Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

naisten/tyttöjen tiukat housut.

yoga pants
31.05.2016 |

Vannoutuneena peppumiehenä jouduin tänään tukalaan tilanteeseen. Kassajaonossa oli edelläni viehkeä nuori nainen tiukimmissa housuissa mitä oon ikinä nähnyt. Katse siinä huomaamatta viipyili ku vähän puutteessakin olin. Siihen päälle vielä tunsin sen hajuveden yms. nenässä, niin johan alako muna paisumaan lahkeessa. Siitä sitten kiireesti autoon ennenku ihan täys seisokki iskee.

Siinä vähän naureskelin ittekseni, että oonkohan mä todella terve ja toimiva vai jotenki sairas :D

Kommentit (910)

Vierailija
121/910 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mikään maailmassa ei ole niin kaunista kuin kaunis nainen. Jos moista katsemagneettia ei edes salaa katsele, on kyllä poikkeava mies.

Pointti on siinä, miten katselee, ja kyllä sen huomaa mitä tuo katsemagneetti katseestasi tykkää, ja sen jälkeen joko hymyjä vaihtaen katsella lisää - tai katsella vain kun hän ei huomaa..

Vierailija
122/910 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naiset vaan pitäis enemmän noita tiukkoja housuja. Kaverilla usein on yogahousut jalassa ja täytyy myöntää ettei niistä meinaa katsetta saada irti kun kylässä käy ja tuohan näyttää vaan tykkäävän siitä että katselee. Kyllä siinä mielellään vetäisi housuja vähän alas ja alkaisi leveällä kielellä vetelemään pitkiä vetoja häppäreitä imeskellen :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/910 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salikissi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Salikissi kirjoitti:

jneoigq99 kirjoitti:

Salikissi kirjoitti:

Kiihotun  kovasti ajatuksesta että miehellä alkaisi pöksyissä pullottaa jumppapöksyjeni ansiosta.. Huomenna laitankin salille pinkeimmät pyllytrikoot jalkaan ja katson mitä tapahtuu, tulee ihan uutta puhtia treeneihin kummasti! :D. Omaa keskittymistäni häiritsee suuresti miesten harmaat collegehousut joista usein piirtyy läpi kuumottava "dickprint". Samoin miehet treenatessa pitävät mitä erilaisempia ähinä-ääniä, urahtelevat ja puuskuttavat alkukantaisesti. Tätä kuunnellessani en voi olla miettimättä että pitävätköhän he samaa ääntä sängyssä jolloin joko repeän nauramaan tai kostun ja on pakko siirtyä naisten puolelle treenaamaan. Ai että..

kerro vielä jako milloin kostut milloin lähet eri salille suunnillee?

Nooh jos kuulen että aika lähellä joku nostelee sarjaa ja puuskuttaa samalla rytmikkäästi ahh, ahh tai mmh, mmh... tai jotenki niin että mulle tulee mielikuva miehestä sängyssä puskemassa päälle. Se ajatus saa sekoamaan omissa treeneissä kun pimpsa pysähtyy kuuntelemaan. Jos uskallan vielä vilkaista tyyppiä ja hän jopa miellyttää silmää (muutenkin vahva mies on hirmu seksikäs) niin kuvittelen meille kuuman session siihen painonnostopenkin päälle.. Niin jos ei omasta treenistä tule mitään niin pakko siirtyä muualle.

Joskus joku äijä välillä oikein kunnolla karjahtaa niin alkaa väkisinkin naurattaa kun ajattelen että mahtaako kyseinen mies myös laueta noin kovaäänisesti.  Crossfit-salilla kun ne hyvinmuodostuneet miehet oikein paiskoo niitä tankoja maahan ja karjuu niin tekis mieli olla perä pystyssä koko ajan että tule uros ja ota :D :D No nämä on näitä sinkkunaisen fantasioita. 

Voi kun kaikki naiset ajattelis noin mutta niin monet todiaan vetää tiukat trikoot päälle ja ihmettelee sitten miks miehet kattoo.. Eikö se oo se idea että kattoo jos muodot oikeen paistaa silmään ja itse pukeutuu niin. Kuinka moni teistä täällä pahastuu jos mies katsoo ?? Kiihottava olisi kanssasi treenata kyllä :) oletko joskus harrastanut seksiä yllättäen julkisesti ehkä jopa salilla?

Mun mielestä saa ja jotenkin kuuluukin katsoa, se on tervettä ja normaalia - niinkuin tuo ap:n kokemuskin. Eri asia on että tuleeko iholle kuolaamaan. Yleensä miehet vilkuilee mielestäni hyvinkin hienotunteisesti salilla mistään kaupan kassajonoista puhumattakaan. Itse koen katseet imartelevina. Ja tosiaan kyllä naisetkin sitä harrastaa, ainakin oma kaveripiirini. Minä tuijotan välillä liiankin avoimesti miesten lantionseutua ja pyllyjä, ei sille mitään voi ja oikeastaan se on hauskaa. Ystäväni lähettää heti viestin jos joku "kuuma mies" tai "hyvä pylly" on havaittu meidän salilla :D. Tosin voi olla että edustamme vähemmistöryhmää naisista, en tiedä, mutta tälläisiäkin tapauksia on.

Ja valitettavasti en ole yllätys-julkiseksiä vielä päässyt kokemaan! Kesällå kyllä iskin ohikulkumatkalla yhden nuoren dna-liittymäkauppian joka tuossa kadulla pysäytti ja aloitti myyntipuheensa. Sanoin että voidaan siihen liittymäsopimukseen tutustua vähän myöhemmin kunnolla ja poika otti numeroni papereihinsa ja tulikin myöhemmin hieromaan sopimusta kämpilleni  sitten ihan huolella. :D 

Huh huh miten kuumaa toimintaa! Musta nainen erottuu heti kymmenien kymmenien joukosta jos osaa ja uskaltaa tehdä alotteita koska olen tavannut ehkä kaksi naista jotka on tulleet ite juttelemaan tai ehdottaneet jatkoja heidän luona eli seksiä. Mun mielestä on heti melko vaimomatskua kun tekee niin ja kun naisesta huomaa suoruuden ja tomeruuden. Kukapa mies pahastuu siitä että nainen ehdottaa hierontaa kotonaan

Vierailija
124/910 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos naiset vaan pitäis enemmän noita tiukkoja housuja. Kaverilla usein on yogahousut jalassa ja täytyy myöntää ettei niistä meinaa katsetta saada irti kun kylässä käy ja tuohan näyttää vaan tykkäävän siitä että katselee. Kyllä siinä mielellään vetäisi housuja vähän alas ja alkaisi leveällä kielellä vetelemään pitkiä vetoja häppäreitä imeskellen :)

naisista tullut rohkeita kamelinvarpaiden näyttäjiä, pimppikarvatkin vedetty pois näkee heti kireyksien alta että valtatie sileä ja kuuma, ja stringit niin vaossa että sama kun näyttäisi paljaita pakaroita niitte sporttileggareiden alta. mutta harvapa kestää kun työntäisin pääni ja aloittasin kielityöskentelyn sillä saralla...

Vierailija
125/910 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Salikissi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Salikissi kirjoitti:

jneoigq99 kirjoitti:

Salikissi kirjoitti:

Kiihotun  kovasti ajatuksesta että miehellä alkaisi pöksyissä pullottaa jumppapöksyjeni ansiosta.. Huomenna laitankin salille pinkeimmät pyllytrikoot jalkaan ja katson mitä tapahtuu, tulee ihan uutta puhtia treeneihin kummasti! :D. Omaa keskittymistäni häiritsee suuresti miesten harmaat collegehousut joista usein piirtyy läpi kuumottava "dickprint". Samoin miehet treenatessa pitävät mitä erilaisempia ähinä-ääniä, urahtelevat ja puuskuttavat alkukantaisesti. Tätä kuunnellessani en voi olla miettimättä että pitävätköhän he samaa ääntä sängyssä jolloin joko repeän nauramaan tai kostun ja on pakko siirtyä naisten puolelle treenaamaan. Ai että..

Nooh jos kuulen että aika lähellä joku nostelee sarjaa ja puuskuttaa samalla rytmikkäästi ahh, ahh tai mmh, mmh... tai jotenki niin että mulle tulee mielikuva miehestä sängyssä puskemassa päälle. Se ajatus saa sekoamaan omissa treeneissä kun pimpsa pysähtyy kuuntelemaan. Jos uskallan vielä vilkaista tyyppiä ja hän jopa miellyttää silmää (muutenkin vahva mies on hirmu seksikäs) niin kuvittelen meille kuuman session siihen painonnostopenkin päälle.. Niin jos ei omasta treenistä tule mitään niin pakko siirtyä muualle.

Joskus joku äijä välillä oikein kunnolla karjahtaa niin alkaa väkisinkin naurattaa kun ajattelen että mahtaako kyseinen mies myös laueta noin kovaäänisesti.  Crossfit-salilla kun ne hyvinmuodostuneet miehet oikein paiskoo niitä tankoja maahan ja karjuu niin tekis mieli olla perä pystyssä koko ajan että tule uros ja ota :D :D No nämä on näitä sinkkunaisen fantasioita. 

Voi kun kaikki naiset ajattelis noin mutta niin monet todiaan vetää tiukat trikoot päälle ja ihmettelee sitten miks miehet kattoo.. Eikö se oo se idea että kattoo jos muodot oikeen paistaa silmään ja itse pukeutuu niin. Kuinka moni teistä täällä pahastuu jos mies katsoo ?? Kiihottava olisi kanssasi treenata kyllä :) oletko joskus harrastanut seksiä yllättäen julkisesti ehkä jopa salilla?

Mun mielestä saa ja jotenkin kuuluukin katsoa, se on tervettä ja normaalia - niinkuin tuo ap:n kokemuskin. Eri asia on että tuleeko iholle kuolaamaan. Yleensä miehet vilkuilee mielestäni hyvinkin hienotunteisesti salilla mistään kaupan kassajonoista puhumattakaan. Itse koen katseet imartelevina. Ja tosiaan kyllä naisetkin sitä harrastaa, ainakin oma kaveripiirini. Minä tuijotan välillä liiankin avoimesti miesten lantionseutua ja pyllyjä, ei sille mitään voi ja oikeastaan se on hauskaa. Ystäväni lähettää heti viestin jos joku "kuuma mies" tai "hyvä pylly" on havaittu meidän salilla :D. Tosin voi olla että edustamme vähemmistöryhmää naisista, en tiedä, mutta tälläisiäkin tapauksia on.

Ja valitettavasti en ole yllätys-julkiseksiä vielä päässyt kokemaan! Kesällå kyllä iskin ohikulkumatkalla yhden nuoren dna-liittymäkauppian joka tuossa kadulla pysäytti ja aloitti myyntipuheensa. Sanoin että voidaan siihen liittymäsopimukseen tutustua vähän myöhemmin kunnolla ja poika otti numeroni papereihinsa ja tulikin myöhemmin hieromaan sopimusta kämpilleni  sitten ihan huolella. :D 

Huh huh miten kuumaa toimintaa! Musta nainen erottuu heti kymmenien kymmenien joukosta jos osaa ja uskaltaa tehdä alotteita koska olen tavannut ehkä kaksi naista jotka on tulleet ite juttelemaan tai ehdottaneet jatkoja heidän luona eli seksiä. Mun mielestä on heti melko vaimomatskua kun tekee niin ja kun naisesta huomaa suoruuden ja tomeruuden. Kukapa mies pahastuu siitä että nainen ehdottaa hierontaa kotonaan

tollaset vaimoehdokkaat tuntuu ok kyl mut odotahan kun muutama vuos mennyt niin seksivaje vähitnään 90%sesti ja lisäks ehkä vaimo piehtaroi muiden kanssa

Vierailija
126/910 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Salikissi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Salikissi kirjoitti:

jneoigq99 kirjoitti:

Salikissi kirjoitti:

Ymmärrän kyllä että tykkäät suorasta toiminnasta, mutta en tajua miksi ajattelet sen olevan vaimomatskua automaattisesti. Mulla on pari kaveria, jotka ehdottelevat samaan tapaan kelle tahansa kiinnostavalle vastaantulijalle (kuten tuo jolle vastasit). Parisuhteita ei kumpikaan kykene pitämään vaan pallottelevat useita miehiä kerralla (miehet eivät tiedä toisistaan). Kerran kaveri iski dösäriltä jonkun kundin ohimennen...seuraavana päivänä sillä oli treffit jonkun vanhan eksän kanssa. :D

Mutta toisaalta itse ehdottelen suoraan miehelleni jatkuvasti, ja tarttun toimeen. Mutta vain mieheni kanssa.

Vierailija
127/910 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Salikissi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Salikissi kirjoitti:

jneoigq99 kirjoitti:

Salikissi kirjoitti:

Ymmärrän kyllä että tykkäät suorasta toiminnasta, mutta en tajua miksi ajattelet sen olevan vaimomatskua automaattisesti. Mulla on pari kaveria, jotka ehdottelevat samaan tapaan kelle tahansa kiinnostavalle vastaantulijalle (kuten tuo jolle vastasit). Parisuhteita ei kumpikaan kykene pitämään vaan pallottelevat useita miehiä kerralla (miehet eivät tiedä toisistaan). Kerran kaveri iski dösäriltä jonkun kundin ohimennen...seuraavana päivänä sillä oli treffit jonkun vanhan eksän kanssa. :D

Mutta toisaalta itse ehdottelen suoraan miehelleni jatkuvasti, ja tarttun toimeen. Mutta vain mieheni kanssa.

Nyt täytyy valitettavasti korjata senverran että tuo "kenelle tahansa kiinnostavalle vastaantulijalle" ehdotteleminen ei missään nimessä ole mun tapaistani ollenkaan. Yleensä odotan aina että mies lähestyy ja sitä saakin sitten odottaa kun eivät tunnu uskaltavan muutakun somen välityksellä tai kaatokännissä. Tuolloin oli joku kesävillitys päällä ja olinkin erittäin ylpeä siitä että kerrankin tein niinkuin aina olen haaveillut tekeväni! Eli toki ihailen naisia jotka iskevät itsevarmana ukkoja mistä huvittaa, että siinä mielessä kuulun samaan genreen. Parisuhdetta pidintuossa 8-vuotta mutta sinkkuna toki pallotellut toisinaan miehiä mutta siksi että ei heistä ole ollut muutakun hauskanpitäjiksi niin on sitte pidetty hauskaa. Tämä edellämainittu poitsukin jäi leikkikaveriksi joskin asuu vähän kaukana.

Vierailija
128/910 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään näin pitkästä aikaa naisen lenkillä juoksuhousuissa 😍 Todella kaunis, nuori nainen. Alle 25v. Kyllä piristi päivää :) ei ole talvi vielä voittanut

Vierailija
129/910 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoksuhousut on parhaat housut liikuntaan ja en usko, että kaikki naiset pukeutuvat niihin esitelläkseen muotojansa. Ovat myös erittäin mukavat vapaa-ajan housuina, mutta uskon että siihen liittyy pieni halu saada huomiotakin.

Vierailija
130/910 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nainen on seksikkäimmillään juoksuhousuissa. Ei ole farkkuperseet mitään trikoopeppuihin verrattuna. Juoksuhousut paljastaa kaiken. ;)

Vierailija
131/910 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäkää tiukkoja housuja ja nauttikaa katseista :) kyllä kait se naisellakin seksi mielessä käy lenkillä joskus? M27

Vierailija
132/910 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa nykyään lähes kaikilta nuorilta naisilta löytyä kaapista edes ne yhdet juoksuhousut :)

Vierailija
133/910 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

yoga pants kirjoitti:

Vannoutuneena peppumiehenä jouduin tänään tukalaan tilanteeseen. Kassajaonossa oli edelläni viehkeä nuori nainen tiukimmissa housuissa mitä oon ikinä nähnyt. Katse siinä huomaamatta viipyili ku vähän puutteessakin olin. Siihen päälle vielä tunsin sen hajuveden yms. nenässä, niin johan alako muna paisumaan lahkeessa. Siitä sitten kiireesti autoon ennenku ihan täys seisokki iskee.

Siinä vähän naureskelin ittekseni, että oonkohan mä todella terve ja toimiva vai jotenki sairas :D

Kiihottava ajatus että kalusi kovettuu. Tykkäisitkö jos twerkkaisin yogapöksyillä sun munaa?

Vierailija
134/910 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep itselläkin menee keskittyminen jos on tiukat housut ja nuodot esillä. Pitäkää niitä tiukkoja housuja älkääkä suuttuko jos katson koska on todella hankalaa olla katsomatta

Vierailija
135/910 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tainnut talvi voittaa, kun ei enää näy juoksuhousuja :(

Vierailija
136/910 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta silmäruokaa trikoot ja tiukat legginsit varsinkin kaupungilla jos näkee. Vielä parempi jos housut ovat sen verta tiukat että näkyy häpykummun muoto tai kamelinvarvas. Siitä menee aina kaikki ajatukset sekaisin ja alkaa panettamaan välittömästi. Mulla ahdistaa esim kaupassa jos sattuu samalle hyllylle sellaisen trikootytön kanssa kun sitä väkisin silmäilee ja haluaa katsoa enemmän ja pidempään mutta on pakko tuijottaa maitopurkkeja kun miettii että kohta se suuttuu kun huomaa. Tahtois tavata sellasen joka tykkää siitä että katsotaan kun joku täällä niin sanoi

Vierailija
137/910 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun toive olis että enemmän vaan kamelinvarpaat esiin rohkeasti. Kiihottaa pirusti jutella koulukaverinkin kanssa kylässä käydessä kun tämä tiukoissa trikoissa usein heiluu ja pari kertaa on ihan alkanut seisomaankin. Hänellä on kyllä mies mutta minä nautin silmäruasta :). Kertokaa lisää te kellä ei haittaa että miehet katsoo

Vierailija
138/910 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun toive olis että enemmän vaan kamelinvarpaat esiin rohkeasti.

Remunja me muut stadilaiset ei olla uusavuttomia ja kopioida kaikkea ulkomaita. Se on ollut sämpylä jo 40-luvulta, mikä naisten housuista läpi näkyy. Autenttisempi kuin joku perhanan varvas.

Vierailija
139/910 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan näin kaupassa uskomattoman ehkä xs kokoisen naisen todella tiukoissa farkuissa. Muodokas peppu sekoitti pään ja tein kaikkeni muutaman kuukauden päästäkseni tarpeeksi tutuksi. Nyt ollaan oltu kohta 20v naimisissa ja edelleen sekoan samasta asiasta. Ja hän tietää sen.

Vierailija
140/910 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikoinaan näin kaupassa uskomattoman ehkä xs kokoisen naisen todella tiukoissa farkuissa. Muodokas peppu sekoitti pään ja tein kaikkeni muutaman kuukauden päästäkseni tarpeeksi tutuksi. Nyt ollaan oltu kohta 20v naimisissa ja edelleen sekoan samasta asiasta. Ja hän tietää sen.

Mulle kävi vähän samoin. Oltiin tavattu tansseissa, mutten siitä muistanut kuin suudelmat. Kun sitten ekaa kertaa treffattiin ennen leffaan menoa näin tytön tiukoissa itse ommelluissa ohuissa housuissa. Näky oli aivan taivallinen, JLO:mainen päärynä lantio + leveä rako jalkojen välissä, joten iso kamelinvarvas piirtyi selvästi ja näyttävästi. Päässä naksahti joku pysyvästi, vaikke tyttö muuten ollut sellainen sporttinen, kuin olin aina itselleni kuvitellut. Mutta se pylly ja kumpu, ei siitä näystä ole vieläkään päässyt irti. Koko ikä nautittu ja aina kun vaimo kumartaa tai kulkee tiukossa vermeissä, niin katse hakeutuu kumpuun. Isot tissitkin hänellä on, muttei ne ole juurikaan kiinnostaneet.