Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olisitteko huolissaan? (Sisältää kuvan)

Vierailija
04.06.2016 |

http://aijaa.com/vZODCt Tommonen luomi siis varpaan välissä ja aika luomen poistoon vasta heinäkuun lopulla.. Perusterve nuori nainen olen ja ikinä en ole palanut. Ahdistaa kovin. Luomi on tossa jo ollu yli vuoden, mut en oo tajunnut huolestua ennen. Pitäiskö vaan syödä kiviä ja mennä yksityiselle?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin yksityiselle. Onko kuinka kauan ollut?

Vierailija
22/30 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun 1-2 vuotta. -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kutise eikä eritä, onneksi. En kyllä ymmärrä kuin oon ollut niin hölmö etten ennen ole tajunnut tosta huolestua! Vasta kun ystäväni näki sen ja kauhistui niin rupesin miettimään ja menin internetin ihmeelliseen maailmaan. Tuntuu kyllä hassulta jos mulla melanooma on, kun olen helposti ruskettuvaa sorttia. Ikinä en ole palanut enkä muutenkaan ole mikään auringonrakastaja. Olen vasta 23-vuotias. No toivotaan nyt parasta. Huomenna soitto ja yritän saada osamaksulla laskun niin ehkä pystyn hengittämään taas kevyemmin..

Voitko pyytää vanhemmiltasi taloudellista avustusta/lainaa? Muista, että luomi voi hyvinkin olla ihan täysin harmiton!!! Minusta sun kuitenkin kannattaa maksaa tuo summa yksityisellä jo oman mielenrauhasi takia!

Ja minä en sanoisi "melanooma kunnes toisin todistetaan" vaan että "harmiton luomi kunnes toisin todistetaan"! Näin omalla kohdallani totesi lääkäri (joka kyllä kirjoitti vilkkaasti lähetteen jatkotutkimuksiin) ja kaikki lopulta osoittautui olevan hyvin!

Toivon kaikesta sydämestäni, että saat pian hyviä uutisia ja että pääset viettämään kesääsi huolta vailla! ❤️

Vierailija
24/30 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos neuvoistanne. Vanhemmillani ei ole varaa, mutta ehkä pitää nöyrtyä ja pyytää apua isovanhemmiltani. Soitin äsken yksityiselle ja sanottiin, ettei tänään ole ajanvarausta, mutta huomenna soitellaan takaisinpäin. Eli taas pitäisi tämä päivä vielä jaksaa stressin kanssa.

Vierailija
25/30 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja äskeinen oli siis ap :)

Vierailija
26/30 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäriin ja nopeasti...

Vierailija
27/30 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla poistettiin kolme luomea yhdellä käynnillä ja yksi niistä lähetettiin patologille. Homman hoiti ihan tavallinen lääkäri, ei siis erikoislääkäri, mikä on halvempaa. Mehiläisessä kävin (Helsinki) enkä meinannut uskoa, että lasku oli vain 150€. Ja saikohan siitä vielä jonkun pienen Kela-korvauksen lisäksi? Tämä oli maaliskuussa.

Vierailija
28/30 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ap:lle kävi?

Vierailija
29/30 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen tuli lääkäriltä soitto. Ei löytynyt mitään. 😊 -ap

Vierailija