Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä kroppaanne liittyvistä ällöttävistä asioista muut eivät tiedä tai uskoisi?

Vierailija
31.05.2016 |

Minä olen ihan miehen mallinen vyötärötön pötkylä ja kaiken lisäksi romuluinen. Minulla ei kirjaimellisesti ole yhtään vyötäröä. Saan oikeanlaisilla vaatteilla itseni näyttämään jopa ihan muodokkaalta ja naiselliselta.

Toisekseen kukaan ei tiedä että painan jopa 91 kg. Olen niin isorunkoinen ja aika pitkä, että läskit vaan jotenkin hukkuu kroppaani ja näytän 70-kiloiselta. Naamani sattuu olemaan onneksi kapea ja muut näkyvillä olevat osat. Kaupassa myyjät ehdottelevat minulle vaatekokoa M, vaikka se on todellisuudessa XL tai joskus jopa XXL.

Sullon hassut pötkylätissini sopivan näköisiin 3-kertaisella lisätoppauksella täytetyihin rintsikoihin ja kappas, minulla on terhakat rinnat. Teippiäkin olen joskus käyttänyt.

Kaiken lisäksi minulla on isot räpylän malliset jalat ja tismalleen oikean mallisilla kengillä nekin saa taiottua normaaleiksi.

Kommentit (453)

Vierailija
341/453 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ihan kivat tisut ja hoikka kroppa jota kyllä kehtaisi esitellä shorteissa ja biksuissa. Mutta mulla on atooppinen ihottuma (kolikkoihottuma?) pieniä kolikon kokoisia läikkuja säärissä ja reisissä. En kehtaa mennä uimahalliin, rannalle tai edes kulkea pienissä kesä vaatteissa

On niitä laikkuja petikaverit ihmetellyt :( 

hei, ihosi tarvitsee valoa ja aurinkoa ! anna ihmisten tuijottaa, omapa on häpeänsä! 

tai jos on ylivoimaista, hanki edes löysät hengittävät vaatteet. ei tiukkoja farkkuja!

t. toinen atoopikko, jolla jalkaterät ja polvitaipeet  läikkiä täynnä. 

Tämä muakin kauhistutti, nimittäin mahdollisimman pienet vaatteet päälle vaan! Ihottuma ei parane farkkujen alla. :(

T. kolmas atoopikko

Vierailija
342/453 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana ketju :D

Päällenäkyvistä mm. pieni ylipaino, luomet lisäksi: Päänahassa aterooma, leukaluussa joku sisäinen patti, proppuja tunkee nielusta, haisevat välillä ihan kuolemalle.. Tissit eriparia, toinen roikkuu enemmän kuin toinen, nännit eri kokoa, toisesta tissistä kasvaa hormonikarva.

Sitten ne normi selluliitit, näkyvät seittiverisuonet ja pari suonikohjua. Alapäässä ryppyiset jättihäppärit, epparihaavasta jäänyt joku riekale ja aukileikatusta pukamasta joku pussukka. Hanurin ympärillä kasvaa karvoja joita vaikea ajella.

Niin ja jotain laskeumaa, uloste jää jumiin jonnekin pussukkaan josta tulee ulos silloin kun huvittaa ja pinpulista kurkkii välillä joku pallukka. Noiden takia vatsa kipuilee. Ummetus pahentaa oireita ajoittain.

Että onhan noita, onneksi mikään ei (vielä ainakaan) ole kuolemaksi. Pääkopassa lisäksi vielä ajoittaista paniikkihäiriötä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/453 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on mutanttipeukalo, itse asiassa samanlainen kuin Megan Foxilla.

Olen huomannut miten ihmiset katsovat sitä, mutteivät kehtaa kysyä että onko se katkennut, turvonnut, epämuodostunut, jäänyt jonnekin väliin jne.

Voi luoja miten innostuinkaan asiasta vasta kun tuollaisella maailman kauniimpien joukkoon luetulla naisella on tämä sama vika kuin minulla, kuvittelin aina olevani yksin tässä maailmassa tämän peukaloni takia! :DD

Samis!

Mä oon aina hävennyt mun peukaloitani ihan älyttömästi. Varsinkin kun liian usein on käynyt niin, että joku kaveri on vaikka sattunut näkemään ne (piilottelen niitä useimmiten) ja kiljahtaa tyyliin "HEI NÄYTÄ SUN PEUKALOITA? MITEN NE ON TOLLAISET!!" ja sitten kaikki kääntyy katsomaan ja haluaa tietysti nähdä. Yksi kaveri ihastui niihin ja on koko ajan pyytämässä, että näyttäisin ne "kun ne on niiiin söpöt", mikä on todella noloa ja vittumaista, koska hän sanoo sen naureskellen, joten tiedän, että ne ovat lähinnä ehkä ällöttävällä tai naurettavalla tavalla söpöt.

Vierailija
344/453 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse saan välillä kuulla olevani pieni, nätti ja hoikka, vaikka oon ihan normaalipainoinen n. 164/54-56. Oon miettinyt, että täytyy mun näyttää sit jonkun verran hoikemmalta vaatteet päällä :D kerran työkaveri tarjosi minulle päälle xs-kokoisia housuja, että varmaan mahtuvat mulle. Joo kyllä. Mulla oli sillä hetkellä päällä gina tricoon housut kokoa m. Ylävartalo on lähinnä kokoa xs ja alavartalo m... Selluliittiä mulla on yllättävän paljon jenkkakahvoissa, jaloissa ja perseessä. Joka kesäinen ongelma, kun en oikein kehtaa käyttää shortseja. Oon myös aika perus laihaläski. Ei ole lihasta, käsivarret kun kaksi tikkua. Jalat kun tukit (läskin, ei lihaksen takia) ja päärynäperse roikkuu jo vähän.

Raskausarpia on kans. Rinnoissakin, jotka on ehkä kokoa 65a, jenkkakahvoissa, perseessä, reisissä.... Muistan kun nykyinen poikaystäväni kysyi suhteen alussa jenkkakahvojeni arvista, että "mitä nämä on?" :D

Oon myös aika karvainen ja karvat on tummia ja paksuja kun rautalanka. Olisipa varaa käydä sokeroinnissa... mulla karvat kasvaa myös helposti sisäänpäin.

Itse en hikoile paljon, mutta hiki haisee todella helposti. Ainakin itse haistan sen. Siispä dödö kulkee etenkin kesällä mukana kaikkialle. Haluaisin siirtyä antiperspirantista alumiinittomaan dödöön, mutta en oikein uskalla...

Ärtyvä suolikin löytyy. Sen lisäksi, että ongelma on fyysinen, se aiheuttaa mulle myös pahoja henkisiä ongelmia. Pahennan itse ongelmaani, kun en voi joka paikassa käydä vessassa. Harmittaa, kun vessat on monissa asunnoissa ihan kuuloetäisyydellä. Voit kuulla kaiken mitä siellä tapahtuu. Teen vielä istumatyötä ja ei auta asiaa yhtään. Vatsaan kertyy ihan hulluna ilmaa. Mulla tää vaiva vaikuttaa jonkun verran elämänlaatuun ja toivon tähän muutosta.

Lisänä vulvodynia. Ainakin luulen, että mulla on tämä, vaikken diagnoosia ole saanut. Lääkärissä kävin, kun tuntui, etten enää voi syödä pillereitä niiden aiheuttamien sivuvaikutusten takia. En saanut apua. En tiedä, mitä ehkäisyä uskallan enää kokeilla ja kondomitkin ärsyttää välillä alapään ihoa.

Vierailija
345/453 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eripariset hyttysen piston kokoiset minitissit, joiden nännipihat ovat kokoluokkaa juomalasin pohja. Vinkeä näky sinänsä... t. 24 v. (iki)neitsyt

Miten neitsyys liittyy minitisseihin, tai ennen kaikkea nännipihoihin? Meinaatko että siinä kohtaa kun niitä otetaan esille joku toteaa, että taisi jäädä kahvinkeitin päälle ja lähtee menemään? Ei kuule, jos soittimet on kaivettu esiin ja orkesteri tuotu lavalle niin kyllä silloin keikkakin vedetään.

Vierailija
346/453 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka tämä ei ongelmanratkaisuketju olekaan, niin tuli mieleen pari juttua joista saattaisi olla iloa useammallekin postaajalle :) 

-keratosis pilaris 

Itselläni on tätä, ensisijaisesti käsivarsien ulkosyrjällä ja jonkun verran myös reisin ulkosivulla. Vaikka ei ole niin paha kuin jotkut ovat kuvailleet - melkein mustia pilkkuja - mutta kuitenkin sen verran voimakas että kun vaiva on pahana enkä ole sitä hetkeen hoitanut, on pari tahoa kommentoinut käsivarsiani sanoin "mitä sulle on tähän käynyt" ja "katos kun sulla on jotain ihottumaa tossa kädessä" jne. punaisia kohollaan olevia näpyjä siis, joista tulee pahimmillaan mieleen asfaltti-ihottuma tai nokkosihottuma.  

Minulla ja äidilläni on vaivaan auttanut kuivaharjaus. Hyvä kuorintakinnas tai kuorintaharja (omani bodyshopin hamppukinnas), jolla aika ronskein ottain harjataan ongelmakohtaa sydämeen päin. Sen verran riuskoin ottein ja sen verran pitkän aikaa, että iho muuttuu melkein ravunpunaiseksi. Ihon ja kintaan sopii olla aivan rutikuivia. Jälkeen päin voi piipahtaa usihkussa pesemässä irronneet ihohiutaleet, lian yms. pois, ja istten päälle mielellään aika rasvaista voidetta. Tätä kannattaa tehdä 1-2 kertaa viikossa. Lisäksi aurinko auttaa keratosiskseen, mutta älä unohda aurinkosuojaa! 

Keratosis pilarikseen auttaa esim. Ceralan-voide. Perus aqualanit ym. Ei toimi koska vuoteessa täytyy olla karbamidia. En suosittele kyllä itse tuota harjausta, vaurioittaa noita rauhasia.

Kaks alapeukkua kun kertoo miten ihan lääketieteellisesti keratosis pilarista hoidetaan? Huhhuh, älkää ihmeessä kokeilko karbamidirasvoja jotka oikeasti auttaa vaan jatkakaa ihmeessä ihon rikkomista kuivaharjauksella.

T. Keratosis pilarista sairastava

Mahtaako tuo kuitenkaan olla sairaus? Minulle ihotautilääkäri sanoi, että kyseessä on vain ihotyyppi, josta on vain kosmeettista haittaa.

Sain lääkäriltä ison pussillisen voiteita ja käytin ne loppuun ohjeiden mukaan, mutta eivät ne tehonneet millään tavalla. Olen tuolla edellä kertonut, että jätin lopulta pilkkuiset olkavarteni huomiotta ja nelivitosena huomasin, että pilkut olivat täysin kadonneet. Aika siis vei ne.

Tuossa ylempänä kuvattu kuivaharjaaminen kuulostaa suorastaan väkivaltaiselta. Luulisi, että tuolla menetelmällä saa aikaan pahempaa jälkeä kuin jättämällä pilkut rauhaan. Kokeilin itsekin kuorintaa ja turhautuneisuuksissani rankkaakin harjaamista, mutta tuloksena oli lähinnä punainen iho ja tulehtuneita pilkkuja.

Vierailija
347/453 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on luonnostaan todella tummat ihan sinisenvioletit silmänaluset ja ikuiset silmäpussit sekä olemattomat ripset ja kulmakarvat. Meikkaustaidot ovat kehittyneet erittäin hyviksi, enkä ihan oikeasti voi mennä ihmisten ilmoille ilman meikkiä. Ero ilman meikkiä ja meikin kanssa on todella iso.

Mulla on kans luonnostaan todella tummat silmänaluset, mutta taito meikata ne piiloon puuttuu.

Vierailija
348/453 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihovaivaisena ihmisenä haluan kommentoida tätä seuraavaa:

Minulla ja äidilläni on vaivaan auttanut kuivaharjaus. Hyvä kuorintakinnas tai kuorintaharja (omani bodyshopin hamppukinnas), jolla aika ronskein ottain harjataan ongelmakohtaa sydämeen päin. Sen verran riuskoin ottein ja sen verran pitkän aikaa, että iho muuttuu melkein ravunpunaiseksi. Ihon ja kintaan sopii olla aivan rutikuivia. Jälkeen päin voi piipahtaa usihkussa pesemässä irronneet ihohiutaleet, lian yms. pois, ja istten päälle mielellään aika rasvaista voidetta. Tätä kannattaa tehdä 1-2 kertaa viikossa. Lisäksi aurinko auttaa keratosiskseen, mutta älä unohda aurinkosuojaa!

Kuivaharjausta ei tehdä noin. Ihoa pitää käsitellä hellästi olipa se herkkä tai normaali. Tietyt iho-alueet ovat herkempiä, esim. reisien sisäpinnat ja rinnat. Tulehtunutta ihoa ei saa kuivaharjata. Eikä ihottumaista. Kuivaharjaus on oikein tehtynä hyvä juttu. Sen voi tehdä jopa käsin, ihan sivellen hellästi tai pumpaten kevyesti lymfahieronnan tyyliin; raajoista kohti sydäntä. Pehmeällä pyyhkeellä voi hieroa tai varovasti harjalla. Iho ei saa olla sen jälkeen "tulipunainen" eikä siitä saa rapista "hiutaleita".

Aurinko. Se auttaa esim. atooppiseen ekseemaan (oma vaivani) ja psoriin. Jos aurinkoa ottaa hoitomielessä, ei käytetä aurinkosuojaa. Auringossa ei kuitenkaan olla niin kauan, että iho palaa.

Vierailija
349/453 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peräpukamien jäljiltä hirveät heltat takapuolessa, bikinirajat täynnä märkiviä "paiseita" (MIKÄÄN karvanpoistokeino ei sovellu minulle), suonikohjuja reisissä ja säärissä, löysä alapää ja virtsankarkailua vaikka treenaan lp-lihaksia, selluliittiä ja raskausarpia, rinnoissa kasvaa hajakarvoja. Tässä nyt tärkeimmät, muutakin paskaa kyllä löytyy.

Ai niin, hikeni on myös erittäin voimakkaasti haisevaa. En hikoile paljon mutta haju on hirvittävä erityisesti kainaloissa ja jaloissa.

Vierailija
350/453 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sanoo, että pimpassani on surureunukset, aika tummaa ja sinertäviä suonia onkin. Nyyh.

Vierailija
351/453 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on valtava terska. Ihan kuin suurikokoinen tatti. Halkaisija sellaiset 7 cm. Muuten elimeni on normaalipaksuinen, halkaisijaltaan n. 5 senttinen. En kehtaa mennä yleisiin uimahalleihin, saati etsiä seksikumppaneita poikkeavuuteni takia. Olen vielä neitsyt, vaikka ikää jo 33v.

Vierailija
352/453 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on mutanttipeukalo, itse asiassa samanlainen kuin Megan Foxilla.

Olen huomannut miten ihmiset katsovat sitä, mutteivät kehtaa kysyä että onko se katkennut, turvonnut, epämuodostunut, jäänyt jonnekin väliin jne.

Voi luoja miten innostuinkaan asiasta vasta kun tuollaisella maailman kauniimpien joukkoon luetulla naisella on tämä sama vika kuin minulla, kuvittelin aina olevani yksin tässä maailmassa tämän peukaloni takia! :DD

Samis!

Mä oon aina hävennyt mun peukaloitani ihan älyttömästi. Varsinkin kun liian usein on käynyt niin, että joku kaveri on vaikka sattunut näkemään ne (piilottelen niitä useimmiten) ja kiljahtaa tyyliin "HEI NÄYTÄ SUN PEUKALOITA? MITEN NE ON TOLLAISET!!" ja sitten kaikki kääntyy katsomaan ja haluaa tietysti nähdä. Yksi kaveri ihastui niihin ja on koko ajan pyytämässä, että näyttäisin ne "kun ne on niiiin söpöt", mikä on todella noloa ja vittumaista, koska hän sanoo sen naureskellen, joten tiedän, että ne ovat lähinnä ehkä ällöttävällä tai naurettavalla tavalla söpöt.

Mä näin kerran yhellä kassatytöllä todella eriskummalliset sormet. Molempien käsien etu ja keskisormet oli kuin pikkulapsen, niin pienet ja sirot. Muut sormet ihan normaalin kokoiset.

Vierailija
353/453 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka tämä ei ongelmanratkaisuketju olekaan, niin tuli mieleen pari juttua joista saattaisi olla iloa useammallekin postaajalle :) 

- -

-vulvan hajuongelmat, hiivasienialttius ja bakteerivaginoosialttius 

Valkosipulinkynnet, probiootit, maittohappobakteerit, jogurtti ja muut ovatkin jo listattu. Sekä myös hygieniä, josta tärkeimpänä on ehdottomasti tanga-mallisten alkkareiden hävittäminen, ja bv-keisseissä erittäin huolellinen (peräpään)alapesu, jottei suolistobakteerit pääse leviämään. Anaalihommia makkarin puolella kannattaa myös suunnitella tuo hygienia mielessä. MUTTA! Ruoka-aineiden puolesta japanilainen miso-niminen paputahna on aivan taianomaista naisen intiimiterveydelle. Netti on pullollaan reseptejä mitä kaikkea voi valmistaa misosta, ja misoa saa melkein mistä tahansa etnisestä kaupasta. Kannattaa ostaa alan liikkeestä, sillä marketin pienet misokeittopussit ovat lähinnä vain misomaisia makuaineita, ei lainkaan niitä oikeita raaka-aineita. Itse teen kerran viikossa klassisen misokeiton udon-nuudeleilla ja ei ole tullut hiivaa tai outoja hajuja nyt pariin vuoteen. 

Kaikella ystävällisyydellä: näistä asioista on nöyryyttävää puhua nimenomaan siksi, että ihmiset heti kuvittelevat kyseessä olevan jonkun hygieniaongelman... On kokeiltu maitohapot joka tavalla, antibiootit, käyn suihkussa aamuin illoin ja vielä kakkoshädänkin jälkeen, pesen alaosastoni aina erityisellä intiimipesuvalmisteella, en harrasta mitään seksiä ikinä, en syö viljoja enkä sokereita - ja SILTI minulla on ja pysyy valkovuoto-ongelma/mikä lie tulehdus onkaan. Ainoa asia, joka itselläni on ratkaissut tämän ongelman, on ollut e-pillerit, mutta niitä en voi muista terveyssyistä enää käyttää. Niiden aikoina en vuotanut mitään, vaikka olisin ollut viikon peseytymättä ja antanut panna perään joka päivä.

Kiva ketju muuten, mutta besserwisseröinti vähemmälle. Nämä on oikeasti arkoja asioita.

Vierailija
354/453 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Painan 90kg ja oon 165cm pitkä. Kukaan ei ole koskaan uskonut, että painaisin noin paljon. Mulla on ihan hyvän mallinen kroppa sinällään (on vaan läskin peitossa) ja vaatteilla saa myös hyvin huijattua. Näytän omastakin mielestä ihmeellisen sopusuhtaiselta peilistä katsottuna vaatteet päällä.

Mutta kun riisun vaatteet, sieltä paljastuu kauhean ruma, aika iso maha, löllyvät paksut reidet, iso, selluliittinen perse, riippuvat tissit ja selässäkin on sellaset "makkarat".

Kaverit on kehuneet, kuinka mulla on "Hyvän näkönen kroppa" "Olisit ylpeä itestäs kun sulla on noin hyvän näkönen persekin", mutta kun sen totuuden tietäisivät niin saisivat paskahalvauksen. Välillä oikein naurattaa ja ajattelen että "Voi kumpa tietäisitte"... No parempi kun eivät saa tietääkkään.

Luulee moni juu, näet peilistä mitä uskoto. Mutta sehän on pääasia, että itse tuntee itsensä hyväksi.

Vierailija
355/453 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vaatteet päällä hyvinkin hoikan ja hyväkuntoisen näköinen. Toki siis pidän huolta itsestäni, mutta raskaudesta jäi hirveä vatsaröllykkä arpineen. Vyötäröstä alaspäin pelkkää pullataikinaa, yläpuolelta timmissä kunnossa. :D

Vierailija
356/453 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain tämän ketjun ansiosta tietää että mulla on mahassa kolmas nänni! :D Minä oon aina aatellut että se on luomi tai joku muu syntymämerkki, ja huoletta pitänyt napapaitoja kesäisin, mutta enpä tiedä kehtaanko enää.. :D Nänni on siis siinä navan yläpuolella.

N. 18v

Vierailija
357/453 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ei raspeja, näin sanoo jo moni ammattilainenkin! Sen sijaan rasvaa, kunnon jalkarasvaa

joka päivä. Jos on halkeilua nyt, kuusenpihkasalva hoitaa.

Vierailija
358/453 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilepa hikoiluun homeopaattista lachesista. Saa homeopaattisista putiikeista tai netistä. 3 raetta 2 krt viikossa 2 viikon ajan. Tällä sain itseltäni (ja monelta tutultakin) hienhajun kuriin. Joudun uusimaan kuurin ehkä kerran vuodessa. 

Vierailija
359/453 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei sinä hidradenitistä sairastava! Suosittelen homeopaatilla käyntiä lämpimästi.

Vierailija
360/453 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- -

-vulvan hajuongelmat, hiivasienialttius ja bakteerivaginoosialttius 

Valkosipulinkynnet, probiootit, maittohappobakteerit, jogurtti ja muut ovatkin jo listattu. Sekä myös hygieniä, josta tärkeimpänä on ehdottomasti tanga-mallisten alkkareiden hävittäminen, ja bv-keisseissä erittäin huolellinen (peräpään)alapesu, jottei suolistobakteerit pääse leviämään. Anaalihommia makkarin puolella kannattaa myös suunnitella tuo hygienia mielessä. MUTTA! Ruoka-aineiden puolesta japanilainen miso-niminen paputahna on aivan taianomaista naisen intiimiterveydelle. Netti on pullollaan reseptejä mitä kaikkea voi valmistaa misosta, ja misoa saa melkein mistä tahansa etnisestä kaupasta. Kannattaa ostaa alan liikkeestä, sillä marketin pienet misokeittopussit ovat lähinnä vain misomaisia makuaineita, ei lainkaan niitä oikeita raaka-aineita. Itse teen kerran viikossa klassisen misokeiton udon-nuudeleilla ja ei ole tullut hiivaa tai outoja hajuja nyt pariin vuoteen. 

Kaikella ystävällisyydellä: näistä asioista on nöyryyttävää puhua nimenomaan siksi, että ihmiset heti kuvittelevat kyseessä olevan jonkun hygieniaongelman... On kokeiltu maitohapot joka tavalla, antibiootit, käyn suihkussa aamuin illoin ja vielä kakkoshädänkin jälkeen, pesen alaosastoni aina erityisellä intiimipesuvalmisteella, en harrasta mitään seksiä ikinä, en syö viljoja enkä sokereita - ja SILTI minulla on ja pysyy valkovuoto-ongelma/mikä lie tulehdus onkaan. Ainoa asia, joka itselläni on ratkaissut tämän ongelman, on ollut e-pillerit, mutta niitä en voi muista terveyssyistä enää käyttää. Niiden aikoina en vuotanut mitään, vaikka olisin ollut viikon peseytymättä ja antanut panna perään joka päivä.

Kiva ketju muuten, mutta besserwisseröinti vähemmälle. Nämä on oikeasti arkoja asioita.

Arvoisa herneen nenäänvetäjä. Lainaamassasi viestissä ei ollut mitään besserwisseröintiä, viestissä ei syytelty ketään mistään eikä viesti ollut osoitettu henkilökohtaisesti kenellekään. Asia on ilmeisesti sinulle yliherkkä, kun reagoit noin. 

Hygieniasta on ihan sopivaa ohimennen mainita, sillä merkittävä osa nuorten naisten tulehduksista on heikon hygienian - usein yhdistettynä muuten huonoihin elintapoihin - aikaansannosta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi