Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huonoin/törkein asiakaspalvelukokemuksenne?

Vierailija
05.06.2016 |

Kenkä Marskissa on pystyyn kuollut tunnelma. Myyjät hiippailee oudosti tarjoamatta kuitenkaan apua. Yhdessä kukkakaupassa mulle ei myyty kukkapuskaa kun myyjä kuuli, että vien sen sairaalaan. Puhelinpalvelut hävyttömän usein ikäviä kokemuksia. Kai se puhelimessa on niin helppo (piilo)vittuilla.

Kommentit (1350)

Vierailija
681/1350 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kahvila sulkeutui 21.00 ja menin 20.35 ostamaan jäälaten mukaan, myyjä totesi että kahvikone on jo pesussa! Ilmoitin sitten ottavani tavallisen  kahvin ja myyjä jotenkin hädissään että ai pelkkä kahviko siis? kuvitteli varmaan että alan kuulustella jokaisen vitriinissä olevan  pullan ja patongin sisällön. Alkoi heti  poistuttuani hädissään repiä sitä verkko-ovea alas, vaikkei kello todellakaan ollut vielä tasaa.

Kaljakuppiloissakin loppuu myynti hyvissä ajoin ennen sulkemisaikaa, ihan normaali käytäntö. Joten miksi joku latteaa kahvisumppia kauppaavan puljun pitäisi jatkaa myyntiään sulkemisaikaan asti tai vähän ylikin?

Vierailija
682/1350 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äänestyspiste viime eduskuntavaaleissa. Annoin henkilökortin ensimmäiselle virkailijalle, joka oli erittäin ynseän näköinen jo valmiiksi eikä vastannut mitään kun tervehdin häntä. Sitten kun hän oli tarkistanut henkilöllisyyden, hän ei voinut mitenkään antaa korttia takaisin käteen vaikka ojensin käteni aivan hänen kätensä eteen, vaan hänen oli pakko pudottaa kortti pöydälle, josta se melkein putosi lattialle.

Seuraava tyyppi joka antoi äänestyslapun, väänsi jotain typerää vitsiä.

Viimeinen tyyppi -erittäin matala testosteroni soijapojan näköinen nuori mies btw. joka oli leimaamassa äänestyslipukkeet ei suostunut leimamaan lappua, jos sitä ei asettanut pöydälle juuri oikeaan paikkaan. Joskaan hän ei sanonut koko aikana sanaakaan, eli se piti päätellä siitä että tyyppi oli hiljaa paikallaan tekemättä mitään omahyväinen ilme kasvoillaan.

Jonkinlainen power trip. Tyyppi sai kerran elämässään kokea olevansa toisten ihmisten yläpuolella tjs.

Minulle käy noin kun käyn jellonariipukseni kaulassa äänestämässä. Koska arvaavat että tulen äänestämään "väärin" yrittävät kiivaasti saada minut poistumaan pskamaisella käytöksellä. Tai jotain että ääneni voisi hylätä. Niitä lootia eivät kai sentään uskalla avata ja heittää kuorta hevonvttuun?

Äänestyspaikoilla on tasaväkisesti kaikkien puolueiden edustajia, myös persuja. Kaikki ovat mukana myös äänten laskennassa. Tämä tehdään tatkoituksella niin että kaikilta puolueilta tulee edustaja paikalle.

t. Itsekin vaalivirkailija

Suurin osa kansalaisista ei kuitenkaan kuulu mihinkään puolueeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
683/1350 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kahvila sulkeutui 21.00 ja menin 20.35 ostamaan jäälaten mukaan, myyjä totesi että kahvikone on jo pesussa! Ilmoitin sitten ottavani tavallisen  kahvin ja myyjä jotenkin hädissään että ai pelkkä kahviko siis? kuvitteli varmaan että alan kuulustella jokaisen vitriinissä olevan  pullan ja patongin sisällön. Alkoi heti  poistuttuani hädissään repiä sitä verkko-ovea alas, vaikkei kello todellakaan ollut vielä tasaa.

Kaljakuppiloissakin loppuu myynti hyvissä ajoin ennen sulkemisaikaa, ihan normaali käytäntö. Joten miksi joku latteaa kahvisumppia kauppaavan puljun pitäisi jatkaa myyntiään sulkemisaikaan asti tai vähän ylikin?

No jos perustaa yrityksen ja ilmoittaa sen olevan auki kello 21 saakka, niin onhan se huonon kauppatavan vastaista jos 25 minuuttia ennen sulkemisaikaa ei saa edes take-away -kaffea.

Vierailija
684/1350 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Onko sulla yhtään pienempää? Eikö? No, siinä on ovi!

Näin tiuskaisi TKL:n keski-ikäinen mieskuski, kun 15-vuotiaana yritin tarjota hänelle viisikymppistä. Kostoksi boikotoin busseja melkein vuoden, ellen pakon edestä joutunut käyttämään.

Sama tapahtui 18-vuotiaana ja TKL kyseessä. Ei ollut rahaa bussilippuun ja siihen aikaan oli vielä markat. Useimmissa automaateissa pienin nostettava seteli oli 100mk. Nostin satkun, lippu olisi maksanut 10mk. Ei kuulemma "ala antamaan koko vaihtokassaa" mulle ja avasi oven töykeästi selän takaa. Tosi kiva. Olin tulossa kotireissusta juna-aseman edessä ja bussit kulki 30min välein sunnuntaina. Siitä sitten raahasin kassejani johonkin kahvioon, jossa ostin jotain pientä, että sain rikottua setelin. Soitikin kyllä TKL:lle tulikivenkatkuisen puhelun, että satanen on pienin automaatista saatava raha ja olisi sitten ottanut ilmaiseksi kyytiin, jos kerran ei halua antaa vaihtorahoja.

TKL:lle ei kannata antaa palautetta. Joko sitä ei kuunnella tai se saattaa johtaa kostotoimenpiteisiin.

Vierailija
685/1350 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkisenpuolen sairaalan suu- ja hammapolin erikoishammalääkäri. Jätti hoitamatta 2 tulehtunutta hammasta ja romahtaneen purennan. Mitään vikaa ei löytänyt 9 käynnin aikana. Törkeä muija!

Vierailija
686/1350 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ollut ostamassa äitiysvaatteita yms kun olin raskaana. Alkoi hiukoa ja menin lounaskahvilaan. Katselin annoslistaa ja sanoin ottavani tuollaisen jättimunakkaan. Myyjä sanoi että sä oot sen näkönen että oot kyllä saanut munaa ihan tarpeeks.

Vierailija
687/1350 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampissa Hgissä Isey Skyr Bar tässä keväällä. Menin tiskille (ei muita asiakkaita) valmiina tilaamaan. Nuori myyjätyttö jutteli tiskin toisessa päässä tiskin yli nuorelle miehelle. Flirttailivat erittäin innokkaasti, meno/jutut oli ilmeisesti varsin kuumia ja toistensa tuijottelu intensiivistä. Minua vilkuilivat välillä sivusilmällä, kun olin tullut intiimiä hetkeään häiritsemään.

Pari minsaa jaksoin avoimesti katsella - varsin hämmentyneenä - heidän toisiinsa keskittymistä kunnes poistuin. Toki kirjallista palautetta laitoin, mutta eihän niistä ikinä ole mitään hyötyä.

Vierailija
688/1350 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takki Haloselta. Napit lensi eka kertaa pukiessa. Paluttessa myyjö kivahti että eihän tuolla hinnalla voi vaatia "ateljee laatua". Heitti toisen kuin kluun koiralle "tuossa pitäisi olla vähän paremmin kiinni"

689/1350 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

POWER Aleksin Stockalla

Vanha, vanhalle viinalle haiseva silmälasipäinen miesmyyjä.

Olin ostanut miehelleni useita kalliita muistitikkuja-kortteja tms. Ne olivat tietysti vääränmerkkisiä. Kun menin niitä vaihtamaan tuo pahalta löyhkäävä ukko repi sinetit nenäni edessä paketeista rikki ja sanoi ettei vaihda niitä mihinkään. Siis jotain kahdeksan pakettia.

Vierailija
690/1350 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En päässyt juhlimaan 18v synttäreitäni baariin, koska oli 28 .2 ja olen syntynyt 29.2. Poke käski töykeästi tulla seuraavana päivänä uudestaan.

Kun kaverit koetti puolustaa ja selitellä ettå huomennahan on 1. 3, niin saatiin porttikielto koko sakki!

Vaihdettiin sitten toiseen paikkaan jonne pääsin ilman ongelmaa sisään.

Pokehan toimi oikein! Jos yritit baariin päivää ennen syntymäpäiviäsi, olit silloin alaikäinen, eikä poke tehnyt mitään väärää. Sillä, että olet syntynyt karkauspäivänä, ole mitään merkitystä. Olisit voinut myös odottaa vuorokauden vaihtumista, ja mennä baariin vaikka klo 00:01, niin olisit ollut täysi-ikäinen.

Tuolla perusteella karkayspäivänänä syntynyt ei myöskään voi pelata rahapelejä tai ostaa tupakkaa enenkuin joka nejännen vuoden sykli täyttyy. Mieti nyt vähän oliko kommenttisi järkevä :D Ei ihminen vanhene vain joka neljäs vuosi kuin joku vampyyri.  

Vierailija
691/1350 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Proteesia tehdessä oli laitettu 4 hammasta eteen vaikka puuttui vain 3. Hammasl. Ei sanonut tästä mitään eikä näyttänyt peilistä miltä hampaat näyttää kun hain proteesin. Kotona huomasin asian. Menin parin päivän päästä käymään ja sanoin että tässähän on yksi hammas liikaa. Tiedän,huomasin asian juuri äsken,sanoi. Labrassa ovat ajatelleet että se olisi hyvä näin. Heh, toiselta puolen hammas oli n.puoli senttiä pitempi kuin seuraava. Ei nämä ole minun hampaat sanoin. Katotaan mitä sieltä nyt seuraavaksi tulee..

Vierailija
692/1350 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin ollut ostamassa äitiysvaatteita yms kun olin raskaana. Alkoi hiukoa ja menin lounaskahvilaan. Katselin annoslistaa ja sanoin ottavani tuollaisen jättimunakkaan. Myyjä sanoi että sä oot sen näkönen että oot kyllä saanut munaa ihan tarpeeks.

Ihan hyvä tarina, totuuden kanssahan sillä ei ole mitään tekoa.

Vierailija
693/1350 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menimme ravintolalaivaan ja miespuolinen nuori baarimikko otti jonkun kuuden minihameisiin tällätyn tytön lauman ohitsemme, aivan kuin olisimme  näkymättömiä.  Olen siis 48 ja ystäväni suunileen samanikäinen. Ei kiinnostanut baarimikkoa palvella vanhoja akkoja.

Vierailija
694/1350 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Takki Haloselta. Napit lensi eka kertaa pukiessa. Paluttessa myyjö kivahti että eihän tuolla hinnalla voi vaatia "ateljee laatua". Heitti toisen kuin kluun koiralle "tuossa pitäisi olla vähän paremmin kiinni"

Kokemukset Itiksen Halosen naistenosaston asiakaspalvelusta ovat yleisesti huonoja. Yksin saat haahuilla koko liikkeen läpi, myyjä ei milloinkaan aktiivisesti lähesty ja tarjoa apua, nassu nyrpyssä puuhaavat mitä puuhaavat. Jos sovitat vaatteita, kukaan ei koskaan tule kysymään istuuko tai tarvitsetko apua. Kerran olin kasannut käsiini aimo kasan vaatteita( ostan kerralla paljon) ja kun en jaksanut enää kantaa niitä laitoin kassan tiskille ja ajattelin, että kierrän vielä loput .  Myyjä siihen, että ai viedäänkö nämä takaisin? Pakko oli siihen tokaista, että ei, ostaisin nämä mutta kierrän vielä jos sopii ja ostava asiakas on teille tervetullut?

Sitten ylipäätänsä ärsyttää pääStocmannilla, että olet ostanut monen sadan euron vaatteen niin ainoa henkilö, joka on kiinnostunut sinusta ostajana on se kassa, joka tokaisee: ostatko muovipussin? En käy enää Stockalla vaan vien rahani sinne, jossa ymmärretään asiakkaan kokonaiskokemus ostamisesta ja kääritään kauniisti kallis ostos tyylikkääseen paperikassiin tms. ja jossa saa tarvittaessa sekä palvelua että suositteluja minulle sopivista vaatteista ja asusteista.

Vierailija
695/1350 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En päässyt juhlimaan 18v synttäreitäni baariin, koska oli 28 .2 ja olen syntynyt 29.2. Poke käski töykeästi tulla seuraavana päivänä uudestaan.

Kun kaverit koetti puolustaa ja selitellä ettå huomennahan on 1. 3, niin saatiin porttikielto koko sakki!

Vaihdettiin sitten toiseen paikkaan jonne pääsin ilman ongelmaa sisään.

Pokehan toimi oikein! Jos yritit baariin päivää ennen syntymäpäiviäsi, olit silloin alaikäinen, eikä poke tehnyt mitään väärää. Sillä, että olet syntynyt karkauspäivänä, ole mitään merkitystä. Olisit voinut myös odottaa vuorokauden vaihtumista, ja mennä baariin vaikka klo 00:01, niin olisit ollut täysi-ikäinen.

Tuolla perusteella karkayspäivänänä syntynyt ei myöskään voi pelata rahapelejä tai ostaa tupakkaa enenkuin joka nejännen vuoden sykli täyttyy. Mieti nyt vähän oliko kommenttisi järkevä :D Ei ihminen vanhene vain joka neljäs vuosi kuin joku vampyyri.  

Tämähän on ihan eri asia. Jos 18. syntymäpäivä on päivänä x, niin henkilö ei ole vielä 18 päivänä x - 1. Tottakai pitää odottaa että on vähintään se syntymäpäivä (eli karkauspäivänä tietty seuraava päivä). Eihän esim 1.5. syntynytkään pääse vielä baariin 30.4.!

Vierailija
696/1350 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta karkauspäivästä.. mä olen syntynyt 29.2 1980 ja muistan kun syntymäpäivän aamulla matkalla frendin luo kävin ostamassa  röökiaskin ja näytin paperit niin se myyjä sanoi, ettei ole mun syntymäpäiväni. Pyöristin silmiä ja huudahdin isoon ääneen "KUMMALLISTA, KAI MUN ÄITI EI SITTEN TÄNÄ PÄIVÄNÄ 18 VUOTTA SITTEN SYNNYTTÄNYTKÄÄN, KAI MÄ OLEN JOKU HALLUSINAATIO SITTEN!" Myyjä rahasti niin vihaisena, että  heitti mua röökiaskilla suoraan tissiin ja käski lähtemään :D

Nauroin vielä frendeillekin kun sinne pääsin  ettei mua vissiin ole olemassa. 

Vierailija
697/1350 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että näin kirjoitti:

Olin joskus v. 2004 naapurikaupungissa käymässä ja päätin poiketa kultasepänliikkeeseen ostamaan korvikset. Paikalla oli yksi myyjä ja toinen asiakas minun lisäkseni. Myyjä palveli koko ajan vain tätä toista asiakasta, joka oli vanhempi rouva ja hänellä oli turkki. Sen muistan vieläkin hyvin. Itse oli vähän yli 20 v. opiskelija. Myyjä ei huomioinut minua mitenkään, varmaan ajatteli ettei minulla ole rahaakaan. Olin siellä ehkä 15 minuuttia ja lähdin pois. Ostin sitten korvikset kotikaupungistani ja sain ihan normaalia palvelua.

Viimeksi piipahdin Jumbossa koruliikkeeseen, katselin isoja, kapeita kultaisia renkaita korviini. Myyjä esitteli minulle kullattuja renkaita, joidenka kiinnitys oli heppoinen. Kieltäydyin näistä, sillä minulla oli jo sellaiset. Kysäisin sitten toisista renkaista, että tässähän on suht kivat. Myyjä sitten tokaisi, että no mutta ne ovat kokonaan kultaa ja maksavat paljon, eikä edes ottanut niitä esiin näyttääkseen...no minä siinä sitten kiitin, en ymmärrä, että minun pitäisi kertoa varallisuus ennenkuin joku suostuu minulle jotain kalliinpaa myymään...tavallaan nauratti, sillä ansaitsen keskimäärin 8500e/kk mutta näytän ihan tavalliselta mammalta vapaalla.

Vierailija
698/1350 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

K-raudassa kassalla toimineella oli aina tärkeämpää tekemistä kuin otta maksu vastaan ostetuista tuotteita. Palautteeseeni en koskaan saanut vastusta.

Vierailija
699/1350 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa minkä muistan on se kun olin ollut eräässä kaupassa ruokaostoksilla ja olin ostanut mm. sipsipussin (ja en ole lihava joten voi jättää sen kommentoimatta) joka oli päällimmäisenä täydessä kauppakassissa.

Huomasin unohtaneeni jotakin ja poikkesin toiseen kauppaan kotimatkalla hakemaan puuttuvaa asiaa.

Kassalla myyjä huomasi kassistani sen sipsipussin ja alkoi kovalla älämölöllä vaatimaan että näytäpäs mitä sieltä kassista löytyy! Oli jo tarttumassa kassiini kiinni etten pääsisi karkuun.

Onneksi oli kuitti tallella ja kun näytin sen, meni muija hiljaiseksi ja noloksi. Itseäni jäi kuitenkin niin paljon kaivamaan tämä episodi että siinä kaupassa en koommin käynyt. Nyt asun ihan muualla.

Olen läpeensä rehellinen ihminen ja varkaaksi syyttäminen loukkais kyllä todella syvältä.

Vierailija
700/1350 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että näin kirjoitti:

Olin joskus v. 2004 naapurikaupungissa käymässä ja päätin poiketa kultasepänliikkeeseen ostamaan korvikset. Paikalla oli yksi myyjä ja toinen asiakas minun lisäkseni. Myyjä palveli koko ajan vain tätä toista asiakasta, joka oli vanhempi rouva ja hänellä oli turkki. Sen muistan vieläkin hyvin. Itse oli vähän yli 20 v. opiskelija. Myyjä ei huomioinut minua mitenkään, varmaan ajatteli ettei minulla ole rahaakaan. Olin siellä ehkä 15 minuuttia ja lähdin pois. Ostin sitten korvikset kotikaupungistani ja sain ihan normaalia palvelua.

Jaa....jos myyjä olisi laukannut sinua palvelemaan kesken turkkirouvan palvelua, olisi turkkirouva täällä ihmetellyt, mihin myyjä lähti kesken myyntitapahtumaa! Mulla ollut aina periaate, että asiakas palvellaan alusta loppuun saakka.

Tosin huomioin muut asiakkaat katsekontaktilla ja nyökkäyksellä, kun he tulevat kauppaan.

Tästä olen samaa mieltä. Siksi aika törkeä kokemus olikin, kun olin käymässä eräässä pienessä keittiötarvikkeita myyvässä liikkeessä, ja kyselin myyjältä padoista. Olisin siis ihan oikeasti halunnut sellaisen ostaa, mutta en oikein tiennyt niiden eroista. Myyjä oli alusta asti vähän nihkeä, ja pyyhälsi yhtäkkiä kesken lauseeni palvelemaan jotain minua vanhempaa naishenkilöä, joka oli tullut liikkeeseen. Ajatteli kai, että kannattavampaa häntä oli palvella kuin parikymppistä, joka vaan katselee, muttei kuitenkaan osta. Pata jäikin sitten sillä kertaa ostamatta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi