Onko miehettömän ja lapsettoman järkeä asua kaksiossa?
Kommentit (48)
Minulla on jopa 160cm sänky kalsiossani Ettäs kehtaan :-)
Itse asun yksinään kaupungin kaksiossa pk-seudulla ja maksan 580e kuukaudessa. Kelpaa.
Asun 48m2 keittiöllisessä kaksiossa. En voisi kuvitellakaan muuttavani pienempään kämppään.:D
Vierailija kirjoitti:
Saako tällainen lapseton pari asua saunallisessa ja parvekkeellisessa (2kpl) 4h+keittiö asunnossa?
Pitäisikö vaihtaa asuntovaunuun Rastilan leirintäalueelle?
Kahdessa asunnossa? Tottakai, jos siltä tuntuu
Asuin viimeiset sinkkuvuoteni 60-65-neliöisessä asunnossa, joka oli tulkinnasta riippuen joko 2-3 huonetta ja keittiö tai 3-4 huonetta ja keittokomero. Oli oikein mukava. En menisi enää yksiöön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saako tällainen lapseton pari asua saunallisessa ja parvekkeellisessa (2kpl) 4h+keittiö asunnossa?
Pitäisikö vaihtaa asuntovaunuun Rastilan leirintäalueelle?Kahdessa asunnossa? Tottakai, jos siltä tuntuu
Onko sulla ongelmia ymmärryksessä?
Äiti muutti omakotitalosta 65 neliön kaksioon. Ei tunnu suurelta eikä vieraita oikein sovi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö vaihtaa asuntovaunuun Rastilan leirintäalueelle?Kahdessa asunnossa? Tottakai, jos siltä tuntuu
Onko sulla ongelmia ymmärryksessä?
Onko sulla?
En minä ainakaan tahtoisi/suostuisi yksiöön.
145m2 asuintilaa ja 65m2 autotallitilaa. Pienemmässä alkaisi vaan ahdistaa :D
Sinkku+koira
Opiskelijapariskuntana asutaan yli 70m² kolmiossa (kaks makuuhuonetta, erillinen keittiö + olohuone) ja tilaa kyllä tuntuu olevan liikaakin.
Ihme ajatuksen juoksua, että ei voisi asua kaksiossa tai isomassa jos on sinkku. 40-50 m2 on minimi, muuten kaatuu seinät päälle.
Vierailija kirjoitti:
Ihme ajatuksen juoksua, että ei voisi asua kaksiossa tai isomassa jos on sinkku. 40-50 m2 on minimi, muuten kaatuu seinät päälle.
Muistan ketjun, jossa ap päivitteli sinkkujen parisänkyjä. Ne kuulemma viestittävät ihmisille löyhää moraalia ja sinkuille sopimattoman sukupuolielämän olemassaoloa. Sinkun pitää nimittäin maata yksinään 80 cm leveässä vuoteessa, tai muuten!
Mulla on kolmio. Makkari ja työhuone on käytössä. Olkkarille en ole keksinyt käyttöä.
Jos mulla ei olisi lasta niin olisin kaksiossa. Nyt on kolmio.
Haaveilen kolmiosta tai omakotitalosta vaikka olen sinkku, asun kaksiossa. Asuminen siten kuin itse sen haluaa ja on varaa. Miksi pitäisi kärvistellä yksiössä? Kuullostaa yhtä hämärältä kuin tuo ei parisänkyä sinkuille juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistan ketjun, jossa ap päivitteli sinkkujen parisänkyjä. Ne kuulemma viestittävät ihmisille löyhää moraalia ja sinkuille sopimattoman sukupuolielämän olemassaoloa. Sinkun pitää nimittäin maata yksinään 80 cm leveässä vuoteessa, tai muuten!
No tämän ketjun ap ei ole kyllä tehnyt mitään sinkkujen sänky aloitusta
T. Tämän ketjun ap
En asuisi edes kolmiossa. Ennen mieheni tapaamista asuin yksin vanhaa 200 neliöistä omakotitaloa ja viihdyin paremmin kuin hyvin. Sitä ennen 70 neliön kaksiossa, joka oli liian pieni ja siksi muutin ok-taloon.
Olen naiseton ja lapseton mies, ja asun 50 neliön kaksiossa. Kellarikoppikin on tilava, mutta en säilytä siellä mitään, kun koko omaisuus mahtuu itse asuntoon.