Miten jotkut naiset ottavat miehen, jota eivät himoitse?
Tarkoitan tällä nyt tilanteita, joissa vauvojen hankkiminen on päällimmäinen motiivi parisuhteelle ja muuten mies ei ole naisen suuri rakkauden tai ainakaan himojen kohde. Tuskin kovin moni tällainen nainen on rehellinen motiiveistaan miehelle, vaan teeskentelevät sitten nauttivansa seksistä miehen kanssa niin kauan, että lapsiluku tai muut asiat joihin miestä aivan välttämättä tarvitaan, ovat täynnä.
Ovatko nämä ihmiset täysiä sosiopaatteja? Eivät kai he voi ajatella toimivansa mitenkään muuten kuin todella moraalittomasti? Naisen lapsettomuus ei kuitenkaan ole laajemmassa mielessä niin vakava tai traaginen asia, että se oikeuttaisi toisten hyväksikäyttöä millään tasolla.
Kommentit (8)
Mä tunnen kyllä halua miestäni kohtaan (seksiä on usein) mutta en suoranaista himoa, senkin tunteen olen kokenut aiemmin.
Mutta ei tuo parinmuodostusta ole estäny, jo 20v on menty samaa matkaa onnellisina.
Parisuhteissa tapahtuu paljon pahaa. Ihmiset eivät ole useinkaan rehellisiä. Siksi pitäisikin olla itse aina tarkkana, ettei tule vedetyksi mukaan sellaiseen suhteeseen, jossa toisen motiivit ovat kyseenalaiset. Monet eivät vain jaksa yksinäisyyttä tai haluavat lapsia tai haluavat paremman elintason ja sitten siihen otetaan joku sellainen, joka välittää. Olen kuullut usean sekä naisen että miehen sanovan, että oma puoliso ei ole mikään suuri rakkaus. Yksikin naistuttuni yhden kaljan jälkeen kertoi, ettei ole koskaan rakkautta miestään kohtaan tuntenut. Ja yksi nainen kertoi, että meni naimisiin, jotta pääsi muuttamaan pois kotoa ja sai oman perheen.
Rakkaus onkin aika hankala juttu. Se, joka rakastaa, on hieman sumussa ja helposti huijattavissa. Toisaalta rakkautta voi vannoa tuntematta sitä. Ja on aika paradoksaalista, että sillä, joka välittää vähemmän, on monesti ohjat parisuhteessa. Hän on se, jolla on varaa kiristää, kohdella puolisoa huonosti jne. Mutta usein tällaisissa suhteissa tulee aika, jolloin se rakastavakin herää ja ehkä sitten hänen muistinsa virkistyy ja hän muistaa kaikki huonot kohtelut puolisonsa taholta. Silloin suhteen loppu voi olla lähellä.
Mulla oli ok-talo ym. Akalla ei mitään muuta kuin velkaa kun muutti mun luokse ja kun kämppä oli remontoitu sisältä ja ulkoa,lapsi tehty ym. Alkoikin kiukuttelu,pihtaaminen ja vittumainen käytös,seksi ei ollut ikinä tuntunut miltään,kaikki on ällöttävää kullikin,akkaan ei saa koskea tai mennä edes lähelle.
nyt en pääse akasta ikinä eroon,jos sen heittää pihalle en varmasti saa yksinhuoltajuutta ja joudun maksamaan elarit.
kiitti vitusti kaikesta.
Tuollaisia läheisriippuvaisia ihmisiä on miehissäkin yhtä lailla. Tuo läheisriippuvaisuus on todella yleinen ongelma, kun ei haluta olla yksin ja rinnalla pitää olla joku. Tunnen useamman tällaisen ihmisen, ja tasalailla niitä on miehissä kuin naisissakin.
Ja ei miehiä "vaan oteta".
No huhhuh, eiköhän sille ole muitakin syitä. Vaikkei niin himoitsisikaan niin voi silti rakastaa ja välittää tosissaan. Eikä naiset muutenkaan ole niin himojen vallassa kuin miehet, himo ei ole se tärkein juttu.
No eksäkö se siellä? Ei niin ettenkö olisi sinua nuorena himoinnut ja rakastanut. Kun niitä lapsia tuli, jätit kaiken minun harteilleni ja jatkoit poikamieselämää täysihoitohotellissa. Ystävillesi ja sukulaisillesi esitit kuinka raskasta tämä lapsiperhe-elämä onkaan. Jätin sinut, vitun pelle, koska olit valehteleva, juurikin sosiopaatti, joka halusi näyttää ulkoisesti hyvältä ja saada perheen itse siihen millään lailla osallistumatta. Himot kyllä piti huomioida tarkkaan.
Himottavia miehiä ei riitä kaikille naisille yksiavioiseen parisuhteeseen.
up