Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saan perinnön ysärin vaihto-oppilasisäntäpariltani, täysi yllätys, en ole kuullut heistä 20 vuoteen

Vierailija
21.05.2024 |

Lakimies USAsta otti yhteyttä, Floridassa olivat asuneet. Pariskunnan mies kuollut nyt keväällä ja vaimo jo aiemmin, lapseton pariskunta olivat.

Olen ainoa edunsaaja, autokaupan omistivat, olin siellä apulaisena ja sain palkaakin ihan hyvin.

Surullista tuntuu kun en heihin mitään yhteyttä ole pitänyt, 92 vuonna olin 11 kuukautta USAssa, Wisconsin metsäalueella.joskus ysärillä laitoimme joulukortteja, ei muuta. Olivat aika etäisoä minulle. Asuin omassa pihamajassani jossa oli oma pieni poreammekkin ulkona, kävin paikallista lukiota ja työskentelin autokaupassa, noin kerran viikossa söimme yhdessä, usein sunnuntaisin ja joskus kävimme elokuvissa tai makkärissä. Silloin Yhdysvalloissa oli aivan valtavat purilaiset mäkkäreissää ja ihanat.

Huomenna olen videopuhelussa jossa kuulen perinnöstä ja noiden ihmisten tarinan. Tuntuu että olenkin ollut heille tärkeä ja itse vaan lopetin vähänkin yhteydenpidon

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leffa-ainesta.

Vierailija
2/19 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja seuraavassa jaksossa juoni kääntyy niin, että vaihto-oppilasperheen isä onkin biologinen isäsi. Äitisi oli käynyt Amerikassa juuri ennen isäksi luulemasi miehen tapaamista. 

Vierailija
4/19 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos todella näin on, voit hyvittää tekemällä lahjoituksia pelastakaa lapset, Ukraina tmv.

Vierailija
5/19 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂😂VMP

Vierailija
6/19 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

viddu mitä paschaa

Vierailija
7/19 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun tarvii vain ensin maksaa 1000 dollaria perinnön siirtokuluja varten. Sitten voit vastaanottaa valtavan perinnön...

Vierailija
8/19 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullekkin ilmoitettiin, että Roope Ankka jättää minulle valtavan perintönsä. En ole tilannut Aku Ankkaa yli 20 vuoteen. Tämä oli kyllä täysi yllätys. 

Vierailija
9/19 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupalla miljoonavelat ja kieltäytyä ei voi.

Vierailija
10/19 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinun tarvii vain ensin maksaa 1000 dollaria perinnön siirtokuluja varten. Sitten voit vastaanottaa valtavan perinnön...

Luultavasti tarvitsee maksaa kuitenkin satatonnia, erilaisiin laki-, hallinnointi- ja osituskuluihin. Siis ennenkuin sen perinnön saa. Mutta kukapa ei niin tekisi?

Vierailija
11/19 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstalla on uusi perintöhullu. 

Vierailija
12/19 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä juttu, tuleekohan kuluja paljon , tiedätkö mitä perintö sisältää, talon, rahaa ....?

Vierailija
13/19 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun serkku sai myös perinnön. Paitsi hänen vaihtarivanhemnilla on lapsia ja lapsenlapsia. Perintö on joku tärkeä esine, joka pitäisi hakea sieltä. Kuvaa ei suostu kukaan laittamaan, saat, kun tuut tänne

Vierailija
14/19 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos todella näin on, voit hyvittää tekemällä lahjoituksia pelastakaa lapset, Ukraina tmv.

Ei pysty. Maksan vuodessa melkein 100 t€ veroja saamatta yhteiskunnan perusinfraa lukuunottamatta sille rahalle mitään vastinetta. Sen perusinfran ja paljon muuta saavat myös verotuksessa saamapuolella olevat. Eli ne joiden elämän maksan. Siinä on hyväntekeväisyyttä aivan kohtuuttoman paljon. Kiitosta en ole sosiaalisiipeilijöiltä saanut. Kaikenlaisia kateellisia paskiaisia olen tavannut paljonkin.

Vierailija
15/19 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti on totta ja saat ison perinnön.

Vierailija
16/19 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pysty. Maksan vuodessa melkein 100 t€ veroja saamatta yhteiskunnan perusinfraa lukuunottamatta sille rahalle mitään vastinetta. Sen perusinfran ja paljon muuta saavat myös verotuksessa saamapuolella olevat. Eli ne joiden elämän maksan. Siinä on hyväntekeväisyyttä aivan kohtuuttoman paljon. Kiitosta en ole sosiaalisiipeilijöiltä saanut. Kaikenlaisia kateellisia paskiaisia olen tavannut paljonkin.

Väärin. Sillä verolla aurataan tiet sinunkaltaisten pröystäilijöiden edestä, samoin hikoitetaan, ja on terveyspalvelut taattu kun sairastut ja nytkin.

Vierailija
17/19 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina te olette kitisemässä veroista, ihan kuin te olisitte ainoat, jotka veroja maksavat.  Mene pinei palkkaiseen työhön sillä pääset tuosta katkeruudesta. Ai ei kelpaa vai?!  Onko se esim. sittenkin mukavampi tienata verojen jälkeen 6000e kuin 1500e

Etkö käytä myöskään kelakorvauksia lääkkeisiin?  Mahdolliselle yrityksellesi tukia ja/tai verohelpotuksia? Kotitalousvähennystä? Työhuonevähennystä? Mahdollisesta sijoitusasunnostasi saatavia vähennyksiä? Jos satut sairastumaan vakavasti pääset myös erikoissairaan hoitoon.

Vierailija
18/19 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ei ole huijaus ja joudut lähetämään rahhaa eikä olekaan mitään perintöä 

Vierailija
19/19 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin saan suuren perinnön joltain suurelta prinssiltä. Piti maksaa 10 000 euroa kuluja. Saan oman linnan Keski-Euroopasta ja useita miljoonia rahaa. Sieltä ei ole kuulunut mitään pariin kuukauteen, mutta prinssillä pitää varmaan kiirettä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi