Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä kroppaanne liittyvistä ällöttävistä asioista muut eivät tiedä tai uskoisi?

Vierailija
31.05.2016 |

Minä olen ihan miehen mallinen vyötärötön pötkylä ja kaiken lisäksi romuluinen. Minulla ei kirjaimellisesti ole yhtään vyötäröä. Saan oikeanlaisilla vaatteilla itseni näyttämään jopa ihan muodokkaalta ja naiselliselta.

Toisekseen kukaan ei tiedä että painan jopa 91 kg. Olen niin isorunkoinen ja aika pitkä, että läskit vaan jotenkin hukkuu kroppaani ja näytän 70-kiloiselta. Naamani sattuu olemaan onneksi kapea ja muut näkyvillä olevat osat. Kaupassa myyjät ehdottelevat minulle vaatekokoa M, vaikka se on todellisuudessa XL tai joskus jopa XXL.

Sullon hassut pötkylätissini sopivan näköisiin 3-kertaisella lisätoppauksella täytetyihin rintsikoihin ja kappas, minulla on terhakat rinnat. Teippiäkin olen joskus käyttänyt.

Kaiken lisäksi minulla on isot räpylän malliset jalat ja tismalleen oikean mallisilla kengillä nekin saa taiottua normaaleiksi.

Kommentit (453)

Vierailija
421/453 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vuodan melkein aina jotain: valkovuotoa, kuukautisvuotoa tai sitten jotain epämääräistä tiputtelua. Ovulaation aikaan on sitä venyvää limaa monta päivää ja pikkarit on ihan möhnässä koko ajan. Arvaatte, että käytän pikkuhousunsuojia koko ajan (öisin olen ilman pikkareita). Menkat kestää tiputteluvuotoineen ja runsaine päivineen melkein puolet kuukaudesta. Onneks mulla on mies, joka ei kaipaa yhdyntää päivittäin, koska en pidä seksin harrastamisesta vuodon aikaan. Ja kuukautissuojana on kuppi, joten en haise verelle. Silti ärsyttää lähes jatkuva vuotaminen. Jos käytän jotain valmistetta, jonka sivuvaikutuksena on tiputteluvuotoja, mulle tulee satavarmasti se sivuvaikutus.

Vierailija
422/453 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tissit on niin pienet et niit ei voi ees tisseiks sanoo mut rintsikat pelastaa tilanteen ja kylkiluut näkyy vaikka oon lihonu 5 kg parissa kuukaudessa. Koko ruumis ihan arvissa koska olin villi lapsi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/453 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun virtsa tulee emättimestä. On tullut niin kauan kuin olen asian tajunnut, eli jostain murrosikäisestä saakka ainakin.

Edes gynekologi tai mieheni ei tiedä asiaa.

Vierailija
424/453 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei kasva kropassa kuin säälittäviä hajakarvoja. En siis ole täysin karvaton, vaan esimerkiksi jaloissani kasvaa karvoja vain pohkeiden takaosissa ja varpaissa muutama hassu. Kainaloissa ja alapäässä sama juttu - vain onnetonta pientä yritelmää, ei voi kuvitellakaan mitään siistimistä tai kiitorataa tms. mutta silti ei välty ajelultakaan, kun karvoja kuitenkin on, vaikkakin määrällisesti vähän. Luulen että voisin laskea yksitellen kaikki kaulan alapuolella kasvavat karvat, tosi säälittävä turkki. 😏

Vatsa mulla on ollut aina valtavan kokoinen, ihan sama onko alipainon puolella vai ei - toki se kasvaa lisää läskin myötä, mutta edes anoreksiavuosina mahani ei ollut litteä. Edestä päin näytän ihan ok:lta kun vyötärö erottuu, mutta sivusta maha pullahtaa esille. Saam vedettyä sen sisälle litteäksi, mutta jos rentoutan kehon, tuntuu sisällä kehossa pahalta, aivan kuin maha ja sisäelimet valahtaisivat polviin. Onko kenelläkään muulla samaa?? Teen lankkua ja muita staattisia vatsalihasliikkeitä, mutta tuntuu silti huonolta päästää kroppa lihaskorsetista vapaaksi.

Mulla on eripariset varpaat ja sinnikkäästä hoidosta huolimatta kivikovat kantapäät.

Raskaudesta jäi muistoksi koko keskikeho täyteen raskausarpia, niitä on vierivieressä koko maha, pitkälle selkään saakka. Ei koskaan bikineitä mulle.

Kilpirauhasen vajaatoiminnan ja hankalan lääkitystasapainon vuoksi mulla on ylipainoa joka on tullut aika nopeasti. Kerrytän sitä kamalan epäviehättävästi naamaan ja keskivartaloon, selässäkin on sellaiset läskivalumat, voi puistatus.

Ulkonäkökeskeisyys on kamalaa, ja on hirveää tajuta itse olevansa näin pinnallinen. 😢 Olisi ihanaa, jos voisi katsoa peiliin tai antaa puolison koskea hyvillä mielin.

Vierailija
425/453 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on mutanttipeukalo, itse asiassa samanlainen kuin Megan Foxilla.

Olen huomannut miten ihmiset katsovat sitä, mutteivät kehtaa kysyä että onko se katkennut, turvonnut, epämuodostunut, jäänyt jonnekin väliin jne.

Voi luoja miten innostuinkaan asiasta vasta kun tuollaisella maailman kauniimpien joukkoon luetulla naisella on tämä sama vika kuin minulla, kuvittelin aina olevani yksin tässä maailmassa tämän peukaloni takia! :DD

joo täältä löytyy samanlainen ! Tosin ei niin radikaali, ihmiset eivät sitä peukaloani itse huomaa ellen esittele. Mutta omia vikoja luetellakseni, käsissä ja jalkaterissä verisuonet kuin mummolla. Hampaita puuttuu multa kaksi ylhäältä synnynnäisesti, etuhampaan vieressä mulla on kulmahampaat, niitä kyl on muotoiltu, niin asiaa ei ole niin helppo tajuta, tosin tyhmempikin tajuaa että hammasrivistössäni jotain vikaa on. Proteesejakin löytyy yksi molemmista korvista, mulla on otoskleroosi, eli olen kuulovammainen, jolla lapsuudessa oli kuulolaitteet. Todennäköisesti mahdolliset lapseni tulevat myös saamaan saman, mutta onneksi tämä ei älyyn vaikuta (jostain syystä ihmiset tuntuvat artikuloivan asiansa huonokuuloiselle kuin idiootille, jos pyydän toistamaan, en tarkoita että toista hiiiitaaaaassssttiii vaan että toista hiukan kovemmalla äänellä, normaalilla puhenopeudella, kiitos). Noiden lisäksi olen naiseksi pitkä, olen 184 cm. Pienempänä kärsin kaikista ominaisuuksistani paljon, mutta teini-iän ohitettuani omaksuin "shit happens"-asenteen, eikä enää niin haittaa. Ihana ketju, tästä huomaa, että ei ole yksin ja olemme täydellisiä omanlaisena kaikkine vikoinemme <3

Vierailija
426/453 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen parikymppinen kaunis nainen, joka kärsii kroonisesta perseen kutiamisesta. Minulla on myös jatkuvasti erilaisia emättimen epäspesifejä tulehduksia yms alapääongelmia. Täytän aina kulmakarvani, sillä lapsena minulla oli vuosia pakonomainen tarve nyhtää karvoja irti mm päästä, silmistä ja kulmakarvoista, jonka seurauksena kulmakarvani ovat aivan hirveät, pysyvästi. Hiuksiin ja ripsiin tuo ei onneksi ole niin paljoa vaikuttanut. Kuljen kyllä ihan ilman meikkiäkin ja olen tyytyväinen ulkonäkööni, mutta tulen äärettömän kateelliseksi kun jollain on ihanat luonnolliset kulmat :/

Naamani on kauttaaltaan täynnä sellaista nukkamaista karvaa, nypin niitä pois aina muistaessani sillä meikki ei mielestäni levity yhtä hyvin karvaiseen naamaan. Onneksi ovat vaaleita karvoja sentään...

Ainiin, minulla on myös hiuspohjassa psoriasis joka nykyään lähes oireeton, mutta joskus pahimmillaan ollut pää täynnä märkiviä ihottumalänttejä joiden takia hiukseni ovat menettäneet jonkin verran paksuuttaan.

Vierailija
427/453 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen sellainen pikkuinen, hentoinen, hoikkakroppainen ja ns .läpipasko naisihminen. Lisäkuiduista saan kovaan vatsaani jonkin verran apua, mutta silti tavaraa tulee kerralla niin paljon, että paskon melko useastikin vessan tukkoon. Kotona on vessassa karhupumppu, mutta töissä joskus vähän pistää jännittämään, että vetääkö vessa enää mun jäljiltä. Vessanharjalla sitten yritän saada tavaraan vauhtia jos näin käy. Jossain vaiheessa työpaikalla yksi vessa, jota en itse käyttänyt, oli tosi usein tukossa. Työkaverit oli ihan varmoja, et kukaan ihminen ei pysty vessa paskallaan tukkimaan, joku heittää sinne käsipaperia tai siteitä...hiukan teki mieli sanoa, et kuulkaas pystyy.

Tee väliveto siinä istuessasi.

Joo, siis ongelma on se, että se suolen sisältö tulee siis yhtenä jättimäisenä kovana pökäleenä. Eli ei välivetoja. Yritän aina tehdä niin, että vetäisen vessan just ennen se pötkö tipahtaa, jotta se ei jämähtäisi pönttöön kiinni.

Vierailija
428/453 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee vanhemmiten maksaläiskiä naamaan heti, jos olen yhtään auringossa.

Ikävimmät ja tummimmat läiskät muodostavat ylähuulen päälle natsiviiksien näköisen kuvion. Pysyn siis varjossa. 

Vierailija
429/453 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

- minulta puuttuu suusta kuusi hammasta eikä ole varaa implantteihin :-(

Olen kolmekymppinen ja suu on kuin puliakalla.. pesen aamuin ja illoin, syön purkkaa ruuan jälkeen jne mutta hammasluustoni vain on ihan paska

- peräaukkoni ympärillä on mustia karvoja joita ei aina jaksaisi sheivata ja sitten niissä roikkuu paskaa ja menkkaverta :x

- nännipihoissa kasvaa pitkiä mustia karvoja ja niiden nyppiminen sattuu !

- jalkateräni ovat täynnä määrittelemätöntä ihottumaa ja ja

vaikka kotona olen ilman sukkia

talvisinkin, en kesällä koskaan pidä

sandaaleita

- käytän litistävää housuliiviä päivittäin, olen hoikka eikä uskoisi mikä " vauvavatsa" litistävän liivin alle kätkeytyy!

- reidessäni on iso luomi josta puskee karvaa, valitsen mekkojen pituudet luomen perusteella

Vierailija
430/453 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rinnoissani on luomia ja raskausarpia, nykyään myös vatsassa kun olen raskaana. Häpyhuulet ovat aina olleet isot ja pelkään niiden repeävän synnytyksessä. Minulta on poistettu takaa hammas, josta mieheni ei tiedä, kun ei ole ikinä tullut puheeksi. Mieheni on kyllä varmasti nähnyt joka paikan, mutta ei ole onneksi sanonut mitään. Raskaana ollessa piilottelen rintojani, kun nännit ovat turvonneet ja tummuneet + järkyttävät raskausarvet. Näytän muutenkin kuin minulla olisi akne parhaillaan. Onneksi enää pari kuukautta synnytykseen !

Mitä väliä hampaanpoistolla.. Ja sun häppäreiden koko ei vaikuta synnytykseen mitenkään!

Vierailija
431/453 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei kasva kropassa kuin säälittäviä hajakarvoja. En siis ole täysin karvaton, vaan esimerkiksi jaloissani kasvaa karvoja vain pohkeiden takaosissa ja varpaissa muutama hassu. Kainaloissa ja alapäässä sama juttu - vain onnetonta pientä yritelmää, ei voi kuvitellakaan mitään siistimistä tai kiitorataa tms. mutta silti ei välty ajelultakaan, kun karvoja kuitenkin on, vaikkakin määrällisesti vähän. Luulen että voisin laskea yksitellen kaikki kaulan alapuolella kasvavat karvat, tosi säälittävä turkki. 😏

Vatsa mulla on ollut aina valtavan kokoinen, ihan sama onko alipainon puolella vai ei - toki se kasvaa lisää läskin myötä, mutta edes anoreksiavuosina mahani ei ollut litteä. Edestä päin näytän ihan ok:lta kun vyötärö erottuu, mutta sivusta maha pullahtaa esille. Saam vedettyä sen sisälle litteäksi, mutta jos rentoutan kehon, tuntuu sisällä kehossa pahalta, aivan kuin maha ja sisäelimet valahtaisivat polviin. Onko kenelläkään muulla samaa?? Teen lankkua ja muita staattisia vatsalihasliikkeitä, mutta tuntuu silti huonolta päästää kroppa lihaskorsetista vapaaksi.

Mulla on eripariset varpaat ja sinnikkäästä hoidosta huolimatta kivikovat kantapäät.

Raskaudesta jäi muistoksi koko keskikeho täyteen raskausarpia, niitä on vierivieressä koko maha, pitkälle selkään saakka. Ei koskaan bikineitä mulle.

Kilpirauhasen vajaatoiminnan ja hankalan lääkitystasapainon vuoksi mulla on ylipainoa joka on tullut aika nopeasti. Kerrytän sitä kamalan epäviehättävästi naamaan ja keskivartaloon, selässäkin on sellaiset läskivalumat, voi puistatus.

Ulkonäkökeskeisyys on kamalaa, ja on hirveää tajuta itse olevansa näin pinnallinen. 😢 Olisi ihanaa, jos voisi katsoa peiliin tai antaa puolison koskea hyvillä mielin.

Voisiko vatsassasi olla leikkausta vaativa ongelma. Vatsalihakset erkaantuneet jolloin sisäelimet pullahtaa ulos?

Vierailija
432/453 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen treenattu ja kiinteä vartaloltani, mutta minulla on valtavat jenkkakahvat! Kun niitä "nipistää", jää sormien väliin 10 senttiä kovaa ihraa. olen hävennyt niitä jo teini-iästä lähtien ja olen oppinut peittämään ne vaatetuksella todella hyvin! Yritin treenata niitä pois lähes kymmenen vuotta ilman tulosta. Aloitin persetreenit siinä toivossa että isomman perseen kanssa jenkkikset näyttäisi pienemmiltä. Tämä tepsi! Nykyään jenkkoja ei huomaa kunnolla edes alasti ollessani! Kukaan ei usko jos kerron omaavani jättijenkat ja hämmästyvät todella jos näytän mitä nipistessä jää käteen..

Vierailija
433/453 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sellainen pikkuinen, hentoinen, hoikkakroppainen ja ns .läpipasko naisihminen. Lisäkuiduista saan kovaan vatsaani jonkin verran apua, mutta silti tavaraa tulee kerralla niin paljon, että paskon melko useastikin vessan tukkoon. Kotona on vessassa karhupumppu, mutta töissä joskus vähän pistää jännittämään, että vetääkö vessa enää mun jäljiltä. Vessanharjalla sitten yritän saada tavaraan vauhtia jos näin käy. Jossain vaiheessa työpaikalla yksi vessa, jota en itse käyttänyt, oli tosi usein tukossa. Työkaverit oli ihan varmoja, et kukaan ihminen ei pysty vessa paskallaan tukkimaan, joku heittää sinne käsipaperia tai siteitä...hiukan teki mieli sanoa, et kuulkaas pystyy.

Ruisleipäkö sen tekee, että vatsa toimii noin hyvin?

Vierailija
434/453 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruisleipäkö sen tekee, että vatsa toimii noin hyvin?

Ei siihen pelkkä ruisleipä riitä. Tai sitten sitä pitää syödä valtavasti. Eihän sitä sontaa tule ulos enempää kuin menee sapuskaa sisäänkään. Jos onnistuu paskomaan pöntön kertalaakilla tukkoon, pitää syödä valtavasti, taikka sitten sontia todella harvoin ja tiukkaa tavaraa.

Pöntöntukkija ilmoitti kuitenkin olevan läpipasko, eli paskovansa samantien läpi sen mitä syö. Mutta toisaalta hän ilmoitti vatsansa olevan kovalla, mikä taas ei sovi yhteen läpipaskon kanssa. Juttu ei siis vaikuta kovinkaan uskottavalta.

Sinänsä on huvittavaa ajatella pientä ja hentoa naista jumpsuttamassa karhupumpulla jäykkää pökälettä kukkurallaan olevaa pönttöä.

Vierailija
435/453 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Naamani ulkonäkö ilman meikkiä. Mulla on erittäin tummat sinertävät silmänaluset ja rosacea, eli tulipunainen naaman keskiosa. Peitän nämä aina ulos mennessäni, joten useimmat eivät asiasta teidä. Entinen miesystävä sanoi kun ensi kerran näki minut ennen meikkiä, että sun kyllä todellakin kannattaa meikata :D 

- Tissit. Ne on oudot. 70H-kuppiset eli isot. Mutta lattanat. Sitä rintakudosta on ihan lähes solisluista alaspäin, tursuaa kainaloihinkin, mutta se itse tissiosa on pienen ja littanan oloinen. Sopivilla liivellä tisseistäni saa ison ja terhakan näköiset, mutta ilman liivenä todellisuus on lähes vyötäröllä roikkuvat lattanat levyt.

- Ulkoiset peräpukamat. Ihastuttavat sentin mittaiset roikkuhetulat peräaukon ympärillä. Tämän takia on myös pakko aina pestä takapuoli ulostamisen jälkeen, koska millään paperilla se tavara ei pukamien röpelöistä lähde.

- Mun emättimestä tursuaa jotain kudosriekaleita. Olen kysynyt asiasta gyneltä, ja hänen mukaansa kyseessä on normaali limakalvon poimuttuneisuus, joka vaan nykyisin näkyy koska synnytysten jälkeen emättimen aukko on jäänyt sen verran auki. Mutta näky on kyllä aika karu: ammottava aukko, josta näyttää roikkuvan jotain epämääräisiä kudosriekaleita sisäpuolella.

Vierailija
436/453 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan hyvännäköinen 32v mies, baarista yleensä löytyy naisia jotka tulevat flirttailemaan ja usein myös keskustelut johtaa siihen että yöseuraakin olisi.

Kieltäydyn yleensä kunniasta, koska minulla on avanne, joka tappaa kyllä tehokkaasti naisten halut. Mikäs tässä sinkkuna.

Vierailija
437/453 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toinen nännini on sisäänpäin kääntynyt, eikä tule koskaan esiin. Hirvittävää. Nuorempana oli molemmat, mutta imetyksessä tuli toinen esiin. Tästä olen kärsinyt koko ikäni ja ei kulu viikkoakaan, etten suunnittelisi jotain leikkausta. Niplette-laitteista ei ollut hyötyä. Hävettää mennä yleisiin saunoihin ja jopa oman mieheni aikana häpeän tätä luonnonoikkua, enkä halua, että hän koskee koko rintaan edes seksin aikana. Mies ei ole koskaan sanonut asiasta mitään, koska on niin tahdikas. 

Osaavalle lävistäjälle juttelemaan, tuohon vaivaan on moni saanut avun nännilävistyksestä

Vierailija
438/453 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ihan hyvännäköinen 32v mies, baarista yleensä löytyy naisia jotka tulevat flirttailemaan ja usein myös keskustelut johtaa siihen että yöseuraakin olisi.

Kieltäydyn yleensä kunniasta, koska minulla on avanne, joka tappaa kyllä tehokkaasti naisten halut. Mikäs tässä sinkkuna.

Ymmärsin, että avanteen päälle voi laittaa "korkin" seksin ajaksi. 

Toivon, että löydät itsellesi puolison, joka tietää tilanteesi eikä välitä asiasta. 

Vierailija
439/453 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso pötsi, näin vanhemmiten pallea alkanut pömpöttää myös. Mahassa selluliittia.

Naiselle varsin karvainen peräreikä, jossa noin kerran kuussa erittäin kivulias karvatupen tulehdus.

Häpykumpu roikkuu.

Kauhean karkeat, lähes suorat ja tosi pitkät häpykarvat joita on runsaasti myös bikinirajan ulkopuolella.

Yksi häpykarva kasvaa kaulalla. Onneksi vain yksi!

Takasäärissä kanankoipi-iho.

Ihanaa vertaistukea lukea näitä!

Vierailija
440/453 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ei haittaisi yhtään avanne miehellä, jos hän itse suhtautuisi siihen luontevasti. Tsemppiä sen oikean löytämiseen, jos joskus kyllästyt sinkkuelämääsi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi