Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pääsykoetulosten odottajat

buubää
07.06.2016 |

no niin, ei jaksais millään odotella 1.7. asti kun tulee tietoa..

onko teille tullut yliopiston hauista miten aikaisin tietoa, vai onko vaan pakko kärsiä juhannyksen yli...ootteko saaneet tekstari-ilmoituksia vai vain opintopolussa vai miten?

Kommentit (1328)

Vierailija
541/1328 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa tässä odotellessa höpisisi jotain. Minkäslaisia hakijoita meitä täällä on?

Itse olen 29 v. ja yksi AMK-tutkinto alla, eli ensikertalaiskiintiönkin takia jännittää, että pääsenkö... Uudelleen kouluttautuminen unelma-alalle tähtäimessä siis, suuntaan Metropolian kulttuuripuolelle. Nyt, kun on vihdoin selvät sävelet siitä, mitä tulevaisuudelta haluaa, olisi kova kolaus jäädä vielä vuodeksi odottelemaan. Jännitys on siis aika kova!

Vierailija
542/1328 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalan vaivan näin että pääsin jumipolkuun ja kesken on! 😢

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
543/1328 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään tuli tieto etten päässyt opiskelemaan Turun yliopistoon logopediaa. Se oli ihan selvä juttu, kun en saanut edes kutsua kokeen seuraavaan vaiheeseen.

Nyt vielä jännitetään loppuja. Ihme, kun monessa lukee vielä "kesken", vaikka en edes osallistunut kokeisiin. Luulisi niiden olevan harvinaisen selviä.

Vierailija
544/1328 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa tässä odotellessa höpisisi jotain. Minkäslaisia hakijoita meitä täällä on?

Päälle parikymppinen Turun oikikseen hakija, ensikertalainen....... mutta ei yo-tutkintoa. Saapa nähä.

Vierailija
545/1328 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

^Mulla juuri sama.

Vierailija
546/1328 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tampereen yliopiston omilta sivuilta on tänä aamuna poistettu keväällä englanninkielisiin opintohin valittujen nimet uusien tieltä ,josko sielläkin alkaisi kohta olla valinnat tehtyinä sitten.

Ainakin sieltä oli tullut englanninkielen tulokset jo opintosolmuun

Joo, lisäksi tuohon etusivulle on tullut "uudelle opiskelijalle"-kohta jossa on linkkejä sinne sun tänne, uusien opiskelijoiden infosivuille, kuinka otetaan opiskelupaikka vastaan, ylioppilaskunnan sivuille linkki jne.

Vierailija
547/1328 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

^sähän siis olet ensikertalainen :D ensikertalaisia on ne, joilla ei ole v. 2014 (?) jälkeen vastaanotettua korkeakoulupaikkaa.

Vierailija
548/1328 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän Tamperen yo:ssa tänä vuonna oikein hidastuttaa kaikkea toimintaa? Niiden sivuilla ei edelleenkään ole tämän vuoden hakijatilastoja, viime vuonna ne oli näkyvillä hyvissä ajoin ennen tulosten julkaisua. (Siis että kuinka monta hakijaa oli kaikenkaikkiaan/ala, kuinka monta ensisijaista hakemusta/ala, kuinka monta oli pääsykokeissa/ala). Tulosten julkaisun jälkeen päivitettiin vain, että millä pistemäärällä sinne on päässyt sisään. 

Vipusestahan näkee hakijoiden määrät ja ensisijaisten hakemusten määrät, mutta minua olisi kiinnostanut kovasti se pääsykokeisiin osallistuneiden määrä.

Vierailija
549/1328 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opintosolmu, kuolen :DDDD ärsyttävää kun av:kim lagaa eikä näytä kaikkia viestejä tahdissa.

545:n innoittamana: täällä 21v tuplamaisterista haaveileva. Olen vielä ensikertalaisena kun kandi ottamatta ulos ja opiskelupaikka otettu vuonna 2013. Oon tyytyväinen nykyiseen alaani, mutta nyt hakemani paikka tukisi hyvin tätä ekaa...en satsannut mitään isoja paukkuja kokeeseen, joten sikäli mulla ei pitäisi olla jännitettävää eikä edes moraalista oikeutta saada paikkaa, jos joku enemmän satsannut jäisi rannalle. Tässä oon kohta menossa tenttiin (kesätentit oh yeah) , semmonen kutina mahanpohjassa aina kun ajattelee jos on tulokset tulleet.

Vierailija
550/1328 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä ihmettä? Laitoin tänne kommentin, että mihin en päässyt opiskelemaan ja se poistettiin. Ja millähän perusteella??

Vierailija
551/1328 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä ihmettä? Laitoin tänne kommentin, että mihin en päässyt opiskelemaan ja se poistettiin. Ja millähän perusteella??

Ei sitä luultavasti poistettu, nämä sivut bugailee älyttömästi, välillä näkyy viestejä, kun päivittää ne katoavat ja seuraavalla päivityksellä ilmestyvät taas.

Vierailija
552/1328 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 30-vuotias toimittaja, jolla on maisterin tutkinto alla vuodelta 2012. Töitä on vain kesäisin, tai sitten pätkinä liian kaukana, joten viimeisimmän pendelöintijakson (erossa asumisen, kroonisen univajeen ja kahden vuokran maksamisen) jälkeen päätin vaihtaa alaa, että pääsisin vielä työelämään.

Pyrin takaisin tuttuun yliopistooni opiskelemaan sosiaalityötä sekä saman kaupungin ammattikorkeaan sosionomikoulutukseen. Ensikertalaiskiintiö painaa, ja toivonkin ettei mokoma kiintiö muodostu nyt esteeksi työllistymiselleni. En tosiaan tiedä, mitä tehdä, jos syksyllä olen taas kesään saakka työtön. Jos jään nyt ilman opiskelupaikkaa, on varmaan pakko pyrkiä amikseen.

Vierailija
553/1328 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

^sähän siis olet ensikertalainen :D ensikertalaisia on ne, joilla ei ole v. 2014 (?) jälkeen vastaanotettua korkeakoulupaikkaa.

Tai korkeakoulututkintoa (amk/kandi/maisteri).

Täällä Turun oikikseen hakenut kolmekymppinen maisteri.

Vierailija
554/1328 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttökatko :|

23v ensikertalainen odottaa sh tuloksia. Aiempi hoitoalan tutkinto

Vierailija
555/1328 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menkää vaikka mattoja peseen matonpesu paikoille ja unohtakaa. Tulokset tulee aikanaan. Viim. 1.7.

Tunge se matonpesu hanuriisi, joidenkin elämä ja tulevaisuus on kokonaan kiinni tästä.

Ja se tulevaisuus on pilalla jos et istu koko viikko 24/7 opintopolussa raiskaamassa F5:sta?

Vierailija
556/1328 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähihoitaja ei ole oikea hoitoalan tutkinto. Toivottavasti olet käynyt edes lukion.

Vierailija
557/1328 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muut luokanopettajaksi hakeneet saaneet tietoa?

Itse hain Tampereelle ja tää odotus tekee hulluksi.... :D

Vierailija
558/1328 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menkää vaikka mattoja peseen matonpesu paikoille ja unohtakaa. Tulokset tulee aikanaan. Viim. 1.7.

Tunge se matonpesu hanuriisi, joidenkin elämä ja tulevaisuus on kokonaan kiinni tästä.

Ja se tulevaisuus on pilalla jos et istu koko viikko 24/7 opintopolussa raiskaamassa F5:sta?

Mitä nopeammin saan tiedon, sitä nopeammin saan varasuunnitelman mietittyä ja pantua täytäntöön. Miksi ilkut täällä muita jos et itse edes hakenut opiskelemaan? Kai kukin saa aikansa käyttää kuten parhaaksi kokee.

Vierailija
559/1328 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähihoitaja ei ole oikea hoitoalan tutkinto. Toivottavasti olet käynyt edes lukion.

Haista sinä kuule *****!! Tuliko hyvä mieli?

Vierailija
560/1328 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen 30-vuotias toimittaja, jolla on maisterin tutkinto alla vuodelta 2012. Töitä on vain kesäisin, tai sitten pätkinä liian kaukana, joten viimeisimmän pendelöintijakson (erossa asumisen, kroonisen univajeen ja kahden vuokran maksamisen) jälkeen päätin vaihtaa alaa, että pääsisin vielä työelämään.

Pyrin takaisin tuttuun yliopistooni opiskelemaan sosiaalityötä sekä saman kaupungin ammattikorkeaan sosionomikoulutukseen. Ensikertalaiskiintiö painaa, ja toivonkin ettei mokoma kiintiö muodostu nyt esteeksi työllistymiselleni. En tosiaan tiedä, mitä tehdä, jos syksyllä olen taas kesään saakka työtön. Jos jään nyt ilman opiskelupaikkaa, on varmaan pakko pyrkiä amikseen.

Sama sama sama :D Mä varmaan yritän sitten maisterihakua, kun olen vielä pikkulasten kanssa kotona.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi