naisten/tyttöjen tiukat housut.
Vannoutuneena peppumiehenä jouduin tänään tukalaan tilanteeseen. Kassajaonossa oli edelläni viehkeä nuori nainen tiukimmissa housuissa mitä oon ikinä nähnyt. Katse siinä huomaamatta viipyili ku vähän puutteessakin olin. Siihen päälle vielä tunsin sen hajuveden yms. nenässä, niin johan alako muna paisumaan lahkeessa. Siitä sitten kiireesti autoon ennenku ihan täys seisokki iskee.
Siinä vähän naureskelin ittekseni, että oonkohan mä todella terve ja toimiva vai jotenki sairas :D
Kommentit (912)
Vaimoni käy salilla tiukoissa juoksutrikoissa. Hän on myöntänyt, että nauttii kun miehet katsoo. Aina kun hän on salilla mietin kotona muna kovana, kuinka hän kyykkää salilla ja alkkarit näkyy läpi.
Vierailija kirjoitti:
Tiukat housut on ihania ja niitä pitävät katseista suuttujat on tiukkapipoisia
Niistä suuttujat ovat itse ällöttäviä läskejä jotka syövät kemiallisesti prosessoitua paskaa ja juovat sokerispermaa. Pthui! Pthui! Pthui!
Toivottavasti en kovin usein jää kiinni camel toeiden tsekkailusta. Ei kai se paljon eroa katsooko kenkiä vai haaroja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan kamalia tuollaiset tyrkkymuijat.
Jaa tiukat housutkin on nykyään tyrkkyyttä, vai niin. :D
Musta tiukat housut on mukavimpia ns. tyylikkäistä housuista, kollarit toki vie voiton niistäkin. Eikä ne oo tietenkään niin tiukkoja että suolet pursuaa, mutta huomaa, että minullakin on takamus, huh.
Nainen ehkä tykkää ppitää tiukkoja housuja kun ne tuntuvat hyvältä. Mies ei yleensä tykkää käyttää tiukkoja housuja ja siksi miehen on vaikea uskoa tai samaistua siihen, että tiukkoja housuja pidettäisiin muka mukavuussyistä. En minäkään oikein meinaa uskoa, mutta kai se on uskottava kun moni nainen sanoo että tukat trikoot on mukavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan kamalia tuollaiset tyrkkymuijat.
Jaa tiukat housutkin on nykyään tyrkkyyttä, vai niin. :D
Musta tiukat housut on mukavimpia ns. tyylikkäistä housuista, kollarit toki vie voiton niistäkin. Eikä ne oo tietenkään niin tiukkoja että suolet pursuaa, mutta huomaa, että minullakin on takamus, huh.Nainen ehkä tykkää ppitää tiukkoja housuja kun ne tuntuvat hyvältä. Mies ei yleensä tykkää käyttää tiukkoja housuja ja siksi miehen on vaikea uskoa tai samaistua siihen, että tiukkoja housuja pidettäisiin muka mukavuussyistä. En minäkään oikein meinaa uskoa, mutta kai se on uskottava kun moni nainen sanoo että tukat trikoot on mukavat.
Minä käytän juoksutrikoita urheillessa ja arkikäytössä myös. Ovat ehdottomasti mukavimmat housut. Oudoksuvia katseita niillä kyllä saa. Miesten yleisin syy olla käyttämättä tiukkoja housuja on varmaan häveliäisyys, koska mukavampia housuja ei olekkaan. -mies21v
Eilen vaimo oli lähdössä lenkille siskojensa kanssa ja pyysi minua mukaan. En ollut kovin innokas lähtemään, mutta näin jälkeenpäin olen todella onnellinen että lähdin. Sain siinä ihastella kolmea ihanaa trikoopersettä. Vaimolla 26v mustat trikoot, pitkät jalat, treenattu peppu ja stringit alla. Siskolla nro1 22v värikkäät trikoot, pitkät jalat, mukava pikku peppu ja pikkareiden rajat näkyi läpi. Siskolla nro2 18v mustavalkoiset trikoot, lyhyet jalat, iso peppu ja reidet, stringit alla ja näkyivät oikein läpi kun oli niin ohuet trikoot ja iso peppu. Illalla vaimoa pannessa oli mukava ajetella ihanien siskoksien peppuja.
Ootte sairaita. Minä käytän juoksutrikoita missä haluan ja minkälaisten alushousujen kanssa haluan. Ei kiinnosta teidän katseet tai mielipiteet.
Nainen 27 kirjoitti:
Ootte sairaita. Minä käytän juoksutrikoita missä haluan ja minkälaisten alushousujen kanssa haluan. Ei kiinnosta teidän katseet tai mielipiteet.
Olen aikuinen mies ja sanon teille Naisille että siitä vaan, käyttäkää vapaasti niitä tiukkoja housujanne. Katselen niitä mielelläni, mutta en saa siitä vatsanväänteitä.
Älkää välittäkö turhista toitotuksista.
Tiukat pöksyt = tiukka ilme = tiukat mielipiteet. Laitettava vissiin silmälaput itselle ja rauhoittava lääkitys. Ukko on vanha, muttei vielä sokea. 🤪
Tykkään käyttää juoksuhousuja koulussa ko ne on nii mukavat. Varsinki jos on liikkaa, nii aamulla vaa juoksuhousut jalkaa nii niil voi olla koko päivän eikä tarvio vaihtaa välissä. :)
Onneksi on lämmin syksy niin trikoita näkyy vielä :) kohta on pitkä talvi edessä ja trikoiden näkymistä saa odottaa taas kevääseen..
Tänään pyöräillessä ohitin kolme lenkkeilevää teiniä ;) Ensimmäinen oli laiha ja hänellä on varmasti tiukka minipeppu, mutta harmikseni hänellä oli tuulihousut jalassa. Toinen oli jopa lihava ja hänellä oli tiukat collegehousut-ei niin hyvä näky. Kolmas sen sijaan pelastu päiväni. Hänellä oli mustat juoksuhousut ja kohtuu pieni mutta muodokas perse. Olivat vielä ohutta kangasta ja hyvässä päivän valossa seamless-alkkarit kuulsivat läpi ;) Meni saumattomien pikkarien idea vähän hukkaan, kun ne näkyivät kuitenkin :D
Miten te jotka trikoissa olette salilla katsotteko heti pahalla miestä joka vilkuilee?? Viimeksi tänään salilla oli hyväkroppainen nainen tiukoissa trikoissa kyykkimässä jota tuli väkisin vilkuiltua välillä ja joka kyllä häiritsi keskittymistä. Yllättäen jossain vaiheessa nainen kääntyi ja mulkaisi vain vihaisesti takaisin vaikka en mitenkään tuijottanut. Eikö se ole selvää että tottakai teitä katsotaan ja se on hyvällä mielellä katsomista vaan miksi siitä pitää suuttua?? Kannattaisi laittaa pelkät collegehousut jalkaan kuten monilla jos haluaa vähemmän huomiota
M28
Vierailija kirjoitti:
Tykkään käyttää juoksuhousuja koulussa ko ne on nii mukavat. Varsinki jos on liikkaa, nii aamulla vaa juoksuhousut jalkaa nii niil voi olla koko päivän eikä tarvio vaihtaa välissä. :)
Miten suhtaudut siihen kun joku mies vilkuilee hymyillen tiukkaa peppuasi ja muotojasi??
Voisko trikoiden käyttäjät kertoa mitä tehdä kun tahtoisi katsella ja nauttia teidän muodoista mutta ei kehtaa kun ei halua pahoittaa naisen mieltä tai suututtaa tätä??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten suhtaudut siihen kun joku mies vilkuilee hymyillen tiukkaa peppuasi ja muotojasi??
Siinäpähän vilkuilee. Ei kiinnosta. Käytän niitä vaa niitten mukavuuden takia.
Minusta on mukavaa jos miehet katsovat. Harmi vain, ettei pepun tuijotusta yleensä huomaa. Eilen lenkillä tuli vastaan mies, joka häpeilemättä tuijotti haarojen väliin. Se tuntui vähän yllättävältä, mutta mukavalta. Lisää katseita, kiitos ;)
Käytän trikoita treenatessa, koska ovat parhaat pökät siihen hommaan. Kyllähän se imartelee, jos hyvännäköinen mies katsoo persettäni.
Tiukat housut on ihania ja niitä pitävät katseista suuttujat on tiukkapipoisia