Onko miehettömän ja lapsettoman järkeä asua kaksiossa?
Kommentit (48)
B
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saako tällainen lapseton pari asua saunallisessa ja parvekkeellisessa (2kpl) 4h+keittiö asunnossa?
Pitäisikö vaihtaa asuntovaunuun Rastilan leirintäalueelle?Kahdessa asunnossa? Tottakai, jos siltä tuntuu
Onko sulla ongelmia ymmärryksessä?
On sillä, se ei tajunnu, että niitä parvekkeita on kaksi!
Köyhät vissiin kateellisina alapeukuttaa noita "voi asua vaikka linnassa" kommentteja :D mutta tottahan se on!
Mä itseasiassa muutin erottuani pienemmästä ja halvemmasta kaksiosta, isompaan ja kalliimpaan kaksioon. Halusin vaihtaa vähän maisemaa (kaupunginosaa vain :D) ja sillon olin juuri alkanut saamaan kunnon palkkaa koulutukseni mukaisesti, niin salli lompakokin sen. Nyt meitä on jo kolme täällä samaisessa kaksiossa, isompi hakusessa!
Yksiöön en muuttaisi. Mitä nyt Helsingin hintoja katellut, niin yksiöillä ja kaksioilla ei ole mitään kauhean suurta eroa vuokrissa, joten maksan mielelläni sen 100-200€/kk enemmän kunnon tilasta. Kaksioilla ja kolmioilla näyttäisi olevan isommat hintaerot, ainakin muutamalta alueelta, joilta olen nyt kolmioita kaksion tilalle katellut.
Minä asuin saunallisessa kolmiossa sinkkuaikoinani. Oli makkari, olohuone ja työhuone erikseen.
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin lapseton sinkku ja rahatilanne riittävän hyvä, asuisin mieluiten noin 70 neliön kerros- tai rivitalokolmioissa. Tällöin tilaa olisi riittävästi mahdollisia yökyläilijöitäkin varten. Toisin sanoen sisustaisin toisen makuuhuoneen itselleni ( sinne 120 cm leveä sänky) ja toisesta tekisin työ- / vierashuoneen, jonne hankkisin vuodesohvan.
Rivi- tai kerrostalossa huoltoyhtiön vuoksi mieluummin kuin mummonmökissä eli pienessä omakotitalossa.
Ihanaa, minä asun juuri noin. Minulla on 76 neliön velaton uudehko rivarikolmio, sopivalla pihalla. Aikaisemmin asuin yksin 130 neliön omakotitaloa lasten poismuuton jälkeen ja siihen työmäärään (iso piha) jälkeen tämä on luksusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihme ajatuksen juoksua, että ei voisi asua kaksiossa tai isomassa jos on sinkku. 40-50 m2 on minimi, muuten kaatuu seinät päälle.
Muistan ketjun, jossa ap päivitteli sinkkujen parisänkyjä. Ne kuulemma viestittävät ihmisille löyhää moraalia ja sinkuille sopimattoman sukupuolielämän olemassaoloa. Sinkun pitää nimittäin maata yksinään 80 cm leveässä vuoteessa, tai muuten!
Jestas, olen sinkku, asun tilavassa rivarikolmiossa, ja minulla, rietastelijalla, on 180 cm leveä sänky, on ihan sama mitenpäin tämmöinen 162 sentin hukkapätkä makaa tässä. :-D
Mulla kyllä raha ratkaisee, minkä kokoisessa voin asua, mutta mieluummin kunnon lukaali kuin pieni luukku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihme ajatuksen juoksua, että ei voisi asua kaksiossa tai isomassa jos on sinkku. 40-50 m2 on minimi, muuten kaatuu seinät päälle.
Muistan ketjun, jossa ap päivitteli sinkkujen parisänkyjä. Ne kuulemma viestittävät ihmisille löyhää moraalia ja sinkuille sopimattoman sukupuolielämän olemassaoloa. Sinkun pitää nimittäin maata yksinään 80 cm leveässä vuoteessa, tai muuten!
No tämän ketjun ap ei ole kyllä tehnyt mitään sinkkujen sänky aloitusta
T. Tämän ketjun ap
En minä sinua tarkoittanutkaan, vaan tuon mainitsemani ketjun ap:tä.
Ei, tarvitaan autotalli ja työhuone lisäksi. Sekä mukava terassi minimissään.