kyllä metropoliasta tai laureasta mitään vielä kuulunut
Sote-alan tulokset tulee varmaan tänään tai huomenna. Voi tulla mihin kellon aikaan tahansa, esim yöllä.
Ei sote-alaa oo jätetty viime tippaan. Taatusti tulee ennen perjantaita, esivalinnankin tulokset tuli tyylikkäästi etuajassa.
Pääsin sairaanhoitajaksi oamkiin!!!!
Nyt jännittää ihan törkeesti kun on alkanut satelemaan noita tuloksia muille. D:
Siis jotkut on alkanu saamaan nyt sairaanhoitaja tuloksia?? Onko oamk mukana valintakoeyhteistyössä? Jos on niin muidenkin amk:n sotealat valmiina
Tsemppiä hirveesti kaikille!!!!
Ylivieskan yhteisöpedagogin tulokset tuli aamulla.
Lääkiksiin hakijat, menkää älyvuotoon. Siellä on tunnelmaa.........
Ärrght,ghgdfdfg, miksi niitä tuloksia pitää ripotella tolleen? Musta olisi mukavampaa jos kaikki tulokset tulisi tasan silloin kun on ilmoitettu että ne tulee >___> Raastaa hermoja tällanen.
Tää toki sellaisen, jonka tulokset tulee todennäköisesti tuolloin 1.7, mielipiteenä. Vähän oma lehmä ojassa eikä mikään täysin objektiivinen mielipide. En pysty nyt sellaiseen.
Tsemppiä kaikille ja muistakaa että älkää masentuko jos ei pääse!! Jo syyskuussa uusi haku moniin paikkoihin mm sote-alalle!
Te jotka saaneet sote-aloilta hyväksynnän, tuliko s-postiin ilmoitus?
Hemmetti! Ei sinne vaan pääse läpi. Haluan nähdä edes sen kesken-viestin!
Ei helvetti....oon kaupungilla ja olin et nyt oon ollut jo niin kauan (2 tuntia) päivittämättä/tarkistamatta opintopolkua et mulla on lupa käydä kirjautumassa. No. Sit kun piti alkaa tunnuslukuja kaivaa niin eiiiiii, tietty se lappu jäi yöpöydälle kun kirjauduin kotona katsomaan tuloksettomuutta. :D En siis voi tehdä mitään kun kotiinkaan en pääse vielä tunteihin. Nyyh. :D
Onko joku päässyt nyt kirjautumaan ja kattomaan tuloksia?
Itselleni vain jumittaaaaaa
En oo käyny tänään koko päivänä opintopolussa, oon ylpee! :D
Äsken kävin. HKI valtsika kesken.
Vierailija kirjoitti:
Onko joku päässyt nyt kirjautumaan ja kattomaan tuloksia?
Itselleni vain jumittaaaaaa
Pääsin, mutta sivusto jumittaa eikä tuloksia vielä oo tullut (Tampereelta).
Ei ole tullut, hain siis Metropolian viestintään.