Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntuuko muista 35 vuotiaista nykyään että 25 vuotiaat ovat aivan lapsia?

Vierailija
25.02.2006 |

Hullua... mutta olen pannut merkille että pidän ihan lapsellisina vielä 10 vuotta nuorempia.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitä susta sitten voi sanoa?

Jos mää kirjotan pääpiirteitä elämästäni niin sää teet jo musta jotain päätelmiä? =D

Jos sää kertoisit että sulla on yksi 14- vuotias tyttö, oot eronnu ja asutte rivarikaksiossa ja käyt siivoomassa kerrostaloja ja tykkäät lukea kauhuromaaneja niin kertooko se kaiken sun luonteesta?

Sää kuulut ilmeisesti niihin jotka pitää mua silti teininä vaikka mää kuinka yrittäisin itteeni puolustaa, sitten vaan sanoisit että oon itserakas kun jaksan toitottaa ittestäni.. =D

No, mua ei huvita! Lapset joo pitäis mennä hoitaan, mutta toi mun mies heräs ja hoitaa. Mun isä ei mulle koskaan vaippoja vaihtanu, mun mies vaihtaa lapsille vaippoja mua paremmin!

Sen vaan sanon että ymmärrän että sulla on paha olla kun koitat vielä kokemuksiani vähätellä. Mää toivon sulle kaikkea hyvää -tee vaikka alan vaihto, et ole siihen liian vanha!

29

Vierailija
22/44 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa olisi esim. 25-vuotias lääkäri. Teini hoitamassa minua. Siltä siis tuntuisi, vaikkei näin olisikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon vain vielä kerran sen, että parinkymmenen päästä kun luet tekstisi, ymmärrät lapsellisuutesi.

Mutta hyvää päivänjatkoa sinulle.

Vierailija
24/44 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikamoni alle 30 vee ON melkoisen lapsellinen?

Vierailija
25/44 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavalliset mutsit joita tapaa leikkipuistossa ovat kymmenen vuotta nuorempia. Ei se ikä- vaan asennekysymys. Näytän kyllä nuoremmalta kuin olen. Parikymppiset on ollet huuli pyöreänä kun ovat tajunneet että periaatteessa voisin olla heidän äitinsä.

Vierailija
26/44 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että niin nuorena. Sitten tajusin, että hän on vanhempi nyt kuin minä esikoista odottaessani ;)

Samoin sisareni on menossa naimisiin ja sitäkin ihmettelin samasta syystä ja hetken mietittyäni tulos oli sama; itse olin häntä nuorempi hääpäivänäni... Ja olen nyt 33v!

Vierailija
27/44 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vielä löytynyt sitä tasapainoa, mutta kovasti ne sitä etsii;P

Lapsetkaan ei ole vielä lentäneet pesästä...

Vierailija
28/44 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miehen kanssa kovasti puhunut tästä samasta!

Tuntuu että nuohan on ihan pikkulikkoja. Sitten tajuaa, mitä itse

oli silloin jo tehnyt (maisteriksi valmistuminen ja eka raskaus).

Silti tuntuu että itse ei ollut " tuollainen" kuin nykyiset :)

Vierailija
29/44 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

35 on jo lähes keski-ikä sentään.

Vierailija
30/44 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

neljävitonen ei koskaan kirjoittaisi noilla termeillä.

Vierailija
31/44 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikäisekseen tosi fiksu ja kypsä.

Vierailija
32/44 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ollaan vanhenemassa!

Vääjäämättä sitä kalkkeutuu siten, että nuoremmat tuntuu niin nuorilta, nuoremmilta kuin me itse aikanaan (vaikka en usko, että se epitää paikkaansa, se on vain tunne).

Vierailija
33/44 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen 25 v. ja aina silloin tällöin havahdun huomaamaan ja pohtimaan kuinka järki ei sitten millään lisäänny samaa tahtia kuin vuodet... Suusta pääsevät jutut ovat aivan yhtä tyhmiä kuin 18 vuotiaana. Vai kuvittelenko vain?

34/44 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaiskaan. Mutta joo, jotkut 25-vuotiaat ovat tosi lapsellisia. Mutta en pidä automaattisesti KAIKKIA 25v lapsellisina. Se ei tekisi oikeutta. Osa 45-vuotiaistakin voi olla lapsellisia ;)

Vierailija
35/44 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä on numeroita ja ihmisen henkinen kypsyys koostuu muista asioista. Suurin osa tutuista jotka sai lapsen 20-vuotiaana olivat liian nuoria silloin saamaan lapsen, mutta sitten kuitenkin on pari tuttua jotka olivat 20-vuotiainakin siihen täysin kypsiä.

Minulla on myös 31-vuotias ystävätär joka laihduttaa koko ajan ja pyörii ulos lähtiessä peilin edessä kiljuen " vitsi mul on kauheet reidet!" , hän bilettää aina kun pääsee ja juhlii pilkkuun asti. Miehetkin vaihtuvat parin vuoden välein. Hän on jotenkin tosi lapsellinen.

Elämän kolhut ovat sellainen asia mikä jotenkin kasvattaa ihmistä. Eikä se taas katso ikään.

Vierailija
36/44 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

täysi-ikäisten mimmien ympärillä.

Ja vaikka itse sain esikoiseni 21-vuotiaana ja naimisiin menin 18-vuotiaana (28-vuotiaan kanssa ;) niin siltikään en pidä enää samanikäisiä kykenevinä tekemään samoin. :D

Vierailija
37/44 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverini on 61 vuotias ja puhuttelee minua tyttöseksi;))

Vierailija
38/44 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset ovat jo siinä vaiheessa hyvinkin kypsiä ja aikuisia, toiset elävät vielä täysillä nuoruuttaan. Tiedän kolmevitosia, jotka ovat selvästi epävarmempia ja ajatusmaailmaltaan ehdottomampia kuin moni kymmenen vuotta nuorempi. Tiedän toki myös suorastaan teinimäisen lapsellisia ja itsekkäitä 25-vuotiaita. Toisaalta joillakin 35-vuotiailla vaikuttaa tosissaan olevan keski-ikäinen mentaliteetti ja tunne siitä, että elämän parhaat vuodet ovat jo takana.

Vierailija
39/44 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kas kun en ole sitä vielä huomannut

terveisin nainen 41v., joka ajattelee, että edessä on vielä paljon salaisuuksia aukaistavana.

Vierailija
40/44 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en oikeastaan osaa tarkasti sanoa mitä sillä mentaliteetillä tässä yhteydessä tarkoitan. Siinä mielessä tuo heitto oli harkitsematon. Minä mielllän keski-iän alkavan jossain 45-vuoden paremmalla puolella ja tarkoitin ehkä lähinnä sitä, että moni kolmevitonen vaikuttaa pitävän itseään tuohon ikäryhmään kuuluvana.. Oikeastaan 35-vuotias on vielä nuori aikuinen. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä