Tuntuuko muista 35 vuotiaista nykyään että 25 vuotiaat ovat aivan lapsia?
Hullua... mutta olen pannut merkille että pidän ihan lapsellisina vielä 10 vuotta nuorempia.
Kommentit (44)
Taidat olla erityisen kypsä ja fiksu huomioinesi. Ja mainio. Anna mennä vaan. Tarvitseeko sitä niin kypsä olla.
t. Kypsäksi kehuttu, jolla lapsen /teinihuumori kukkii.
Vierailija:
olen 25 v. ja aina silloin tällöin havahdun huomaamaan ja pohtimaan kuinka järki ei sitten millään lisäänny samaa tahtia kuin vuodet... Suusta pääsevät jutut ovat aivan yhtä tyhmiä kuin 18 vuotiaana. Vai kuvittelenko vain?
Olen 26- vuotias ja väitän että on ihan ihmiskohtasta toi lapsellisuus. Sekin että lapsellisuutta on hyvää ja pahaa.. ;)
Mun kaveri on 25- vuotias. Aina valittaa kaikkee: Kun tuli raskaaksi, kun oli raskaana, kun oli synnyttäny. Kämppä on aina sotkunen. Ei kuulemma jaksa siivota, työkin on syynä siihen kämpän kuntoon.. =D
Mää sain lapseni kun täytin 25. Olin kuumeillu 3 vuotta ja vauvan tulo ei muuttanu mitään. Paitsi sen että meitä oli kahden sijasta kolme.
Ehkä mää oon poikkeava, mutta siivoominen ei ole raskasta ja pidän kotona olemisesta kahden vauvan kanssa. Puistossa leikin lasten kanssa. Toi on se toinen lapsellisuus -toinen oli se kämpän sotkusuus koska ei jaksa siivota (siis ei ota vastuuta vaanon kivempaa löffiä).
Kun olin ala-asteella niin yläasteikäset oli TOOOSI isoja. Yläasteella taas koulun lopettavat ja jatkokoulutukseen menevät ne isoja olikin..
Sitten amitsussa hokasin miten teinejä me ollaankaan!
En pidä itseeni vanhana, mutta osaan asiani hoitaa. Meillä on okt joka on tossa reilun 20 vuoden kuluttua meijän! Ja kyllä -oon kuullu ihmetyksiä siitä miten näin NUORET ostaa talon.. Ei kiinnosta se että meillä on miltei 10 vuotta yhdessäoloaikaa takana ja elämä on tippunu raiteillensa. Johan me ollaan 50- vuotiaita kun talo on oma! Ja se on vanha! :) Ennemmin niin kuin 60- vuotiaita..
Ja en tarkota tässä että kuuskymppisillä ei oo enää mitään virkaa, kunnioitan niitä jotka viitsii vielä sillon harrastaa ja tehdä, jotkut jopa opiskelee tai hankkii vielä ajokortin! Mua lähestulkoon ällöttää ne nelikymppiset jotka tekee vihaamaansa työtä ja itkee että jos olis nuorempia niin lähtis opiskeleen tai reippaasti vaihtais ammattia! -Ja niillä on kuitenkin semmoset 30 vuotta työikää jäljellä!!!
Vierailija:
Kun olet 16v 20v tuntuu ikälopulta. Kun täytät 20v tunnet olevasi jo aikuinen ja 30v tuntuu vanhalta. Kun olet 30v pidät 20v teininä. Kun olet 40v pidät 30v lapsellisena..Kun olet 45v tuntuu 60v vanhalta. Kun olet 60v et tunne itseäsi vielä kovin vanhaksi.
Mitä te tätä nyt ihmettelette?? Jos nyt taas yli 40 ensisynnyttäjät puollustautuu argumentilla onneksi en saanut lapsia alle 40v, koska nyt vasta tunnen olevani aikuinen ja kypsä vanhemmuuteen niin lopettakaa ajoissa..
Kaikki äidit tuntevat olevansa oikean ikäisiä äidiksi. Sitä se äitinä olo on. Kasvamista äidiksi jo odotusaikana.
Jos 40v ensisynnyttäjät vähän kuitenkin podette huonoa omaa tuntuo kun saatte lapsen niin vanhana niin älkää tätä juttua käyttäkö itsenne pönkitykseen.. Keksikää joku muu.
Onko sulle joku ongelma että toiset saavat lapsensa 40-vuotiaina? Mä kirjoitin aiemmin parikymppisenä lapsensa saaneista tutuistani jotka eivät todellakaan olleet kypsiä vanhemmiksi. Kaikki eivät tasan kasva äideiksi odotusaikana, onpa naiivi käsitys.. :)
Kyllä ne liian nuorina äideiksi tulleet olivat kiinnostuneita bilettämään ja joskus järkkäsivät illanistujaisia joissa vedettiin tosi kovasti viinaa vauvan ollessa kotona eikä muutenkaan järki tuntunut joillain pelaavan. Järkeä on tullut päähän 3-kympin lähestyessä ja vasta nyt olisi se kypsä aika heidän saada esikoinen kun elämä on uomissaan. Kuitenkin osa nuorista äideistä on ehdottomasti kypsiä vanhemmaksi, sitä en kiistä.
Kun olet 16v 20v tuntuu ikälopulta. Kun täytät 20v tunnet olevasi jo aikuinen ja 30v tuntuu vanhalta. Kun olet 30v pidät 20v teininä. Kun olet 40v pidät 30v lapsellisena..
Kun olet 45v tuntuu 60v vanhalta. Kun olet 60v et tunne itseäsi vielä kovin vanhaksi.
Mitä te tätä nyt ihmettelette?? Jos nyt taas yli 40 ensisynnyttäjät puollustautuu argumentilla onneksi en saanut lapsia alle 40v, koska nyt vasta tunnen olevani aikuinen ja kypsä vanhemmuuteen niin lopettakaa ajoissa..
Kaikki äidit tuntevat olevansa oikean ikäisiä äidiksi. Sitä se äitinä olo on. Kasvamista äidiksi jo odotusaikana.
Jos 40v ensisynnyttäjät vähän kuitenkin podette huonoa omaa tuntuo kun saatte lapsen niin vanhana niin älkää tätä juttua käyttäkö itsenne pönkitykseen.. Keksikää joku muu.