Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nostan kolmelle tarotkortin. Anna palautetta.

Vierailija
03.06.2016 |

Laita jotain tietoa itsestäsi ja ongelma/alue johon kaipaat näkemystä. Ei spesifejä kysymyksiä vaan laajemmin, esim. työelämään, rakkauteen tms.

En ota automaattisesti kolmea ekaa vaan sellaisen joista saan tuntuman.

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 45v. nainen. Loppuuko ongelmat koskaan elämästäni?

Entä lapseni? Hän ei asu mun kanssa.

Vierailija
22/50 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tutustunut muutaman vuoden nuorempaan mieheen. Kehittyykö suhde mihinkään ja olenko hänelle "laastarisuhde". Nainen 43, eronnut syksyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei, osaisitko auttaa minua. Olen kamppaillut erään ongelman kanssa vuosia. Pääsenkö tästä ikinä eroon ja miten.

Olen yli 30-vuotias nainen. Perheellinen ja perhe on minulle muutenkin kaikki kaikessa.

Olet kamppaillut, sen kortti tulee heti ekaksi pakasta eli sauvojen 9. 

Sauvojen 9

"Kuvan henkilö pitelee molemmin käsin kiinni sauvastaan, kahdeksan muuta ovat taustalla omassa rivissään. Symboliikka voi viitata erilaisuuden- tai ulkopuolisuudentunteeseen. Yhtä lailla kysymykseen voi tulla omien voimavarojen tai ominaisuuksien selkeä tiedostaminen ja tunnistaminen; "tällainen minä olen, halusittepa tai ette" (vrt. Sauvojen 7).

Tulkinnoissa korttiin yleensä liittyy myös jonkinasteista puolustuskannalla olemista, joskus jopa siinä määrin, että henkilö jo valmiiksi odottaa pahinta. Tämän voi kuvassa nähdä miehen päässä olevana siteenä. Kolhuja on tullut ja vaikeita tilanteita on menty läpi. Minkälaiset vaikutukset nämä kokemukset ovat sitten jättäneet henkilöön, vaihtelee paljonkin riippuen persoonallisuudesta. 

Positiiviset merkitykset tämän kortin kohdalla viittaavat yleensä itseriittoisuuteen ja omavaraisuuteen, tahdonvoimaan sekä puoliensa pitämiseen. Haasteellisemmat merkitykset voivat viitata esim. jääräpäisyyteen, epäluuloisuuteen, pessimismiin tai itsekkyyteen. Erilaisuuden ja ulkopuolisuudentunteen voi kortissa nähdä myös pelokkuutena ja itseensä vetäytymisenä. Mikäli tulkinnan teema liittyy seksuaalisuuteen (eräs Tuli-elementin assosiaatioista) voi kortti joskus edustaa myös seksuaalisuuteen liittyviä traumoja. Olivatpa traumat sitten millä alueella hyvänsä, niillä on tapana muokata identiteettiä itsensä ympärille. Olivatpa kokemuksemme kuinka kipeitä hyvänsä, pyrimme suojelemaan ja puolustamaan niitä, emmekä halua päästää niistä irti. Jos päästäisimme irti, tuntisimme putoavamme tyhjän päälle."

Nostin toisenkin kortin sulle, Tuomion. Merkitys sille on, että jos haluat saada ongelmasi ratkaistuksi, sun on tehtävä joku iso päätös Ja pysyttävä siinä. Menneisyyden kanssa on tehtävä sovinto. Sen jälkeen seuraa parantuminen, herääminen, elämäntilanteen muutos.  

Anna palautetta. 

Vierailija
24/50 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei ole laittanut tietoa itsestään :D

No, olen 18-vuotias lukiolainen, melko introvertti tapaus. Vaikea perhetausta ja kaikenlaista ongelmaa päässä, mutta olen se porukan ironiaa tihkuva hauskuuttaja. Tuleva rakkauselämä tietty kiinnostaa!

Sulle pompsahti maljojen ritari pakasta. Se symboloi mm näitä: Henkisesti tärkeät ihmissuhteet, kyky antaa itsestä (rapu, vesi, tunteet), vastavuoroisuus tunteissa, perhesuhteet, muut yhteisöt, kaipaat tiivistä kanssakäymistä samanhenkisten ja samoin ajattelevien kanssa, esim kumppani tai muu laajempi yhteisö, etsi todellista perhettäsi, yhteisöäsi, jossa tunnet olevasi kotonasi, voit siten olla yhteydessä muihin kaipaamallasi tavalla, löydät yhteyden tai suhteen, jota kaipaat

tulkinta voi myös olla että tulevassa kumppanissasi on hivenen sitä vikaa joka ei kunnolla osaa päättää sitoutumisestaan suhteeseen ja etenee hitaasti ja kommunikoi epäselvästi. 

Kaikkea iloa ja voimia käsitellä vaikean taustan haasteet. 

Vierailija
25/50 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle kiitos. Kahden välissä - kumpi?

Lapsuuden loppu. Toinen huolehtii susta kuin lapsesta, antaa turvaa. Onko se kumminkin jo tukahduttavaa? Tämän päätät itse. 

palaute? 

Vierailija
26/50 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei ole laittanut tietoa itsestään :D

No, olen 18-vuotias lukiolainen, melko introvertti tapaus. Vaikea perhetausta ja kaikenlaista ongelmaa päässä, mutta olen se porukan ironiaa tihkuva hauskuuttaja. Tuleva rakkauselämä tietty kiinnostaa!

Sulle pompsahti maljojen ritari pakasta. Se symboloi mm näitä: Henkisesti tärkeät ihmissuhteet, kyky antaa itsestä (rapu, vesi, tunteet), vastavuoroisuus tunteissa, perhesuhteet, muut yhteisöt, kaipaat tiivistä kanssakäymistä samanhenkisten ja samoin ajattelevien kanssa, esim kumppani tai muu laajempi yhteisö, etsi todellista perhettäsi, yhteisöäsi, jossa tunnet olevasi kotonasi, voit siten olla yhteydessä muihin kaipaamallasi tavalla, löydät yhteyden tai suhteen, jota kaipaat

tulkinta voi myös olla että tulevassa kumppanissasi on hivenen sitä vikaa joka ei kunnolla osaa päättää sitoutumisestaan suhteeseen ja etenee hitaasti ja kommunikoi epäselvästi. 

Kaikkea iloa ja voimia käsitellä vaikean taustan haasteet. 

Kiitän! Tämä oli mielenkiintoinen :)

Vierailija
27/50 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 45v. nainen. Loppuuko ongelmat koskaan elämästäni?

Entä lapseni? Hän ei asu mun kanssa.

Maljojen 8 Uupumus, väsymys, ihmiset tai asiat, jotka eivät anna mitään, energian tuhlaaminen, laiskuus, tunteiden estyneisyys, lamaannus, tukkeutuminen, hukkaan heitetty energia, olet tuhlannut jo tarpeeksi energiaa ihmisiin tai asioihin, jotka eivät anna sinulle mitään, ihmiset voivat olla kuin pohjattomat kaivot, joille sinä vain annat koko ajan jotakin itsestäsi saamatta mitään takaisin, älä ole aina valmis tuhlaamaan omia energiavarojasi, aseta rajoja ja vaadi, sano "kyllä" itsellesi

Vierailija
28/50 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan palautetta:

http://yle.fi/uutiset/sanna_ukkola_ennustajat_huiputtavat_mummoja_tv-ka…

Sanna Ukkola: Ennustajat huiputtavat mummoja tv-kanavien luvalla

Soitin tv-ennustajille Jaakko-veljeni avioliitosta. Yhden mukaan liitto hajoaa vaimon irtosuhteeseen, toisen mukaan liitto on vahvalla pohjalla. Ainoa ongelma on, että minulla ei ole veljeä.

Vierailija
29/50 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

palaute? 

Vierailija
30/50 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ei oo kyse maksullisesta huijaamisesta vaan taroteilla oman mielen tutkimisesta. 

t. ap

Vierailija
31/50 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus: olenko oikeassa paikassa? N37

Vierailija
32/50 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostaisitko minullekin? Olen ollut lasten kanssa kotona vuosia. Sairastan vakavaa sairautta, pääsenkö vielä mukaan työelämään? Miten vanhempani ja raha-asiat?

Vierailija
33/50 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MALJOJEN KUNINGATAR Äitiys, tunteiden rehellisyys, tunteiden näyttäminen, ympärilläsi voi olla ihmisiä, jotka eivät sinua ymmärrä, mutta älä välitä siitä, on olemassa tarpeeksi muita, joiden kanssa voit jakaa tunteesi tai ihanteesi, oletko vilpitön tunteissasi?, luota tunteisiisi, asia, jota ei voi ymmärtää älyllisesti

Vierailija
34/50 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen, 25, vasta valmistunut uuteen ammattiin. Sisäänpäin kääntynyt luonne, vain pari hyvää ystävää, mutta he ovat erittäin läheisiä.

Perheasiat kiinnostaisi

Vierailija
35/50 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus kahden maan, kielen ja kulttuurin välillä. Tää nyt kannattaa katsoa, on sellaset voimat pelissä.

Vierailija
36/50 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiltti kirjoitti:

Nostaisitko minullekin? Olen ollut lasten kanssa kotona vuosia. Sairastan vakavaa sairautta, pääsenkö vielä mukaan työelämään? Miten vanhempani ja raha-asiat?

Työelämään. 

Kumppanin pitäisi tukea sinua niin pääsisit. Näin ilmeisesti käykin, sillä seuraava kortti on 

MALJOJEN PRINSSI: Tunne-elämän tarpeisiin vastaaminen, kosketus tunteisiin palautettava, hengellinen vapautus, vapaus tunnetasolla, älä tukahduta omia toiveitasi tai halujasi, vapauta itsesi ja uskalla tuntea, mitä tunteitasi ja halujasi et halua hyväksyä?, mitä todella toivot?

Tulee intuitio että sun työnkuva tulee vaihtumaan aika paljon. Ihankuin sinussa olisi parantajan vikaa. 

Vanhempien raha-asiat ei ole mun alaa. 

Vierailija
37/50 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MALJOJEN KUNINGATAR Äitiys, tunteiden rehellisyys, tunteiden näyttäminen, ympärilläsi voi olla ihmisiä, jotka eivät sinua ymmärrä, mutta älä välitä siitä, on olemassa tarpeeksi muita, joiden kanssa voit jakaa tunteesi tai ihanteesi, oletko vilpitön tunteissasi?, luota tunteisiisi, asia, jota ei voi ymmärtää älyllisesti

Kiitos. Kortti tuntuu kuvaavan tilannettani, eli jatkaako perusmukavassa parisuhteessa tottumukset vuoksi, vai heittäytyäkö tunteiden vietäväksi. Uuteen hyppääminen olisi monen mielestä paheksuttava ja hyvin vaikeaa ymmärtää. Ratkaisua en kortin perusteella saanut, mutta yritän nyt tutkia omia tunteitani ja niiden aitoutta ja rehellisyyttä.

Vierailija
38/50 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mammat ei viitti palauttaa ollenkaan. 

Kertokaa nyt joku niin nähdään mikä tää ennustaja on taidoiltaan

Vierailija
39/50 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö jatkat? :)

Olen reilu 4-kymppinen äiti. Avioliittoni taitaa vedellä viimeisiään. Näetkö, onko minun aika siirtyä eteenpäin vai paraneeko liitto vielä? Vieras mies sekoittaa mieltäni, näetkö häntä?

Kiitos!

Vierailija
40/50 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mammat ei viitti palauttaa ollenkaan. 

Kertokaa nyt joku niin nähdään mikä tää ennustaja on taidoiltaan

No ei se ennustanut mulle. Olisin halunnut tosta add-pojastasi tietää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme