Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko lapsellinen jos teen näin miehelleni?

Vierailija
03.06.2016 |

Olemme seurustelleet noin puoli vuotta ja mies on ollut vähän liiankin täydellinen, kunnes lähti pari viikkoa sitten yksin reissuun. Matka on vähän vaarallinenkin ja hän on paljon yksin kaukana kaupungeista, joten sovimme että hän pistää aina viestiä kun saa netin käyttöön ettei minun tarvitse olla huolissaan (eksäni on ollut joskus vuosia sitten kadoksissa monta päivää sillä tavalla että meitä läheisiä valmisteltiin siihen ettei tule elossa enää takaisin). Eka viikko meni hyvin, mutta nyt hän on ollut pysähtyneenä erääseen suurempaan kaupunkiin missä tavannut muita suomalaisia ihan sattumalta. Olen iloinen että tavannut uusia reissukavereita mutta tämän jälkeen hänen yhteyden ottonsa ovat olleet vähäisiä. Ensin hän ei perunut meidän skype treffejä vain koska tapasin nämä ihmiset ja "unohti ilmoittaa" vaikka vartti ennen oli ollut paikalla ja puoli tuntia aikasemmin sanonut odottavansa puheluani.

Seuraavan kerrran hänestä kuului kännissä ja kertoi mitä oli tapahtunut ja miksi ei vastannut ja toivotti hyvät yöt. Tätä samaa linjaa jatkui pari päivää ja nyt ei ole herrasta taas kuulunut mitään vaikka sovittiin että ilmoittaa kun lähtee seuraavaan kohteeseen (lähtenyt tänä aamuna) ja eilen olisi pitänyt sopia siitä että olen ensiviikolla tulossa näkemään häntä. Hän ei edes kysynyt ostinko liput jo... Tai kysellyt vointiani vaikka tiesi että tipuin hevosen selästä pari päivää sitten niin että menetin tajuntani ja jouduin ensiapuun.

On ollut eilen illalla online ja sen jälkeen ei mitään. Puhelin hälyttää kun soitan, eli akku ei ole loppu.
Mies ei ole koskaan ollut kunnon parisuheessa aikasemmin tai ikinä joutunut olemaan huolissaan toisesta ihmisestä, on vähän oman napansa ympärillä pyörivää sorttia. Ajattelin että lähden nyt mökille ja jätän puhelimen kotiin, enkä ilmoita asiasta. Palaa vasta huomen illalla ja toivon että mies joutuu hiukan miettimään missä olen kun en ole ollut online enkä vastaa puheluihin. Tiedän nimittäin että tänään taas kelpaa skype seura kun on täysin yksin.

Mitä mieltä olette? Onko liian ilkeää?

Kommentit (87)

Vierailija
61/87 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi mies saa kadota pariksi päiväksi ilmoittamatta mutta ap ei? 

Mies on etukäteen ilmoitetulla matkalla, eikä millään kostoretkellä.

Vierailija
62/87 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin se mies on kadonnut? 

Ei ilmoita menemisistään vaikka on luvannut skype treffit ja huitelee menemään ottamatta yhteyttä vaikka näin on sovittu. Miksi ap ei saa lähteä mitään sanomatta mökille jos muutenkin käy siellä ilman puhelinta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/87 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ja ap elää normaalia arkeaan ja lähte mökille ilman puhelinta niin kuin ennenkin on tehnyt

Vierailija
64/87 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä miehen vaarallisella matkalla on se suurin vaara? Se että kalja ja natiivi irtopesä loppuu?

Vierailija
65/87 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lähdet yksin mökille, jos vähän aikaa sitten sait aivotärähdyksen? Leikit hengelläsi.

Vierailija
66/87 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka vanhoja olette? Joudun laittamaan tämän lauseen tänne näköjään aika usein, mutta onko sinulla enää muuta elämää kuin mies? Joo, olet menossa mökille, mutta sitä en niin kummoisena repäisynä pidä. Olette olleet yhdessä vasta puoli vuotta, joten vauhkoamisesi miehen tekemisistä tuntuu hyvin turhuudelta ja mustasukkaiselta liioittelulta. Et ole miehen äiti, et ole hänelle välttämättä edes kovin tärkeä varsinkin nyt kun hän saa sinuun reippaasti etäisyyttä ja huomaa, että elämää on muuallakin kuin kotona. Jos mies ei ole ennenkään ollut pitkissä suhteissa, niin sille on varmasti syynsä ja nyt tämä teidän kahden suhde ja sinun kyttäämisesi alkoi varmasti kiristämään mieltä ihan rankasti. Älä roiku miehessä, anna hänen mennä ja tehdä mitä haluaa. Etsi sinä itsellesi joku sohvaperuna.

olemme 25-30 väliltä. Minulla on todellakin oma elämä ja olen ollut reissussa ja nähnyt kavereita, harrastanut, käynyt töissä ja ensi viikolla lähden taas reissuun ennen kuin menen tapaamaan miestä. Mies on tähän mennessä ollut se mustasukkainen ja halunnut vain nysvätä kotona ja siksi vähän jopa patistin häntä lähtemään. En ole EDELLEENKÄÄN hänelle vauhkonnut vaan sanonut asiasta normaalin keskustelun välissä. Emme ole riidelleet yhtään tms. AP

Sinun jos kenen luulisi sitten ymmärtävän miten tuollainen reissu vie mukanaan? Sinulla on nyt vaan liikaa aikaa miettiä miestä, miehen ottaessa reissusta kaiken irti. 

Hyvää mökki viikonloppua!

Vierailija
67/87 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ja ap elää normaalia arkeaan ja lähte mökille ilman puhelinta niin kuin ennenkin on tehnyt

Eli kumpikaan ei ole kadonnut mihinkään vaan elävät elämäänsä.

Vierailija
68/87 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on outoa miten tiiviisti te pidätte yhteyttä miehen reissun aikana. Eikö pusipusi-tekstarit riittäisi? Itse en välittäisi skype-treffeistä, jos olisin lomamatkalla. Jostain syystä et ole miehen kanssa reissussa, niin anna hänen nyt matkailla ja olla sinuun yhteydessä, kun hänestä siltä tuntuu.

Vierailija
69/87 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mies on matkalla, eikä ole ihan vielä sisältänyt mitä parisuhde tarkoittaa,  kun se on vasta puolivuotta ollut ollut suhteessa ja tottunut itsenäiseen elämään.

Vierailija
70/87 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi lähdet yksin mökille, jos vähän aikaa sitten sait aivotärähdyksen? Leikit hengelläsi.

Meidän mökki on tyhjä mutta ihan vieressä on vanhempieni mökki ja he siellä myös. 

Vierailija
71/87 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli kumpikaan ei ole kadonnut mihinkään vaan elävät elämäänsä.

Mutta koko keskustelu perustuu siihen ettei ap voi millään nyt lähteä mökille ilmoittamatta! Eihän hän ole tehnyt tai tekemässäkään mitään muuta. 

Vierailija
72/87 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet luonut yhteydenpidosta noin tiukat raamit? 

Vierailija
73/87 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta on outoa miten tiiviisti te pidätte yhteyttä miehen reissun aikana. Eikö pusipusi-tekstarit riittäisi? Itse en välittäisi skype-treffeistä, jos olisin lomamatkalla. Jostain syystä et ole miehen kanssa reissussa, niin anna hänen nyt matkailla ja olla sinuun yhteydessä, kun hänestä siltä tuntuu.

EI ole kyse lomamatkasta! Vaan fyysisesti raskaasta suorituksesta joka tehdään reissussa oltaessa ja olen itse tehnyt vastaavaa enkä päässyt tällä kertaa mukaan koska on töitä! AP

Vierailija
74/87 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meidän mökki on tyhjä mutta ihan vieressä on vanhempieni mökki ja he siellä myös. 

Kenen teidän? 

Vierailija
75/87 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenen teidän? 

No se ei sinulle kuulu. AP

Vierailija
76/87 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

EI ole kyse lomamatkasta! Vaan fyysisesti raskaasta suorituksesta joka tehdään reissussa oltaessa ja olen itse tehnyt vastaavaa enkä päässyt tällä kertaa mukaan koska on töitä! AP

On se fyysisesti raskasta ryypätä etenkin suomalaisten kanssa. :)

Vierailija
77/87 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauroin makeasti koska itselle kävi ex teki samoin kuin ap tässä suunnittelee. Kotiin palattuani arvasin mistä on kyse ja tiesin myös mistä naisen löytää. Ajoin paikan päälle ja huikkasin oven rauosta hyvästit :D

Vierailija
78/87 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nauroin makeasti koska itselle kävi ex teki samoin kuin ap tässä suunnittelee. Kotiin palattuani arvasin mistä on kyse ja tiesin myös mistä naisen löytää. Ajoin paikan päälle ja huikkasin oven rauosta hyvästit :D

kuulostat ihanalta mieheltä

Vierailija
79/87 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmää jättää puhelin kotiin. Jos sattuiski jotai ja täytyis soittaa 112 ja sit sul ei ookkaa puhelinta lähettyvillä.

Vierailija
80/87 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se fyysisesti raskasta ryypätä etenkin suomalaisten kanssa. :)

Välipäivä monen yksin vietetyn päivän jälkeen. Minusta täysin ok, eikä ongelmaa olisi jos olisi laittanut nopeasti viestin että nyt ei onnistukkaan skype. En olisi kiirehtinyt kotin treeneistä vaan olisin voinut saunoa ja jäädä vaikka kaverin kanssa kahville. Kun nyt menin kotiin en saanut miestä kiinni ja hänestä tosiaan oli kuulunut vain puoli tuntia aiemmin. Eikä todellakaan ole rahasta kiinni etteikö voisi laittaa nettiä hetkeksi päälle tai tekstarilla ilmoittaa. TÄMÄ oli se ongelma, tulee aina vastaavissa tilanteissa olo ettei toinen arvosta aikaasi yhtään. Lisäksi mitään vastaavaa ei ole känyt koskaan aiemmin (olemme tunteneet monta vuota) niin olin kyllä hämilläni vaikka AV:n supe relat mammat eivät olisi olkaansa kohauttaneet. AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan