Mistä kroppaanne liittyvistä ällöttävistä asioista muut eivät tiedä tai uskoisi?
Minä olen ihan miehen mallinen vyötärötön pötkylä ja kaiken lisäksi romuluinen. Minulla ei kirjaimellisesti ole yhtään vyötäröä. Saan oikeanlaisilla vaatteilla itseni näyttämään jopa ihan muodokkaalta ja naiselliselta.
Toisekseen kukaan ei tiedä että painan jopa 91 kg. Olen niin isorunkoinen ja aika pitkä, että läskit vaan jotenkin hukkuu kroppaani ja näytän 70-kiloiselta. Naamani sattuu olemaan onneksi kapea ja muut näkyvillä olevat osat. Kaupassa myyjät ehdottelevat minulle vaatekokoa M, vaikka se on todellisuudessa XL tai joskus jopa XXL.
Sullon hassut pötkylätissini sopivan näköisiin 3-kertaisella lisätoppauksella täytetyihin rintsikoihin ja kappas, minulla on terhakat rinnat. Teippiäkin olen joskus käyttänyt.
Kaiken lisäksi minulla on isot räpylän malliset jalat ja tismalleen oikean mallisilla kengillä nekin saa taiottua normaaleiksi.
Kommentit (453)
IHOKARVAONGELMAISET: käykää sokeroinnis. On hellä iholle mut julma karvoille. Ja karvat kasvaa takas hiljalleen. Oma majava pysy siistinä 6viikkoa! Ja karvojen kasvu hidastuu. Ei tu sänkeä yms.
MAHAOIREISET, IHOTTUMAT: kokeilkaa sellasta allergiatestiä kuin msas. Moni ystäväni saanut mm atooppisen ihottuman pois koska olleet oikeasti allergisia vaikkei ole näkynyt perinteisissä testeissä.
Ettekö karvaiset tiedä että on mahdollista käsitellä karvat pois loppuelämäksi esim. Adenalla? Luometkin voi poistaa. Kallista molemmat, mutta helpotus oli iso ainakin itselle ja vaikutus kestää ikuisesti.
Olen ulkoisesti todella naisellinen, terveen näköinen ja viehättävä. Mutta en voi saada lapsia, ja se syö myös naisellista itsetuntoani aivan valtavasti. Lisäksi minulle on tehty paljon kivuliaita toimenpiteitä, jotka ovat jättäneet henkisesti jälkensä.
Koen siis olevani vajavainen, vaikka monen mielestä olen ehkä ulkoisesti "täydellinen".
Vain lähimmät ystävät tietävät.
No en nyt tiedä onko tämä niin ällöttävä, mutta ei tästä tiedä kuin läheisimmät.
Eli kohtuni on täysin kaksiosainen, eli sydämenmallinen. On myös kaksi kohdunkaulaa.
Ikävää lastensaannin kannalta, jos onnistun tulemaan joskus raskaaksi niin lapsi ei välttämättä pysy loppuun asti kyydissä tilanpuutteen takia. Tätä tosin ei voi ennustaa, yksilöllistä kuinka käy.
Varsinainen ällöttäväksi kokemani on pco:n tuoma hirsutismi. Karvaa tulee vähän joka paikkaan kovaa ja tummaa ja vaikak miten nyppii ja epiloi niin operaatio on tehtävä viimestään kahden päivän päästä uudelleen, kun jo kovaa vauhtia pukkaa uutta karvaa.
Sinänsä kyllä lohdullinen ketju, harva sitä on täydellinen.
Vierailija kirjoitti:
Sain tämän ketjun ansiosta tietää että mulla on mahassa kolmas nänni! :D Minä oon aina aatellut että se on luomi tai joku muu syntymämerkki, ja huoletta pitänyt napapaitoja kesäisin, mutta enpä tiedä kehtaanko enää.. :D Nänni on siis siinä navan yläpuolella.
N. 18v
voi ei!:D mutta jos sinä et oo itsekään tunnistanut sitä nänniksi niin ei varmaan sitten muutkaan tunnista:) riippuu ihan minkälainen on
puluparka kirjoitti:
Minulla on selluliittia muuten näyttävässä, naisellisessa ja mielestäni kauniissakin kropassani aivan törkeästi. Siis oikeasti todella paljon, sitä on reisissä, takapuolessa ja käsivarsissa enemmän kuin sileää ihoa, se ilmestyi joskus 14-vuotiaana eikä lähde pois. Olen saanut kommentteja kavereiltani uimapuvussa ollessani että oho, onpas sulla paljon selluliittia. Kun joku kehuu takapuoltani, joka on siis hyvän muotoinen, sanon että näkisit sen ilman vaatteita niin olisit toista mieltä. Kuin ruopattu pelto joka on peitetty appelsiineilla.
Vaatteet päällä ja vatsaa automaattisesti jännittäen kukaan ei uskoisi, että jos päästän vatsani rennoksi, minulla on käytännössä raskausvatsa mallia neljännellä kuulla. Teen vatsalihaksia lähes päivittäin ja jaksan tehdä niitä kevyesti, ja aamuisin keskivartalo kyllä näyttää hyvältä, mutta päivän aikana tapahtuu kummia ja vatsa turpoaa jäätäviin mittoihin. Jos käyttäisin vartaloa nuolevia trikoomekkoja tms., näky olisi helvetin pysäyttävä ja saisin vauvauteluita jatkuvasti. Joskus pelleilen peilin edessä ja silitän tätä pallomahaa, pelottavaa on että se menee lähestulkoon itseenikin täydestä enkä varmaan oikeasti tajuaisi ennen viidettä/kuudetta odotuskuukautta että olen raskaana.
Vilja, peruna ja maitotuotteet pariksi viikoksi pois ruokavaliosta ja katso mitä tapahtuu, pömpöttääkö massu enää.
Mulla on tosi tummat, vahvat ja nopeasti kasvavat karvat. Saa olla koko ajan ajelemassa. Niitä tummia karvoja on myös esim. reisien sisäsyrjissä, navan ympärillä, nänneissä muutamia, aina löytyy kun pinsettien kanssa etsii. E-pillerit autto jonkin verran tähän, mutta kun lopetin ne, niin tietysti heti palasivat.
Mulla on vanhoja viiltelyarpia kädet täynnä + reisissä muutamia. Pidän aina ihmisten ilmoilla pitkähihaisia, myös helteellä ja kuntosalilla yms. Oon jo toisaalta niin tottunu tähän peittelyyn, että jollain topilla tai t-paidalla tuntuis olo jotenkin alastomalta.
Vierailija kirjoitti:
Nivusiin tulee välillä ihan hillitön, viinirypäleen kokoinen finni, aina samaan kohtaan. Se haittaa tullessaan liikkumistakin. Räjäytän sen aina, niin siihen kohtaan on jäänyt sellainen tumma ryppyinen läiskä. Se tulee varsinkin, jos on stressiä. Oli tosi hauska hääpäivänä kärvistellä, kun stressin takia huomasin paiseen aamulla. Kävin sitten joka välissä, kunhan vierailta pääsin, hääpuvun kanssa ähräämässä että sain puristettua paisetta pois että olisi mukavampi olla.
Mulla on sama juttu. Molemmissa reisissä, ihan ylhäällä nivusen lähellä, on tietty kohta, joihin tulee kipeitä ja isoja finnejä. Oon epäillyt että johtuu siitä kun reiteni hinkkaavat yhteen ja hikoavat toisiaan vasten vaatteiden alla. Puristan ne aina pois, ennen kuin iho hinkkautuu rikki finnin päältä. Joskus ovat tosi kovia, joskus ihan normaaleja finnejä ilman valkoista päätä. Niistä jää sellainen tumma läiskä ihoon. Ainoa keksimäni helpotuskeino on ollut ilman housuja oleminen, ettei mikään muhi reisissä. Talkkiakin oon käyttänyt, mutta hikoillessa siitä tulee inhottavaa mössöä.
Mulla on älyttömän rumat varpaat. En mielelläni niitä esittele. Kesällä on pakko pitää joskus sandaaleja, jos on helle, mutta muuten piilotan varpaani mieluiten umpikenkiin/ sukkiin. Ihottumasta kärsin joskus, sitäkin on tullut peiteltyä huolellisesti. Karvat kasvaa mulla myös aika voimakkaana. Oon tosi kateellinen niille, joilla ei sääriin tule kuin hentoa, vaaleaa haituvaa.
Muotoja mulla on vähän liikaakin enkä voi kulkea ohuissa rintsikoissa ja pikkuruisissa pikkupöksyissä, koska nännit nöpöttää helposti ja tiukoissa housuissa näkyy kamelinvarvas. Aina on peitettävä tiettyjä ruumiinosia tietyn paksuisilla kankailla. Vähän tylsäähän se on varsinkin kesäisin.
Vierailija kirjoitti:
Ihana ketju!
Olen ulkoisesti hoikaksi ja ihan kauniiksikin kehuttu.
Jos kukaan koskaan tietäisi totuuden! Minulla on nuoruudessa käytettyjen huonojen, tukemattomien rintaliivien, kahden lapsen imetyksen ja painonpudotuksen jäljiltä yhdet maailman rumimmista rinnoista.
Jos olisikin vain edes pienet mutta roikkuvat tyhjinä lussukoina pusseina, semmosia rytistettyinä, apeasti alaspäin. Vihaan niitä enemmän kuin mitään muuta tässä maailmassa. Kieltäydyn katsomasta niihin kun kävelen peilin ohi, ollessani mieheni kanssa sängyssä, minulla on AINA rintaliivit päällä. En voi käydä yleisissä suihkuissa uimahalleissa tai missään saunailloissa. Ne hävettävät minua niin paljon ja itsetuntoni on nollissa. Rahaa silikonioperaatioon ei ole. Jatkuvassa käytössä superpushupit jotka huijaavat ne pusero alta näyttämään ihan terhakoilta...voi kumpa tietäisitte totuuden!
Olen laihduttanut ja käynyt kuntosalilla kauan. Harrastan säännöllisesti juoksua ja syön todella tiukasti. SILTI ja siitä huolimatta mahani on kuin olisin jatkuvasti kuudennella kuulla raskaana. En todellakaan tiedä, mikä sen tekee. Maha ei kiinteydy IKINÄ. Korkeavyötäröisillä housuilla ja litistävillä alusvaatteilla huijaan illuusion litteästä mahasta. Koko karmeus paljastuu kun vapautan röllykän kotona KIRISTÄVISTÄ vaatteista!
Olen perinyt äidiltäni taipumuksen suonikohjuihin. Nyt jo näkyy selvästi ällöttävät suonet reisissä ihan pinnassa. Toisessa jalassa on peukalon paksuinen, röpelöinen suoni, joka mutkittelee pitkin jalan taivetta ja estää kaikkien shortsien ja hameiden käyttämisen kesällä sekä talvella, kuultaa jopa sukkahousuista läpi. Leikkaus maksaa hunajaa joten persaukisena tyydyn vain pitämään housuja ja piilottelemaan. Edelleen yksi syy lisää miksen voi mennä kesällä rannalle tmv :(.
Hei, minullakin on järkyttävän rumat suonikohjut. Paksut rumat reidet. Löllyvä vatsa. Näistä huolimatta päätin että menen rannalle. Opettelin jopa käyttämään taas bikinejä. Tulin siihen tulokseen että jos jonkun silmiin sattuu, niin katsokoon muualle. Bikinivartalo on se, kun löytyy vartalo ja bikinit. <3
Mym kirjoitti:
IHOKARVAONGELMAISET: käykää sokeroinnis. On hellä iholle mut julma karvoille. Ja karvat kasvaa takas hiljalleen. Oma majava pysy siistinä 6viikkoa! Ja karvojen kasvu hidastuu. Ei tu sänkeä yms.
Mä oon käynyt 5 vuotta majavan sokeroinnissa 4 viikon välein. Kahden viikon jälkeen kasvavat karvat alkavat olla sen verran epäsiisti näky, että pitää reunoja vähän höyläillä kun noin usein ei ole varaa käydä sokeroimassa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kauheet kraaterikantapäät ja pikkuvarpaissa syyliä. Mulla kasvaa pitkät karvat ylähuulen yläpuolella ja joudun nyppiin ne pinseteillä. Mulla on tekohampaita. Mun tissit on kauheet riiput, rintsikoilla ne saa huijattua tosi hyvän näköisiksi. On peräpukamat. Kohdunkaula pullahtaa kohta pihalle. Virtsaa karkailee ja valun koko ajan valkovuotoa. Mulla on myös maksaläiskiä jotka peitän koe blascolla. Nainen 40
Karmivaa:(
Mul on yhteenkasvaneet kulmakarvat, harmaita hiuksia, pälvikalju, manboobsit, kaljamaha, rekkamiehen hymy, onnun vasenta jalkaa, ärrävika, skolioosi selässä, arpia selässä reisissä naamassa ja käsissä, 2 sormea puuttuu vasemmasta kädestä, huonot kynnet, atooppinen iho, maksaläiskiä ympäri kehoa, näppylöitä ja finnejä runsaasti, huono ryhti ja käyrä selkä, tuplaleuka, rumat nännit, eriväriset parta ja viikset, oikeasta korvasta irronnut iso pala ja näyttää ikäänkuin olisi halki keskeltä, keltaiset ja harvat hampaat sekä eriväriset pupillit.
Hyvällä t-paidalla saa manboobsit ja osan arvista piiloon.
Kolmas nänni. t. Palstakeittiöpsykologi
Mun ällöimmät jutut oli rinnat mutta korjautin ne eikä sitäkään muut huomaa eikä näe.täälä monet oikeasti kärsii mutta monelle asialle pystyisi tehdä jotain,Moni sanoo ettei Ole rahaa,oman hyvään oloon kannattaa panostaa se vaikuttaa niin moneen asiaan.kuitenkin on rahaa ostaa se tupakkaaski,siideripullo,yms mistä kertyy paljon pitkässä juoksussa ja vaikutus on vain negatiivinen.panostakaa omaan hyvinvointiinne.
Yhteenkasvaneet kulmakarvat, akneen taipuvainen iho vielä yli kolmekymppisenä, pitkät mustat säärikarvat. Epilointi, vahaus ja sokerointi aiheuttaa niin hillitöntä kutinaa säärissä että kynsin jalkani unissani verille. Sitten on sääret karvojen sijaan rupea täynnä. Sheivaaminen kutittaa vähemmän.
Vierailija kirjoitti:
Mun ällöimmät jutut oli rinnat mutta korjautin ne eikä sitäkään muut huomaa eikä näe.täälä monet oikeasti kärsii mutta monelle asialle pystyisi tehdä jotain,Moni sanoo ettei Ole rahaa,oman hyvään oloon kannattaa panostaa se vaikuttaa niin moneen asiaan.kuitenkin on rahaa ostaa se tupakkaaski,siideripullo,yms mistä kertyy paljon pitkässä juoksussa ja vaikutus on vain negatiivinen.panostakaa omaan hyvinvointiinne.
OT: Mistä tämä käsitys, että vähätuloiset ihmiset polttavat tai juovat? Kyllä se raha voi mennä ihan normaaliin elämiseenkin.
Kaikkea mahollista löytyy kun mua on ilmeisesti nää hyvät geenit siunannut:D Not. On kohosuonia, näppyjä ja niiden arpia, selluliittia, arpia, ja ylimääräistä rasva ja kaiken kruunuksi eripari tissit. Ihan hyvin näillä on pärjätty miesten kanssa, mutta kyllä sitä itse toivoisi että voisi olla peilin edessä tyytyväisempi eikä tämmöinen plastiikkakirugian unelma potilas.
Vaatteet päällä näytän hoikalta ja sporttiselta.
Ilman vaatteita mulle näkyy selluliittia takapuolessa ja takareisissä. Sellua on myös etureisissä ja pohkeissa. Raskausarpia murkkuiästä on rinnoissa, lantiossa, takapuolessa, sisäreisissä ja pohkeissa. Varsinkin sisäreisissä mun raskausarvet on tosi syvät, valkoiset kyllä, mutta syvät.
Hiukset mulla on tosi ohuet, ja mulla lähtee hiuksia päivittäin ihan tosi paljon. Lisäks ne on sähköiset ja niitä on tosi vaikee saada näyttämään siistiltä.
Nännipihan ulkopuolella mulla kasvaa tummia pitkiä karvoja. Nypin ne aina.
Hampaani ovat keltaiset. Pesen päivittäin hampaat, en juo kahvia, limsoja tai mehuja, mutta ne ovat keltaiset.
On se kumma kun kaikesta saa aikaan nillitystä. Missä helvetissä on tilannetaju, kun asian hengestä ei ole aavistustakaan, vaan on saatava oma pikku mielipide läpi, oli mikä oli. Nyt turpa kiinni pilkunnussijat ja tajutkaa mistä asiassa on kyse!