Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saako stalkata miehen puhelin/viestit jos on erittäin vahva epäily toisesta naisesta?

Vierailija
02.06.2016 |

Saako? Jos on kovat epäilyt asiasta, mies poissaoleva, seksi ei maistu, yllättäviä menoja on tullut jne jne. Pitääkö elää epätietoisuudessa vai saako tässä tapauksessa ottaa asioista selvää?

Kommentit (284)

Vierailija
261/284 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kysyisin mieheltä suoraan. Tohon puhelimen tonkimiseen en osaa sanoa koska meidän suhteessa molemmat saa näprätä toistensa puhelimia. Fiksu pettäjä yleensä poistaa puhelimesta semmoset mistä voi jäädä kiinni joten ehkä kannattaa mielummin lähteä keskustelemaan asiasta miehen kanssa.

Raivostuttaa teidän kaltaiset pariskunnat eli jos minä kirjoitan viestin miehellesi niin voit lukea sen. Eli en voi kertoa miehellesi mitään puhelimessa kahden kesken, raivostuttava ja olisi reilua että te kerrotte tämän kaikille.

Aion tästä eteenpäin olla kirjoittamatta mitään viestiä puhelimella yhdellekään pariskunnalle johtuen näistä teidän diileistä.

Aika outoa, jos et voi puhua asioista pariskunnan molemmille osapuolille? Minä ainakin alkaisin pitää sinua epäilyttävänä, jos vain miehelleni viestittelisit. Ja voit olla varma, että tarkistaisin jatkossa jokaisen viestisi.

Miksi minun pitäisi kertoa parhaan ystäväni aviomiehelle myoomastani ja siitä johtuvista älyttömistä kuukautisvuodoista? Noin niin kuin esimerkiksi. (En ole sama jolle vastasit, mutta olen yksi heistä jotka eivät enää ikinä kirjoittaisi ystävilleen henkilökohtaisia asioita jos nämä antaisivat puolisonsa lukea viestejään.)

Minusta ei olisi yhtään mitään vaikka joku ystäväni mies sattumalta lukisi viestini myoomista.

Toisaalta en ikinä kirjoita viestejä tuollaisista.

Puhun ne kasvokkain tai puhelimessa.

Korkeintaan voisin sitten laittaa viestin että sairaalaan operaatioon se ja se päivä jne.

Viesteissä on vaikea kertoa kovin seikkaperäisesti isommista asioista enkä oikeasti usko että kovin moni viesteihin kirjoittaa hyvin intiimejä tai muuten vaikeita asioita.

Vierailija
262/284 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse vastaavassa tilanteessa eläneenä sanoisin, että ei maksa vaivaa. Jos ei enää luota toiseen, helpommalla pääsee, kun vaan lähtee eri teille kuin se, että alkaa leikkiä salapoliisia ja pahoittaa itse mielensä, kun saa totuuden selville.

Itse löysin miehen pesuun menevien housujen taskusta salaisen kännykän ja sitä kautta paljastui, että hänellä useampikin toinen nainen. Olin jo epäillyt jotain, mutta ajatellut, että kaikki paljastuu aikanaan.

Tieto lisää tuskaa. Olisi ollut helpompi, jos mies olisi vaan lähtenyt enkä olisi saanut tietää niitä kuvioita, mitä hänellä oikeasti oli.

Niin ollaan erilaisia. Minä taas tuossa tilanteessa olisin ollut " tyytyväinen" että mies paljastui kunnolla mulkuksi.

Rakkaus olisi varmasti kuollut häntä kohtaan eikä olisi tarvinnut miettiä mikä minussa on vikana tms.

Mies joka pyörittää montaa naista ei taatusti ole uskollinen kenellekään.

Eli paska tuuri miehen valinnassa mutta hyvä että pääsi eroon.

Ei sillä että tarkoituksesi on varmasti lohduttaa mutta ehkä joku haluaa olla mulkku ja sitä että hänkin saa olla kerrankin mulkku ja rikkoa toisen. Eihän se aina niin mustavalkoista ole kuka milloinkin pettää ja ketä petetään. Kyl kirpaisee ja kouraisee syvältä ja lisäksi ällöttää toisen toosassa piliään uittava ääliö. Ei se todellakaan auta jos on luullut olevansa rakastettu ja rakkauden arvoinen kutsua toista muutamalla haukkumanimellä kun varsin monet nauttii siitä mulkun maineesta etenkin jos ovat edellisessä suhteessa saanet turpiin tai näin. Parasta mitä pettäjälle voi tehdä on ottaa takas ja tehdä samat niin häijysti ja näyryyttävästi että kaikki tietää ja sitten jättää. Harvoin mulkeroa saa kuitenkaan rakastumaan itseensä. Mutta tämän tehneenä joskus voin sanoa että tasapelisrä tuli parempi mieli ehdottomasti ja etenkin tunteista ylipääseminen oli nautinnollista katsoa kun toinen itkee ja roikkuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/284 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehellä ei ole salattavaa niin eikö se sitten samantien voi itse näyttää puhelimensa sisältöä?

Vierailija
264/284 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokolöytyiuusi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Orenda kirjoitti:

Orenda kirjoitti:

Ei saa. Parempi kysyä suoraan.

Miksi alapeukku? Ei munkaan puhelinta saa katsoa epäilyksen takia.

niin paljon salaisuuksia parisuhteessa ei voi olla että täytyy niitä säilyttää luurissa/koneella.

vai onko aivosi surkastuneet jatkuvan somen käytön vuoksi?

Mitä ihmettä oikein pelkäät kumppanisi löytävän sieltä?

Johan sä olet sekaisin. Miksi ihmeessä ihmisellä ei olisi enää oikeutta minkäänlaiseen yksityisyyteen parisuhteessa ollessaan? Eikä se tosiaan tarkoita sitä että olisi jotain sellaista salattavaa mikä puolison pitäisi saada tietää. Ei kaikkea tarvitse jakaa ja pariskunnassa on edelleen kaksi omaa ja itsellistä ihmistä, ei siinä muututa yhdeksi. Se  on sellainen juttu, että jos/kun se päivä koittaa että mulla on uusi mies niin se ei todellakaan ole salaisuus. Miksi olisi? Ei edes nykyiselle vaikka se silloin onkin jo entinen.

N39

Saatat jäädä näppejäs nuolemaan jos uusi haluaakin sulta vain seksiä. Mites sitten suu pannaan?

Nyt meni ohi.  Eikö entiselle saa kertoa uudesta suhteesta ennen kuin tietää mitä se on? Ja toisaalta, mistäs suhteesta sitä saa mitään takeita etukäteen ja se riski on vain otettava tai sitten sitä ainakin on lopun ikää yksin. Toki sekään ei ole mikään katastrofi.

Vai meinasitko, että exää pitäisi pitää hätävarana niin kauan, että tietää mitä uudesta suhteesta tulee ja siten olisi takaportti vielä auki? Juu ei, yksi mies kerrallaan mulle ja sitten jos/kun joskus on aika katsella uutta, niin silloin ei tietenkään ole enää tätä suhdetta mihin palata. Eikä edes halua palata. Tuollainen taktikointi on mun mielestä alhaista.

N39

Vierailija
265/284 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokolöytyiuusi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Orenda kirjoitti:

Orenda kirjoitti:

Ei saa. Parempi kysyä suoraan.

Miksi alapeukku? Ei munkaan puhelinta saa katsoa epäilyksen takia.

niin paljon salaisuuksia parisuhteessa ei voi olla että täytyy niitä säilyttää luurissa/koneella.

vai onko aivosi surkastuneet jatkuvan somen käytön vuoksi?

Mitä ihmettä oikein pelkäät kumppanisi löytävän sieltä?

Johan sä olet sekaisin. Miksi ihmeessä ihmisellä ei olisi enää oikeutta minkäänlaiseen yksityisyyteen parisuhteessa ollessaan? Eikä se tosiaan tarkoita sitä että olisi jotain sellaista salattavaa mikä puolison pitäisi saada tietää. Ei kaikkea tarvitse jakaa ja pariskunnassa on edelleen kaksi omaa ja itsellistä ihmistä, ei siinä muututa yhdeksi. Se  on sellainen juttu, että jos/kun se päivä koittaa että mulla on uusi mies niin se ei todellakaan ole salaisuus. Miksi olisi? Ei edes nykyiselle vaikka se silloin onkin jo entinen.

N39

Saatat jäädä näppejäs nuolemaan jos uusi haluaakin sulta vain seksiä. Mites sitten suu pannaan?

Jopas olet itsekkään kuuloinen kusipää. Toivottavasti puolisosi pettää sua ja oikein pitkän kaavan kautta. Sitä saa mitä tilaa.

Vierailija
266/284 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos miehellä ei ole salattavaa niin eikö se sitten samantien voi itse näyttää puhelimensa sisältöä?

Miksi ihmeessä? Ai ihan vaan siksi kun sä haluut? Minkä ihmeen takia yhdenkään miehen edes pitäisi olla parisuhteessa noin mustasukkaisen muijan kanssa, tervepäisiäkin kun on olemassa.

Vierailija
267/284 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen luottanut ja stalkannut. Aina kun olen stalkannut, on mies jäänyt kiinni suhteesta. Ennen stalkkaamista on keskusteltu ja suoraan kysymykseen vastattu, että ei ole mitään. En ole kuulut,että kukaan olisi myöntänyt suhteen kysymällä.

Kaatuneen maidon perään on turha itkeä, eli olen oppinut luottamaan omaan intuitiooni ja jos vastaavia epäilyksiä tulee, kerron suoraan että en luota sinuun, minähän tässä nyt on syynä. Ja jos aitoa keskustelua ei synny, en enää ole keskustelun arvoinen ja silloin pitää vaan vetää omat johtopäätökset ja tarjota taukoa, eroa, asumuseroa tms.

Eli roikkua valehtelevassa ja pettävässä miehessä edelleen kaikin mahdollisin keinoin ja pitkittää koko paskaa? Tuossa vaiheessa ei ole kuin yksi vaihtoehto ja se on ero. Lopullinen sellainen. Viime kädessä sitä kun voi luottaa vain ja ainoastaan itseensä.

Vierailija
268/284 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ainakaan tämä nainen ei voi. En anna päiväkirjaani luettavaksi enkä näytä, mitä olen kahden kesken jonkun toisen kanssa keskustellut - paitsi omasta aloitteestani. Lasken henkiseksi väkivallaksi tuollaisen kiristämisen ja uhkailun, että painostetaan vasten tahtoaan tekemään intiimejä asioita. Minulla on ollut häiriintynyt eksä, joka on penkonut kalenterini, vanhat päiväkirjani, kirjeenvaihtoni, pakottanut riisumaan vaatteita, koska hän kokee ne saastaisiksi jne. Fool me once, shame on you, fool me twice, shame on me. Ei koskaan enää henkisesti kieroutunutta suhdetta minulle.  

Vierailija
269/284 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaisin ja häpeäisin itseäni, jos antaisin epävarmuudelleni niin paljon valtaa, että loukkaisin rakasta ihmistä, jota kunnioitan.

Jos menee hyvin, on vaan kertakaikkiaan pakko yrittää jaksaa uskoa siihen, että on toiselle niin tärkeä, ettei tämä halua mokailla. Jos tapahtuu jotain epäilyttävää, se pitää selvittää puhtain keinoin. 

Jos suhde on huono, on ihan sama onko se huono pettämisen vuoksi vai muusta syystä. Kannattaa nostaa kytkintä. Ei se suhde hyväksi stalkkaamalla muutu. 

Vierailija
270/284 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ainakaan tämä nainen ei voi. En anna päiväkirjaani luettavaksi enkä näytä, mitä olen kahden kesken jonkun toisen kanssa keskustellut - paitsi omasta aloitteestani. Lasken henkiseksi väkivallaksi tuollaisen kiristämisen ja uhkailun, että painostetaan vasten tahtoaan tekemään intiimejä asioita. Minulla on ollut häiriintynyt eksä, joka on penkonut kalenterini, vanhat päiväkirjani, kirjeenvaihtoni, pakottanut riisumaan vaatteita, koska hän kokee ne saastaisiksi jne. Fool me once, shame on you, fool me twice, shame on me. Ei koskaan enää henkisesti kieroutunutta suhdetta minulle.  

No onpa ärhäkkää porukkaa täällä. Jos on epäilys ja keskustellaan ja silti jää epäilystä toiselle vaikka toinen on rehellinen niin miksei voisi näyttä puhelujaan tai viestejään, siis että keneen on ollut yhteydessä? Mulle olis ainakin ihan sama vaikka puoliso katsois kenen kanssa olen pitänyt yhteyttä, ei se sitä tarkoita että pitää kaikki puhelinkeskustelut alkaa tarkastamaan.

Päiväkirja tms on vähän eri asia, sen kanssa on vähän hankala pettää jos siinä vaan itse kirjoittelee :D

Vierailija
271/284 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tilanne on ettei toiseen voi luottaa, suhteesta on jo terä mennyt, ja kannattaa harkita eroamista. Molemmin puolin.

Vierailija
272/284 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin saa! Pettäjähän ei tunnetusti koskaan myönnä pettäneensä kysyttäessä... Mielestäni on siis hyväksyttyä stalkata tarvittaessa. Sallin sen jopa miehelleni, sillä minulla ei ole mitään salattavaa, joten ei haittaisi yhtään vaikka mieskin stalkkaisi puhelimeni viestit. Sitä paitsi yleensä jos epäilee toista pettämisestä niin silloin siinä voi olla totuuden perää. Parempi saada stalkkaamalla kiinni toinen pettämisestä kuin tuhlata esimerkiksi pari vuotta lisää pettäjän kanssa.

Vierailija
273/284 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onpa ärhäkkää porukkaa täällä. Jos on epäilys ja keskustellaan ja silti jää epäilystä toiselle vaikka toinen on rehellinen niin miksei voisi näyttä puhelujaan tai viestejään, siis että keneen on ollut yhteydessä? Mulle olis ainakin ihan sama vaikka puoliso katsois kenen kanssa olen pitänyt yhteyttä, ei se sitä tarkoita että pitää kaikki puhelinkeskustelut alkaa tarkastamaan.

Päiväkirja tms on vähän eri asia, sen kanssa on vähän hankala pettää jos siinä vaan itse kirjoittelee :D

Ehkä siksi, että siitä tulee raiskattu olo. Oletko itse ollut tilanteessa, missä joku kärppänä härkkii kimpussasi,  huorittelee ja uhkailee ja vaatii sinua tekemään jotain, millä voit todistaa asioita?

Päiväkirjaanhan kirjoitat nimen omaan syvimpiä tuntojasi, joita et ole ajatellut koskaan välttämättä puhua kenellekään. Sieltä voi löytää mitä tahansa. 

Vierailija
274/284 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tulee tuollaisista puhelimen pakkoratsioista mieleen ne mustasukkaisuusketjun pillutarkastukset. Oksettavaa käytöstä 'aikuisilta' ihmisiltä. 

Ja eiköhän jokainen normaali ihminen siivoa puhelimensa tyhjäksi, jos on suhteessa jonkun epäluotettavan nuuskijan kanssa. 

Vierailija
275/284 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellakin saa! Pettäjähän ei tunnetusti koskaan myönnä pettäneensä kysyttäessä... Mielestäni on siis hyväksyttyä stalkata tarvittaessa. Sallin sen jopa miehelleni, sillä minulla ei ole mitään salattavaa, joten ei haittaisi yhtään vaikka mieskin stalkkaisi puhelimeni viestit. Sitä paitsi yleensä jos epäilee toista pettämisestä niin silloin siinä voi olla totuuden perää. Parempi saada stalkkaamalla kiinni toinen pettämisestä kuin tuhlata esimerkiksi pari vuotta lisää pettäjän kanssa.

Oot ihan kuin mun eksä. Se on myös samaa mieltä, että pettäjä ei tunnusta. Silti sitä kannattaa ihan varmuuden vuoksi kysyä vielä 12 vuotta suhteen päättymisen jälkeenkin, että etkö tosiaan muka pettänyt, kun kuitenkin petit. Ihan turhaa tuollaiselle sanoa yhtään mitään. (En pettänyt, ei käynyt mielessäkään.)

Vierailija
276/284 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä siksi, että siitä tulee raiskattu olo. Oletko itse ollut tilanteessa, missä joku kärppänä härkkii kimpussasi,  huorittelee ja uhkailee ja vaatii sinua tekemään jotain, millä voit todistaa asioita?

Päiväkirjaanhan kirjoitat nimen omaan syvimpiä tuntojasi, joita et ole ajatellut koskaan välttämättä puhua kenellekään. Sieltä voi löytää mitä tahansa. 

Sulle on jääny traumat, mutta jotkut osaa keskustella asiallisemmin epäilyksistäkin. Silloinhan on otollisempaakin saada nähdä ne tiedot kuin jonkun kimppuunkäymisen yhteydessä.

Päiväkirjaan voi todellakin kirjottaa mitä vain; faktaa, toiveita, unelmia, muttei se todista mitään. Epämääräiset viestit muilta sen sijaan todistaa.

Vierailija
277/284 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulle on jääny traumat, mutta jotkut osaa keskustella asiallisemmin epäilyksistäkin. Silloinhan on otollisempaakin saada nähdä ne tiedot kuin jonkun kimppuunkäymisen yhteydessä.

Päiväkirjaan voi todellakin kirjottaa mitä vain; faktaa, toiveita, unelmia, muttei se todista mitään. Epämääräiset viestit muilta sen sijaan todistaa.

No mikäs on sen pahempaa kuin lukea vanhasta päiväkirjasta, että eksän kanssa on tehty sitä tai tätä ja mun kanssa ei. 'Sen on pakko olla vielä rakastunut eksään, byääääää. Mä en kelpaa mihinkään. Se varmaan etsii uuden. Täytyy penkoa todisteita, grrrrrr. '

Mustasukkaisuus on kuin paniikkihäiriö, sille ei pidä antaa yhtään valtaa, koska se vaan kasvaa. Koskaan et saavuta tarpeeksi todisteita, koska se toinen on vaan niin taitava peittämään jälkensä.  Jos on joku todellinen tilanne, epäilys, niin se pitää puhua halki asiallisesti. 

Vierailija
278/284 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko tunnustaa, etten tiedä mitä tekisin jos olisin oikein ahtaalla kahteen suuntaan repivien viestien suhteen: Jos oma vaisto sanoisi että miehellä on toinen ja hän kyseenalaistaisi mielenterveyteni. Vois kuvitella, että oikein vahva ahdistus saattaisi ajaa arveluttaviin keinoihin jotta edes voisi purkaa ristivedon ja päästä ahdistuksesta.

Muuten: Jäänyt hämmästyttämään tässä keskustelussa kun on ilmennyt parissakin kertomuksessa että ukot on tuonut kotiin aviovuoteeseen toisia naisia. Että jos jossain äärimmäisessä mielenhäiriössä ukkomieheen sekaantuisin, niin en kyllä vois mitenkään kuvitella että menisin panemaan tämän aviovuoteeseen. Ihan jo siitäkin syystä, että tulis kyllä itselle äärimmäisen halpa olo - jos nyt olo ei kovin arvokas tuossa tilanteessa olis muutenkaan.

Vierailija
279/284 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on niin miljoona kertaa tapeltu aihe. Miks ihmeessä sen puhelimen pitää olla niin saamarin salainen ja yksityinen?? Ei kai ole ihme jos toinen osapuoli epäilee jos toinen selvästi salailee jotain?? Mä voin ainakin kysyä mieheltä kelle laitat viestii? Tai kun puhelin soi nii voin kattoo kuka soittaa.

Jos puhelin olisi jossain piilossa tai taskussa koko ajan ja suojakoodit käytössä niin kyllä epäilyttäis.

Ja en varmaan haluais ees miestä jolle puhelimen salailu olis tärkeempi ku minä tai meidän suhde. Tämä siis niille joiden mielestä on eron paikka kun toisen rakkaaseen kännykkään koskee...

Mua esimerkiksi ei edes kiinnosta kenelle mies laittaa viestiä tai katsoa kuka sille soittaa. Miksi ihmeessä mun pitäisi kytätä toisen tekemisiä ja puhumisia? Siinä vaiheessa kun suhteessa aletaan kyräillä ja vahtia toisiaan niin silloin menee samantien kantapäät vastakkain. Mikään parisuhde ei ole vankila tai rangaistus vaan perustuu vapaaehtoisuuteen ja siihen että MOLEMMILLA on suhteessa parempi olla kuin yksin.

No oon ehkä eri arvoilla varustettu kun sinä. Minun yksityisyys ei millään tavoin ole riippuvainen puhelimesta.

Vaan jos puhelin soi niin meillä saa kyllä kuka vaan aikuinen tai lapsi koskea toisen puhelimeen ja vaikka ilmoittaa et veljes soittaa tms. Jos toinen on eri huoneessa eikä kuule tai jotain. Ei se oo mitään ihmeen kyräilyä :D

No meillä on perheen sisällä muutenkin aika läheiset välit ja voidaan kertoa asioita toisillemme. Ja myös olla kertomatta. Esim just ystävien salaisuuksia. Mutta ei meillä keskenään ole kännykässä sellaista salaista elämää joka pitäisi toiselta piilottaa. Mutta emme pengo toistemme puhelimia jos sitä luulet. No toisille se luuri ja some onkin puoli elämää :D

Sun ystävät on varmaan tosi ilahtuneita tuosta salaisuuksien lavertelusta. 

Ja sitten se, että jos joku vastaa toisen puhelimeen, on vielä tosi kaukana siitä, että pitäisi näyttää kaikki viestit toiselle pyynnöstä (vaatimuksesta). Minusta tuntuu, että siinä on faktan näkemisen lisäksi kyse kontrollista. 

Kirjoitin, että ei kerrota ystävien salaisuuksia!!

Ei meillä vaadita näyttämään mitään viestejä, mutta todellakin epäilys heräisi jos yht äkkiä puhelimesta tulisi niin tärkeä ja salainen,että sitä täytyisi muulta perheeltä piilotella. Sitä tarkoitin..

Vierailija
280/284 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei saa. Asian voi hoitaa keskustelemalla suoraa ja tarvittaessa vielä pyytämällä näyttämään viestit, puhelutiedot yms. Jos ei suostu, siitä voi sitten tehdä tietyt johtopäätökset.

Mun puhelimessa tai tietokoneessa ei ole mitään salattavaa, mutta missään tapauksessa en näyttäisi viestejä enkä puhelulokeja. Minulla, kuten myös miehelläni, on oikeus yksityisyyteen. Kerran kun tuohon alistuisi, pitäisi näyttää puhelin aina kun toista sattuu kiinnostamaan.

Meillä ei toisen laitteet kiinnosta edes niin päljoa, että viitsittäisiin katsoa kuka soittaa. Kun puhelimen omistaja tulee paikalle, voi sanoa että sun puhelin soi just.

Jos pettämiseen on hinku, siihen löytyy kyllä keinot muutenkin kuin kasvattamalla luuri käteen kiinni