Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saako stalkata miehen puhelin/viestit jos on erittäin vahva epäily toisesta naisesta?

Vierailija
02.06.2016 |

Saako? Jos on kovat epäilyt asiasta, mies poissaoleva, seksi ei maistu, yllättäviä menoja on tullut jne jne. Pitääkö elää epätietoisuudessa vai saako tässä tapauksessa ottaa asioista selvää?

Kommentit (284)

Vierailija
241/284 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies todella pettää sinua, niin sinun pitäisi saada tietää. Toisen viestien lukeminen on kyseenalaista kaikissa olosuhteissa. Eikä hän ehkä edes säilytä arkaluonteisia viestejä. 

Pettävät ihmiset ovat sitten vastenmielisiä. Niin paljon harmia ja huonoa oloa toiselle osapuolelle.

Vierailija
242/284 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on niin miljoona kertaa tapeltu aihe. Miks ihmeessä sen puhelimen pitää olla niin saamarin salainen ja yksityinen?? Ei kai ole ihme jos toinen osapuoli epäilee jos toinen selvästi salailee jotain?? Mä voin ainakin kysyä mieheltä kelle laitat viestii? Tai kun puhelin soi nii voin kattoo kuka soittaa.

Jos puhelin olisi jossain piilossa tai taskussa koko ajan ja suojakoodit käytössä niin kyllä epäilyttäis.

Ja en varmaan haluais ees miestä jolle puhelimen salailu olis tärkeempi ku minä tai meidän suhde. Tämä siis niille joiden mielestä on eron paikka kun toisen rakkaaseen kännykkään koskee...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/284 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on niin miljoona kertaa tapeltu aihe. Miks ihmeessä sen puhelimen pitää olla niin saamarin salainen ja yksityinen?? Ei kai ole ihme jos toinen osapuoli epäilee jos toinen selvästi salailee jotain?? Mä voin ainakin kysyä mieheltä kelle laitat viestii? Tai kun puhelin soi nii voin kattoo kuka soittaa.

Jos puhelin olisi jossain piilossa tai taskussa koko ajan ja suojakoodit käytössä niin kyllä epäilyttäis.

Ja en varmaan haluais ees miestä jolle puhelimen salailu olis tärkeempi ku minä tai meidän suhde. Tämä siis niille joiden mielestä on eron paikka kun toisen rakkaaseen kännykkään koskee...

Keille kaikille sinä näytät puhelintasi? Ystävälle? Äidille? Veljelle? Lapselle? Työkaverille? Naapurille?

Vierailija
244/284 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ollut yllätys mammojen kanta tähän kysymykseen. Sehän on jo aiemmin tällä palstalla nähty, että valtaosa mammoista on sitä mieltä, että rikos on ihan ok silloin jos siitä on itselle hyötyä (eli lähes aina). Yli sata on siis antanut yläpeukut rikoksen puolesta. Hämmentävää ja samalla hemmetin surullista.

Vierailija
245/284 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Orenda kirjoitti:

Orenda kirjoitti:

Ei saa. Parempi kysyä suoraan.

Miksi alapeukku? Ei munkaan puhelinta saa katsoa epäilyksen takia.

niin paljon salaisuuksia parisuhteessa ei voi olla että täytyy niitä säilyttää luurissa/koneella.

vai onko aivosi surkastuneet jatkuvan somen käytön vuoksi?

Mitä ihmettä oikein pelkäät kumppanisi löytävän sieltä?

Johan sä olet sekaisin. Miksi ihmeessä ihmisellä ei olisi enää oikeutta minkäänlaiseen yksityisyyteen parisuhteessa ollessaan? Eikä se tosiaan tarkoita sitä että olisi jotain sellaista salattavaa mikä puolison pitäisi saada tietää. Ei kaikkea tarvitse jakaa ja pariskunnassa on edelleen kaksi omaa ja itsellistä ihmistä, ei siinä muututa yhdeksi. Se  on sellainen juttu, että jos/kun se päivä koittaa että mulla on uusi mies niin se ei todellakaan ole salaisuus. Miksi olisi? Ei edes nykyiselle vaikka se silloin onkin jo entinen.

N39

Vierailija
246/284 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asia ei enää onnistu selviämään puhumalla (epäilet, että mies valehtelisi, ja/tai sinä et pystyisi kertomaan varmasti, puhuuko totta vai valetta sinulle vastatessaan), ja seuraava ratkaisusi on yksityisyyden suojan rikkominen, on parisuhteen luottamus jo menetetty. Mitä sitten, jos löytäisitkin viestin tai numeron, jota et tunne? Jatkaisit vahtaamista ja kyräilyä, että kuka se on, onko niitä useampi, voiko tähän olla mitään muuta selitystä...

Jos luottamus on noin nollassa, eroa suoraan. Mikään ei ole hirveämpää itsekidutusta kuin velloa tuollaisessa ja katkeroitua toiselle odottaen, että toinen tunnustaa tai jää kiinni tai mitä nyt ikinä. Jos kerran olet jo suunnilleen "sitä viestin näkemistä vaille varma", ei sinulla ole enää syytä jatkaa ihmisen kanssa, johon et enää luota.

Vierailija
247/284 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua esimerkiksi ei edes kiinnosta kenelle mies laittaa viestiä tai katsoa kuka sille soittaa. Miksi ihmeessä mun pitäisi kytätä toisen tekemisiä ja puhumisia? Siinä vaiheessa kun suhteessa aletaan kyräillä ja vahtia toisiaan niin silloin menee samantien kantapäät vastakkain. Mikään parisuhde ei ole vankila tai rangaistus vaan perustuu vapaaehtoisuuteen ja siihen että MOLEMMILLA on suhteessa parempi olla kuin yksin.

Vierailija
248/284 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä saa. Se että mies sanoo ettei ole mitään on bullshittii.

No jos se mitä mies sanoo on bullshittii, niin mihin ihmeeseen sitä puhelimen tutkimista vielä tarvitaan? Eikö se asia ole sitten jo selvä että miehellä on toinen?

N39

Vierailija
249/284 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on muuten kumma, että parisuhteessa toisen pettäminen ei ole rikos. Mutta jonkun tekstiviestin lukeminen on. Jotenkin itse pitäisin pettämistä isompana rikkeenä, mutta sitä ei ole kriminalisoitu.

Mitä kummaa tuossa on? Tässä maailmassa jokainen on itsellinen yksilö joka saa valita kenen kanssa harrastaa seksiä ja saa myös lukea OMAT kirjeensä. Ei kumppanisi kirjeet ole sinun omaisuutta, kuten ei ole hänen sielu eikä seksuaalisuuskaan. Sinä saat osan seksuaalisuuden jos kumppanisi niin tahtoo, mutta et voi ottaa sitä itsellesi. Eihän miehesikään voi ottaa sinua väkisin niin tahtoessaan?

No nämä puhelimen stalkkaajat nimenomaan kuvittelee että se puoliso on omaisuutta.

Vierailija
250/284 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen luottanut ja stalkannut. Aina kun olen stalkannut, on mies jäänyt kiinni suhteesta. Ennen stalkkaamista on keskusteltu ja suoraan kysymykseen vastattu, että ei ole mitään. En ole kuulut,että kukaan olisi myöntänyt suhteen kysymällä.

Kaatuneen maidon perään on turha itkeä, eli olen oppinut luottamaan omaan intuitiooni ja jos vastaavia epäilyksiä tulee, kerron suoraan että en luota sinuun, minähän tässä nyt on syynä. Ja jos aitoa keskustelua ei synny, en enää ole keskustelun arvoinen ja silloin pitää vaan vetää omat johtopäätökset ja tarjota taukoa, eroa, asumuseroa tms.

Vierailija
251/284 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua esimerkiksi ei edes kiinnosta kenelle mies laittaa viestiä tai katsoa kuka sille soittaa. Miksi ihmeessä mun pitäisi kytätä toisen tekemisiä ja puhumisia? Siinä vaiheessa kun suhteessa aletaan kyräillä ja vahtia toisiaan niin silloin menee samantien kantapäät vastakkain. Mikään parisuhde ei ole vankila tai rangaistus vaan perustuu vapaaehtoisuuteen ja siihen että MOLEMMILLA on suhteessa parempi olla kuin yksin.

No oon ehkä eri arvoilla varustettu kun sinä. Minun yksityisyys ei millään tavoin ole riippuvainen puhelimesta.

Vaan jos puhelin soi niin meillä saa kyllä kuka vaan aikuinen tai lapsi koskea toisen puhelimeen ja vaikka ilmoittaa et veljes soittaa tms. Jos toinen on eri huoneessa eikä kuule tai jotain. Ei se oo mitään ihmeen kyräilyä :D

No meillä on perheen sisällä muutenkin aika läheiset välit ja voidaan kertoa asioita toisillemme. Ja myös olla kertomatta. Esim just ystävien salaisuuksia. Mutta ei meillä keskenään ole kännykässä sellaista salaista elämää joka pitäisi toiselta piilottaa. Mutta emme pengo toistemme puhelimia jos sitä luulet. No toisille se luuri ja some onkin puoli elämää :D

Vierailija
252/284 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kävi niin että mies laittoi puhelimensa kiinni baarireissun jälkeen, 04.. Katsoin icloudista missä on, ja kun mies kotiutui seitsemän aikaan väitti olleensa ihan muualla, kuin icloudin osoittama olinpaikka oli ollut..

että sellaista.

Vierailija
253/284 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä varjostin ja käräytin miehen. Eli on ihan ok, mutta täytyy olla valmis kantamaan seuraukset. Avioero siitä tuli ja lapset pääasiassa minulle. Raskas ratkaisu, mutta en kadu. Olisi kamalaa olla epätietoisuudessa ja minä en halua tuollaista suhdetta, jossa mies seurustelee muiden kanssa. Olen nyt tyytyväinen valintani kanssa, mutta mieti ensin, mitä teet, kun saat tietää?

ps. eilen just näin ex-miestäni....mitä s---nan kummallista olen hänessä nähnyt? En enää vilkaisisikaan ja ero oli paras päätös ikinä.

No mutta jos ei ole luottamusta niin eikö se jo riitä eron syyksi? Vai halusitko nyt vaan yksiselitteisesti syyn miehen niskoille. Voit nyt kaikille kuuluttaa että mies petti...

Vierailija
254/284 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ketju romutti jälleen kerran kuvitelmani naisten moraalista. Mitähän minä oikein mietin, kun olen joskus luottanut naisiin? Ei tule tapahtumaan koskaan enää. Kiitos av-naiset.

Millainen mies edes käy av:lla ja ennen kaikkea MIKSI.

Aihe vapaalla, miksi ei? Kerro ihmeessä

Tuo kysymys putkahtaa usein esiin. Ikään kuin miehet eivät saisi olla kiinnostuneita naisten ajatuksista ja tunnoista.

Lisäksi kysymys sisältää arvolatauksen, jossa kyseenalaistetaan miehuus palstaa seuraavilta miehiltä

Kummallisen syvällä istuu luutuneet asenteet.

T: Setämies = haukuttu ilmiö

Word!

Miesten pitää ymmärtää naisia ja lapsia, osata niiden hoito mutta asiosta EI saa ottaa selvää tai keskustella. Se on heikkoutta jota ei miehelle sallita.

Miehen pitää olla "makkaraa syövä ja olutta juova" tosimies, mutta vain niinqu teoriassa, käytännössä ei. Miehen pitää syödä terveellistä ja naisellista ruokaa, mutta MIEHEKKÄÄSTI. Vaippa pitää vaihtaa naisen laatuvaatimuksilla, mutta MIEHEKKÄÄSTI!

Yleensä miehen ei kannata lähteä "keskustelemaan" koska siitä ei seuraa kuin tilanteen eskaloituminen. Ei niitä "keskusteluja" miehen vuoksi käydä. Parempi olla hiljaa ja kiistää kaikki.

Vierailija
255/284 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi teitä lapsukaisia. Turha luulla että teitä ei joskus petettäisi. Jos otat hiekkaa käteesi ja yrität pitää sen itselläsi puritamalla niin ei se onnistu. Minun vaimoni rellesteli ystävilleen etten huomaa miten hän pettää. Hän opetti minut rakastamaan, rakastelemaan muita naisia ihania. Ja ihanaahan on minulla riittänyt.

Vierailija
256/284 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tää maailma kovaa peliä kun heti diskataan jos on epäileväinen nauttiiko todella aidosta rakkaudesta ja arvostaako toinen itseä ja parisuhdetta niin että on uskollinen. Pitäisi siis alistua ja uskoa vaikka ei kannattaa kun toinenhan se määrää milloin sut on loppuun imetty.

näinkö toimitaan ystävyyssuhteissa ja sukulaissuhteissa. Eli heti välit poikki jos vähäänkään mietityttää rehellisyys tai jos vaikka kaverisi jättää sut illanvietosta tai sukulaiset juhlista ulkopuolelle ja mietit oliko tahallista vai vahinko niin heti vaan välit poikki mieluummin kun edes asiaa esille.

kyllä on pikkusieluista porukkaa.oikein mahtavaa elämää oikein sellaista kulissipaskaa parhaimmillaan.

Vierailija
257/284 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Orenda kirjoitti:

Orenda kirjoitti:

Ei saa. Parempi kysyä suoraan.

Miksi alapeukku? Ei munkaan puhelinta saa katsoa epäilyksen takia.

niin paljon salaisuuksia parisuhteessa ei voi olla että täytyy niitä säilyttää luurissa/koneella.

vai onko aivosi surkastuneet jatkuvan somen käytön vuoksi?

Mitä ihmettä oikein pelkäät kumppanisi löytävän sieltä?

Johan sä olet sekaisin. Miksi ihmeessä ihmisellä ei olisi enää oikeutta minkäänlaiseen yksityisyyteen parisuhteessa ollessaan? Eikä se tosiaan tarkoita sitä että olisi jotain sellaista salattavaa mikä puolison pitäisi saada tietää. Ei kaikkea tarvitse jakaa ja pariskunnassa on edelleen kaksi omaa ja itsellistä ihmistä, ei siinä muututa yhdeksi. Se  on sellainen juttu, että jos/kun se päivä koittaa että mulla on uusi mies niin se ei todellakaan ole salaisuus. Miksi olisi? Ei edes nykyiselle vaikka se silloin onkin jo entinen.

N39

Saatat jäädä näppejäs nuolemaan jos uusi haluaakin sulta vain seksiä. Mites sitten suu pannaan?

Vierailija
258/284 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on muuten kumma, että parisuhteessa toisen pettäminen ei ole rikos. Mutta jonkun tekstiviestin lukeminen on. Jotenkin itse pitäisin pettämistä isompana rikkeenä, mutta sitä ei ole kriminalisoitu.

Pettäminen ei ole rikos. Se on väärä teko parisuhteessa.

Voiko pettämisestä joutua oikeuteen? Ja saada tuomion?

Kyllä siitä pitäisi saada.Pettäminen voi aiheuttaa itsemurhia,lasten heitteillejättöjä,tapaturmia uhreille ja läheisille jotka saavat asiasta pienimuotoisen shokin.Pettäminen voi aiheuttaa bulimiaa,anoreksiaa,lapsen kuoleman jos sukupuolitauti tarttuu seksikumppanista raskaanaolevaan eli onko se sitten sama kuin kuolemantuottamus tai murha. Pettäminen tai pettäjä ja tämän pettäjän puoliso voivat vainota,kiusata,yllyttää itsemurhaan tai jopa suunnitella murhaa jos kriisi menee vaikeaksi kaikille osapuolille.Pettämisestä seuraa perheiden hajoamisia ja lapsille toisen vanhemman puuttumista.Monesti virhe jota kadutaan lopun ikää.

nämä asiat pitäisi oppia jo nuorena kerrasta,kertoo aika paljon luonteesta jos on häijy pettäjä. Pettäjähän elää mielikuvissaan rakastavansa kanssa ilman salailun mystistä jännitettä vailla arkea jossa todellinen rakkaus näkyy. Pettäjä on kostaja ja toisen murskaaja. Narsistit pettävät ihan huvikseen, voittaakseen toisen ja satuttaakseen.

Mitään merkitystä jollain viestien lukemisella ellei tarkoitusperä ole esim kavaltaa rahaa tai tehdä rikos. Pettäminen sen sijaan... Eikö se täytä monestakin näkökulmasta rikoksen tunnusmerkistön. Suunnitelmallisuus, aiheutunut haitta ym...

ymmärrän kyllä että pettäminen kiehtoo etenkin jos on seksiseksiseksi mielessä ja kuinka seksikäs nyt joku on tai itse on.masturbaatiovälineetkin kun on keksitty.

Vierailija
259/284 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No oon ehkä eri arvoilla varustettu kun sinä. Minun yksityisyys ei millään tavoin ole riippuvainen puhelimesta.

Vaan jos puhelin soi niin meillä saa kyllä kuka vaan aikuinen tai lapsi koskea toisen puhelimeen ja vaikka ilmoittaa et veljes soittaa tms. Jos toinen on eri huoneessa eikä kuule tai jotain. Ei se oo mitään ihmeen kyräilyä :D

No meillä on perheen sisällä muutenkin aika läheiset välit ja voidaan kertoa asioita toisillemme. Ja myös olla kertomatta. Esim just ystävien salaisuuksia. Mutta ei meillä keskenään ole kännykässä sellaista salaista elämää joka pitäisi toiselta piilottaa. Mutta emme pengo toistemme puhelimia jos sitä luulet. No toisille se luuri ja some onkin puoli elämää :D

Sun ystävät on varmaan tosi ilahtuneita tuosta salaisuuksien lavertelusta. 

Ja sitten se, että jos joku vastaa toisen puhelimeen, on vielä tosi kaukana siitä, että pitäisi näyttää kaikki viestit toiselle pyynnöstä (vaatimuksesta). Minusta tuntuu, että siinä on faktan näkemisen lisäksi kyse kontrollista. 

Vierailija
260/284 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse vastaavassa tilanteessa eläneenä sanoisin, että ei maksa vaivaa. Jos ei enää luota toiseen, helpommalla pääsee, kun vaan lähtee eri teille kuin se, että alkaa leikkiä salapoliisia ja pahoittaa itse mielensä, kun saa totuuden selville.

Itse löysin miehen pesuun menevien housujen taskusta salaisen kännykän ja sitä kautta paljastui, että hänellä useampikin toinen nainen. Olin jo epäillyt jotain, mutta ajatellut, että kaikki paljastuu aikanaan.

Tieto lisää tuskaa. Olisi ollut helpompi, jos mies olisi vaan lähtenyt enkä olisi saanut tietää niitä kuvioita, mitä hänellä oikeasti oli.

Niin ollaan erilaisia. Minä taas tuossa tilanteessa olisin ollut " tyytyväinen" että mies paljastui kunnolla mulkuksi.

Rakkaus olisi varmasti kuollut häntä kohtaan eikä olisi tarvinnut miettiä mikä minussa on vikana tms.

Mies joka pyörittää montaa naista ei taatusti ole uskollinen kenellekään.

Eli paska tuuri miehen valinnassa mutta hyvä että pääsi eroon.