MIEHET ! miksi haluatte ehdottomasti tarjota drinkin ja sitten alatte riehua?
olen nelikymppinen ja ensimmäisen kerran tähän ilmiöön törmännyt parikymppisenä, eli ei ikävä kyllä ole ikäsidonninen juttu :/
" mä haluan ostaa sulle bissen, ihan kaverihengessä vaan. en mä yritä iskeä"..
kaveri on aikoinaan saanut tälläiseltä sankarilta kaljat naamalle ja minulta taas revittiin kännykkä kädestä, kun viestittelin mieheni kanssa..!
Kommentit (189)
OT: voisko joku valaista tyhmää. Miksi lainaatte toisen viestiä mutta ette sitten itse kirjoita siihen yhtään mitään? Niinkuin tuo viesti nro 103.
Vaikea kuvitella että tämä on yhdenkään tasokkaan naisen ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Määrittele tasokas.
Opiskelen TKK:lla DI:ksi olen hoikka ja kauniiksikin haukuttu. Ei tämä mulle varsinainen ongelma ole, mutta kyllä olen useamman kerran ollut tuollaisen käytöksen kohteena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osalle kommentoijista näyttää olevan järkytys kuulla millaista elämää naisena joutuu kokemaan. Niin järkyttävää, että sitä ei voi uskoa vaan leimaatte kertomukset saduiksi. Kovat defenssit teillä päällä, vaikka itse teette samaa häiriköintiä syyttämällä täällä naisia muiden järkyttävästä käyttäytymisestä.
Niin on järkytys, koska olen ollut nainen 36 vuotta, ja käynyt yökerhoissa lähes 20 vuotta. Ikinä en ole tuollaista kohdannut, vaikka paljon olen yöelämässä käynyt, myös yksin. Tuollainen toiminta ei siis mitenkään voi olla kovin yleistä, koska muuten olisi tilastollisesti mahdotonta että minä tai kukaan ystävistäni ei ole elämämme yhteensä noin muutaman tuhannen baarikäyntikokemuksen aikana sellaista todistanut. Se ei ole defenssi, vaan se on puhdasta matematiikkaa - jos jokin asia tapahtuu alle promillen todennäköisyydellä, se ei ole yleistä. Kyllä jollekin joskus varmaan noinkin käy, mutta jos noin käy yhdelle ja samalle ihmiselle toistuvasti, lähtisin etsimään vikaa jostain ihan muualta kuin mies-sukupuolesta yleensä...
Mielenkiintoinen pointti, itsestä pitäisi etsiä syytä kun joku mies kokee asiakseen vaikka puristella takapuolta baarin tanssilattialla tai alkaa väkisin tarjoamaan drinkkejä. En tiedä miten omalla käytöksellä tuohon voi vaikuttaa, kun sekä drinkin hylkääminen että vastaanottaminen tuottavat samanlaisen "vitun ämmät" -reaktion. Eikä tämä perustu ainostaan omaan kokemukseeni, vaan esim. Mitä olen kokenut, mitä kaverit ovat kokeneet, mitä itse olen baarissa todistanut jne.
No kerro sinä sitten mistä se johtuu, että joillekin näitä ahdistelukokemuksia tuntuu kertyvän joka viikko, kun joillekin niitä ei tule vastaan ikinä. Jostakinhan tämä suunnaton vaihtelu johtuu, eikö niin? Jossakin on jokin ero, kun saman maan sisällä kokemukset ovat kuin eri planeetoilta. Ei joillakin voi olla vain niin huono tuuri että viikottain osuu se kylähullu kohdalle, ja toisella ei koskaan.
Jaa'a, voisiko olla mm. Maantieteellinen sijainti? Helsingissä olen huomannut paljon vähäisemmin ilmiötä kuin pienemmillä paikkakunnilla. Johtuu varmaan suoraan myös miesten epätoivosta. Sinustako on vaikka Jyväskylässä asuvan naisen vika että siellä on myös enemmän epätoivoisia poikamiehiä baarissa? Toiseksikin ulkonäöllä on jonkin verran osuutta asiaan, voi olla että olet joko tarpeeksi hyvännäköinen että moni mies päättää yrittää tai sen verta vaatimattomampi että osa kokee että olet helppo nakki. Sitten tietty se tiheys millä käydään baarissa. Monta muutakin syytä, mutta usko toki että syy on vain naisen.
Sikamainen temppu mieheltä. Sitäpaitsi hyvät oluet heittää toiseen naamaan? kaljaa ei niin kuluteta
Oon todellaki tähän erittäin jopa kliseeksi luokiteltavaan ilmiöön törmänny joka kerta ku on kuppia tullu baarissa pöytään. Miesten on ihan turha yrittää väittää edes itelleen etteikö se tuhero kiiltele tavoitteissa kun hyvää hyvyyttään tarjoaa sitä naukkua naiselle. Sitte ku ne vielä osaa kääntää sen näppärästi naisen syyksi jos ei ota vastaan tai kieltäytyy jatkoista. On haukuttu pihtariksi ja jopa hyväksikäyttäjäksi jos olen paukun vastaanottanu mut pitäny housut jalassa. Jos taas ei ota sitä "hyväntahdon" drinkkiä vastaan niin on ylpeä ja koppava ämmä joka pitäisi haukkua takas maanpinnalle. Ei me naiset mitää yksinkertasia idiootteja olla etteikö muka tajuttas mistä moinen hyvätahto kumpuaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pari kertaa käynyt niin, että tiskillä on vaatimalla vaadittu että saa maksaa tilaamani juoman. Olen asiallisesti ilmoittanut että ei kiitos, olen seurassa tuolla, enkä nyt jää juttelemaan. Silti on vängätty ja tarjottu se juoma. Siinä vaiheessa kun olen kiittänyt ja lähtenyt pöytään ystävieni luokse, on tultu raivoamaan että jaa sulla oli täällä seuraa, kiva kun kerroit että sulla on mies jnejne.
Kiva.Just joo :D Taitaa olla keppana ja kossuvissy ainoat "drinkit" mitä sun vakkaripaikoissa tarjoillaan.
Vai mites se menikään :)
Naiset umpikujassa ilmaisdrinkillä kirjoitti:
Oon todellaki tähän erittäin jopa kliseeksi luokiteltavaan ilmiöön törmänny joka kerta ku on kuppia tullu baarissa pöytään. Miesten on ihan turha yrittää väittää edes itelleen etteikö se tuhero kiiltele tavoitteissa kun hyvää hyvyyttään tarjoaa sitä naukkua naiselle.
No ei vaan vittu ole näin ainakaan mun kohdalla eikä monen muunkaan tuttuni. Yritäpä nyt ymmärtää ettet tunne kaikkia maailman miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Ovat aika köyhiä tai pihejä miehiä, jos omasta tahdosta tarjottu drinkki ei joka kerran johdakaan seksiin, jolloin aletaan riehumaan.
Varmasti totta , mutta "matut,patut & latut ei edes tarjoa sitä drinkkiä tai mitään muutakaan paitsi ehkä nyrkkiä ja ottavat väkisin toisinaan porukalla" hyvää " ja se on nuhtelu paikka kielellä jota he eivät edes ymmärrä .
Onneksi vielä on kesää jäljellä.
Tähän mennessä 95% on siinä gategoriassa ollu. Ystävät ja tutut on eriasia mutta on olemassa myös se 5% jonka aikeet on viattomat ja sä et todennäköisesti niihin kuulu kun noin poltit hihas toteamastani totuudesta. Ikävää sinänsä koska miesten seurassa on vapaampaa ja rennompaa olla mutta se ei ole aina mahdollista ilman etteikö olisi velvoitettu seksille.
Tämä on huvittava ketju. Alaluokan ongelmia.
Alkoholisoituneet pubiruusut käyvät räkälöissä, joissa saman tasoiset miehet ovat petipuuhia vailla.
Ja nämä pubiruusut sitten itkevät kun ensin on kiskottu kaksin käsin miesten rahoilla viinaa ; )
Palstamamma ei osaa katsoa sinne peiliin, koskaan.
No ei mun tissit ja perse ainakaa oo muutamalla drinkillä vuokrattavissa vaikka paljon pubeissa viihdynki...
Naiset umpikujassa ilmaisdrinkillä kirjoitti:
Tähän mennessä 95% on siinä gategoriassa ollu. Ystävät ja tutut on eriasia mutta on olemassa myös se 5% jonka aikeet on viattomat ja sä et todennäköisesti niihin kuulu kun noin poltit hihas toteamastani totuudesta. Ikävää sinänsä koska miesten seurassa on vapaampaa ja rennompaa olla mutta se ei ole aina mahdollista ilman etteikö olisi velvoitettu seksille.
Juu ja sun otantas on isokin? Mietipä nyt ite onko oikeasti suurin osa miehistä sellaisia, että ajattelee naisen olevan velkaa jos ottaa drinkin vastaan?
En ole koskaan tarjonnut tuntemattomalle naiselle juomaa, enkä tarjoa.
Miks pitäis??
Siis mistä tähän keskusteluun on tullut käsitys, että väitettäisiin _kaikkien_ miesten harrastavan tätä? Jos olet mies, etkä toimi näin niin mitä ihmettä valitat? Vaikea nähdä, että olisi kyse muusta kuin siitä, että omaatuntoa kolkuttaa.
Itse en tuntemattomille naisille ole tarjonnut, enkä tarjoa.
Jos on ostamassa seksiä tai seuraa niin sanokoon sen suoraan, ei juomaostosten kautta.
Sitäkin on tullut vastaan että olen kieltäytynyt tarjotusta drinkistä, mutta mies on puoli-pakolla sen silti minulle tilannut...ja sitten loukkaantunut kun asia ei johtanut pitemmälle.
Harvoin on baarista selvinpäin lähteny etteikö joku kiimakolli roiku housunpultussa joka on omasta halusta tarjonnu sitä juomaa "ilman velvoitteita". Mutta kuten sanoin on niitä muutamia hyviäkin poikkeuksia joista on tullu hyviä ystäviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Määrittele tasokas.
Opiskelen TKK:lla DI:ksi olen hoikka ja kauniiksikin haukuttu. Ei tämä mulle varsinainen ongelma ole, mutta kyllä olen useamman kerran ollut tuollaisen käytöksen kohteena.
Sylkisin sua naamaan jos tuut kiellosta huolimatta lähelle. Et ole tasokas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Määrittele tasokas.
Sylkisin sua naamaan jos tuut kiellosta huolimatta lähelle. Et ole tasokas.
No sähän kuulostat oikealta herrasmieheltä. Mutta ei pelkoa: jos joku pyytää pysymään etäällä, niin en todellakaan ole änkemässä iholle.
Kerro nyt ihmeessä MILLAINEN on tasokkaaksi luokiteltava nainen?
Oot tainnu iteki aika usein käydä kerran noin tarkkaan tiedät.