Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Omat eväät ja vessapaperit vierailulle.

Vierailija
14.04.2026 |

Tässä nyt jonkun aikaa tapaillut kiinnostavan ja sopivan oloista miestä. Mennyt asiat ja mielenkiinnonkohteet hyvin yksiin, mutta nyt kuitenkin alkanut enenevässä määrin tulla raha puheeksi. Enää ei oikein tunnu vitsiltä kuittailut syömisestäni ja vessapaperin käytöstä on ollut jokunen keskustelu koska käytän enemmän kerralla kuin hän.

Ollaan oltu enemmän hänen luonaan. Välillä hänen luona ollessa olen maksanut ruokia, mutta mies enemmän ja minun luona ollessa olen maksanut kaikki ruuat. Välimatkaa on sen verran, että polttoaineeseen menee edestakaisella matkalla 15-18 euroa.

Nyt mies ehdotti, että maksetaan aina ostokset puoliksi jos käydään yhdessä kaupassa. Periaatteessa voisi toimia jos aina ostetaan ne mitä aiotaan yhdessä syödä, mutta ei se oikein niin mene kuitenkaan. Maksoin kuitenkin hänen sanomia summia ruokaostoksista hänen luona ollessa.

Minun luona oltuaan hän kysyi paljonko pitää maksaa ja koitin jotain miettiä, mutta olen huono ottamaan rahaa tuolla tavalla ja sanoin, että jos hän vaikka maksaa, kun oltiin menossa seuraavalla kerralla ulos syömään ja kyse oli sellaisesta suunnilleen lounasravintolan hintaluokan paikasta. Kuitenkin syötyämme hän maksatti minulla viinit Alkosta koska hän maksoi ruuat ravintolassa. Sanoin, että sehän oli siitä minun luona syömisistä ja hänen mielestään söi niin vähän sillon, että ei ole merkitystä. Mielestäni kuitenkin hyvät ruuat tarjosin siinä hänen ollessaan kaksi yötä luonani. Pihvejä, kasviksia ym ja tietysti aamu ja iltapalat.

Nyt sellainen olo, että minun kuuluisi maksaa puolet hänen luona tehdyistä ostoksista ja kaikki minun luona. Mieteinkin olisiko paras vaihtoehto ottaa omat eväät mukaan hänen luo ja oma vessapaperi niin ei voi siitäkään sanoa enää. 

Minun luona ollessa tarjoaisin ruuat kuten tähänkin asti niin ei siitäkään tarvitse keskustella. Tietysti silloinkin maksaisin enemmän, mutta en oikein jaksa antaa rahalle liian suurta roolia suhteessa. 

Olisiko parempia ideoita tai ajatuksia? Jotenkin tästä on päästävä eteenpäin niin, että voin itselleni perustella järjestelyn olevan edes melkein reilu koska tämä asian pyörittely mielessä alkaa vaikuttaa mielialaan ja läheisyyden kaipuuseenkin negatiivisesti.

Kommentit (78)

Vierailija
1/78 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSS 

🐽

Vierailija
2/78 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jaksa lukea. Tiivistä asia kahteen lauseeseen niin kuin minä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/78 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jösses. Ei kukaan tuota lue.

Vierailija
4/78 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla liian hankala yhtälö. Haluatko veivata rahasta koko suhteen ajan... Ei meinaan välttämättä lopu koskaan.

Vierailija
5/78 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohoijaa

Vierailija
6/78 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihi äijä luiskaan. Kuvittele nyt tuollaisen kanssa jotain lomamatkaa tai yhdessä asumista. 

Vierailija
7/78 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei teillä ole tulevaisuuttaa yhdessä. Mies liian pihi.

Vierailija
8/78 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi uusi mies. Turha alkaa kirnuta rahan käytöstä säästelijän kanssa🤔

Vierailija
9/78 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisen kanssa ei kannata jatkaa alkua pidemmälle.

Vierailija
10/78 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi idea on sanoa miehelle kiitos hei. Ei tuosta mitään tule, eikä lokin kanssa pidäkään tulla. 

Vierailija
11/78 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkka rahankäyttö on tiettyyn rajaan saakka hyve. Nuukuus ja muiden hyväksikäyttö ei ole. 

Ota asia puheeksi ja katso, miten mies reagoi. Todennäköisesti loukkaantuu, mutta anna hänen sen jälkeen pohtia asiaa tovi. Hyvällä tuurilla huomaa itsekin omassa käytöksessään korjattavaa.

Minä olen myös piheyteen taipuvainen. Siksipä olen aina pakottanut itseni tarjoamaan kavereilleni ensimmäisen kierroksen, etten ainakaan heti jää heille velkaa.  

Vierailija
12/78 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule toimimaan tuollainen suhde. Juokse!

Vierailija
13/78 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh. Kuulostaapa rasittavalta. Joustoa pitäisi olla molemmin puolin.

Vierailija
14/78 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun puolesta mies saisi jäädä istumaan lompakkonsa päälle ja moro. Lyhyestä virsi kaunis.

Vierailija
15/78 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

huono trolli

Vierailija
16/78 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pihi äijä luiskaan. Kuvittele nyt tuollaisen kanssa jotain lomamatkaa tai yhdessä asumista. 

😂😂😂😂😂

Vierailija
17/78 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menox vaan ja uusi mies kehiin👍

Vierailija
18/78 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en minäkään jäisi suhdetta tuon kanssa yrittämään. Täysi hyväksikäyttäjä koko tyyppi, laskee vessapaperitkin...

Vierailija
19/78 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, millä tavalla se mies on sopiva? Aloituksesta päätellen on kaikkea muuta kuin sopiva.

Ei tuollaisen kanssa voi rakentaa suhdetta. Jos erehtyisitte lisääntymään, joutuisit varmasti vääntämään jokaisesta helvetin vaippapaketistakin että kumpi sen maksaa.

Vierailija
20/78 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tule toimimaan tuollainen suhde. Juokse!

Riittää että kävelee rauhassa pois. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi