Olen paska äiti
Minulla ei ole ystäviä, töitä, ei mitään. Taidan olla masentunut ja sosiaalinen fobia päälle. En jaksa siivota. Mitä väliä kun täällä ei ketään käy. Miksi suihkuun kun en minnekään lähde. Luuseriolo.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Lapset ovat jo kouluiässä. Kävin suihkussa ja se piristi paljon. Olen mt-ongelmainen. Olin osastollakin. Ihmettelen kun minua sanotaan hyväksi äidiksi sossussa. Välillä tuntuu, että lapset ansaitsisi parempaa. Kesälomien alkaminen pelottaa. Pitäisi keksiä jotain tekemistä.ap
Masentunut usein näkee itsensä huonona vaikkei olisi syytä.
Nyt kun tiedät olevasi masentunut niin sun ei auta kun uskoa niitä sossuja, ne näkee sut ulkopuolisin silmin, ja jos ne sanoo, että olet hyvä äiti niin sitten varmasti olet tarpeeksi hyvä :)
Pääsisikö lapset jollekin leirille?
Vaikka oikeasti lapset kyllä on tyytyväisiä vaikka piknikkiin pihalla jos muuhun ei voimat riitä.
Vierailija kirjoitti:
Olitko töissä vai kotona kun menit psykoosiin? Oliko eka psykoosi?[/quote
Kommentti on vuodelta 2016.
Nimimerkille Seikki: jospa 22v. tyttärellä on vain jokin vaihe menossa, ehkä se menee ajan kanssa ohi ja tilanne/välinne tasoittuvat ja paranevat. Jaksamisia!
Millaista apua ajattelit että neuvolasta voisi saada?
Ei juttelu oikeasti auta yhtään mitään. Paras apu pikkulapsiperheessä voisi olla vaikka joku perhetyöntekijä, mutta ei sellaisia nykypäivänä saa.