Ärsyttävimmät tv-mainokset?
Kommentit (35)
Se DNA-mainos, jossa se tyttö puhuu ärsyttävästi viimeistä tavua nostaen. "--saat DNA kaupasTA"
Radiossa kovasti mainostettu Verisure.
Onko muunlaisia kuin ärsyttäviä mainoksia? Yritin miettiä mistä mainoksesta olen joskus tykännyt ja ainoa mieleentuleva on se tanssiva ripulipisara.
Vierailija kirjoitti:
Onko muunlaisia kuin ärsyttäviä mainoksia? Yritin miettiä mistä mainoksesta olen joskus tykännyt ja ainoa mieleentuleva on se tanssiva ripulipisara.
On ärsyttäviä ja sitten on neutraaleja. Todella harvoin tulee sellaista kivaa mainosta, mikä innostaisi ostamaan mainostettavaa asiaa. Enimmäkseen tulee olo, että en ainakaan näitä tuotteita halua ostaa, koska mainoskin jo etoo.
Vitosella ja kutosella kaikki Friin ja Neron kiinnostavien ohjelmien mainokset. En halua tietää, koska ne eivät näy täällä, prkl!
Vierailija kirjoitti:
Vitaepro.
Sen verran ärsyttäviä mainoksia (ja mainokset itsekin kiertävät totuutta), että en aio ikinä ostaa niitä. Olen myös kertonut kavereille, että turha tuote, kaikki mitä tuosta saa, saa ihan normi ruuasta, jos ei nyt pelkkää makaronia ja jauhelihaa syö.
Vierailija kirjoitti:
Byggmax
Byggmax on kyllä oikea junttiuden huipentuma.
Rautakaupan irtopäät toisella firmalla todella outoja.
Kariniemen kiekaava kananainen on ärsyttävyyden ylimmällä asteella. Kanava vaihtuu välittömästi, kun se ilmestyy ruutuun.
Noiden lisäksi on alkanut ärsyttää kaikki sellaiset mainokset, joissa nainen tunkee suuhunsa jotain silmät kiinni, posket lommolla oikein kunnon suihinottoilmeellä (esim. Magnum-mainokset). Tuota on viimeksi hyödynnetty jossain uusissa salaattimainoksissa. Salaatti! Voi elämä sentään...
Syökää kanaa kana kana kana. Tais olla mcdonaldsin mainos joskus.
Toinen ärsyttävä on missä ne 2 tyyppiä kiertää maailmaa mainostamassa nettiliittymää
Korvaan särähtää nämä mainokset, joissa mainostettavan tuotteen tai kaupan nimessä oleva vokaali venytetään lausuttaessa "suomalaisittain" esim. Liideliin/Liidelissä (tämä taisi jo aikoja sitten poistua), "Apobaase", tai tämä uusin "Cuubuksessa". Ehkä olen outo, mutta tykkään lausua nää niinkuin kirjoitetaan.
Yksi rasittavimmista mainoksista on se, jossa ne kaksi naista kehuskelee kilpaa eri dieeteillään. Näytetty telkkarissa ihan hirveän kauan samaa mainosta. Enkä edes muista, oliko mainostettava tuote risifrutti vai joku rahka vai mikä.
Iskä ja Elias.
Lisäksi tämä mainos on kestoinhokki, onneksi enää ei näytetä:
Nykyiset mainokset ovat vain lievästi ärsyttäviä mielestäni, mutta onko jossain keski-Euroopassa ihan tavallista, että apteekkituotemainoksissa on joku aikuisille suunnattu, muodoton piirroshahmo "sankarina"? :D
"Kiitos, Li(ii)no."
wat
Vierailija kirjoitti:
Se missä pikkupoika haluaa tehdä raketin pesuainepullosta. Miten sillä pojalla voi olla niin vittumainen ääni?
Tämä! Ja se tulee jokaisella mainoskatkolla!
Inhoan teennäisiä mainosääniä, yleensä aina kun kuviossa on lapsi niin teennäisyys moninkertaistuu (myös aikuisten äänet).
Ja Byggmaxin äijä on parasta!
En puutu nyt siihen,onko "viidakko tarvitsee kuninkaansa"-mainos ärsyttävä vai ei.Mutta ottaa aivoon tuo mammapalstan suhtautuminen.Niin.Jos isä leikkii lapsensa ja tämän kaverien kanssa,niin on lastenraiskaaja.Siis isä ei voi olla enää lastensa seurassa iloisesti ja vapaasti,isällä ei ole oikeutta siihen,potentiaalinen pedofiili.Miten te yleensä voitte elää liitossa ja saada lapsia,jos ajattelette miehestä noin.Minä ainakin olin tosionnellinen kun mieheni leikki tyttäremme kanssa ja isännöi lastenkutsuja tytön kanssa.
Olimme jo eronneet,mutta huolehdimme tyttäremme asioista yhdessä ja lastenkutsutkin vietiin yleensä läpi porukalla.Joskus vain en itse päässyt,silloin mentiin isän voimin...ja viidakko sai varmaan kuninkaansa.