Sinkut? Millaista elämänne on?
Kiinnostaisi tietää. Ikänne ja oletteko tyytyväisiä? Saatteko seksiä, näettekö ystäviä ja harrastatteko?
Tää ei siis oo mitenkään että kummeksuisin teitä tai ihmettelisin. Olen vaan alkanut itse pyörittää päässä ajatusta että eroaisin ja eläisin elämääni sinkkuna. Parisuhde ei tällä hetkellä oikein nappaa, syitä on enemmänkin joita en ala tähän erittelemään, meillä ei siis mene hyvin. Yhteinen lapsi
M30
Kommentit (28)
Etsin parisuhdetta vaikka hauskaakin on. En halua irtosuhteita. Jos ajautuu jonkun kanssa läheiseksi niin toivon aina että siitä seuraisi jotain vakavampaa. En silti kaipaa edellistä parisuhdettani vaan kaipaan jotain parempaa.
Kuitenkin sinkkuelämäkin on tosi hauskaa! Saan helposti seuraa ja treffejä niin usein kuin vain jaksaa käydä. Ei tarvitse miettiä miten villi ilta päättyy. Tai mistä herää! Vaikken edelleenkään harrasta yhden illan juttuja. Silti välillä tulee yksinäinen olo jos ei kukaan ystävä ole missään, enkä halua istua yksin kotona vapaa-ajalla(=menen yksin treffeille ja tapahtumiin jne.).
En ole tyytyväinen. Teen samoja asioita kuin parisuhteessa nyt vain yksin. En tunne mitään vapautta niin kuin aina sanotaan. Seksiä viimeksi vuosi sitten. Jaahas naapurissa harrastetaan seksiä, niinpä tietysti -_-
Iltaisin kun menen nukkumaan mietin, jospa tässä olis joku jota vois lusikoida ja vähän muutakin. Mun kohdalla sinkkuna oleminen on perseestä.
M30
Kaikki on syvältä. Elämän lopetus on pyörinyt jo pidemmän aikaa mielessä.
N22
Kolmonen lisää.
Sitä piti vielä sanoa, etten kuulu niihin jotka voivat tuosta vain valita treffikumppaninsa. Siihen vaaditan planeettojen oikeaa asemaa taivaalla, miljoona hevosenkenkää ja kolme jäniksenkäpälee. Lisäksi ihan helvetisti tuuria.
Vierailija kirjoitti:
3, missä asut? Mikä sinussa on vikana?
Vikani on sos. eko. asemani. Asun Seinäjoella.
Aika tylsää. Treffeillä olen käynyt varmaan reilut kolme vuotta sitten, viimeisestä seksikerrasta yli vuosi. N25.
Vapaus on, mutta niin on myös yksinäistäkin... Päivät täyttyy harrastuksilla ja viikonloppuisin usein kavereiden kanssa biletystä. Seksiä ehkä kerta kahteen viikkoon vakipanon tai yhdenyönjuttujen kanssa. Ihan ehdottomasti haluisin löytää jonkun, jonka kanssa tehdä asioita ja harrastaa yhdessä. Seksiä haluaisin päivittäin, jotenkin senkin vuoksi puoliso olisi toivottu. Yritän koko ajan opetella ajatukseen siitä, etten tule koskaan saamaan perhettä ja lapsia, mutta vaikeaa se on silti... Sinänsä vauvakuumetta ei nyt ole, mutta olen todella tietoinen siitä, että jos lapsia haluaa, niin aika rupeaa käymään vähiin, koska ikää on sen verran.
M37. Toisaalta tyytyväinen kun ei tarvitse valinnoissaan huomioida kuin omat mielipiteensä. Toisinaan on pirun yksinäistä, helvetin kova halipula ja seksin kaipuu. Tiedän minkälaista on olla hyvässä parisuhteessa, niin en tyydy ihan mihin tahansa vain siksi, että olisi joku. Irtosuhteet ei nappaa, niistäkin kyllä on kokemuksia. Harrastuksia on ja muutamaa hyvää kaveria näen viikottain. Summa summarum, kyllä tästä elämästä saisi enemmän irti jos sen voisi jakaa sen "omalta tuntuvan" kumppanin kanssa.
Helvetin hienoa. Asun ulkomailla ja kukaan ei kahlitse, ihan itse saan päättää kaikesta. Olen itsenäinen luonne niin en kaipaa ketään viereen pyörimään ja en lähtökohtaisestikaan harrasta seksiä, niin mitään puutetta en koe.
N20
Elämäni on töitä, usein ylitöitä (kun kukaan ei odota kotiin) ja harrastuksia. Siinä välissä olen kotona tai nukun. Sitten samaa toistetaan viikosta ja kuukaudesta toiseen. Olen kait jollakin kierolla tavalla tyytyväinen elämääni näinkin. En kiellä, ettenkö kaipaisi rinnalleni arjen surujen ja ilojen jakajaa. Tänään oli haikea päivä tällä saralla, koska olin ulkoilemassa paikassa jossa oli paljon pariskuntia - kateellisena katsoin kuinka he kulkivat käsi kädessä, söivät jäätelöitä ja nauttivat toistensa seurasta. Minä istuin yksin - tapani mukaan.
Kavereita nään about kerran viikossa. Seksiä olen harrastanut viimeksi 10 kk sitten, mutta eipä tee edes mieli joten en kaipaa sitä eikä sen puuttuminen ole minulle ongelma. Irtosuhteita en harrasta. Menee tää elämä näinkin.
T. N29
Vapaata. Rakastan työtäni ja käytän siihen melko paljon aikaa ja energiaa. Harrastan muutamana iltana viikossa säännöllisesti erästä liikuntaharrastusta ja loma-aikoina matkustelen paljon sekä yksin että ystäväporukalla. Vapaalla näiden lisäksi katson tv-sarjoja, luen kirjoja, viikonloppuisin näen ystäviä ja sisaruksia jne.
Seksiä harrastan käytännössä vain itsekseni. En koe saavani yhdenillanjutuista mitään irti (en saa ikinä noista orgasmiakaan, sillä sen saamiseksi mun pitää luottaa toiseen ja tuntea tätä kohtaan hyvin vahvasti) ja suhteeseen minun kanssani haluavaa miestä (jonka mäkin haluaisin) en ole nyt löytänyt.
Erittäin tyytyväinen olen elämääni. Olen todella introvertti eli olen illat ihan mielellänikin yksin kotosalla, kun töissä on joutunut kuitenkin päivän olemaan sosiaalinen..
Hauskaa ja helppoa. Olen kohta viisikymppinen, sinkkuna viisi vuotta. Töitä ja vapaa-ajan harrastuksia on paljon, ystäviä tarpeeksi, myös pari seksikaveria. Käyn satunnaisesti treffeillä, mutta en ihastu helposti, enkä halua parisuhdetta. Jos rakastuisin oikeasti, olisin varmaankin valmis myös suhteeseen, mutta enpä usko että niin tulee käymään. Olen nirso ja haluan minulle täydellisen miehen tai naisen.
Kaikki on syvältä. Elämän lopetus on pyörinyt jo pidemmän aikaa mielessä.
N22
- Ei pahalla mutta viittaako tuo 22 ikävuosiin, vai vuosiin, joita olet ollut sinkkuna?
- Ymmärrän läheisyyden kaipuun - kaipaan itsekkin satunnaisesti läheisyyttä ja huomiota ja mitä kaikkea parisuhde saattaisikaan tarjota, mutta jos ei pysty elämään itsenäisesti tyydyttävää tai ainakin suurimmalta osin tyydyttävää elämää yksin ja ilman kumppania, niin minusta lastaa parisuhteen löytämiselle vähän tarpeettoman suuria odotuksia. Sanoisinkin tai toivoisinkin, että oppisit tai kykenisit löytämään itsenäisesti iloa ja mielihyvää tuottavia asioita. - Niitä on sitten mahdollisesti helpompi yrittää tarjota, myös sille omalle kumppanille. - Tiedän, että niiden -pienten ja vähän suurempienkin ilon ja mielihyvn lähteitä löytäminen saattaa olla vaikeaa. On tosiinaan myös itselle, mutta elämää nyt vain ei voi meielstäni rakentaa vain tois(t)en ihmisen varaan.
Ei oikeastaan valittamista. Työni on mielenkiintoista, asunto ja auto on maksettu sekä harrastuksia on jonkin verran. Terveys kunnossa! Kavereita saisi enemmän olla ja välillä mietin millaista olisi olla perheenisä. M39
Sinkku on käsittääkseni yksin elävä lapseton, et voi enää sinkuksi muuttua
Ei tämä sinkkuus nyt yhtä juhlaa ole, mutta voittaa huonon parisuhteen mennen tullen.
N39
Ihan perseestä. Koko ikäni ollut yksin. Kukaan ei ole rakastanut, enkä ole edes naista kädestä pitänyt :(. M30
Vapaata, mutta toisinaan yksinäistä. Ei kutsuta illanviettoihin jos sinne tulee vain pariskuntia.
Seksiä on 1-2 kertaa viikossa varatun miehen kanssa. Takana yksi 3 vuoden suhde lukioaikana ja sen jälkeen ollut vain yksin muutamaa pientä säätöä lukuunottamatta joten en usko että enää osaisin olla parisuhteessa saati asua kenenkään kanssa.
N28