Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lueskelin juuri miesten deitti-ilmoituksia - mitä ajatella?

Vierailija
04.06.2016 |

Katselin tamperelaisten miesten deitti-ilmoja juuri Citystä (oli joskus suosittu mutta nyt aika kuollut) ja Suomi24-palvelusta ja menin vähän hämilleni. 47-vuotias mies kertoo etsivänsä "sauna- ja seksiseuraa pikaisesti" noin 17-vuotiaista tytöistä, "ukkomies" sanoi etsivänsä suhdetta ja olevansa hiljainen ja ujo, harrastuksena tietokoneilu yksin mutta haaveissa kimppaseksi ja pituutta 168 cm, joku prätkätyyppi ilmoitti että "kauniit, pitkähiuksiset ja hoikat naiset saa laittaa viestiä" (itse ylipainoinen ja noin 50-vuotias).

Siis tuntuu etten nähnyt yhtään asiallista ja kiinnostavaa! Ja samaan aikaan kirjoitellaan kuinka miehet ovat jäämässä naisisitta mutta osan kriteerit olivat tuossa.

Kertokaahan kokemuksista ja onko parempia deittipalstoja?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on aika karua miten pinnallisia miehet oikeasti sitten on.

Vierailija
2/19 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse kyllä löysin täydellisen suomi24:stä, mutta se vaati miljoonien profiilien katselua ja sitten tuli vastaan se yksi jolle laitoin viestin. Vaikka asuikin kauempana. 2v etäsuhdetta ja nyt vuosi asuttu yhdessä. Voi sieltä hyväkin löytyä.

Tosin olin silloin 23v ja mies 22v, en tiedä huononeeko taso ja vaihtoehdot vähenee vanhempien kohdalla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin miehenä olen joskus selaillut oman paikkakuntani tarjontaa omanikäisissä miehissä. Toki en naisten mieltymyksistä osaa paljon sanoa, mutta aika mielikuvituksetonta se tarjonta oli. Tuli mieleen, että tuossa joukossa olisi helppo erottua.

Sitten muistin oman osumaprosenttini tosielämän naisseikkailuissa ja tajusin omat kuvitelmani sekaisen pään fantasioiksi ja annoin asian olla. Ne ilmoitukset ovat varmasti tuollaisia juurikin syystä ja varmasti osuvat hyvällä prosentilla maaliinsa. Ei kai ole muuta selitystä miksi lähes kaikki ilmoitukset olivat toistensa tylsiä kopioita?

Vierailija
4/19 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuntuu, ett nimenomaan noi yli 40 vuotiaat miehet laittaa tuollaisia kaunis, nuori (siis erittäin nuori, alle 20 v.) hoikka toivomuksia vaikka itse ovat jotain aivan muuta. On vähän ylenpalttiset toiveet kyllä ja sit ne naiset muka on niin järjettömän nirsoja. Mitähän miesten päässä niksahtaa kun tulevat keski-ikäisiksi ainakin järki ja tosielämän realiteetit katoaa jonnekin viemäriin. Kun tälläkin viikolla lukenut noista yli 40-50 vuotiaista miehistä, jotka saaneet rangaistuksia teinityttöjen hyväksikäytöistä siis muutama ihan opettajakin. Luulis, että opettajan koulutukseen tarvii jonkun verran älyä ja jalat maassa asennetta mutta ilmeisesti ei kuitenkaan.

Vierailija
5/19 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän samaa kans huomannu, tuntuu, että deittipalstoilla on vaan kahdenlaisia miehiä: niitä, jotka härskisti etsivät varattuna vaan panoseuraa ja sitten nämä, jotka laittavat profiilin vain kuvansa eikä mitään kerrota itsestä.

Maksullisia deittipalstoja en oo kokeillut. Olin tekemässä omaa profiilia yhteen  ja ennenkuin se oli valmis, mulle oli tullut jo kamalasti viestejä miehiltä. Ja niitähän ei päässyt lukemaan ennenkuin olis maksanu. Tuli vähän huijattu fiilis, sillä miksi kukaan laittaa viestiä, kun sitä profiiliakaan ei vielä ollut.

Vierailija
6/19 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein joskus hyvin asiallisen ilmoituksen enkä saanut yhtään vastausta. Miehenä nettideiteillä on todella vaikeaa

Vierailija
7/19 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettideitit on luusereille.

Vierailija
8/19 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuollaisiin aloittajan lainaamiin aloituksiin varmasti edes kukaan vastaa, joten nämä samat miehetkö sitten valittelevat etteivät naiset vastaa? JOskus tulee tosiaan mieleen, että jotkut miehet elävät jossain fantasiamaailmassa, jossa jop 17-vuotiaat tyttöset rientävät hänen "saunaseurakseen".

OkCupid on mielestäni fiksuin palvelu, mutta siellä sitten niitä polyamorisia riittää....

Vierailija
9/19 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä viiraa päässä kirjoitti:

No tuntuu, ett nimenomaan noi yli 40 vuotiaat miehet laittaa tuollaisia kaunis, nuori (siis erittäin nuori, alle 20 v.) hoikka toivomuksia vaikka itse ovat jotain aivan muuta. On vähän ylenpalttiset toiveet kyllä ja sit ne naiset muka on niin järjettömän nirsoja. Mitähän miesten päässä niksahtaa kun tulevat keski-ikäisiksi ainakin järki ja tosielämän realiteetit katoaa jonnekin viemäriin. Kun tälläkin viikolla lukenut noista yli 40-50 vuotiaista miehistä, jotka saaneet rangaistuksia teinityttöjen hyväksikäytöistä siis muutama ihan opettajakin. Luulis, että opettajan koulutukseen tarvii jonkun verran älyä ja jalat maassa asennetta mutta ilmeisesti ei kuitenkaan.

No voi nyt hyvänen aika sentään. Ei tämä oikeasti niin hankalasti hahmotettava asia ole. Ne 40v miehet, jotka hakevat kuuta taivaalta, ovat aivan eri miehiä kuin ne, jotka sanovat naisten vaatimusten olevan utopistisen korkeita. Usein noissa vanhempi mies - nuorempi nainen -kuvioissa on jonkilainen sponsorointi mukana, jolla mies kompensoi puutteitaan ulkonäössä. 

Vierailija
10/19 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain noiden keski-ikäisten miesten päässä on vinksallaan ja tosi pahasti. Ei ole mitenkään harvinaista, että tällaiset setämiehet yrittää iskeä yli puolet itseään nuorempia naisia! Juuri viimeksi eilen kun olin töissä niin n.50-60- vuotias (!) mies selitteli mulle moottoripyörästään (jotka btw eivät voi itseäni vähemmän kiinnostaa), lauleli mulle jotain vanhempia rakkauslauluja ja olisi halunnut numeroni, mutta ilmoitin olevani naimisissa ja pian kahden lapsen äiti. Mulla siis selkeä raskausmahakin ja silti tollanen törkimys kehtaa yrittää jotain, ihan käsittämätöntä.

Oikeesti, selittäkää miehet, miksi muututte niin hemmetin typeriksi keski-ikäistyttänne, että kuvittelette sellaisten 16-25v naisten kiinnostuvan vanhoista kaljamahoista?

Vierailija
11/19 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotain noiden keski-ikäisten miesten päässä on vinksallaan ja tosi pahasti. Ei ole mitenkään harvinaista, että tällaiset setämiehet yrittää iskeä yli puolet itseään nuorempia naisia! Juuri viimeksi eilen kun olin töissä niin n.50-60- vuotias (!) mies selitteli mulle moottoripyörästään (jotka btw eivät voi itseäni vähemmän kiinnostaa), lauleli mulle jotain vanhempia rakkauslauluja ja olisi halunnut numeroni, mutta ilmoitin olevani naimisissa ja pian kahden lapsen äiti. Mulla siis selkeä raskausmahakin ja silti tollanen törkimys kehtaa yrittää jotain, ihan käsittämätöntä.

Oikeesti, selittäkää miehet, miksi muututte niin hemmetin typeriksi keski-ikäistyttänne, että kuvittelette sellaisten 16-25v naisten kiinnostuvan vanhoista kaljamahoista?

ollaan opittu naisilta ettei pidä tyytyä mihinkään vaan odottaa sitä omaa nuorta prinsessaa.

Vierailija
12/19 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen katsellut satoja ikäisteni +40 vuotiaiden miesten ilmoituksia ja en ole moiseen juuri törmännyt. Mieleeni on jäänyt useampikin oikein fiksun tuntuinen ilmoitus ja jos tilanne olisi hieman toisenlainen nyt, niin luultavasti olisi vastannut muutamaan hakuun.

Vierailija
13/19 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama jos on pinnallinen, mutta sitten voisi olla yhtälailla pinnallinen oman itsensäkin suhteen ja pitää itsensä ja kroppansa kuosissa. Joillekin tuottaa vaikeuksia edes käydä suihkussa ja laittaa puhtaat ja ehjät vaatteet päälle treffeille.

Vierailija
14/19 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mediakin voi olla osasyyllinen, kun vanhoilla julkkiskurpilla on aina jokin 20-vuotias alusasumalli käspuolessaan. Harva mies tunnustaa, että melkein aina nämä suhteet loppuvat kun nainen vanhenee ja haluaa enemmän elämänkokemuksia. Mutta niin vaan Jungnerit, Neumannit, Lampelat ja kumppanit jaksavat.

Vierailija
15/19 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen katsellut satoja ikäisteni +40 vuotiaiden miesten ilmoituksia ja en ole moiseen juuri törmännyt. Mieleeni on jäänyt useampikin oikein fiksun tuntuinen ilmoitus ja jos tilanne olisi hieman toisenlainen nyt, niin luultavasti olisi vastannut muutamaan hakuun.

kiva kuulla, kerrotko mitä palveluita olet käyttänyt? ap

Vierailija
16/19 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti.

Vierailija
17/19 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selitys on luultavasti tämä: koska vanha kaljamaha on kiinnostunut 16-25-vuotiaasta, pitäisi 16-25-vuotiaan olla kiinnostunut myös hänestä :) Eli nainen täyttää miehen kriteerit, mutta naisen kriteereistä ei välitetä.

Vierailija
18/19 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lukenut 25-35 vuotiaiden naisten profiileja ja hyviä on paljon. Ohiksena vaan.

Vierailija
19/19 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin erääseen deittiprofiliini, että tykkään kiipeillä puihin ja tanssia spontaanisti kuulokkeista kuuluvan musiikin tahtiin.

Ei tullut yhteydenottoja.

Ai niin, eräs huolehtivainen naisihminen lähetti mielenterveysklinikan puhelinnumeron.