Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pääsykoetulosten odottajat

buubää
07.06.2016 |

no niin, ei jaksais millään odotella 1.7. asti kun tulee tietoa..

onko teille tullut yliopiston hauista miten aikaisin tietoa, vai onko vaan pakko kärsiä juhannyksen yli...ootteko saaneet tekstari-ilmoituksia vai vain opintopolussa vai miten?

Kommentit (1328)

Vierailija
781/1328 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opintolaina, asumistuki ja viikonloppu työt jos niitä on ja kelpaa ellei saa opintolainaa. 

Vierailija
782/1328 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÄÄÄHHH!!! Opintopolku on suljettu =(

No, huominen on huomenna.... =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
783/1328 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavast keskiyöllä pamahtaaa....! :)

Vierailija
784/1328 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin enää tämä päivä ja huomenna saadaan tulokset! Itse omaan jo ennestään yhden AMK tutkinnon ja nyt työttömäksi jäätyäni yritän vaihtaa alalle joka työllistäisi paremmin. Tsemppiä paljon kaikille!

Vierailija
785/1328 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko UTA lähettänyt kenellekään s-posteja? :)

Vierailija
786/1328 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun piti ottaa tämä päivä rennosti mutta kappas, taas löysin itseni näistä keskusteluista jännittämästä.

Vierailija
787/1328 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lievästi ahdistaa että Helsingin yliopisto ei ole mulle lähettänyt mitään sähköposteja vaikka monelle on tullut internetin perusteella hylky/hyväksyntä x_x Hki ei kyllä ollut mun ykkösvaihtoehtona, joten ehkä ykkösvaihtoehdolla on sitten vastuu ilmoittaa mulle et "joo, et päässyt mihinkään, sori vaan". Olen nimittäin ollut pari viime päivää todella epäluottavaisissa tunnelmissa ja perustellut itselleni että miks en tule todennäköisesti pääsemään sisään. No, pessimisti ei pety.

Vierailija
788/1328 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle ei oo ainakaan tullut :( Vähän luulen, että ei kenellekään muullekaan, ja että saadaan odotella huomiseen. Mutta onneks siihen ei oo enää kauaa! Tosi kiva veto kyllä Helsingin yliopistolta lähettää tiedot sähköpostilla nyt opintopolun ollessa nurin, oisin toivonut Tampereelta samaa.

Vierailija
789/1328 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Y

Vierailija kirjoitti:

Muisto kivikaudelta (90-luvun alkua): Heinäkuun lopulla postiluukusta kolahti lattialle jotakin painavaa. Iso ruskea kirjekuori, joka oli lähetetty Helsingin yliopistosta. Postiljoonia vain odotettiin ja käyntejä oli 1/päivä.

Yliopiston ilmoitustaulullekin tuli nimilistoja. Lähellä asuvan oli helppo pistäytyä katsomassa. Näin siis 80-luvulla.

Vierailija
790/1328 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle ei oo ainakaan tullut :( Vähän luulen, että ei kenellekään muullekaan, ja että saadaan odotella huomiseen. Mutta onneks siihen ei oo enää kauaa! Tosi kiva veto kyllä Helsingin yliopistolta lähettää tiedot sähköpostilla nyt opintopolun ollessa nurin, oisin toivonut Tampereelta samaa.

Joo, tuota mäkin ajattelin, että olisi Tampereelta tosi kiva jos lähettäisivät kun kerta Helsinkikin :D Ärsyttää odottaa huomista, kun jotenkin niin näen sieluni silmin, miten yritän koko päivän päästä sisälle sinne hiton solmuun ja koko ajan se lataa ensin jonkun 5 min sivua ja sitten tulee "käyttökatko, yritä hetken kuluttua uudelleen" tai "tietoja ei voitu ladata". 

Vierailija
791/1328 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei

Vierailija
792/1328 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna se sitten selviää! Onkos täällä laurean sairaanhoitajaan tai terveydenhoitajaan hakijoita? Miltä tuntui kokeet?

Vierailija
793/1328 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä veikkaan että selviää tänään, ois niin perus että sanotaan "viimeistään 1.7" ja selviää sitten 30.6 :D

Vierailija
794/1328 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös kaikki jotka ette pääse opiskelemaan, tulkaa purkamaan tänne sitten tuntoja niin saa vertaistukea siihenkin asiaan!

Vierailija
795/1328 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on niin huvittavaa. Siis mä kommentoin tänne jossain vaiheessa, että ei ne pääse laittamaan niitä tuloksia sinne, kun te tukitte systeemin turhalla vahtaamisella. Ja niinhän siinä sitten kävi. Mitä jos ens kerralla ette koko ajan kävis siellä painelemassa Refresh, niin ne tulokset olis mahdollista nähdä!

Tiedoksi myös, että eväsitte toiminnallanne nyt myös kaikkien sellaisten lukukausi-ilmoittautumisen, jotka olivat kuulleet pääsystään (muissa hauissa) jo aiemmin.. kukaan ei käytä systeemiä..

Vierailija
796/1328 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HY Valtsikka lähetti tulokset maililla. Pääsin. \o/

Vierailija
797/1328 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä aine?

Vierailija
798/1328 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Upeaa, onneksi olkoon! Haluatko kertoa mikä linja? :)

T. Valtsikkalainen

Vierailija
799/1328 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ala?

Vierailija
800/1328 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on niin huvittavaa. Siis mä kommentoin tänne jossain vaiheessa, että ei ne pääse laittamaan niitä tuloksia sinne, kun te tukitte systeemin turhalla vahtaamisella. Ja niinhän siinä sitten kävi. Mitä jos ens kerralla ette koko ajan kävis siellä painelemassa Refresh, niin ne tulokset olis mahdollista nähdä!

Tiedoksi myös, että eväsitte toiminnallanne nyt myös kaikkien sellaisten lukukausi-ilmoittautumisen, jotka olivat kuulleet pääsystään (muissa hauissa) jo aiemmin.. kukaan ei käytä systeemiä..

Turha siitä on käyttäjiä syytellä, ettei systeemi kestä kuormitusta. Mitä muuta oli odotettavissa, kuin ruuhkaa opintopolkuun? Tää homma oli vaan järjestetty huonosti – tulokset olisi ehkä pitänyt porrastaa ja päättää tästä hyvissä ajoin etukäteen. Ensi kerralla ovat sitten toivottavasti fiksumpia siellä järjestävässä päässä.

Ketju on lukittu.