Lähestymiskielto vaan hankaloittaa mun omaa elämää :(
Siis mun ex-poikaystävälle määrättiin lähestymiskielto. Mulle kerrottiin viellä käräjissä että kaikki yhteydenotot pitää ilmoittaa hätäkeskuksen kautta.
Nyt tämä exä ei o ottanut lähestymiskieltoa tosissaan ja on viikon sisällä 3 kertaa ollut oven takana+ soittanut joka pvä ainakin se 50 kertaa.. ( oon blokannut ni joutuu soittamaan ilman numeroa)
Oon joka kertaa soittanut hätäkeskukseen ja joka kertaa kuulut sieltä että kun sinulla ei ole "hätää" ni miksi soitat tänne? Tee rikosilmoitus netissä tai arkipvänä poliisilaitoksessa. Tänääkin jätkä oli puukon kanssa oven takana, ni poliisin tulo kesti 45 min!!! ja sitten ne vaan sanoi et ku ei o enää hätää ku exä on lähtenyt pois, ei ne sitä lähe ettimään.
Oon ihan rikki, poikki ja väsynyt tähän. Tuntuu et toi lähestymiskielto vaan hankaloittaa mun omaa elämää, saan kokoajan olla varullaan. En sais puhuu hänen kans mutta sitä se kokoajan halua. Uhkailee, ahistaa, vainoa, syylistää mua siitä lähestymiskiellosta ja lupasi kostaa...
Tuntuu että helpompi vaan olis peruu koko juttu ja kattoo mitä elämä tuo tullessaa..:(
Kommentit (49)
Palkkaa joku tappamaan toi exä, ei maailma tollasia hulluja oikeestit tartte. Viranomaiset ja valtio tee mitään, vaikka ihan turhia tollaset häiriköt.
Vierailija kirjoitti:
Siis mun ex-poikaystävälle määrättiin lähestymiskielto. Mulle kerrottiin viellä käräjissä että kaikki yhteydenotot pitää ilmoittaa hätäkeskuksen kautta.
Nyt tämä exä ei o ottanut lähestymiskieltoa tosissaan ja on viikon sisällä 3 kertaa ollut oven takana+ soittanut joka pvä ainakin se 50 kertaa.. ( oon blokannut ni joutuu soittamaan ilman numeroa)Oon joka kertaa soittanut hätäkeskukseen ja joka kertaa kuulut sieltä että kun sinulla ei ole "hätää" ni miksi soitat tänne? Tee rikosilmoitus netissä tai arkipvänä poliisilaitoksessa. Tänääkin jätkä oli puukon kanssa oven takana, ni poliisin tulo kesti 45 min!!! ja sitten ne vaan sanoi et ku ei o enää hätää ku exä on lähtenyt pois, ei ne sitä lähe ettimään.
Oon ihan rikki, poikki ja väsynyt tähän. Tuntuu et toi lähestymiskielto vaan hankaloittaa mun omaa elämää, saan kokoajan olla varullaan. En sais puhuu hänen kans mutta sitä se kokoajan halua. Uhkailee, ahistaa, vainoa, syylistää mua siitä lähestymiskiellosta ja lupasi kostaa...
Tuntuu että helpompi vaan olis peruu koko juttu ja kattoo mitä elämä tuo tullessaa..:(
1.Kaikki yhteystiedot luovutuskieltoon joka paikkaan.
2: uusi kämppä hakuseen
3.Numero vaihtoon ja salaiseksi- et luovuta sitä ainoallekaan yhteiselle tutulle.
Ikävää kun poliisi ei ota sua tosissaan.
Baseballmailat, useampi henkilö ja tämän vainoajan kotiovelle/iltapimeällä ympäristöön, jossa vainoaja yleensä itse liikkuu. Ei tuollainen rassukka muulla usko. Loppuu vainoaminen todennäköisesti välittömästi siihen ja rassukka menee itkemään äidilleen. Sellaisia nuo rassukat yleensä ovat.
Miks nää kuitit pitää ottaa talteen? Maksaako ne joku muu kenties?
onko kellää tietoa voiko poliisit ottaa turvakseen jos hakee vaikka tavaransa ex miehen tai naisen luota tai jos joku vaikka tuttu ihiminen on velkaa eikä maksa sitä ja se ihiminen alkaa uhoamaan joka on velkaa niin meinaan että voiko sen velan käydä perimässä poliisien kanssa jos nyt on jostaki todella isosta velaasta kyse itse nimittäin tekisin niin että jos mulle olisi joku velkaa ei mitää pikku summaa vaan vaikka useita tuhansia ja se velan maksaja alkaisi uhota niin selvittäisin voiko sen hakea poliisien kanssa
miksi pitää pesismailojen kanssa mennä vainoajan ovelle siitä ei seuraa kun itselle harmia jos niin tekee soitto poliisille niin eiköhän ne vie sen vainoajan putkaan rauhoittumaan
Hanki Kaukasiankoira. Loppuu häirintä.