Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi baaripanot pyytävät multa rahaa seksin jälkeen?

Vierailija
01.06.2016 |

Nakkaan akan pihalle aina siinä vaiheessa, kun rahapuheet alkavat.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein!

Vierailija
2/5 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just joo... Hanki elämä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen luulee antaneensa jotain rahanarvoista. On saattanut hetki sitten muutenkin saada pankkiinsa talletuksen eli aika törkeää.

Vierailija
4/5 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herraisä, täytyyhän siitä korvausta saada, että on sua sietänyt. Hyyyhh. Joitakin nussii vapaaehtoisesti ja himolla, joitakin sitten rahan innostamana, mutta rankkaa duunia se on, joten rispektii vähän hei.

Vierailija
5/5 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provohan tämä on mutta okei. Yksi nainen oli oikeasti huono pano. Jätin sille 20 markkaa sängylle kun aamulla lähdin. Näki mua jossain baarissa viikkoja myöhemmin ja alkoi möykätä että mitä vit..? Mä siihen että ainoa kerta kun maksoin eikä ollut pienempää rahaa. Sun ei ehkä kannata alkaa ammattilaiseksi? Olin ilkeä en sitä selittele.

Ne kilarit mitkä sai oli näkemisen arvoiset. Huusi niin että kaikki baarissa hiljeni katsomaan. Homo, hintti vitun paska ja tietenkin vyön alle menevä, sulla on saatanan pieni muna. Kun ei saanut mua suuttumaan huutamisella ja haukkumisella niin koitti käydä käsiksi. Portsarit poisti molemmat ulos vaikken tehnyt mitään. Kyseinen nainen joutui vielä putkaan kun ulkona jatkoi tilttaamista ja siellä oli poliisit.