Nostan kolmelle tarotkortin. Anna palautetta.
Laita jotain tietoa itsestäsi ja ongelma/alue johon kaipaat näkemystä. Ei spesifejä kysymyksiä vaan laajemmin, esim. työelämään, rakkauteen tms.
En ota automaattisesti kolmea ekaa vaan sellaisen joista saan tuntuman.
Kommentit (50)
Oma työ, vanhempieni terveys, lasteni opiskelut.
Mulle kiitos. Kahden välissä - kumpi?
Saanko koskaan miehen keneen olen ollut 3 vuotta rakastunut? Meneekö uudelleen naimisiin?
Opiskelut, (olematon) rakkauselämä, terveys.
Työ, raskaus, avioliitto, laihdutus... n37v.
Kysyn ensi syksystä, millainen siitä on tulossa työn ja opiskelun sekä oman jaksamisen suhteen? Keski-ikäinen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Saanko koskaan miehen keneen olen ollut 3 vuotta rakastunut? Meneekö uudelleen naimisiin?
N 40
Suhteet vanhempiin, tulevaisuus ja työ.
Hei, kaipaisin kovasti tienviittoja tähän hetkeen. Työelämä, perhe, terveys aiheina.
Hei, osaisitko auttaa minua. Olen kamppaillut erään ongelman kanssa vuosia. Pääsenkö tästä ikinä eroon ja miten.
Olen yli 30-vuotias nainen. Perheellinen ja perhe on minulle muutenkin kaikki kaikessa.
Vierailija kirjoitti:
Mulle kiitos. Kahden välissä - kumpi?
Lapsuuden loppu. Toinen huolehtii susta kuin lapsesta, antaa turvaa. Onko se kumminkin jo tukahduttavaa? Tämän päätät itse.
Mulla on mies asiat aivan sekaisin. Olen yrittänyt löytää kumppania netistä, mutta en tiedä onko se oikea paikka löytää kumppania? Vai onko nyt edes oikea hetki?
Kukaan ei ole laittanut tietoa itsestään :D
No, olen 18-vuotias lukiolainen, melko introvertti tapaus. Vaikea perhetausta ja kaikenlaista ongelmaa päässä, mutta olen se porukan ironiaa tihkuva hauskuuttaja. Tuleva rakkauselämä tietty kiinnostaa!
Minulle!