Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi en laihdu? Olen jättänyt ruokavaliostani pois nämä:

Vierailija
01.06.2016 |

Näitä söin paljon:
- kermajuusto
- oivariini
- peruna, pasta, riisi
- nakit ja muut makkarat

Näitä olen vähentänyt huomattavasti:
- leipä
- kananmunat

Jätski, karkit, sipsit ja pullat ei ole koskaan olleet mun juttuni. Söin niitä kuitenkin joskus ja nyt en yhtään.

Heikkouteni on valkoviini. Nyt uunissa muhii kukkakaalipaistos, jota rakastan. Myös kala ja sekavihannekset on herkkua.

Kommentit (84)

Vierailija
1/84 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä vaikka jättäisit kaiken paitsi yhden ruoka-aineen pois, jos kuitenkin syötä sitä yhtä liikaa.

2/84 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

syöt liikaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/84 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukkakaalipaistoksessa kermaa?

Vierailija
4/84 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä mitä syöt nyt ja miten paljon. Alkoholissa on ainakin paljon kaloreita.

Vierailija
5/84 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon syöt? Listaa vaikka parin päivän ruoat tähän niin on helpompi katsoa missä vika. Annoskoossa varmaan.

Jos lipität paljon viiniä niin syy voi olla siinä.

Kananmunaa ei tarvitse jättää pois, kyllä niitä voi syödä muutaman viikossa ihan hyvin.

Vierailija
6/84 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse jätin yhden pienen asian pois ruokavaliostani ja aloin heti laihtua. Arvaatko mikä se on? Aivan oikein, Zyprexa

Vierailija
7/84 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse jätin yhden pienen asian pois ruokavaliostani ja aloin heti laihtua. Arvaatko mikä se on? Aivan oikein, Zyprexa

Toivottavasti sait korvaavan lääkkeen tilalle.

Vierailija
8/84 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöt liikaa

Vierailija
9/84 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On siinä kevytkermaa :(

Vierailija
10/84 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa, ap ei paljon syömisiään kerro. Kananmuna sopii hyvin painonhallintaan, voi syödä vaikka useankin päivässä.

Vierailija
11/84 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On siinä kevytkermaa :(

Vaihda se kuohukermaan.

Vierailija
12/84 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan yhteisesti: Mulla on annoskoot tosi pieniä. Käytän syödessä ihan kahvilautasta tai vähän isompaa. Koskaan en ole ahminut suuria annoksia. Mulla vaan jäi päälle se voileipien (ruisleipä) pupeltaminen ja ja paljon päällysteitä.

Vierailija
13/84 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää saada ravinnosta vähemmän energiaa, kuin kulutat. Punnitset/mittaat safkasi ja lasket, paljonko niissä on kaloreita.

Vierailija
14/84 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaan yhteisesti: Mulla on annoskoot tosi pieniä. Käytän syödessä ihan kahvilautasta tai vähän isompaa. Koskaan en ole ahminut suuria annoksia. Mulla vaan jäi päälle se voileipien (ruisleipä) pupeltaminen ja ja paljon päällysteitä.

Jätä se leipä syömättä ja syö vain päällyset. Se leipä koukuttaa syömään lisää.

Vierailija
15/84 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et laihdu koska energiansaantisi ei ole pienempi kuin kulutuksesi.

Vierailija
16/84 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisin syy siihen, ettei laihdu, on se, että syö joko yhtä paljon tai enemmän kaloreita kuin kuluttaa. Siihen ei auta ruoka-aineiden poisjättäminen ruokavaliosta vaan ihan kalorien laskenta, ainakin jonkin aikaa, että saat käsityksen siitä, mitä oikeasti tarvitset ja miten paljon syöt. Ilman laskemista melkein kaikki luulevat syövänsä vähemmän kuin todellisuudessa.

Vierailija
17/84 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka paljon syöt? Listaa vaikka parin päivän ruoat tähän niin on helpompi katsoa missä vika. Annoskoossa varmaan.

Jos lipität paljon viiniä niin syy voi olla siinä.

Kananmunaa ei tarvitse jättää pois, kyllä niitä voi syödä muutaman viikossa ihan hyvin.

Ok. Aamulla siis:

- klo 8:00 kuppi kahvia ja yksi hermesetas. Puolikas kauraleivän siivua Rainbow-sulatejuustolla

- klo 10:30 korppujauheessa ihan vähän kieritetty seipalanen ja sekavihanneksia (pussista) + tilkka soijakastiketta

- klo 14:00 samaa ruokaa

- klo 16:00 kaupasta ostettuja mansikoita ja puolikas tomaatti

Siinäpä ne - tähän saakka.

Vierailija
18/84 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stressaatko laihtumisesta? Vihaatko kroppaasi? Hoida nuo asiat kuntoon niin paino saattaa alkaa pudota yllättävän nopeasti. :)

Kuuntele kehoasi esimerkiksi meditoimalla - se kyllä osaa kertoa mikä ruoka on sille hyväksi ja mikä ei.

Vierailija
19/84 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syötkö tuoreita kasviksia? Niissä on monipuolisesti elimistön tarvitsemia hyödyllisiä aineita. Energiaa niukasti.

Entä marjoja ja hedelmiä?

Vettä juomaksi :)

Tsemppiä :)

Vierailija
20/84 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syötkö tuoreita kasviksia? Niissä on monipuolisesti elimistön tarvitsemia hyödyllisiä aineita. Energiaa niukasti.

Entä marjoja ja hedelmiä?

Vettä juomaksi :)

Tsemppiä :)

Siinäpä se. Kasvikset, marjat ja hedelmät pitäs ottaa ruokavalioon. Vettä kyllä juon paljon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi