Mistä kroppaanne liittyvistä ällöttävistä asioista muut eivät tiedä tai uskoisi?
Minä olen ihan miehen mallinen vyötärötön pötkylä ja kaiken lisäksi romuluinen. Minulla ei kirjaimellisesti ole yhtään vyötäröä. Saan oikeanlaisilla vaatteilla itseni näyttämään jopa ihan muodokkaalta ja naiselliselta.
Toisekseen kukaan ei tiedä että painan jopa 91 kg. Olen niin isorunkoinen ja aika pitkä, että läskit vaan jotenkin hukkuu kroppaani ja näytän 70-kiloiselta. Naamani sattuu olemaan onneksi kapea ja muut näkyvillä olevat osat. Kaupassa myyjät ehdottelevat minulle vaatekokoa M, vaikka se on todellisuudessa XL tai joskus jopa XXL.
Sullon hassut pötkylätissini sopivan näköisiin 3-kertaisella lisätoppauksella täytetyihin rintsikoihin ja kappas, minulla on terhakat rinnat. Teippiäkin olen joskus käyttänyt.
Kaiken lisäksi minulla on isot räpylän malliset jalat ja tismalleen oikean mallisilla kengillä nekin saa taiottua normaaleiksi.
Kommentit (453)
Kukaan ei ole ilmeisesti torso.
Olen sisäisesti hullu ja valehtelija. Se ei välity ainakaan heti kanssaihmisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isot häppärithän ovat kuin aukileikattu kivespussi. Minusta rumat, etenkin jos roikkuvat pahasti ja on tummat. Kyllä pienet ja pinkit häppärit on seksikkäämmät, sellaiseen on kiihottava isolla munalla painaa sisään.
Niin, sinun märissä unissasi, katkarapumies
19cm en sanois katkaravuksi, rouva isopillu. Kyllä noita nättejäkin toosia onneksi on.
Aivan järkyttävän tyhmä sä ainakin olet.
No voi ei, alkaa ihan itkettää kuin noin sanot :(((
Korvat haisee kamalalle! En pidä rihkamakorviksia, mutta korvereistä tulee aina töhnää ja varsinkin pesun jälkeen tulee mädän hajun lehahdus hiuksia harjatessa. Myös jalat haisee ihan järkyttävälle, vaikka levittäisi mitä aineita. Ns sporttisandaalitkin haisee kalmalle ja haju leviää nenään saakka :/ nännikarvat, mahakarvat ja pusikko reisillä löytyy myös. Vain muutamia mainitakseni. N37
Mullakin on tekohampaita (kruunuja) suussa vaikka olen vasta 26, varmaan implanttejakin tulevaisuudessa. Varmaan jokainen hammas paikattu. Olen täynnä arpia vaatteiden alta ihotautien jäljiltä, ei näy onneksi päältäpäin. Saan myös kivuliaita mätäpaiseita joista jää iso kuoppamainen arpi. Eriparitissit. Ihan normaalin ja nätin näköinen olen päältäpäin, mutta häpeilen näitä silti.
Vierailija kirjoitti:
Sitä, kuinka paljon hikoilen (elleivät juuri näe minua siinä tilassa). Pidän huolta ulkonäöstäni ja olen muuten siistin näköinen. Minun ei kuitenkaan tarvitse tehdä edes varsinaista urheilusuoritusta, niin hikoilen paljon enemmän kuin muut. En edes hikoile kovin normaaleista paikoista kuten kainaloista, vaan mm. selästä, jaloista ja kasvoista! Jos olen yhtään joutunut kiireessä juoksemaan esim. tapaamiseen tai minulla on yhtään liikaa päällä, hikoilu yllättää. Todennäköisesti tämä liittyy (vähän liiankin) tehokkaaseen aineenvaihduntaan mutta haluaisin yli kaiken päästä vaivasta eroon
Itse olen hikoillut valtavasti niin kauan kuin muistan. Se on ollut todella kiusallista, varsinkin kamalat hikoilukohtaukset tärkeissä tilanteissa ja olen myös hartaasti toivonut pääseväni vaivasta eroon. Sitten se ihme tapahtui. Minulta löytyi kilpirauhasen liikatoiminta ja kun lääkkeet alkoivat tehota, loppui ylenmääräinen hikoilukin. Likatoiminnassahan kroppa käy ylikierroksilla, joten siihen liittyy usein myös liian tehokas aineenvaihdunta. Minulla sitä tosin ei ollut. Eli yksi mahdollinen syy ämpärikaupalla hikoiluun voi olla liikatoiminta, joten se kannattaisi selvittää (ainakin sulkea pois).
Nivusiin tulee välillä ihan hillitön, viinirypäleen kokoinen finni, aina samaan kohtaan. Se haittaa tullessaan liikkumistakin. Räjäytän sen aina, niin siihen kohtaan on jäänyt sellainen tumma ryppyinen läiskä. Se tulee varsinkin, jos on stressiä. Oli tosi hauska hääpäivänä kärvistellä, kun stressin takia huomasin paiseen aamulla. Kävin sitten joka välissä, kunhan vierailta pääsin, hääpuvun kanssa ähräämässä että sain puristettua paisetta pois että olisi mukavampi olla.
Minulla on mutanttipeukalo, itse asiassa samanlainen kuin Megan Foxilla.
Olen huomannut miten ihmiset katsovat sitä, mutteivät kehtaa kysyä että onko se katkennut, turvonnut, epämuodostunut, jäänyt jonnekin väliin jne.
Voi luoja miten innostuinkaan asiasta vasta kun tuollaisella maailman kauniimpien joukkoon luetulla naisella on tämä sama vika kuin minulla, kuvittelin aina olevani yksin tässä maailmassa tämän peukaloni takia! :DD
Mullakin on aika monta täälläkin mainittua juttua, karvoja siellä missä ei kait pitäis, ja suonikohjuja yms. yms. yms.
Mutta koska en ole photoshopattu malli, vaan tavis, niin en ota stressiä näistä. Elämä tuntuu paremmalta kun tällaisista mihin ei voi mitään, ota turhaa stressiä. Eikä miehetkään ole täydellisiä, eli niilläkin on raskausarpia, suonikohjuja, yms. yms. yms. Niin on helppoa hyväksyä toinen kun ei itsekään ole täydellinen. Ja oikeasti, kuka ON oikeasti täydellinen?? Ei edes ne mallit, kun niitäkin joutuu photoshopata ennen kun näyttävät tuolta miltä näyttävät.
Eli relatkaa, nauttikaa ja ottakaa rennosti! Helpottaa elämää kummasti! :-)
Vierailija kirjoitti:
Mullakin on aika monta täälläkin mainittua juttua, karvoja siellä missä ei kait pitäis, ja suonikohjuja yms. yms. yms.
Mutta koska en ole photoshopattu malli, vaan tavis, niin en ota stressiä näistä. Elämä tuntuu paremmalta kun tällaisista mihin ei voi mitään, ota turhaa stressiä. Eikä miehetkään ole täydellisiä, eli niilläkin on raskausarpia, suonikohjuja, yms. yms. yms. Niin on helppoa hyväksyä toinen kun ei itsekään ole täydellinen. Ja oikeasti, kuka ON oikeasti täydellinen?? Ei edes ne mallit, kun niitäkin joutuu photoshopata ennen kun näyttävät tuolta miltä näyttävät.
Eli relatkaa, nauttikaa ja ottakaa rennosti! Helpottaa elämää kummasti! :-)
Höpö höpö minä ainakin tapasin viime vuonna muutaman kerran erään nuoren naisen mikä ainakin mun silmissä oli täydellinen ja virheetön, mutta halusikin pelata vaan jotain peliä sen kundin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Nivusiin tulee välillä ihan hillitön, viinirypäleen kokoinen finni, aina samaan kohtaan. Se haittaa tullessaan liikkumistakin. Räjäytän sen aina, niin siihen kohtaan on jäänyt sellainen tumma ryppyinen läiskä. Se tulee varsinkin, jos on stressiä. Oli tosi hauska hääpäivänä kärvistellä, kun stressin takia huomasin paiseen aamulla. Kävin sitten joka välissä, kunhan vierailta pääsin, hääpuvun kanssa ähräämässä että sain puristettua paisetta pois että olisi mukavampi olla.
Aterooma? Ei siis finni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka tämä ei ongelmanratkaisuketju olekaan, niin tuli mieleen pari juttua joista saattaisi olla iloa useammallekin postaajalle :)
-keratosis pilaris
Itselläni on tätä, ensisijaisesti käsivarsien ulkosyrjällä ja jonkun verran myös reisin ulkosivulla. Vaikka ei ole niin paha kuin jotkut ovat kuvailleet - melkein mustia pilkkuja - mutta kuitenkin sen verran voimakas että kun vaiva on pahana enkä ole sitä hetkeen hoitanut, on pari tahoa kommentoinut käsivarsiani sanoin "mitä sulle on tähän käynyt" ja "katos kun sulla on jotain ihottumaa tossa kädessä" jne. punaisia kohollaan olevia näpyjä siis, joista tulee pahimmillaan mieleen asfaltti-ihottuma tai nokkosihottuma.
Minulla ja äidilläni on vaivaan auttanut kuivaharjaus. Hyvä kuorintakinnas tai kuorintaharja (omani bodyshopin hamppukinnas), jolla aika ronskein ottain harjataan ongelmakohtaa sydämeen päin. Sen verran riuskoin ottein ja sen verran pitkän aikaa, että iho muuttuu melkein ravunpunaiseksi. Ihon ja kintaan sopii olla aivan rutikuivia. Jälkeen päin voi piipahtaa usihkussa pesemässä irronneet ihohiutaleet, lian yms. pois, ja istten päälle mielellään aika rasvaista voidetta. Tätä kannattaa tehdä 1-2 kertaa viikossa. Lisäksi aurinko auttaa keratosiskseen, mutta älä unohda aurinkosuojaa!
Keratosis pilarikseen auttaa esim. Ceralan-voide. Perus aqualanit ym. Ei toimi koska vuoteessa täytyy olla karbamidia. En suosittele kyllä itse tuota harjausta, vaurioittaa noita rauhasia.
Kaks alapeukkua kun kertoo miten ihan lääketieteellisesti keratosis pilarista hoidetaan? Huhhuh, älkää ihmeessä kokeilko karbamidirasvoja jotka oikeasti auttaa vaan jatkakaa ihmeessä ihon rikkomista kuivaharjauksella.
T. Keratosis pilarista sairastava
Mahtava ketju! Tässäpä joitain omiani:
1. Oikean korvani edessä/ohimon takana on märkäkanava eli fisteli, jonka sisällä on kysta. Fistelistä/kystasta tulee aina välillä ulos hirveän pahanhajuista mätää. :S Se on leikattu jo kerran, joitain vuosia sitten, mutta haavan paranemiseen meni ensinnäkin ainakin puoli vuotta, minä aikana en voinut nukkua oikealla kyljelläni lainkaan; lisäksi paikalle "syöpyi" uusi kanava nopeaan, joten en ole enää hakeutunut lääkäriin asian tiimoilta, kun mitään tulehduksiakaan ei ole ollut.
Huolehdin noin muuten hyvin hygieniastani ja olen todella esteettinen henkilö, joten tämä on sellainen "häpeäpilkku" minussa. Onneksi kanava on pieni, ja kohdan iho leikkauksesta syntyneen arpikudoksen vuoksi on muutenkin epätasaisen muotoista ja -väristä, joten sitä ei erota ulkoa päin. Hiuksetkin saa siihen eteen tarvittaessa.
2. Minulla kasvaa tumma, oikein kova ja jouhimainen parta, samoin viikset. Sukuvika. Tästä tosin väännän vitsiä monesti itsekin, joten ei varmaan ole jäänyt kavereilta huomaamatta.
3. Minulla on kolme nänniä, ja sekä siitä ylimääräisestä että niistä oikeassa paikassa sijaitsevista kasvaa niinikään karvaa. :D
Mulla on jalassa iiiiiso luomi, johon kasvaa 5cm karvat. Siis se luomi on joku 5cmx5cm ja koko sille alueelle kasvaa ihan järkyttävä puska. Muuten mulla ei olekaan karvoja, joten.. :D Jee.
Selässä ihan järkyttävä akne.. Tuli vasta 25v jälkeen.
Valkovuotoa tulee paljon, ja tuoksuu tunkkaiselle. Ei ole mitään tulehduksia tms. En jaksa kokoajan olla laittamassa näitä tasapainottavia lääkkeitä tms, alas, eli vaihdan pari kertaa päivässä pikkarit.
Hirveät vaivaisenluut. Johtuu pitkästä urheilutaustasta ja seisomatyöstä, on perinnölliset.
Tavallaan hienoa lukea näitä, tajuaa että suurin osa meistä taitaa olla ihan yhtä epävarmoja kropastaan vaikka ulospäin näyttävätkin ainakin minun silmääni todella kauniilta :)
Ja toisaalta myös kurjaa, että moni tuntee itsensä rumaksi sellaisten asioiden vuoksi, joille ei itse mitään voi.
Omia itsetunto-ongelmia:
-Jumalaton päähikoilu. Jatkuvasti tulipunainen pää joka virtaa hikinoroja.
-Myös jalat hikoilevat reilusti, ja se myös haisee...
-Toinen tissi selkeästi toista pienempi.
-Leuassa iso luomi joka puskee paksua, pitkää karvaa jollen ajelisi/nyppisi säännöllisesti... Muutenkin melkoisen vahva karvankasvu useilla alueilla :P
Mutta, kuka meistä nyt täydellinen olisi...
Olen naiseksi erittäin karvainen. Karvoja kasvaa reisiin yhtä paljon kuin sääriinkin, ja niitä tulee jonkin verran myös leukaani ja RINTOIHINI (nännipihan ympärille). Jopa kaulassani kasvaa muutama yksittäinen karva! Kaikki tummia, vaikka olen vaaleatukkainen. Olen satavarma ettei tämä voi olla normaalia, mutta lääkärit vakuuttavat ettei kyse ole ainakaan hirsutismista eikä asialle voi tehdä mitään.
Olen 23-vuotias, perusnätti nainen. Tuosta karva-asiasta ei tiedä juuri kukaan, vain erään lähimmän ystäväni kanssa olen kehdannut puhua, koska se on vaivannut minua niin paljon. Ja nyt entistä enemmän, kun olen parisuhteessa; koko ajan saan olla höyläämässä ja nyppimässä itseäni, sillä en halua poikaystäväni huomaavan epänormaalia karvaisuuttani. Tulehtuneita näppylöitä ja kipeää sänkeä jää silti. Laserhoito olisi paras vaihtoehto, mutta siihen minulle ei tule olemaan vielä vuosiin varaa. Koen tämän todella inhottavana, ja se on vaikuttanut suuresti itsetuntooni ja kehonkuvaani.
Roikkuvat tissit mullakin. Ne kasvoivat räjähdysmäisesti siinä 11-12-vuotiaana, kun muutenkin sain hormonien ansiosta ylimääräistä elopainoa. Lukiovuosien aikana taas laihduin nopeasti. Lopputulos: riipputissit. Huijaan ne kyllä push upeilla terhakamman näköisiksi.
Sisemmät häppärini ovat suurehkot ja roikkuvat. Toinen vielä selkeästi isompi kuin toinen! Olen harkinnut leikkausta. - n24
Ihana ketju!
1. Roikkuvat eriparitissit. Nännit osoittaa alaspäin ja etenkin sivulta näkee pitkät raskausarvet ja venyneen ihon. Selällään maatessa nämä lötkähtävät kainaloihin.
2. Roikkomaha. Olen normaalipainoinen, mutta vatsa on arpinen röllykkä, joka roikkuu sektioarven päällä. Kenelläkään (en edes netissä) ole nähnyt niin pahasti venynyttä vatsanahkaa kuin minulla. Napa menee ylimääräisen ihon alle piiloon jos makaa selällään.
3. Peräpukamat ja anaalifissuura. Iso pukama täytyy työntää aina takaisin sisään ulostamisen jälkeen. Muutama trombosoitunut pukama on viilletty auki, mutta tälle isolle ei lääkärissä tehdä mitään. Eipä siitä kyllä mitään varsinaista haittaakaan ole kun ei ole kipeä. Jäätävän ruma ja iljettävä vain.
4. Ohuet ja harvat hiukset.
5. Selässä aknea.
Vedin varmaan pohjat. Kamalaa olla minä.
Minulla oli nuorena karvoja mutta ei ne enää kasva. Lähinnä säärissä. Nykyään on muutama säärikarva
ei tarvi ajella enää. Noin viisktmppisenä lakkas kasvamasta. Hiuksetkaan eivät tahdo enää kasvaa. Olen pian 60. Ei taida lohduttaa😊
Olen ihastunut palavasti erääseen varattuun mieheen ja hän tietää. Taitaa vähän ihmetellä😊 joskus törmäämme jossakin hän näyttää viihtyvän seurassani. En tiedä hänen tunteistaan taitaa lähinnä härnätä. Näin vanhana pääsi tällainen hormoonipyrähdys ja kontrolli vähän petti kun päästin itseni ihastumaan vaikka itsekin olen varattu.
Tätä ei muut tiedä. Me kaksi vain ..
Keratosis pilarikseen auttaa esim. Ceralan-voide. Perus aqualanit ym. Ei toimi koska vuoteessa täytyy olla karbamidia. En suosittele kyllä itse tuota harjausta, vaurioittaa noita rauhasia.