Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huonoin/törkein asiakaspalvelukokemuksenne?

Vierailija
05.06.2016 |

Kenkä Marskissa on pystyyn kuollut tunnelma. Myyjät hiippailee oudosti tarjoamatta kuitenkaan apua. Yhdessä kukkakaupassa mulle ei myyty kukkapuskaa kun myyjä kuuli, että vien sen sairaalaan. Puhelinpalvelut hävyttömän usein ikäviä kokemuksia. Kai se puhelimessa on niin helppo (piilo)vittuilla.

Kommentit (1347)

Vierailija
61/1347 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylivoimaisesti huonoin kokemus on ollut (yllättäen?) tk-päivystyksessä. Tk-lääkäri ei viitsinyt suurentaa 2-vuotiaan jalan röntgenkuvaa ruudulla, josta olisi huomannut jalassa olleen murtuman. Äärimmäisen vaikesti havaittava murtuma ei ollut, kun röntgenhoitajat sen näkivät. Kun tämän sanoin lääkärille, hän erittäin alentuvasti lupasi laittaa kuvan röntgenlääkärin lausuttavaksi. Sunnuntaina ei ollut juuri muuta tehtävissä. Menimme takaisin maanantaina, jolloin murtuma havaittiin ja jalka sai kipsin. Onneksi parantui tosi hyvin, mut !!!

Ei julkisen puolen tehtävä olekaan palvella. Miksi niillä olisi mitään motiivia kohdella asiakasta hyvin, kun työpaikka on joka tapauksessa turvattu?

Vierailija
62/1347 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoa selitys minkä keksin oli pahat mt-ongelmat.

Ehkä sillä oli huono päivä, kiire vessaan, poikaystävä jätti, lievä autismi, tyly luonne, 16 tunnin työvuoro, eka työpäivä, tai sitten oli ihan ikävä yksilö tai työhönsä vittuuntunut.

Sinulleko mielenterveyshäiriöisen ihmisen työllistäminen olisi ketjun boikotointiin johtava rike? Siistiä kiusata ja stigmatisoida sairastuneita. Minne heivaisit heikomman aineksen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/1347 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen muslimi ja käytän hiukset, kaulan ja niskan peittävää huivia, mutta olen täysin suomalainen (=hyvin vaaleaihoinen). Asun ulkomailla ja olin tulossa käymään Suomessa, kun jouduin yllättäen pistotarkastukseen. Tää tullinainen oli tosi mukava ja rento tyyppi, eikä myöskään sanonut mitään siitä että mulla oli pari ylimäärästä askia tupakkaa.

Se mikä tilanteesta teki hieman jos ei nyt törkeän mutta huvittavan, oli se että olen lentänyt elämäni aikana monia monia kertoja, mutta tämä oli ensimmäinen kerta kun käytin huivia tullessani Suomeen, ja jouduin "satunnaiseen pistotarkastukseen" :D Mutta niin kuin sanoin, nainen oli tosi mukava ja ystävällinen, mutta tilanteesta jäi sellanen "mitäs tähän nyt sanois"- fiilis. Saas nähä joudunko pistotarkastukseen seuraavallakin kerralla :D

Ei johtunut huivista, joten turhaan leikit marttyyria. Randomisti ne ottavat ihan kaikenlaista porukkaa, mm 80v isoäitini (vähän Aira Samulinin tyylinen, paitsi ei ole värjännyt hiuksiaan) on muutaman kerran pysäytetty. Enemmän randomtutkimuksia tehdään, jos lennon kohde tai lähtömaa on esim. huumeiden kannalta yleinen salakuljetusmaa. Näitä lentoja vastassa on myös koirat.

Vierailija
64/1347 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen reilusti ylipainoinen nainen. Olin menossa isoäitini nimipäiväjuhliin ja ajattelin että olisi kohteliasta viedä leivokset kaikille, eli kolme kappaletta, isoäidille, isoisälle ja minulle. Olin kahden pienen lapseni kanssa leivosvitriinillä ja tilasin kolme omenaviineriä. Vanhempi hyvin hoikka naismyyjä katsoi minua päästä varpaisiin, sitten lapsiani ja sanoi "No sinulle voin tämän myydä mutta lapsistasi et tee tuollaisia kuin sinä olet" Oletti että ne leivokset olivat lapsilleni, ei sillä että asia olisi paskan vertaa kuulunut hänelle.

Vierailija
65/1347 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen reilusti ylipainoinen nainen. Olin menossa isoäitini nimipäiväjuhliin ja ajattelin että olisi kohteliasta viedä leivokset kaikille, eli kolme kappaletta, isoäidille, isoisälle ja minulle. Olin kahden pienen lapseni kanssa leivosvitriinillä ja tilasin kolme omenaviineriä. Vanhempi hyvin hoikka naismyyjä katsoi minua päästä varpaisiin, sitten lapsiani ja sanoi "No sinulle voin tämän myydä mutta lapsistasi et tee tuollaisia kuin sinä olet" Oletti että ne leivokset olivat lapsilleni, ei sillä että asia olisi paskan vertaa kuulunut hänelle.

Pakko tarttua tohon nimipäiväjuhlaan.. koska en ole ikinä kuullut juhlittavan sellaisia.

Vierailija
66/1347 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

65, heillä juhlitaan kissankin nimipäivää :D Sinne ei tosin sentään kutsuta vieraita.

T.64

Vierailija
67/1347 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

65, heillä juhlitaan kissankin nimipäivää :D Sinne ei tosin sentään kutsuta vieraita.

T.64

Sitten kannattas antaa rakkaalle lapselle mahdollisimman monta nimeä, niin elämä ois yhtä juhlaa. :D

Vierailija
68/1347 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oulun Vilassa (ja nykyisin monessa muussakaan rättikaupassa) ei koskaan saa katsella vaatteita rauhassa. Kun ystävällisesti kieltäytyy avusta, nämä parikymppiset naismyyjät alkavat nasaaliäänellä tyrkyttään: "Oi tämä olis niiiiiin ihana, mullakin on tuommoinen ja voin suositella sulle! Mikä sun koko on?"

Vierailija
69/1347 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oulun Vilassa (ja nykyisin monessa muussakaan rättikaupassa) ei koskaan saa katsella vaatteita rauhassa. Kun ystävällisesti kieltäytyy avusta, nämä parikymppiset naismyyjät alkavat nasaaliäänellä tyrkyttään: "Oi tämä olis niiiiiin ihana, mullakin on tuommoinen ja voin suositella sulle! Mikä sun koko on?"

On turha syyttää myyjiä tästä. He eivät tyrkytä ja mielistele omasta tahdostaan, vaan monella ketjulla on nykyisin tällainen ylhäältä määrätty pakkomyyntikäytäntö. Moni myyjä työskentelee nollasopimuksella, ja jos ei myy ja tyrkyt tarpeeksi innokkaasti, ei saa työtuntejakaan.

Vierailija
70/1347 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikku tuppukylässä kävin tutulta koruliikkeen myyjältä ostamassa kultasormuksen. Myyjä tiesi että minulla on pieniä lapsia. Kun maksoin tämä myyjä tokaisi: "Lapsilisillä sitä vain sormuksia ostellaan" Nauroin vain ja vastasin että milläpä muulla :D sattuu olemaan vanhapiika tämä täti..

Vierailija
71/1347 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräässä metsästys/rakennus kaupassa, liikkeen pomo siemaili kahvia jonkun asiakkaan kanssa kun kysyin mistä löytyisi kanaverkkoa. Ei liikahtanutkaan. Toinen myyjä kysyi mihin tarkoitukseen niin vastasin kanoille. Sitten minut ohjattiin ulkorakennukseen jossa istuskeli 4-5 teinipoikaa ja heidän ohjaajansa. Kun kysyin montako metriä rullassa on, niin ukko vastasi että kyllä sä tästä ympyrän saat. Sanoin että olen rakentanut sellaisen kanakopin, enkä ole siis tekemässä mitään ympyrää. Että sellaista "palvelua".

Mikä tässä oli huonoa palvelua? Ensin häiritsit toisen asiakkaan kaupankäyntiä ja sen jälkeen pojat yritti auttaa mut eivät olleet tienneet että olit jo kopin rakentanut.

Vierailija
72/1347 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joissain liikkeissä,varsinkin elektroniikka tai autonosia myyvissä, myyjät jauhavat puhelimessa eikä heiltä voi kysyä mitään. Olet heille pelkkää ilmaa. Tuskin se puhelinkeskustelu on yhtä tuottoisa kuin maksava asiakas.

Puhelut (toisen asiakkaan kanssa) poikki vaan kun SINÄ tulet paikalle...

Vierailija
73/1347 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oivoi, joidenkin pitäisi itse kokeilla asiakaspalvelutyötä :D

Vierailija
74/1347 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon varmaan kirjoittanut tämän ennenkin. Menin liikkeeseen 20-25 min ennen sulkemisaikaa. Ainoa myyjä, joka tietääkseni on omistaja, puhui puhelimessa selkeästi omia asioitaan ainakin 10 minuuttia eikä yrittänytkään lopettaa. Sitten kun lopetti, ensimmäinen asia, minkä muisti sanoa, oli että tämä kauppa sitten menee kohta kiinni. Vaatekauppa ja ei tuolla myyjällä ollut makua yhtään. Jotain kokeilin ja aikaa säästäkseen toi mulle S-kokoiselle mekon numeroa 42 ja kun ihmettelin kokoa ja että se näytti isolta, se oli kuulemma italialaista kokoa. Italiassa on sitten hemmetin isot naiset, sillä siihen mekkoon olisi mahtunut toinen kokoiseni. no mä lähdin sieltä kera saatesanojen tietoisena, että kohta suljetaan, jotta paremmalla ajalla sitten. Ei ole tullut sitä parempaa aikaa koskaan. 

niin SINUN takia liike olisi pitänht pitää myöhempään auki... myykä yrittin parhaansa ja sä pidät huonona palveluna. Toivoi että tuo mekko olisi sinulle sopinut. Kaikki ihmisiä ei vaan voi mitenkään miellyttää..

Vierailija
75/1347 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran käytiin pikkupaikkakunnan Rossossa syömässä kaverini kanssa. Oltiin tuolloin vielä aika nuoria, 18-vuotiaita. Ei ollut pöytiin ohjausta, ravintolassa melko tyhjää ja istuuduttiin sitten pöytään. Tarjoilijat pyyhälsivät ohi useaan kertaan, mutta kukaan ei tullut puoleen tuntiin kysymään tilaustamme. Oltiin sellaisia ujoja tyttöjä molemmat, joten ei ihan heti uskallettu vetää ohi kulkevaa tarjoilijaa hihasta. Lopulta menin baaritiskiltä kysymään josko meitä tultaisiin palvelemaan ja lähtiessäni kuulin kuinka baarimikko kysyi paikalle tulleelta tarjoilijalta, eikö kukaan ottanut meidän tilausta ja kenen vastuulla meidän pöytä oli. "No mun pöytä tuo on mutta en minä ole niiltä vielä jaksanut kysyä" sanoi tarjoilija. Saatiin kuin saatiinkin nyrpeältä tarjoilijalta ruuat tilattua, mutta en ole sen jälkeen käynyt Rossossa syömässä, jos tuo on asenne nuoria asiakkaita kohtaan.

Vierailija
76/1347 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

K-ruokakaupassa.. Otin pikaloton ja jäin sitä kuponkia odottelemaan. Kassa alkoi vain vetelemään toisen ostoksia, eikä elettäkään siihen kuponkiin.. No, sitten ajattelin, että ei sitä sitten tullutkaan, että se lappu tipahti jonnekin kai ja lähdin menemään. Kohta tuo kassa huutaa kuin hengenhädässä, että kenen lotto tänne jäi... siis olisi juossut perään, ennen kuin alkaa huutamaan. Eikä edes anteeksi pyytänyt. 

Annoin palautetta, mutta onneksi ruokaa saa muualtakin.

Itse suosin Cittarissa sitä ainoaa mieskassaa. Olen aina saanut ystävällistä ja hyvää palvelua.

Vierailija
77/1347 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikoinaan Mikkelissä pieni, nyt jo lopettanut videovuokraamo.. ei mikään Makuuni tai Filmtown .

menin hakemaan leffaa, myyjä oli nuori mies ja tiskin takana oli myös  lauma tämän kavereita jotka tuijottivat ja naureskelivat. kun viimein löysin mieluisan elokuvan, alkoi huutelu että "paska leffa!" jne myyjäpojan koettaessa mutista, että olkaa hiljaa...

raskaana olleen kaverin mukaan siellä oli sama poikajengi supatellut "vitun läskista muijasta",..

en tajua miksi kumpikaan meistä ei tehnyt valitusta, tuskinpa paikan  pomo tiesi että myyjän kaverit parveilevat tiskin takana ryystämässä limsaa ja vittuilemassa asiakkaille!

Vierailija
78/1347 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen reilusti ylipainoinen nainen. Olin menossa isoäitini nimipäiväjuhliin ja ajattelin että olisi kohteliasta viedä leivokset kaikille, eli kolme kappaletta, isoäidille, isoisälle ja minulle. Olin kahden pienen lapseni kanssa leivosvitriinillä ja tilasin kolme omenaviineriä. Vanhempi hyvin hoikka naismyyjä katsoi minua päästä varpaisiin, sitten lapsiani ja sanoi "No sinulle voin tämän myydä mutta lapsistasi et tee tuollaisia kuin sinä olet" Oletti että ne leivokset olivat lapsilleni, ei sillä että asia olisi paskan vertaa kuulunut hänelle.[/quote

Ei helvetti!!

Vierailija
79/1347 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oulun stokkan hulluilla päivillä oliko se viime syksy vai nyt kevät mutta pullatiskillä 3 nuorta naista keskusteli kiihkeästi jostain koulujutusta eivätkö huomanneet paikalla olevia asiakkaita pitkään aikaan.

Oulu Citymarket Raksila kevät: kassalla tarjousmeikkivoiteen hinta oli väärä. Kun mainitsin asiasta niin nuori naismyyjä sanoi että ei sitä ole pakko ottaa.

Vierailija
80/1347 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kanssa vietiin auto korjaamolle. Aikamme kuluksi juotiin kahvit ja kierreltiin katsomassa autoja. Hienoja uusia autojakin oli ja myyjä lähestyi. Kysyi olemmeko eksyneet, alhaalla on käytetyt autot.

Kyllä siinä tunsin itseni vähän maahan tallottuna matosena.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kolme