Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei kuittia - asiakaspalautus hukassa

Vierailija
02.06.2016 |

Käyn aina tuossa R-kioskin yhteydessä olevassa lähipostissa, jossa nyt ovat työntekijät vaihtuneetkin tiuhaan tahtiin ja aina hirveä häslinki ja kiire. Kävin 4viikkoa sitten palauttamassa asiakaspalatuksena 2 pakettia ja ostin läjän postimerkkejä + taisin lähettää isohkon kirjeen. En huomannut ottaa kuittia. Toinen as.palautus on mennyt perille mutta toisen kohdalla ei palautus ole mennytkään perille.. Postissa eivät ota kantaa asiaan, kuitin pyytäminen olisi ollut minun vastuullani.

Olenko siis nyt tappiolla tämän asiakaspalautuksen suhteen? Seurantaakodia olisivat siis yrityksessä kaipailleet.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivämäärä ja kellonaika kun on muistissa niin kyllä postissa pitkälle päästään sen kuitin jäljittämisessä. Oletko soittanut as.palveluun?

Vierailija
2/7 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen töissä kaupassa. Ainakin meidän kaupan kassajärjestelmästä saa kopiot vanhoista kuiteista. Eli jos asiakas on maksnut pankkikortilla, niin kortin numeron perusteella voimme hakea kuitin kassan arkistointiohjelmasta. Kuitin haku onnistuu myös, jos asiakas muistaa ostopäivän ja suunnilleen kellonajan ja sen mitä on osatanut (siis silloin käymme päivää läpi kuitti kuitilta kunnes oikea tulee vastaan. Vuosittain etsimme muutamia kuitteja joko takuuasioiden tai verottajan tarkastusten vuoksi. Ihan tyhjän vuoski emme kuitteja suostu metsästämään, varsinkaan käteisostoista, koska oikean käteikuitin löytäminen on aikaavievää.

Eli luulisi, että sinunkin kuittikopio olisi saatavilla, jos vain haluavat olla avuksi. Taatusti R-kioskin kassaohjelma taipuu kuitin metsästykseen siinä, missä huomattavasti pienemmän ketjun ikivanha ja jäykkä ohjelmistokin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palautin ei sopivan tuotteen postimyyntiyritykselle heidän sivuilta lataaman palautusohjeen mukaan. Pyysin postissa kuitin. Sanoivat että kuittia ei tule kun en maksa itse palautusta.Käski kuvata paketin siinä tiskillä. Kuvasin ja otti paketin. Menin kotiin ja kysyin postin chatissa onko oikein menetelty. Vastasivat että se on käytäntö. Kuvasin postin chatin kanssa käydyn keskustelun. Vastaanottaja ei kuitenkaan ole saanut palautustani. Aion tehdä rikosilmoituksen.

Vierailija
4/7 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rolles kirjoitti:

Palautin ei sopivan tuotteen postimyyntiyritykselle heidän sivuilta lataaman palautusohjeen mukaan. Pyysin postissa kuitin. Sanoivat että kuittia ei tule kun en maksa itse palautusta.Käski kuvata paketin siinä tiskillä. Kuvasin ja otti paketin. Menin kotiin ja kysyin postin chatissa onko oikein menetelty. Vastasivat että se on käytäntö. Kuvasin postin chatin kanssa käydyn keskustelun. Vastaanottaja ei kuitenkaan ole saanut palautustani. Aion tehdä rikosilmoituksen.

Kyllä oon aina saanut jonkinlaisen kuitin, kun oon palauttanut paketteja. Vaikka en olisi itse maksanut palautusta. Kuulostaa todella oudolta postin toiminta.

Vierailija
5/7 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rolles kirjoitti:

Kyllä oon aina saanut jonkinlaisen kuitin, kun oon palauttanut paketteja. Vaikka en olisi itse maksanut palautusta. Kuulostaa todella oudolta postin toiminta.

Sama, aina on tullut vastaavassa tapauksessa kuitti pyytämättäkin. Ärrän postipiste.

Vierailija
6/7 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun olisi pitänyt olla myös tiukkana kun kirjakerhonkirjaa palauttelin siitä tuli muistutusmaksusta 1,5 kk myöhemmin turha siis kuittia metsästää mistään se liuska oli pitkään laukuntaskussa mutta kun ei tiedä ei tiedä! Tein postille reklamaation koska kirjaa ei ole minulla niin missä se on? Kuitti on hyvä olla hhalli joutui maksamaan rikkonaisen henkilövaan mutta olihan tosihankalaa ilman kuittia olisi 199 e mennyt pieruna Saharaan ja kuitista huolimatta jouduin soittelemaan sinnetänne hohojaa.... taannoin netti kaatui K-Marketin palautuksessa ellos pakettia viedessä se oli jumissa usean tunnin meinas hermot mennä ,kauppias kirjoitti sitten jonkilaisen manuaalisen kuitin mutta sillä olisi voinut vaikka pyyhkiä äässinsä eihän siinä niitä kuljetustunnukdia ollut kun netti oli kaatunut.No se päättyi onnellisesti soitin kun olin tullut Lapista palautus oli mennyt perille.Kaikkea sattuu ja nyt joudun ilm.maksamaan jonkun ylimielisen postin työntekijän tunaroinnista,mitään hyvää en niistä ole kuullutkaan 😤

Vierailija
7/7 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärtänyt tekstistä puoliakaan mutta on kyllä oma vika jos kuittia ei ota. Itse en uskalla olla ottamatta, vaan seuraan aina että palautus on vastaanotettu ja vasta sitten hävitän kuitin. Ei se sen postin työntekijän syy ole joka sen vastaanottaa. Kirja voi hävitä myös kirjakerhossa tai matkalla sinne. Elloksen paketit menee matkahuollon kautta, ei postin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yksi