Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oliko isäsi leikkimielinen, onko miehesi leikkimielinen?

Vierailija
04.06.2016 |

Tuli vain mieleeni kysyä, oliko isäsi leikkimielinen? Oletko seurannut miehesi valinnassa isäsi esimerkkiä eli onko miehesi samankaltainen kuin isäsi?

Minulla on hyvä isä. Hän ohjasi ja rakasti, mutta on melko vakavamielinen. Mieheni taas on erittäin leikkimielinen. Minusta on ihanaa, kuinka hän osaa hullutella lasten kanssa ja laskea irti kontrollista. Siinä mielessä olen valinnut erilaisen miehen kuin isäni oli.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli välillä liiankin. Mieheni on ihan sopivasti.

Vierailija
2/8 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni kyllä leikki ja oli ihana, mutten leikkimieliseksi sanoisi. 

Eipä ole omakaan mieheni leikkimielinen. Aika samanlainen luonne kuin isäni. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni on kiltti hassuttelija, mies, ex, lasten isä kaikkea muuta.

Vierailija
4/8 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni oli ja on edelleen leikkisä ja huumorintajuinen isä. Mieheni on myös, aika paljon isäni kaltainen kaikessa. Mutta yllättäen lastemme kanssa ei hän kyllä ole niin leikkisä, vaan helposti ärsyyntyvä. Leikkisä on enemmän minun seurassani.. Tosin meidän lapset on vielä hyvin pieniä, ehkä tilanne muuttuu kun lapset kasvavat.

Vierailija
5/8 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa kyllä! Isäni oli leikkimielinen ja hänen kanssa leikittiin ja pelattiin, riehuttiin jne :) samoin oma mieheni peuhaa lapsemme kanssa!

Muuten ovat kyllä hyvin erilaisia miehiä!

Vierailija
6/8 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on isä ja ukko samankaltaisia; todella leikkimielinen, huumorintajuinen, hyviä näyttelemään ihmisiä (isä esitti pienempänä millaisia huumeenkäyttäjistä tulee ja ei ole tullut huumeisiin koskettua:D), positiivisia, lempeitä, kaljamahaisia ja aivan ihania sekä rakkaita molemmat. Molemmat näkevät punasta aika nopeasti, mutta ennen kuin se piste tulee, niin ovat tosi kauan viilipyttyjä eli kunnolla pitää pitkän aikaa ärsyttää ennen kuin kiehuu yli. Supliikkimiehiksikin on molempia tituleerattu ja eivät ikinä voisi olla väkivaltaisia. Välillä, kun ukon kanssa olen, niin on olo ettei mun tarvi koskaan aikuistua. Sitten tulee isä mieleen ja ajattelen, ettei mun tarvikkaan:)

Eli voisin sanoa, että ovat hyvin samankaltaisia.

Vierailija
7/8 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä juttu, onnistuit löytämään varmaan sen yhden ainoan yhtäläisyyden miehessäni ja isässäni, enpä ole edes tajunnut tätä ennen! 

Vierailija
8/8 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni leikki ja puuhaili paljon meidän kanssa kun olimme lapsia, ja hänellä on myös hyvä huumoritaju. Mieheni on samanlainen, aivan loistava isä :) Lisäksi molemmat ovat luonteeltaan rauhallisia ja lempeitä. En kuitenkaan tietoisesti etsinyt isäni kaltaista puolisoa, mutta näin jälkikäteen on mukava huomata, että tällaisia positiivisia yhtäläisyyksiä löytyy, vaikka (onneksi) myös eroavaisuuksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan