Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä kroppaanne liittyvistä ällöttävistä asioista muut eivät tiedä tai uskoisi?

Vierailija
31.05.2016 |

Minä olen ihan miehen mallinen vyötärötön pötkylä ja kaiken lisäksi romuluinen. Minulla ei kirjaimellisesti ole yhtään vyötäröä. Saan oikeanlaisilla vaatteilla itseni näyttämään jopa ihan muodokkaalta ja naiselliselta.

Toisekseen kukaan ei tiedä että painan jopa 91 kg. Olen niin isorunkoinen ja aika pitkä, että läskit vaan jotenkin hukkuu kroppaani ja näytän 70-kiloiselta. Naamani sattuu olemaan onneksi kapea ja muut näkyvillä olevat osat. Kaupassa myyjät ehdottelevat minulle vaatekokoa M, vaikka se on todellisuudessa XL tai joskus jopa XXL.

Sullon hassut pötkylätissini sopivan näköisiin 3-kertaisella lisätoppauksella täytetyihin rintsikoihin ja kappas, minulla on terhakat rinnat. Teippiäkin olen joskus käyttänyt.

Kaiken lisäksi minulla on isot räpylän malliset jalat ja tismalleen oikean mallisilla kengillä nekin saa taiottua normaaleiksi.

Kommentit (453)

Vierailija
381/453 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sammasta kielessä, kokeileppa jotain hapanta syödä, esim puolukkaa, pitäis lähteä. Sen lisäks voit hangata jollain vaatekappaleella tms :)

Vierailija
382/453 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sammasta kielessä, kokeileppa jotain hapanta syödä, esim puolukkaa, pitäis lähteä. Sen lisäks voit hangata jollain vaatekappaleella tms :)

tarkotus oli mennä ihmiselle joka sanoi että hänellä on valkosta kielessä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/453 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kieleni on usein valkeassa peitteessä vaikka yritän kaikkeni sen puhtaana pitämisessä.

Voisko olla karttakieli?

Vierailija
384/453 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen karvainen (napa-ja selkäkarvat yms, namskis) ja vatsani roikkuu, yritän epätoivoisesti vetää sitä sisään. Huvittavinta on että se roikkuu löysänä ku olen nälkäinen ja ku oon juonu vaikka lasin vettä se turpoo 10 kertaiseksi. Minulla on keskikokoiset rinnat, mutta erittäin pienet vaaleat nännit... Oon tasapaksu, kusetan epätoivoisesti vaatteilla. Mun kehossa on raskausarpia (rinnat ja reidet) vaikken ole ollut edes raskaana. Lisäksi minulla on suonikohjuja...

Oksettaa ajatellaki..

Vierailija
385/453 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohtamatta että aika pahat eri pari tissit...

Vierailija
386/453 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä, kallista. Harvalla on varaa niin paljon käyttää itseensä...

Vierailija
387/453 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne isot häppärit nyt ole välttämättä ollenkaan paha, se on yksi makuasia vain. Mun tyttöystävällä on hirmu siisti pillu eikä juuri minkäänlaisia häpäreitä ja joskus salaa unelmoin kunnon lihaisesta tavarasta jossa olisi mihin upottaa kasvonsa....

Vierailija
388/453 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varpaan kynteni on rumat se on kiusallista enkä niitä mielelläni esittele.

Parasta on se kun huomaa kiusaajiensa muuttuneen huomattavasti lihavemmaksi ja rummemaksi kuin itse on näin komikymppisenä. Valtavat ihraperseet hyllyvät usealla ja tissit roikkuu maassa asti. Sori niin ne osat kääntyvät :)

Vierailija
389/453 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varpaan kynteni on rumat se on kiusallista enkä niitä mielelläni esittele.

Parasta on se kun huomaa kiusaajiensa muuttuneen huomattavasti lihavemmaksi ja rummemaksi kuin itse on näin komikymppisenä. Valtavat ihraperseet hyllyvät usealla ja tissit roikkuu maassa asti. Sori niin ne osat kääntyvät :)

Siinäpä yksi yksinkertainen ihminen, joka ei ymmärrä ketjun tarkoitusta.

Vierailija
390/453 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alapäästäni roikkuu epämääräinen "lipare", ilmestyi sinne synnytyksen jälkeen. Olisko epparin ompelemisen yhteydessä joku löpäke jäänyt huonolle tikkaukselle. Ei aiheuta toiminnallista haittaa, mutta ällöttävä se on silti. Varsinkin, kun joskus tunnen, miten se "pullahtaa" ulos.

Mulla oli tuollainen, ilmestyi juurikin synnytyksen sivutuotteena epparin ompelun jälkeen. Vaivasi ja sattui seksin aikana, joten leikkautin sen pois. Yksityisellä lääkäri vain puudutti ja nippasi mokoman veks. Jo helpotti.

Vierailija
391/453 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sellainen pikkuinen, hentoinen, hoikkakroppainen ja ns .läpipasko naisihminen. Lisäkuiduista saan kovaan vatsaani jonkin verran apua, mutta silti tavaraa tulee kerralla niin paljon, että paskon melko useastikin vessan tukkoon. Kotona on vessassa karhupumppu, mutta töissä joskus vähän pistää jännittämään, että vetääkö vessa enää mun jäljiltä. Vessanharjalla sitten yritän saada tavaraan vauhtia jos näin käy. Jossain vaiheessa työpaikalla yksi vessa, jota en itse käyttänyt, oli tosi usein tukossa. Työkaverit oli ihan varmoja, et kukaan ihminen ei pysty vessa paskallaan tukkimaan, joku heittää sinne käsipaperia tai siteitä...hiukan teki mieli sanoa, et kuulkaas pystyy.

Vierailija
392/453 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla yhtyy virtsaputki ja emätin ihan aukon suulla, eli ulospäin toosassa on vaan yks aukko. Itse arastelen tuon takia seksia vaikka ei siitä ole ikinä yksikään mies tosin maininnut ja kaikki on pökkinyt menemään ihan innoissaan. Peräaukko on aika karvanen. Mulla on myös hienon hienoa viiksen tynkää jonka ajelen pois ja leuassa kasvaa yksi näkyvä karva :D

Kukapa mies sitä virtsaputken aukkoa nyt erityisesti etsisi ja katselisi, joten ei mikään ihme, ettei kukaan ole tuota piirrettä sinussa huomannut.

Vierailija
393/453 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietyssä vaiheessa kuukautiskiertoa maha ihan sekaisin, mikä itsessään olisi vielä ihan siedettävää, mutta se haju, voi luoja. Töissä ja ihmisten ilmoilla selviän juuri ja juuri sillä, että käyn vessassa piereskelemässä, mutta kotona annan ihan huoletta tulla kun pierettää, eli koko ajan. En tiedä miten voin ikinä muuttaa seurustelukumppanin kanssa yhteen, koska haluan piereskellä vapaasti omassa kodissani, mutta se haju on ihan aidosti oikeasti NIIN JÄRKYTTÄVÄ, etten halua altistaa ketään muuta sille. Haisee kirjaimellisesti siltä, niin kuin kroppani mätänisi sisältä. Ruokavaliolla ja syömisillä ei ole mitään vaikutusta tähän, on niin selvästi kiertoon sidonnainen.

Ja täällä myös yksi, jolla kasvaa pillukarvat perseeseen asti. Saan onneksi ajelemalla alapään yllättävän sileäksi, joten se ei sinällään ole ongelma, mutta kyllä se jatkuva ajelu tietysti ärsyttää, en vaan tykkää harrastaa seksiä karvaisena. Melkein väittäisin, että isolla osalla naisista on karvainen perse, moni vaan pitää karvankasvunsa parhaansa mukaan kurissa, mikä luo illuusion siitä, että naisilla olisi jotenkin maagisesti luonnostaan vähän kauniisti kasvavaa karvaa häpykummulla.

Vierailija
394/453 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sellainen pikkuinen, hentoinen, hoikkakroppainen ja ns .läpipasko naisihminen. Lisäkuiduista saan kovaan vatsaani jonkin verran apua, mutta silti tavaraa tulee kerralla niin paljon, että paskon melko useastikin vessan tukkoon. Kotona on vessassa karhupumppu, mutta töissä joskus vähän pistää jännittämään, että vetääkö vessa enää mun jäljiltä. Vessanharjalla sitten yritän saada tavaraan vauhtia jos näin käy. Jossain vaiheessa työpaikalla yksi vessa, jota en itse käyttänyt, oli tosi usein tukossa. Työkaverit oli ihan varmoja, et kukaan ihminen ei pysty vessa paskallaan tukkimaan, joku heittää sinne käsipaperia tai siteitä...hiukan teki mieli sanoa, et kuulkaas pystyy.

Tee väliveto siinä istuessasi.

Vierailija
395/453 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hoikka, mutta napani on niin syvällä että vasta raskaana pystyin putsaamaan sen kunnolla. Napanöyhtää oli kivettynyt ja piti nyppiä pinseteillä pois.

Vierailija
396/453 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla on tällä hetkellä osaproteesi suussa kun kaksi etuhammasta oli pakko poistaa (taustalla onnettomuus, juurihoidot ja lopulta pahat juuren kärjen tulehdukset) tekarit siis 33-vuotiaana! Ihan mummo-olo. Perhe ja lähimmät ystävät tietää, työkaverit ja muut tutut ei kai ole huomanneet, puhuminen onnistuu muuten hyvin paitsi s-kirjain on vähän vaikea... aion hankkia hammasimplantit kunhan säästän vähän rahaa ensin.

Ainiin ja mulla on aivan järkyttävät isovarpaat, jättimäiset pulleat potut muuten pienissä jaloissa, piilottelen noita aina enkä ikinä käytä sandaaleja.

Vierailija
397/453 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on ällöttäviä.

Vierailija
398/453 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pienet tissit. Super push up-liivejen käyttö on tuntuu kusetukselta.

Tämä. Tosin en pidä sitä kusetuksena, koska en tapaile miehiä ja tuota kellekään pettymystä.

Tissit ne pienetkin tissit on ja kivatkin kaiken lisäksi, mä tykkään niistä enemmän kuin isoista.

M

Hienoa sinällään että tällaisiakin miehiä löytyy, mutta ihmetyttää silti että mikä ihmeen tarve tällä yhdellä miehellä (tai miehenä esiintyvällä henkilöllä) on aina tulla tänne kertomaan kuinka hän pitää pienistä tisseistä silloin kun nainen harmittelee että hänellä on pienet tissit. Kuvitteletko, arvon mies, että näiden pienirintaisten naisten itsetunto nousee silloin ja he saattavat sen jälkeen jopa tehdä aloitteita ja iskeä miehiä, kuten sinua?  Siinä käy korkeintaan niin, että kun pitävät tämän jälkeen itseään seksikkäinä niin ajattelevat että no silloinhan miehiäkin varmaan vielä ilmestyy iskemään heitä, eivätkä harkitsekaan enää tekevänsä itse aloitetta.

Terveisin toinen mies.

Vierailija
399/453 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on järkyttävän paksut pohkeet (ymp.mitta paksuin kohta 36 cm) ja nilkat (21,5 cm) suhteessa muuhun kroppaan (esim. reidet 50 cm, oon 173 cm pitkä). En ikinä liiku capri -housuissa tms., ja tämä nykyinen pillifarkkumeininki on mun osalta mahdoton. Ahdistaa varsinkin näin kesän alussa, kun  ulkona oltava aina päällä jotain leveä ja pitkälahkeista housua. Kadehtien katson naisia, joilla on huikeat sääret; sirot mut kuitenkin lihaksikkaat. Omalla kohdalla mikään treeni ei auta; kyse on rakenteesta eli kiitos geeniloton.

Vierailija
400/453 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eripariset hyttysen piston kokoiset minitissit, joiden nännipihat ovat kokoluokkaa juomalasin pohja. Vinkeä näky sinänsä... t. 24 v. (iki)neitsyt

Laitappa puhelin numero niin tullaan korjaamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kuusi