Mistä kroppaanne liittyvistä ällöttävistä asioista muut eivät tiedä tai uskoisi?
Minä olen ihan miehen mallinen vyötärötön pötkylä ja kaiken lisäksi romuluinen. Minulla ei kirjaimellisesti ole yhtään vyötäröä. Saan oikeanlaisilla vaatteilla itseni näyttämään jopa ihan muodokkaalta ja naiselliselta.
Toisekseen kukaan ei tiedä että painan jopa 91 kg. Olen niin isorunkoinen ja aika pitkä, että läskit vaan jotenkin hukkuu kroppaani ja näytän 70-kiloiselta. Naamani sattuu olemaan onneksi kapea ja muut näkyvillä olevat osat. Kaupassa myyjät ehdottelevat minulle vaatekokoa M, vaikka se on todellisuudessa XL tai joskus jopa XXL.
Sullon hassut pötkylätissini sopivan näköisiin 3-kertaisella lisätoppauksella täytetyihin rintsikoihin ja kappas, minulla on terhakat rinnat. Teippiäkin olen joskus käyttänyt.
Kaiken lisäksi minulla on isot räpylän malliset jalat ja tismalleen oikean mallisilla kengillä nekin saa taiottua normaaleiksi.
Kommentit (453)
Mun ällöttävin "vika" on ruma ja roikkuva toinen sisempi häpyhuuli. Ei sekään niin, että on isompi kuin toinen, mutta kun on repaleinenkin. Pitäisi käydä leikkauttamassa.
Nänneissä kasvaa muutama karva, jotka pitää leikata pois. Joskus olen unohtanut niin ovat pahimmillaan olleet kolmesenttisiä.
puluparka kirjoitti:
Minulla on selluliittia muuten näyttävässä, naisellisessa ja mielestäni kauniissakin kropassani aivan törkeästi. Siis oikeasti todella paljon, sitä on reisissä, takapuolessa ja käsivarsissa enemmän kuin sileää ihoa, se ilmestyi joskus 14-vuotiaana eikä lähde pois. Olen saanut kommentteja kavereiltani uimapuvussa ollessani että oho, onpas sulla paljon selluliittia. Kun joku kehuu takapuoltani, joka on siis hyvän muotoinen, sanon että näkisit sen ilman vaatteita niin olisit toista mieltä. Kuin ruopattu pelto joka on peitetty appelsiineilla.
Vaatteet päällä ja vatsaa automaattisesti jännittäen kukaan ei uskoisi, että jos päästän vatsani rennoksi, minulla on käytännössä raskausvatsa mallia neljännellä kuulla. Teen vatsalihaksia lähes päivittäin ja jaksan tehdä niitä kevyesti, ja aamuisin keskivartalo kyllä näyttää hyvältä, mutta päivän aikana tapahtuu kummia ja vatsa turpoaa jäätäviin mittoihin. Jos käyttäisin vartaloa nuolevia trikoomekkoja tms., näky olisi helvetin pysäyttävä ja saisin vauvauteluita jatkuvasti. Joskus pelleilen peilin edessä ja silitän tätä pallomahaa, pelottavaa on että se menee lähestulkoon itseenikin täydestä enkä varmaan oikeasti tajuaisi ennen viidettä/kuudetta odotuskuukautta että olen raskaana.
Täällä toinen pallomaha.
Reippaasti ylipainoisena maha ei korostunut niin paljon muun läskin rinnalla mutta nyt kun olen laihtunut reippaasti niin maha korostuu.
Ihan sama kuinka jumppaa ja treenaa niin se on ja pysyy, kun pullistan vähän mahaa niin näytän raskaana olevalta.
Muistan jo nuoruudesta kuinka kaikki kilot tuli ensimmäisenä mahaan vaikka olin muuten hoikka.
lisbe kirjoitti:
Mulla on kamala hikoilu ongelma. Hikoan koko ajan ja aivan kaikkialta: Pää, naama, selkä, rinnat, vatsa, kainalot, kädet, jalat, reidet, perse... Ja siis oikein valuu. Apteekin parhaat ansperspirantit ei auta kainaloihin, kauheet hikiläikät silti. En voi käyttää meikkivoidetta tai puuteria koska naama valuu hikee, en mene lähes minnekkään hiukset auki, koska silloin varsinkin hikoan ja hiukset ovat aivan märät, kuljen mahdollisimman vähillä vaatteilla sillä vähänkin kun kävelen niin hikeä vain valuu. Kun urheilen niin alleni tulee hikilätäköitä. Olen hyvä kuntoinen juoksen puolimaratoneja eli ei mistään huonosta kunnosta vaan lapsesta asti olen hikoillut näin. Tämä on tosi häiritsevää esim kaverit kysyy miksen ikinä ole hiukset auki ja huomauttaa miksi olet niin hikinen. Vaikuttanut meinaan jonkin verran itsetuntoonkin.
Hikoilevat kanssasisaret! Minä olen aina ollut hikoilija, hikoilen yöt, hikoilen kun liikun (vaikka hitaasti), hikoilen aamulla kun pitää pukea vaatteet, hikoilen pakkasella, arvatkaa hikoilenko kesällä, hikoilen kun syön ja kun juon kuumaa kahvia! Antiperspirantti auttaa kainaloihin, jalkapohjiin ja teininä vedin sitä voidemaisena myös kämmeniin. Kämmenet eivät enää hikoile, joten arvelen sen olleen psykosomaattista "teinihikoilua" eli aina kun jännitin, kämmenet meni märiksi.
Ärsyttävintä on pään hikoilu. Talvella kun on pakko laittaa pipo tai huppu, se on liian kuuma mutta ilman sitä pää jäätyy ja korvat, joten kun otan pipon pois näytän suihkussa käyneeltä. Että sikäli kesä on parempi kun ei tarvitse pipoa. Paitsi että tarvitsee pyöräilykypärän. En ota sitä sitten pois esim. kaupassa, paremman näköinen muna päässä kuin märkänä.
Kun menen jonnekin, käyn vessassa taputtelemassa päätä vessapaperilla. Ja aina välillä tulee mieleen "kalju lihava mies joka kuivaa päänahkaansa nenäliinalla". Paitsi etten ole kalju enkä mies. Painonvaihtelu ei vaikuta hikoiluun. Ärsyttävintä on se, että iän myötä hikoilua aletaan katsoa sillä silmällä että "nyt sillä on varmaan vaihdevuodet". No ei ole, olisikin. Siinä olisi edes joku syy.
Ja kyllä, kaikki veriarvot ovat ok. Olen vaan hikipää ja kuumaverinen. Kulkee suvussa.
Toisaalta, pakkaset ei pelota. Mutta toisaalta tekisi joskus mieli vetää hiukset pois ja kantaa mukana pyyhettä, jolla sitten vaan koolisti pyyhkisi päänsä eikä välittäisi v*ttujakaan mitä muut ajattelevat.
ps. kuulemma botox-pistokset päänahkaan auttavat. Ei vaan kiinnosta maksaa tempusta joka pitäisi sitten toistaa säännöllisesti.
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole yhtään harmaita hiuksia. Yläpäässä. Majava-alue onkin sitten täynnä hopeisia ja vaaleita 5 cm pituisia karvoja.
Kerroin tuon karvan pituuden kerran täällä ja sain bannit, joten se on ilmeisesti jotain ihan kauheaa.
Päivän piristys :D
Ja nyt joudun minäkin mittaaman, siis!
Voi sen päivän näinkin alkaa.
Vierailija kirjoitti:
Täällä toinen pallomaha.
Reippaasti ylipainoisena maha ei korostunut niin paljon muun läskin rinnalla mutta nyt kun olen laihtunut reippaasti niin maha korostuu.
Ihan sama kuinka jumppaa ja treenaa niin se on ja pysyy, kun pullistan vähän mahaa niin näytän raskaana olevalta.
Muistan jo nuoruudesta kuinka kaikki kilot tuli ensimmäisenä mahaan vaikka olin muuten hoikka.
Tismalleen sama täälläkin. Ollessani melkein anorektisen laiha joskus, mahani pysyi silti pallona. Aamulla saattoi olla aika pieni ja heti kun meni juomaan vaikka vesilasin, pulahti se saman tien ulos. Yleensä jos syön vähänkään reilummin, maha röllöttää todella isona. Ei auttanut ruokavaliot eikä muut. Joskus nuoruuden typeryyksissäni halusin litteän mahan ja tein joka päivä vähintään 100 vatsalihasliikettä kun luulin että niin se lituska tulee ja sitten huomasin, että ainoa keino oli saada jotain sinne päin oli lakata syömästä kunnolla. Oli se kivaa elää päivä leipäpalalla, että vatsa ei röllöttäisi. Nuoruus...
Baarissa joskus laitoin sellaisen haalarin päälleni ja yksi poika tuli sanomaan, että oletko raskaana vai muuten vaan noin lihava...
Sanottaisko, että 70-prosenttisesti hankauksen vuoksi ja 30-prosenttisesti esteettisistä syistä. Olisin varmaan päässyt julkisellekin puolelle, mutta kävin kuitenkin yksityisellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itellä on hirvittävät suonikohjut polvien yläpuolelta alas asti. Kaveri kerran kehui kuinka olebn missin mitoissa ja voin käyttää mitä vaatteita vaan. Mut ei. :(
Katselin tänään kateellisena yhtä lenkkeilijää, jolla oli lyhyet shortsit jalassa. Ihanat, siistit ja sileät jalat. Teki mieli aukaista auton ikkuna ja huutaa että tiedätkö ihminen kuinka onnekas olet!
Itse kärvistelen pitkissä housuissa näillä helteillä.
Terveisin se ketjuun aiemmin vastannut suonikohjumamma
Mulla on ihan sama juttu! Omissa jaloissa on suonikohjuja ja selluliittia, joiden lisäksi ihosairaus, jonka takia nilkoissa on isot valkoiset läikät. Sheivaus aiheuttaa sen, että jalat ovat kaiken lisäksi "pilkulliset" (olen kokeillut kaikki mahdolliset karvanpoistometodit eikä yksikään toimi!). Itseruskettavalla ja "jalkameikillä" saan jaloista joskus siedettävän näköiset niin, että voin käyttää mekkoja, mutta iskee ihan suunnaton kateus aina kun näen tällaiset sileät jalat! Aivan kuin elämä olisi täydellistä jos vaan olisi sellaiset jalat! :D
ahaaa! kirjoitti:
Sanottaisko, että 70-prosenttisesti hankauksen vuoksi ja 30-prosenttisesti esteettisistä syistä. Olisin varmaan päässyt julkisellekin puolelle, mutta kävin kuitenkin yksityisellä.
Hups, jäi lainaus pois: minä olen siis se häppärit pienennyttänyt huonohampainen!
Vierailija kirjoitti:
Ja kyllä, kaikki veriarvot ovat ok. Olen vaan hikipää ja kuumaverinen. Kulkee suvussa.
Niin kulkee. Mua aina nolotti sikana kun äiti hikoili niin, että joutui aina kantamaan paperia mukanaan ja tukka ja naama valui hikeä. Joskus oli takin selkäkin ja kainalot jättiläikillä hikeä, ihan kuin olisi maratonin juossut.
Itsellä ei aivan yhtä paha, mutta naama hikoilee kuin vesiputous. Vähän pyöräilyä ja paussi ja hiki valuu ohimoilla, päänahassa, niskassa. Jumpalla ympärilläni on aina ällöttävä tippalammikko ja kun punnerretaan, hiki valuu noroina alustalle. Tämä siitä huolimatta, että minulla on pakko olla panta. Tunnin jälkeen naama on tulipunainen ja tukka suihkun märkä.
Vanhemmiten on alkaneet kainalotkin hikoilemaan ja turha kuvitella mitään tietyn värisiä t-paitoja, koska kainaloissa on 10-15 cm läikät. Yöks.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä toinen pallomaha.
Muistan jo nuoruudesta kuinka kaikki kilot tuli ensimmäisenä mahaan vaikka olin muuten hoikka.Tismalleen sama täälläkin. Ollessani melkein anorektisen laiha joskus, mahani pysyi silti pallona. Aamulla saattoi olla aika pieni ja heti kun meni juomaan vaikka vesilasin, pulahti se saman tien ulos. Yleensä jos syön vähänkään reilummin, maha röllöttää todella isona. Ei auttanut ruokavaliot eikä muut. Joskus nuoruuden typeryyksissäni halusin litteän mahan ja tein joka päivä vähintään 100 vatsalihasliikettä kun luulin että niin se lituska tulee ja sitten huomasin, että ainoa keino oli saada jotain sinne päin oli lakata syömästä kunnolla. Oli se kivaa elää päivä leipäpalalla, että vatsa ei röllöttäisi. Nuoruus...
Mulla on sama. Mietin, että ehkä IBS vaikuttaa asiaan. Mahalaukku itsessään ei voi olla iso kun en kovin paljon jaksa syödäkään kerralla, mutta hirveät turvotukset iskee pienestäkin.
Itselläni alapään karvoitus on häpykummulta persvakoon todella runsas, pitkiä, jäykkiä karvoja. Karvan pituus voi helposti olla 5 cm. Sheivaaminen on epätoivoista touhua, enkä siihen kyllä ole viime vuosina jaksanut ruvetakaan. Myös nännien ympärille kasvaa yksittäisi, tummia ja paksuja karvoja. Valitettavasti esim. hiukset eivät ole tajunneet rehottaa yhtä tuuheina, vaan ovat perinteinen, suomalainen liru.
Minullekin kehkeytyy helposti pallomaha, tyyliä viidennellä kuulla raskaana. Huvittavaa, että kun nyt oikeasti olen raskaana, näytän raskaanaolevalta vain tuon turvotuspallon ilmestyessä. Olen pikemminki hoikka ja rasva noin yleensä kertyy reisiin ja takapuoleen.
Vierailija kirjoitti:
Mulla yhtyy virtsaputki ja emätin ihan aukon suulla, eli ulospäin toosassa on vaan yks aukko. Itse arastelen tuon takia seksia vaikka ei siitä ole ikinä yksikään mies tosin maininnut ja kaikki on pökkinyt menemään ihan innoissaan. Peräaukko on aika karvanen. Mulla on myös hienon hienoa viiksen tynkää jonka ajelen pois ja leuassa kasvaa yksi näkyvä karva :D
Omien kokemusten perusteella tuo "yksiaukkoisuus" ei ole kovin epätavallista. Nussi vaan menemään ihan huoletta. Ei se ketään haittaa.
Rumat löllöt riippurinnat, nielussa proppuja, runsasta valkovuotoa aina, peräaukosta tulee usein verta kakalla käydessä, kainalot ja tissinaluset hikoilee ihan koko ajan vaikka kuinka kävisi suihkussa. Tässä nyt jotain.
Mulla on hirveä määrä raskausarpia, mutta ilman raskauksia. Tulivat teini-iässä, yhtäkkiä 14-vuotiaana kroppaan puski punaisia raitoja kaikkialle. Äiti nauroi että mulla on käyny tuuri, kun hänen omat arpensa oli suurin piirtein mustia.
Kesällä kivointa on kokouimapuku, ettei niitä arpia ainakaan mahasta näkyis kaikelle kansalle. Vaikka ne varmaan luuleekin että lapsia oon vaan saanu.
Exä sanoi erotessa, että mun kantsis vaan olla hänen kanssaan, kun en kuulemma välttämättä löydä ketään miestä joka niitä kestäis katella. Nythän ne on jo moneen kertaan haalistuneet, tosin iho nyt näyttää vähän hassulta joistain paikoista, mutta nykyistä eivät haittaa yhtään ;>
suklaaherkku kirjoitti:
Ignooraan nuo vammaiset nuolet ihan automaattisesti aina, koska ketä helvettiä kiinnostaa jotkut NUOLET tai PEUKUT jossain netissä lol XD Tässä ketjussa ne ovat kuitenkin selkeä merkki siitä, että minä valehtelen kun sanon, ettei kropassani ole yksinkertaisesti mitään epätavallista ällöä XD Kun ei ole aknea paiseineen, ei ole epämuodostumia, ei kynsisientä, ei suonikohjuja, rinnat normaalit... Niin mitä vittua XD No okei, minussa on sellainen kuvottava ja uskomaton piirre, että paskon syömäni ruuan. Kukaan ei varmaan uskoisi tätä minusta :D
Siis onko sulla joku imeytymishäiriö?
Vierailija kirjoitti:
Voi meitä naisparkoja! Miehet ei varmaan mieti ulkonäköongelmia samalla tavalla kuin me.
Ei minua häiritse tollaset ongelmat itsessä eikä naisessa. En tiedä olenko poikkeava ajatusmaailmaltani, mut oletan kaikkien ihmisten olevan erilaisia. Jotkut piirteet naisessa näyttävät minusta jopa seksikkäiltä, joita nainen itse pitää ongelmana. Tällaisia on esim raskausarvet.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on hirveä määrä raskausarpia, mutta ilman raskauksia. Tulivat teini-iässä, yhtäkkiä 14-vuotiaana kroppaan puski punaisia raitoja kaikkialle. Äiti nauroi että mulla on käyny tuuri, kun hänen omat arpensa oli suurin piirtein mustia.
Kesällä kivointa on kokouimapuku, ettei niitä arpia ainakaan mahasta näkyis kaikelle kansalle. Vaikka ne varmaan luuleekin että lapsia oon vaan saanu.
Exä sanoi erotessa, että mun kantsis vaan olla hänen kanssaan, kun en kuulemma välttämättä löydä ketään miestä joka niitä kestäis katella. Nythän ne on jo moneen kertaan haalistuneet, tosin iho nyt näyttää vähän hassulta joistain paikoista, mutta nykyistä eivät haittaa yhtään ;>
Varmaan tuon lauseen jälkeen tajusit, että ero oli se paras vaihtoehto sulle.
Ketjun perusteella en ole ainoa, mutta olen siro ja naisellinen, luonnostaan vaalea nainen, ihokarvat ja hiukset siis vaaleita. Poikkeuksena tähän mustat rintajouhet ja pari pakollista mustaa partakarvaa. Molemmat nypin/ajelen pois säännöllisenä päivärutiinina, mutta joskus annoin rintakarvojen rehottaa, kun vietin yksin mökillä useamman viikon. Ei ole tosiaan kyse parista hormonikarvasta, vaan homma alkaa muistuttaa ns. ryijyä. Näitä on kasvanut teini-iästä lähtien. Kukaan kumppaneistani ei ole tiennyt rintakarvoistani.
Mulla on ihan hiton karvainen selkä, jota ei kyllä kauheasti kehtaa esitellä. Lisäksi joudun vahaamaan viikseni.
Tarkemmin muistellen en tainnut ihan banneja saada, mutta kirjoitus poistettiin salamannopeasti :)