pääsykoetulosten odottajat
no niin, ei jaksais millään odotella 1.7. asti kun tulee tietoa..
onko teille tullut yliopiston hauista miten aikaisin tietoa, vai onko vaan pakko kärsiä juhannyksen yli...ootteko saaneet tekstari-ilmoituksia vai vain opintopolussa vai miten?
Kommentit (1328)
Olisko voinut vähän porrastaa tulosten julkaisemista niin Opintopolku ei olis koko ajan kaatunut! Aaargh!
Minäkin sain Tampereen yliopistolta sähköpostia jossa oli hakijakysely,..... todella toivon ettei se tarkoita mitään. Viime vuonna tuli samanlainen enkä päässyt, ehkä se lähetetään kaikille....
Vierailija kirjoitti:
Tulis jo turun sote-alan tulokset....
Huomenna tulee, luotan siihen! Pakko tulla prkl!!
Vierailija kirjoitti:
Minäkin sain Tampereen yliopistolta sähköpostia jossa oli hakijakysely,..... todella toivon ettei se tarkoita mitään. Viime vuonna tuli samanlainen enkä päässyt, ehkä se lähetetään kaikille....
Ahdistaa ihan helvetisti, mäkin sain sen :( Toisaalta varmasti haluavat yliopistolla kuulla sisäänpäässeidenkin hakukokemuksesta, eikös? Toisaalta en sitten tiedä, mitä opiskelemaan päässeet tekisivät avoimen etusetelillä.
Tulispa ne tulokset jo, ihan hirveetä pelotella hakijoita tuollaisilla sähköposteilla, tarkoitti tuo sitten mitään tai ei.
Onko Helsingin Yliopiston Valtiotieteellisen tulokset jo tulleet?
Minäkin sain tuon viestin :/ Tampereen OKL:n tuloksia odottelen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä muualla aiheesta keskustellaan? Olen siis se ensimmäinen Metropolian kulttuurilinjojen perään huutelija... Jos vaikka jollain toisella palstalla olisi samoille linjoille hakijoita vähän enemmän kuin mitä täällä on tullu vastaan (terve vaan sille yhdelle!).
Saanko kysyä tarkemmin vielä mikä ala? T se toinen
Demissä en uskalla ainakaan alaa kertoa kun siel on nimimerkit
Mä taas kirjauduin Demiin vain tätä asiaa kyselläkseni, mutta sielläkään en uskaltanut tarkkaa alaa kertoa :'D Mutta muotoiluun hain. Minne itse?
t. se ensimmäinen
Onko kukaan saanut Treelta hyväksyvää tietoa ja silti sen sähköpostin?
Hei mikä toi Tampereen kysely on.... Jos ne jo tietää etten pääse miksi ne ei voi ilmoittaa sitä opintopolussa??
...ja edelleen kesken Metropolian muotoilun kohdalla. Tällä viikolla menee muuten päivät hitaasti, kun koittaa miettiä kaikkia vaihtoehtoja ja epävarmuus kalvaa sisintä. Järkihän tässä lähtee!
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan saanut Treelta hyväksyvää tietoa ja silti sen sähköpostin?
Haluaisin kanssa tietää
Kuin myös sain ton s.postiviestin. Hain tampereelle sosiaalityötä. Kyllä mä uskon että kaikki jotka haki tampereen yliopistoon sai ton viestin.
Vierailija kirjoitti:
Mä en oo saanut mitään hakijakyselyä
Voi itku D:
Kellekkään arkkitehtuurista ttyltä / aallosta tullut tuloksia ?
Myös metropolian muotoilun tuloksia odotetaan kauhulla.
Tulis jo turun sote-alan tulokset....