Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pääsykoetulosten odottajat

buubää
07.06.2016 |

no niin, ei jaksais millään odotella 1.7. asti kun tulee tietoa..

onko teille tullut yliopiston hauista miten aikaisin tietoa, vai onko vaan pakko kärsiä juhannyksen yli...ootteko saaneet tekstari-ilmoituksia vai vain opintopolussa vai miten?

Kommentit (1328)

Vierailija
481/1328 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli jo ennen Juhannusta s-postiin ilmoitus hyväksymisestä.

Mistä ja mikä ala???

Vierailija
482/1328 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monilla on vielä jännitettävää. Viime vuonna äitinä jännitin mutta hyvin kävi pojan. Pääsi sinne minne halusi ja minne on vaikeeta päästä. 

Laitoshuoltajaksi?

Hgin lääketieteelliseen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
483/1328 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyamk julkassut tiedot....

Mikä ala????

Sosionomi.

Vierailija
484/1328 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kukaan saanut Treelta hyväksyvää tietoa ja silti sen sähköpostin?

Haluaisin kanssa tietää

En ole saanut kumpaakaan :D

Lähettääköhän ne vain satunnaisesti valituille tuon kyselyn?

Vierailija
485/1328 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin sain tuon tampereen hakjakyselyn. tuuletin eka, että en oo saanut että ehkä oon sisällä...sit menin roskapostiin ja siellähän se oli. :s ehkä se tulee kaikille...tsekatkaa roskapostinne! mulla ei ainakaan puhelin päivitä sitä automaattisesti. P.s.hki valtiotieteellinen ei oo tullu

Vierailija
486/1328 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin näin äkäisen temperamentin omaavana lähti kiukkuinen palaute Tampereen yliopiston hakijapalveluihin siitä kyselystä:D Sanoin, että itse ainakin haluaisin ihan virallisesti saada tietää sisäänpääsystäni ennen tuollaisten kyselyiden tuloa....

Vierailija
487/1328 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällaisen kommentin informaatioarvo on nolla. Samoin niiden, jotka kertovat vain, että "Turun yliopistosta tulokset!1". Kun opintoala on se ratkaiseva, ei oppilaitos.

Vierailija
488/1328 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei mikä toi Tampereen kysely on.... Jos ne jo tietää etten pääse miksi ne ei voi ilmoittaa sitä opintopolussa??

Ainakin itse sain pääsykokeista lähtiessä lappusen, jossa kerrottiin että kyseinen hakijakysely lähetetään kaikille kokeeseen osallistuneille.

Itselle tuli moinen kanssa tänään. Hieman hypähti sydän kurkkuun, kun näkyi sähköpostissa hakijapalvelut lähettäjänä.

Vierailija
489/1328 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällaisen kommentin informaatioarvo on nolla. Samoin niiden, jotka kertovat vain, että "Turun yliopistosta tulokset!1". Kun opintoala on se ratkaiseva, ei oppilaitos.

Siis ei pelkkä oppilaitos.

Vierailija
490/1328 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin sain tuon tampereen hakjakyselyn. tuuletin eka, että en oo saanut että ehkä oon sisällä...sit menin roskapostiin ja siellähän se oli. :s ehkä se tulee kaikille...tsekatkaa roskapostinne! mulla ei ainakaan puhelin päivitä sitä automaattisesti. P.s.hki valtiotieteellinen ei oo tullu

Toivottavasti meni noilla muillakin roskapostiin sit... Ehkä toivoa vielä on. Ois kyllä tosi epäreilua lähettää toi sähköposti vain niille, jotka ei päässyt, ennen kuin tulokset on ees tullut.

Vierailija
491/1328 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmää ettei Tre päivitä mitään. En käynyt pääsykokeessa eikä siltikään näy etten päässyt sinne. Aina vaan kesken. d'ah

Vierailija
492/1328 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No perkele :D siellähän se

Vierailija
493/1328 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEI IHMISET

Tampereen hakijakysely on lähetetty kaikille hakijoille! Olen se joka lähetti äkäisen palautteen, ja sieltä vastattiin mulle noin:D

Vierailija
494/1328 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vieläkään tuloksia metropoliasta tai laureasta kellään?

Vierailija
495/1328 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rii kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei mikä toi Tampereen kysely on.... Jos ne jo tietää etten pääse miksi ne ei voi ilmoittaa sitä opintopolussa??

Ainakin itse sain pääsykokeista lähtiessä lappusen, jossa kerrottiin että kyseinen hakijakysely lähetetään kaikille kokeeseen osallistuneille.

Itselle tuli moinen kanssa tänään. Hieman hypähti sydän kurkkuun, kun näkyi sähköpostissa hakijapalvelut lähettäjänä.

Minäkin sain tuollaisen lappusen, mutta sain myös kyselyn pääsykokeen jälkeen joten ajattelin sen tarkoittavan sitä.

Vierailija
496/1328 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh. Opintopolussa taas käyttökatko (tulisiko vihdoin niitä Tampereen tuloksia???) ja tää palsta ei taaskaan näytä uusimpia viestejä. Pinna kireellä :D

Vierailija
497/1328 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku Suomi24:ssä kertoo saaneensa tuloksia Metropolian sh-linjalta mutta itse en nyt pääse kirjautumaan opintopolkuun, käyttökatko... 

Vierailija
498/1328 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku Suomi24:ssä kertoo saaneensa tuloksia Metropolian sh-linjalta mutta itse en nyt pääse kirjautumaan opintopolkuun, käyttökatko... 

Oikeestiko!? :o

Vierailija
499/1328 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereella ehkä osaavat ensi vuonna ajoittaa tuon hakijakyselyn silloin kun KAIKILLE on tulokset tulleet eli 1.7 jälkeen :D Pienet asiat vaikuttaa ja varmaan kaikki hakijat menneet ihan sekaisin tuosta, osa varmaan pyörtyneenä kauhusta. Ruuhkautuikohan (=kaatui) toi Opintopolkukin sen takia?

Naurattaa että itekin menin siitä ihan paniikkiin ja kun päivittämällä pääsin vihdoin tsekkaamaan opintopolkua, aloin käymään kaikkia teorioita läpi siitä että miksei tuloksia näy ja hirveet tärinät ja sydämenhakkaus päällä. Tampere mulla tosin vasta kolmantena hakuvaihtoehtona mutta silti. 

On tää stressaavaa.

Vierailija
500/1328 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan saanut tuloksia Turun AMK:n sosionomikoulutuksesta?