Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Fitness24seven irtisanominen

Vierailija
31.05.2016 |

Fitness24sevenillä on 2kk irtisanomisaika, niin meinaatko jos kortin on jo sanonut irti, että se on siitä hetkestä seuraavat 2kk vielä voimassa? Paskin sali mitä on.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurikin näin. Itse sain seuraavana päivänä irtisanomisvahvistuksen, jossa luki kortin viimeisenä voimassaolopäivänä tasan 2kk myöhempi ajankohta.

Kiinnostaisi tietää miksi on paskin sali koskaan.? Itse en tykännyt oman asuinpaikkani salin varustelusta enkä ylläpidosta

Vierailija
2/18 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, olet ymmärtänyt oikein

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja luonnollisesti maksat sen 2kk vielä

Vierailija
4/18 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla lähisalilla on usein laitteita rikki ja korjaus vei monia päiviä, jopa yli viikon. Laitteet vähän pilipalivehkeitä, kun kunnon saleilla ne on rautaa. Siisteys ei ole myöskään parhaimmasta päästä. Ainoa mistä voi antaa kiitosta, niin ilmanvaihto on kohdillaan ja hinta on halpa. Ärsytti kanssa törkeesti sopimustenteon vaikeus ja se, että salillepääsyyn vaatii sormenjälken yms. Vähän pikkutarkkaa näpertelyä.

Vierailija
5/18 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi olen senol sar olen teidän jäsenyys haluaisin antaman irtisanominen

Vierailija
6/18 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se sopimus edes irtisanotaan?

Vierailija
7/18 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokraa korttisi eteenpäin kahdeksi kuukaudeksi.

Vierailija
8/18 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuokraa korttisi eteenpäin kahdeksi kuukaudeksi.

Ei voi kun siellä on sormenjälkitunnistin, jolla pääsee sisään salille.

Vierailija
9/18 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselläni ei oo sormenjälkitunnistusta. Voin mydä kortin jos joku haluaa

Vierailija
10/18 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kortin vuokrauskin aiheutti kai jotain lisäkuluja. Ihmettelen mihin tarvitaan 2kk irtisanomisaika?

Mulla meni aina ikuisuus päästä salille kun se sormenjälkitunnistin ei toiminut hyvin ja sitten vielä ruuhkat kun ovesta pääsee sisälle yksi ihminen kerrallaan...

Vierailija
11/18 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se kortin vuokrauskin aiheutti kai jotain lisäkuluja. Ihmettelen mihin tarvitaan 2kk irtisanomisaika?

Mulla meni aina ikuisuus päästä salille kun se sormenjälkitunnistin ei toiminut hyvin ja sitten vielä ruuhkat kun ovesta pääsee sisälle yksi ihminen kerrallaan...

Noh paljonko tuolla on kk-maksu? Omalla salilla 59 €/kk + 40 € kertamaksu vuodessa. On ehkä kallis, mutta pysyin työttömyysajankin jäsenenä. Miksi? Noh, tätä ei voi sanoa muuten kuin suoraan: halpissaleilla on liikaa porukkaa, joita en välttämättä halua kohdata. Lisäksi paikat on omalla salilla kunnossa ja jos ei ole, niin laitetaan kuntoon. Ja voi käydä ketjun eri saleilla, mikä on hyvä lisä.

Vierailija
12/18 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, se totta törkeähuijaus tekoja, eka laskusta Mä sain korkoja, vaikka en saanut yhtään lasku vielä. Kannattaa lukea hyvin sopimuksia, jossa merkattiin e- lasku, sitä Mä en huomannut ja odotin sähköpostilleni laskua mut muistutuskirje tuli ennen. 6€ korolla.

Vierailija
13/18 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On, se totta törkeähuijaus tekoja, eka laskusta Mä sain korkoja, vaikka en saanut yhtään lasku vielä. Kannattaa lukea hyvin sopimuksia, jossa merkattiin e- lasku, sitä Mä en huomannut ja odotin sähköpostilleni laskua mut muistutuskirje tuli ennen. 6€ korolla.

Muistutukslaskuissa ei ole 6€ korkoa yleensä, jos laskulla on normaali viivästyskorko, eli 7% vuodessa. Muistutuskulu sen sijaan on 5€ ja se lisätään, jos eräpäivästä on kulunut 14 päivää.

Eiks e-lasku pidä jotenkin itse määritellä nettipankista? Ei mulla ainakaan ole muuttunut yksikään lasku itsestään e-laskuksi, vaikka laskuttajalla se mahdollisuus olisikin.

Vierailija
14/18 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa kuntusali, mutta haluan tehdä irtisanominen koska mulla on paljon syytä ja en voi jatkaa

Vierailija
15/18 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoista kusetusta. Raitis ulkoilma on onneksi ilmaista.

Vierailija
16/18 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostanpa tätä vähäsen. Älkää hyvät ihmiset menkö tähän lankaan! F24 toimintatapa on niin järkyttävä että odottivat minun porhaltavan (sairaana, taksikyydillä sitten) maksamaan paikanpäälle !!! kuukausimaksua jotta ei tulisi erillistä muistutusmaksua eivät siis SUOSTUNEET antamaan pankkitietoja minkä kautta voisi maksaa!!!!!. Ja tämä vain sen vuoksi että jäsenyys oli laitettu jäähylle hyvän syyn vuoksi ja siksi pankin suoraveloitus oli pysäytetty. Vaativat kuitenkin laskun maksua käyttämättömästä ajasta. VAROKAA tätä fitness24 seven sopimusta !

Vierailija
17/18 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuluttajavirastoon yhteys kohtuuttomista sopimusehdoista! kirjoitti:

Nostanpa tätä vähäsen. Älkää hyvät ihmiset menkö tähän lankaan! F24 toimintatapa on niin järkyttävä että odottivat minun porhaltavan (sairaana, taksikyydillä sitten) maksamaan paikanpäälle !!! kuukausimaksua jotta ei tulisi erillistä muistutusmaksua eivät siis SUOSTUNEET antamaan pankkitietoja minkä kautta voisi maksaa!!!!!. Ja tämä vain sen vuoksi että jäsenyys oli laitettu jäähylle hyvän syyn vuoksi ja siksi pankin suoraveloitus oli pysäytetty. Vaativat kuitenkin laskun maksua käyttämättömästä ajasta. VAROKAA tätä fitness24 seven sopimusta !

Ei niillä ole antaa pankkitietoja koska ne menee elaskun kautta. Joten niillä ei oo erillisiä pankkitunnuksia ja viitteitä mihin asiakkaat voi maksaa.

Vierailija
18/18 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noh paljonko tuolla on kk-maksu? Omalla salilla 59 €/kk + 40 € kertamaksu vuodessa. On ehkä kallis, mutta pysyin työttömyysajankin jäsenenä. Miksi? Noh, tätä ei voi sanoa muuten kuin suoraan: halpissaleilla on liikaa porukkaa, joita en välttämättä halua kohdata. Lisäksi paikat on omalla salilla kunnossa ja jos ei ole, niin laitetaan kuntoon. Ja voi käydä ketjun eri saleilla, mikä on hyvä lisä.

Kyllä kalleillakin saleilla on idiootteja. Etenkin eläkeläisten saleja kannattaa kiertää kaukaa, käyttäytyvät törkeästi ja sinne kerääntyy tyhmä aines. Olen kuullut salilla kiroilua ja muuta. Sellaiset salit, missä on myös ryhmäjumppaa, ovat pahimpia. Sinne tulee typeriä laumasieluja. Mutta eläkeläiset ovat pahimpia. Siinä ei kallis kuukausimaksu auta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän