Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko lapsellinen jos teen näin miehelleni?

Vierailija
03.06.2016 |

Olemme seurustelleet noin puoli vuotta ja mies on ollut vähän liiankin täydellinen, kunnes lähti pari viikkoa sitten yksin reissuun. Matka on vähän vaarallinenkin ja hän on paljon yksin kaukana kaupungeista, joten sovimme että hän pistää aina viestiä kun saa netin käyttöön ettei minun tarvitse olla huolissaan (eksäni on ollut joskus vuosia sitten kadoksissa monta päivää sillä tavalla että meitä läheisiä valmisteltiin siihen ettei tule elossa enää takaisin). Eka viikko meni hyvin, mutta nyt hän on ollut pysähtyneenä erääseen suurempaan kaupunkiin missä tavannut muita suomalaisia ihan sattumalta. Olen iloinen että tavannut uusia reissukavereita mutta tämän jälkeen hänen yhteyden ottonsa ovat olleet vähäisiä. Ensin hän ei perunut meidän skype treffejä vain koska tapasin nämä ihmiset ja "unohti ilmoittaa" vaikka vartti ennen oli ollut paikalla ja puoli tuntia aikasemmin sanonut odottavansa puheluani.

Seuraavan kerrran hänestä kuului kännissä ja kertoi mitä oli tapahtunut ja miksi ei vastannut ja toivotti hyvät yöt. Tätä samaa linjaa jatkui pari päivää ja nyt ei ole herrasta taas kuulunut mitään vaikka sovittiin että ilmoittaa kun lähtee seuraavaan kohteeseen (lähtenyt tänä aamuna) ja eilen olisi pitänyt sopia siitä että olen ensiviikolla tulossa näkemään häntä. Hän ei edes kysynyt ostinko liput jo... Tai kysellyt vointiani vaikka tiesi että tipuin hevosen selästä pari päivää sitten niin että menetin tajuntani ja jouduin ensiapuun.

On ollut eilen illalla online ja sen jälkeen ei mitään. Puhelin hälyttää kun soitan, eli akku ei ole loppu.
Mies ei ole koskaan ollut kunnon parisuheessa aikasemmin tai ikinä joutunut olemaan huolissaan toisesta ihmisestä, on vähän oman napansa ympärillä pyörivää sorttia. Ajattelin että lähden nyt mökille ja jätän puhelimen kotiin, enkä ilmoita asiasta. Palaa vasta huomen illalla ja toivon että mies joutuu hiukan miettimään missä olen kun en ole ollut online enkä vastaa puheluihin. Tiedän nimittäin että tänään taas kelpaa skype seura kun on täysin yksin.

Mitä mieltä olette? Onko liian ilkeää?

Kommentit (87)

Vierailija
81/87 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhmää jättää puhelin kotiin. Jos sattuiski jotai ja täytyis soittaa 112 ja sit sul ei ookkaa puhelinta lähettyvillä.

Edelleenkin, siellä on kyllä puhelimia. Ei kuitenkaan sellasia missä whatsapp ja some laulaa 24/7

Vierailija
82/87 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta on outoa miten tiiviisti te pidätte yhteyttä miehen reissun aikana. Eikö pusipusi-tekstarit riittäisi? Itse en välittäisi skype-treffeistä, jos olisin lomamatkalla. Jostain syystä et ole miehen kanssa reissussa, niin anna hänen nyt matkailla ja olla sinuun yhteydessä, kun hänestä siltä tuntuu.

EI ole kyse lomamatkasta! Vaan fyysisesti raskaasta suorituksesta joka tehdään reissussa oltaessa ja olen itse tehnyt vastaavaa enkä päässyt tällä kertaa mukaan koska on töitä! AP

On se fyysisesti raskasta ryypätä etenkin suomalaisten kanssa. :)

Välipäivä monen yksin vietetyn päivän jälkeen. Minusta täysin ok, eikä ongelmaa olisi jos olisi laittanut nopeasti viestin että nyt ei onnistukkaan skype. En olisi kiirehtinyt kotin treeneistä vaan olisin voinut saunoa ja jäädä vaikka kaverin kanssa kahville. Kun nyt menin kotiin en saanut miestä kiinni ja hänestä tosiaan oli kuulunut vain puoli tuntia aiemmin. Eikä todellakaan ole rahasta kiinni etteikö voisi laittaa nettiä hetkeksi päälle tai tekstarilla ilmoittaa. TÄMÄ oli se ongelma, tulee aina vastaavissa tilanteissa olo ettei toinen arvosta aikaasi yhtään. Lisäksi mitään vastaavaa ei ole känyt koskaan aiemmin (olemme tunteneet monta vuota) niin olin kyllä hämilläni vaikka AV:n supe relat mammat eivät olisi olkaansa kohauttaneet. AP

Mies jätti yhden kerran ilmoittamatta ja nyt tälläinen haloo? Anna baby mennä ja pidä kivaa mökillä. Girl poweria ja huudatat Kaija Koota koko illan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/87 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta on outoa miten tiiviisti te pidätte yhteyttä miehen reissun aikana. Eikö pusipusi-tekstarit riittäisi? Itse en välittäisi skype-treffeistä, jos olisin lomamatkalla. Jostain syystä et ole miehen kanssa reissussa, niin anna hänen nyt matkailla ja olla sinuun yhteydessä, kun hänestä siltä tuntuu.

EI ole kyse lomamatkasta! Vaan fyysisesti raskaasta suorituksesta joka tehdään reissussa oltaessa ja olen itse tehnyt vastaavaa enkä päässyt tällä kertaa mukaan koska on töitä! AP

On se fyysisesti raskasta ryypätä etenkin suomalaisten kanssa. :)

Välipäivä monen yksin vietetyn päivän jälkeen. Minusta täysin ok, eikä ongelmaa olisi jos olisi laittanut nopeasti viestin että nyt ei onnistukkaan skype. En olisi kiirehtinyt kotin treeneistä vaan olisin voinut saunoa ja jäädä vaikka kaverin kanssa kahville. Kun nyt menin kotiin en saanut miestä kiinni ja hänestä tosiaan oli kuulunut vain puoli tuntia aiemmin. Eikä todellakaan ole rahasta kiinni etteikö voisi laittaa nettiä hetkeksi päälle tai tekstarilla ilmoittaa. TÄMÄ oli se ongelma, tulee aina vastaavissa tilanteissa olo ettei toinen arvosta aikaasi yhtään. Lisäksi mitään vastaavaa ei ole känyt koskaan aiemmin (olemme tunteneet monta vuota) niin olin kyllä hämilläni vaikka AV:n supe relat mammat eivät olisi olkaansa kohauttaneet. AP

Mies jätti yhden kerran ilmoittamatta ja nyt tälläinen haloo? Anna baby mennä ja pidä kivaa mökillä. Girl poweria ja huudatat Kaija Koota koko illan.

Ei kai sitä äiskän ja iskän kanssa mökillä voi noin riettaaksi heittäytyä? Yhdeksältä täytyy viimeistään ainakin mennä nukkumaan.

Vierailija
84/87 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät miehen olevan yksin? Sopivan seuran löytyessä on helppo muuttaa niitä matkasuunnitelmia.

Mitä sitten kun mies ei hermostu asiasta tai edes huomaa koko asiaa? Mikä on suunnitelma B?

Vierailija
85/87 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, sinäpä reipas olet. Olet pudonnut heposen selästä, ollut tajuttomana, treenannut heti, nyt olet menossa yksin mökille... Mitäs vielä unohdin? Ja mies on jossakin hyvin vaarallisella matkalla ja sinä stalkkaat täältä kotoa käsin miestä koko ajan. Aikamoinen tarinankertoja olet! Pistäpä hetkeksi viinat ja aineet pois, nuku pääsi selväksi ja mieti sitten joku uusi kiva tarina meille! Olisitko seuraavassa vaikka prinsessa? Tai astronautti? :)

Vierailija
86/87 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyhmää jättää puhelin kotiin. Jos sattuiski jotai ja täytyis soittaa 112 ja sit sul ei ookkaa puhelinta lähettyvillä.

Edelleenkin, siellä on kyllä puhelimia. Ei kuitenkaan sellasia missä whatsapp ja some laulaa 24/7

Tiedäthän että puhelimessa saa kyllä netin pois päältä.

Vierailija
87/87 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho, sinäpä reipas olet. Olet pudonnut heposen selästä, ollut tajuttomana, treenannut heti, nyt olet menossa yksin mökille... Mitäs vielä unohdin? Ja mies on jossakin hyvin vaarallisella matkalla ja sinä stalkkaat täältä kotoa käsin miestä koko ajan. Aikamoinen tarinankertoja olet! Pistäpä hetkeksi viinat ja aineet pois, nuku pääsi selväksi ja mieti sitten joku uusi kiva tarina meille! Olisitko seuraavassa vaikka prinsessa? Tai astronautti? :)[/quote

Saammekohan tänään lukea miehen lentäneen suorinta teitä takaisin suomeen huolesta sekaisin?!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän