Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä kroppaanne liittyvistä ällöttävistä asioista muut eivät tiedä tai uskoisi?

Vierailija
31.05.2016 |

Minä olen ihan miehen mallinen vyötärötön pötkylä ja kaiken lisäksi romuluinen. Minulla ei kirjaimellisesti ole yhtään vyötäröä. Saan oikeanlaisilla vaatteilla itseni näyttämään jopa ihan muodokkaalta ja naiselliselta.

Toisekseen kukaan ei tiedä että painan jopa 91 kg. Olen niin isorunkoinen ja aika pitkä, että läskit vaan jotenkin hukkuu kroppaani ja näytän 70-kiloiselta. Naamani sattuu olemaan onneksi kapea ja muut näkyvillä olevat osat. Kaupassa myyjät ehdottelevat minulle vaatekokoa M, vaikka se on todellisuudessa XL tai joskus jopa XXL.

Sullon hassut pötkylätissini sopivan näköisiin 3-kertaisella lisätoppauksella täytetyihin rintsikoihin ja kappas, minulla on terhakat rinnat. Teippiäkin olen joskus käyttänyt.

Kaiken lisäksi minulla on isot räpylän malliset jalat ja tismalleen oikean mallisilla kengillä nekin saa taiottua normaaleiksi.

Kommentit (453)

Vierailija
401/453 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkki BV:stä kärsiville, joilla ei maitohapot yms. auta: käyttäkää etikkaa. Kärsin aikoinaan pari vuotta uusiutuvasta BVstä, mutta kuukupin reilu huuhtelu tavallisella punaviinietikalla on siistinyt vaivan eikä ole herkkä palaamaan.

Vierailija
402/453 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania naisia ollaan kaikki muhkuroinemme ja karvoinemme. Pitäis aina muistaa, että nää kardashianit ym. julkkiskaunottaret hoitaa ja treenaa kroppaansa ja naamaansa 8 tuntia päivässä, no ei mikään ihme että näyttää hyvältä. Varmaan oltais kaikki samanlaisia, jos meillä olis aikaa ja rahaa itsemme muokkaamiseen. Tällä ainakin lohdutan itseäni :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/453 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häpykarvani pörröttävät tuuheina paksuna pallona eteenpäin. Puskee alushousujen läpikin. Kerran bussipysäkillä seistessä huomasin että kesämekön läpi tuli puski pari pitkää,jäykkää häpykarvaa. Miehen partakoneella joskus ajelen, mutta aina kasvavat entistä innokkaammin

Hävytöntä meininkiä :D

Vierailija
404/453 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on järkyttävän paksut pohkeet (ymp.mitta paksuin kohta 36 cm) ja nilkat (21,5 cm) suhteessa muuhun kroppaan (esim. reidet 50 cm, oon 173 cm pitkä). En ikinä liiku capri -housuissa tms., ja tämä nykyinen pillifarkkumeininki on mun osalta mahdoton. Ahdistaa varsinkin näin kesän alussa, kun  ulkona oltava aina päällä jotain leveä ja pitkälahkeista housua. Kadehtien katson naisia, joilla on huikeat sääret; sirot mut kuitenkin lihaksikkaat. Omalla kohdalla mikään treeni ei auta; kyse on rakenteesta eli kiitos geeniloton.

Sinä olet oikeasti aikamoinen rimppakinttu. Katso tästä saappaiden standardileveydet ja ekstraleveiden mitat ja ihmettele:

http://www.jdwilliams.co.uk/shop/freeformat/page.action?pageId=8537

Vierailija
405/453 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tyytyväinen omaan vartalooni, pieniin rintoihini jotka ei tarvii liivejä. Ainoa harmini on säärikarvat. Säärikarvani ovat mustia ja ihoni on ihan vaalea joka ei rusketu.

Kun sheivaan sääret niihin jää mustia pilkkuja, koska sheivaamalla ei karvoja saa tarpeeks lyhyiksi. Ja mustat pisteet näkyy erittäin selvästi vaslealla iholla.

Jos poistan säärikarvat juurineen, sääret näyttää hetken hyviltä. Mutta sitten kun karvat kasvaa takaisin, ne kasvaa ihon sisään ja jokaisen karvan joutuu kaivamaan erikseen ihon pintaan. Rasvaus ei auta, ei ihon kuorinta eikä kuiva harjaus. En tiedä miten saada kauniit sääret ilman mustia pilkkuja... .

Vierailija
406/453 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on järkyttävän paksut pohkeet (ymp.mitta paksuin kohta 36 cm) ja nilkat (21,5 cm) suhteessa muuhun kroppaan (esim. reidet 50 cm, oon 173 cm pitkä). En ikinä liiku capri -housuissa tms., ja tämä nykyinen pillifarkkumeininki on mun osalta mahdoton. Ahdistaa varsinkin näin kesän alussa, kun  ulkona oltava aina päällä jotain leveä ja pitkälahkeista housua. Kadehtien katson naisia, joilla on huikeat sääret; sirot mut kuitenkin lihaksikkaat. Omalla kohdalla mikään treeni ei auta; kyse on rakenteesta eli kiitos geeniloton.

Sinä olet oikeasti aikamoinen rimppakinttu. Katso tästä saappaiden standardileveydet ja ekstraleveiden mitat ja ihmettele:

Meinasin tulla samaa sanomaan. 36 senttisen pohkeen kutsuminen "järkyttävän paksuksi" on naurettavaa, ja oikeasti myös loukkaavaa niitä isoa osaa naisista kohtaan, joilla on vieläkin järkyttävämmän paksummat pohkeet. Sama kuin joku 170cm 75kg (eli vain hieman pulleahko) ihminen kutsuisi itseään aivan järkyttäväksi läskiksi, joka ei ilkeä kulkea julkisella paikalla.

Hieman voisi miettiä mitä suustaan päästää, näitä kun lukee varmasti teinitkin.

T. yksi niistä joilla on paksummat, mutta oikein kauniit pohkeet joita en todellakaan koe tarvetta piilotella.

Vierailija
407/453 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tyytyväinen omaan vartalooni, pieniin rintoihini jotka ei tarvii liivejä. Ainoa harmini on säärikarvat. Säärikarvani ovat mustia ja ihoni on ihan vaalea joka ei rusketu.

Kun sheivaan sääret niihin jää mustia pilkkuja, koska sheivaamalla ei karvoja saa tarpeeks lyhyiksi. Ja mustat pisteet näkyy erittäin selvästi vaslealla iholla.

Jos poistan säärikarvat juurineen, sääret näyttää hetken hyviltä. Mutta sitten kun karvat kasvaa takaisin, ne kasvaa ihon sisään ja jokaisen karvan joutuu kaivamaan erikseen ihon pintaan. Rasvaus ei auta, ei ihon kuorinta eikä kuiva harjaus. En tiedä miten saada kauniit sääret ilman mustia pilkkuja... .

Käy laseroituttamassa karvat pysyvästi pois. Tuollainen "musta karva valkealla pohjalla" on siihen ideaalitapaus.

Vierailija
408/453 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana ketju. Aivan ihana ja huojentava. Terapeuttinen.

Minulla on

- kamalat kovettumat jalkapohjissa, ollut nuoresta asti. Kerran uskaltauduin jalkahoitolaan (kun sain lahjakortin) ja se oli inhottavaa kun koko ajan korosti että onpa kamalat. En mene enää

- valtava maha, kuten monella muullakin täällä. Näyttää olevan ihan ok, mutta kun vapautan sen niin viidennellä kuulla olisin hyvinkin. Viimeksi juhlissa sainkin onnitteluja sukulaisilta kun rentouduin (maha lösähti) ruokailun jälkeen

- jättitissit. Ällöttävää. Mikään ei mene enää päälle.

- kirjava naama, en mene minnekään enkä näyttäydy kenellekään ennen kuin saan meikkivoiteen naamaan. Jopa kun lapsilla on kavereita yökylässä, käyn laittamassa naaman etteivät vallan pelästy. En siis voi käydä uimassa, saunomassa kenenkään kanssa, en menemään mihinkään reissuun kenenkään kanssa jne. Pelkään aamulla naapurin kohtaamista postilaatikolla jos ei ole meikkiä, pelästyisivät varmaan.

- selluliittia koko alakroppa täynnä

- hampaat paikattu sataan kertaa jo lapsena. Hyvä hammashygienia ollut aina, pesen hampaat aina aamuin illoin, en syö karkkeja tmv. mutta reikiä tuli lapsena ja nuorena koko ajan. Yksi hammas puuttuu takaa.

No niin. Helpotti tämä avautuminen. Ja nyt vähän puuteria nenään.

Vierailija
409/453 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulle viesti 411:

Kävisin laaserilla poistattamassa säärikarvani, mutta se on ihan hirveän kallista. Ei minulla ole varaa sellaiseen......

Vierailija
410/453 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meinasin tulla samaa sanomaan. 36 senttisen pohkeen kutsuminen "järkyttävän paksuksi" on naurettavaa, ja oikeasti myös loukkaavaa niitä isoa osaa naisista kohtaan, joilla on vieläkin järkyttävämmän paksummat pohkeet. Sama kuin joku 170cm 75kg (eli vain hieman pulleahko) ihminen kutsuisi itseään aivan järkyttäväksi läskiksi, joka ei ilkeä kulkea julkisella paikalla.

T. yksi niistä joilla on paksummat, mutta oikein kauniit pohkeet joita en todellakaan koe tarvetta piilotella.

En vähättele mitenkään tuota kirjoittajan pohjeongelmaa, mutta oma pohkeeni on 44 cm. Repikää siitä!

Vierailija
411/453 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sellainen pikkuinen, hentoinen, hoikkakroppainen ja ns .läpipasko naisihminen. Lisäkuiduista saan kovaan vatsaani jonkin verran apua, mutta silti tavaraa tulee kerralla niin paljon, että paskon melko useastikin vessan tukkoon. Kotona on vessassa karhupumppu, mutta töissä joskus vähän pistää jännittämään, että vetääkö vessa enää mun jäljiltä. Vessanharjalla sitten yritän saada tavaraan vauhtia jos näin käy. Jossain vaiheessa työpaikalla yksi vessa, jota en itse käyttänyt, oli tosi usein tukossa. Työkaverit oli ihan varmoja, et kukaan ihminen ei pysty vessa paskallaan tukkimaan, joku heittää sinne käsipaperia tai siteitä...hiukan teki mieli sanoa, et kuulkaas pystyy.

Pasko vähän ja vetäse välillä. Jatka sitten paskomista. 

Itse teen näin. Saatan vetäistä vaikka kolmesti toimituksen aikana ja sitten neljännen kerran, kun olen pyyhkinyt.

Jos antaisin kaikki tulla ja pyyhkimispaperit mukaan, menisi varmasti tukkoon.

Vierailija
412/453 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En vähättele mitenkään tuota kirjoittajan pohjeongelmaa, mutta oma pohkeeni on 44 cm. Repikää siitä!

Sinäkin olet tuossa linkkaamassani taulukossa vielä ihan standardipohkeisen rajamailla, joten ei ruveta nyt repimään siitä. :)

Minä olen melkein 180-senttinen, roteva ja raamikas entinen kilpaurheilija. Pohkeeni ovat yhä niin paksut, että Suomesta ei löydy yksiäkään minulle sopivia saappaita. Koska olen pitkä ja hyvin pitkäsäärinen, pohkeeni eivät - onneksi - näytä jättimäisiltä suhteessa muuhun kroppaani, ja moni kenkämyyjä onkin yrittänyt hiki otsalla kiskoa jalkaani korkeintaan nilkan ympäri sopivaa saapasta uskomatta, että ei mahdu, kun ei kerran mahdu. Toisaalta on ihan hyvä, että saappaita ei löydy, koska jos löytäisin haaveideni mustat, mediumkorkoiset nahkasaappaat, joku voisi kysäistä, kuka on jättänyt nuo ämpärit tuonne eteiseen. :(

Senttimetrejä en mainitse (täällä on noita suunpieksäjiä, joita en kaipaa kommentoimaan), mutta voit uskoa, että niitä on vielä paljon enemmän kuin sinulla.

t. 408

Vierailija
413/453 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvet ylimääräisen nahan poistosta. Laihduin liki 80 kg, joten roikkuvaa nahkaa olihan joka paikassa. Arvet ovat aika haaleita, mutta kyllä ne näkyvät

Vierailija
414/453 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla taas haisee ihan kamala TIHI eli tissihiki. En tiennyt tällaista olevankaan vaan näköjään on. Välillä haistan sen kesken päivän töissä ja panikoin haiseeko muillekin. Käyn joka aamu suikussa ja vaatteeni ovat puhtaat, nää lollot on vaan niin karmaisevan kokoiset nykyään, että hautuvat jotenkin. Kiva vanheta jee!

Laita antiperspiranttia rintojen alle ja antiperspirantin kuivuttua vielä talkkia. Auttaa. 

Niin tuollainen aiheuttaa rintasyöpää.

Vierailija
415/453 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet tissit ja paha akne rinnoissa sekä selässä :( 6 vuotta olen koittanut päästä finneistä eroon iholääkärien ja ties minkä avulla, mutta ei ole onnistunut.

Lisäksi olen koukussa etenkin alapään karvoituksen nyppimiseen, joten alakerta on aina punainen ja täynnä näppylöitä. :D Saan jotain ihmeellistä mielihyvää, kun revin karvoja pinsettien avulla.

Luojan kiitos, että olen sinkku. En kehtaisi ikimaailmassa näyttää kroppaani kenellekään.

Vierailija
416/453 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sellainen pikkuinen, hentoinen, hoikkakroppainen ja ns .läpipasko naisihminen. Lisäkuiduista saan kovaan vatsaani jonkin verran apua, mutta silti tavaraa tulee kerralla niin paljon, että paskon melko useastikin vessan tukkoon. Kotona on vessassa karhupumppu, mutta töissä joskus vähän pistää jännittämään, että vetääkö vessa enää mun jäljiltä. Vessanharjalla sitten yritän saada tavaraan vauhtia jos näin käy. Jossain vaiheessa työpaikalla yksi vessa, jota en itse käyttänyt, oli tosi usein tukossa. Työkaverit oli ihan varmoja, et kukaan ihminen ei pysty vessa paskallaan tukkimaan, joku heittää sinne käsipaperia tai siteitä...hiukan teki mieli sanoa, et kuulkaas pystyy.

Mäkin paskon ihan uskomattoman paljon. Tosin en koe tätä erityisemmin ongelmaksi, ja teen juurikin tuota jonkun ehdottamaa välihuuhtelua joskus jos tuntuu että kaikki ei tule yhdellä huuhtaisulla kuitenkaan menemään alas ja pönttö on uhassa tukkeutua. Olokin on mitä mainioin kun suoli toimii, maha ei ole kipeä ja koostumus on normaalia, joten en koe asiaa haitalliseksi. Syön paljon kuituja, kasviksia ja hedelmiä, ne varmaankin vaikuttaa. 

Paskomistahtini ja määräni tuli nimittäin yllätyksenä omalle miehelleni kun juteltiin näistä asioista. Kyllä, me puhutaan tällaisia, toistemme jätöksiä ei sentään ihailla :D Nauratti juurikin se stereotypia että "ei naiset pasko", varsinkaan hoikat ja sirot naiset, ainakaan paljoa. Tuntuu että mitä litteävatsaisempi joku on niin sitä useammin se todellisuudessa tuottaa ulostetta. Ainakin jos se syö paljon.

Vierailija
417/453 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leveät hartiat, taikinanaama, leveä lantio ja leveä vyötärö, paksut pohkeet ja minitissit - näytän ihan härkätaistelijalta! En ole koskaan ollut siro tai kaunis, mutta olen jopa oppinut pitämään itsestäni tällaisena kuin olen. Tunnen itseni onnelliseksi enkä jaksa enää murehtia pienistä. Toivottavasti kaikki voisivat olla tyytyväisiä omissa kropissaan, oli sitten minkä kokoinen tai näköinen tahansa <3

Vierailija
418/453 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinäkin olet tuossa linkkaamassani taulukossa vielä ihan standardipohkeisen rajamailla, joten ei ruveta nyt repimään siitä. :)

Minä olen melkein 180-senttinen, roteva ja raamikas entinen kilpaurheilija. Pohkeeni ovat yhä niin paksut, että Suomesta ei löydy yksiäkään minulle sopivia saappaita. Koska olen pitkä ja hyvin pitkäsäärinen, pohkeeni eivät - onneksi - näytä jättimäisiltä suhteessa muuhun kroppaani, ja moni kenkämyyjä onkin yrittänyt hiki otsalla kiskoa jalkaani korkeintaan nilkan ympäri sopivaa saapasta uskomatta, että ei mahdu, kun ei kerran mahdu. Toisaalta on ihan hyvä, että saappaita ei löydy, koska jos löytäisin haaveideni mustat, mediumkorkoiset nahkasaappaat, joku voisi kysäistä, kuka on jättänyt nuo ämpärit tuonne eteiseen. :(

Senttimetrejä en mainitse (täällä on noita suunpieksäjiä, joita en kaipaa kommentoimaan), mutta voit uskoa, että niitä on vielä paljon enemmän kuin sinulla.

t. 408

Käy katsomassa jjfootwear nettikauppa, uskon että sieltä löytyy sulle saappaat!

Vierailija
419/453 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapääni on oikeasti todella ruma. Ulommat häppärit on isot, sisemmät häppärit on isot, emättimen aukko näyttää synnytysten jäljiltä pelottavalta kraaterilta, josta yrittää tunkea ulos jotain pinkkejä lärpäkkeitä. Mustaa paksua karvaa kasvaa jo sheivauksen jälkeisenä päivänä. Ei siis uskoisi, että olen sisämitoilta tosi pieni eli emätin on ihme kyllä piukka ja hyvässä kuosissa. Mutta arvatkaapa kehtaanko lähestyä ketään tämän vehkeen kanssa? Pelkään, että herkimmät miehet juoksisivat karkuun ja sitä itsetuntoni ei kestäisi.

Vierailija
420/453 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. 408

Käy katsomassa jjfootwear nettikauppa, uskon että sieltä löytyy sulle saappaat!

Kiva kauppa oli ja tosi näppärä personal fit code -apuväline. Löysin kahdet sopivan kokoiset mustat (ja kahdet ruskeat) nahkasaappaat, mutta niissä oli melkein litteä korko, kun minä taas haluaisin 5-6 senttiä kannan alle. Mutta parempi kuitenkin olla löytämättä, koska vaikka kuvissa saappaat ovat upeat, kuvat on otettu normaalikokoisista saappaista, ja hyperleveällä pohkeella ne olisivat varmaan aika koomiset ja säärten pituuteen liian lyhytvartiset soikot. :)

408

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi