naisten/tyttöjen tiukat housut.
Vannoutuneena peppumiehenä jouduin tänään tukalaan tilanteeseen. Kassajaonossa oli edelläni viehkeä nuori nainen tiukimmissa housuissa mitä oon ikinä nähnyt. Katse siinä huomaamatta viipyili ku vähän puutteessakin olin. Siihen päälle vielä tunsin sen hajuveden yms. nenässä, niin johan alako muna paisumaan lahkeessa. Siitä sitten kiireesti autoon ennenku ihan täys seisokki iskee.
Siinä vähän naureskelin ittekseni, että oonkohan mä todella terve ja toimiva vai jotenki sairas :D
Kommentit (910)
Vierailija kirjoitti:
Voin myöntää, että minua kyllä kiihottaa miesten katseet. Mulla on sellainen nykymittapuulla pieni, mutta pyöreä ja kiinteä takamus. Käytän usein tiukkoja, mutta kuitenkin sopivia housuja.
Ei kai siinä mitään väärää ole jos joku saa siitä silmäniloa ja minä vähän salaa nautin :)
Miksei muut ajattele näin? Ois vaa mukava kun antais kattella
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos treenivaatteissani piristän jonkun miehen päivää, niin eipä se minua ainakaan haittaa :)
Tykkään omasta vartalostani, ja jos joku näkee trikooni tai shorsini eroottisena niin mitäpä se minua haittaisi. Sinänsä ihan hauska lukea näitä, kun en itse ole asiaa tällä tavalla ajatellut.Niimpä voisitko naisena sanoa miksi niin monet naiset pahastuu kun katsot tai suorastaan suuttuu kun itse heiluvat trikoissa liikenteessä?? Eikö se oo selvää että huomiota tulee vai joku "paha yllätys"
Juuri näin ja moni ajattelee mut kukaan ei perustella sitä logiikkaa
No mä mietin että onko mussa joku vika, kun ei alakerrassa tapahdu mitään enää mistään silmä-ärsykkeistä. Oonko jo siinä "pervo vanha setä"-vaiheessa?
Vierailija kirjoitti:
Miten te jotka trikoissa olette salilla katsotteko heti pahalla miestä joka vilkuilee?? Viimeksi tänään salilla oli hyväkroppainen nainen tiukoissa trikoissa kyykkimässä jota tuli väkisin vilkuiltua välillä ja joka kyllä häiritsi keskittymistä. Yllättäen jossain vaiheessa nainen kääntyi ja mulkaisi vain vihaisesti takaisin vaikka en mitenkään tuijottanut. Eikö se ole selvää että tottakai teitä katsotaan ja se on hyvällä mielellä katsomista vaan miksi siitä pitää suuttua?? Kannattaisi laittaa pelkät collegehousut jalkaan kuten monilla jos haluaa vähemmän huomiota
M28
Mulla osa naispuolisista kavereista pitää tiukkoja trikoita vielä kun harrastavat keskenään liikuntaa ja täytyy myöntää että kyllä kahvilla istuessa kuulumisia vaihdellessa katse harhailee ja mielessä pyörii muukin kuin juhla mokka
Vierailija kirjoitti:
Parasta silmäruokaa trikoot ja tiukat legginsit varsinkin kaupungilla jos näkee. Vielä parempi jos housut ovat sen verta tiukat että näkyy häpykummun muoto tai kamelinvarvas. Siitä menee aina kaikki ajatukset sekaisin ja alkaa panettamaan välittömästi. Mulla ahdistaa esim kaupassa jos sattuu samalle hyllylle sellaisen trikootytön kanssa kun sitä väkisin silmäilee ja haluaa katsoa enemmän ja pidempään mutta on pakko tuijottaa maitopurkkeja kun miettii että kohta se suuttuu kun huomaa. Tahtois tavata sellasen joka tykkää siitä että katsotaan kun joku täällä niin sanoi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin myöntää, että minua kyllä kiihottaa miesten katseet. Mulla on sellainen nykymittapuulla pieni, mutta pyöreä ja kiinteä takamus. Käytän usein tiukkoja, mutta kuitenkin sopivia housuja.
Ei kai siinä mitään väärää ole jos joku saa siitä silmäniloa ja minä vähän salaa nautin :)Miksei muut ajattele näin? Ois vaa mukava kun antais kattella
Tätä en ymmärrä että sanotaan että miesten katseet on mukavia ja kiihottaa mutta sitten pahastutaan ja katsotaan vihaisesti takaisin jos katsoo
Vierailija kirjoitti:
Myönnän, että pukeudun tiukkoihin housuihin koska ne näyttävät sexyltä. En myönnä, että hakisin tällä huomiota, mutta myönnän, että tuntuu hyvältä kun hyvän näköinen mies huomaa ne, vaikka yrittää olla kuin ei huomaisi. Se taas ei tunnu hyvältä, kun vanhat äijät häpeilemättä ja peittelemättä tuijottavat pyllyäni/p*lluani
" hieman " ristiriitainen näkemys
Viikonloppuna käytiin vaimon siskolla kylässä. Mitkäs muutkaan tällä pitkäjalkaisella hottiksella oli jalassaan kuin mustat ihonmyötäiset juoksuhousut. Kyllä siinä oli katseessa pidättelemistä, ettei vaimo huomaa ja suutu.
Jotkut hipterit oli varmaan alla, kun melko häilyvät rajat näkyi noin puolessa välissä pakaroita.
Kyläilyn jälkeen käytiin vielä kaupungilla ja yllätyksekseni vaimon sisko ei vaihtanutkaan farkkuja jalkaan, vaan lähti juoksuhousuilla. Harmikseni hän laittoi kuitenkin pitkän takin, niin en päässyt enempää vilkuilemaan.
Sykkii niin paljo naisille jotka käyttää juoksuhousuja arkikäytössä.. Innolla odotan jo kevättä, kun takit vaihtuu lyhyempiin. :-)
Vierailija kirjoitti:
Viikonloppuna käytiin vaimon siskolla kylässä. Mitkäs muutkaan tällä pitkäjalkaisella hottiksella oli jalassaan kuin mustat ihonmyötäiset juoksuhousut. Kyllä siinä oli katseessa pidättelemistä, ettei vaimo huomaa ja suutu.
Jotkut hipterit oli varmaan alla, kun melko häilyvät rajat näkyi noin puolessa välissä pakaroita.
Kyläilyn jälkeen käytiin vielä kaupungilla ja yllätyksekseni vaimon sisko ei vaihtanutkaan farkkuja jalkaan, vaan lähti juoksuhousuilla. Harmikseni hän laittoi kuitenkin pitkän takin, niin en päässyt enempää vilkuilemaan.
Sykkii niin paljo naisille jotka käyttää juoksuhousuja arkikäytössä.. Innolla odotan jo kevättä, kun takit vaihtuu lyhyempiin. :-)
Onkos vaimon sisko huomannu tän tai miten suhtautuu siihen että katselet ja herkuttelet silmillä?? Aina tiukat trikoot kääntää pään
uhmaa en kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos naiset vaan pitäis enemmän noita tiukkoja housuja. Kaverilla usein on yogahousut jalassa ja täytyy myöntää ettei niistä meinaa katsetta saada irti kun kylässä käy ja tuohan näyttää vaan tykkäävän siitä että katselee. Kyllä siinä mielellään vetäisi housuja vähän alas ja alkaisi leveällä kielellä vetelemään pitkiä vetoja häppäreitä imeskellen :)
naisista tullut rohkeita kamelinvarpaiden näyttäjiä, pimppikarvatkin vedetty pois näkee heti kireyksien alta että valtatie sileä ja kuuma, ja stringit niin vaossa että sama kun näyttäisi paljaita pakaroita niitte sporttileggareiden alta. mutta harvapa kestää kun työntäisin pääni ja aloittasin kielityöskentelyn sillä saralla...
No täälläpäin ei kyllä kamelinvarpaita paljon näy kun peittävät vaan kaikki
Minunkin vaimoni siskolla on aivan mahtava peppu ja käyttää usein tiukkoja housuja.kyllä niissä usein silmä lepää.valitettavasti en osaa tehdä sitä niin huomaamatta etteikö vaimo olisi asiaa huomannut muutaman kerran.tästä seurannut parin päivän mykkäkolu aina.mutta minkäs mies luonnolleen voi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkos vaimon sisko huomannu tän tai miten suhtautuu siihen että katselet ja herkuttelet silmillä?? Aina tiukat trikoot kääntää pään
On varmasti joskus huomannut kun katson, mutta ei ole ainakaan maininnut asiasta mitään.
Minun vaimoni on tottunut siihen, että katson aina kauniiden naisten peppuja. Tottunut siihenkin, että katseeni hakee aina hänen hienoon kamelinvarpaaseen ja häpykumpuun. Olen sitä aina hänelle kehunutkin. Aivan taivaallinen ilmestys päärynäpyllyssä.
Tulee muuten ihan tajuton stondis, kun seksin aloittaa repäisemällä naisen housut kappaleiksi. Tosin nykyään monet materiaalit liian vahvoja. Sukkahousujakaan ei enää saa pelkillä käsillä repeämään ilman alkureikää.
Joskus takavuosina leikkasin reiän pillun kohdalle rikkinäisiin sukkahousuihin ja sitten nussittiin. Oli kyllä kiihottavaa.
t.pervo-kake
Vierailija kirjoitti:
Minunkin vaimoni siskolla on aivan mahtava peppu ja käyttää usein tiukkoja housuja.kyllä niissä usein silmä lepää.valitettavasti en osaa tehdä sitä niin huomaamatta etteikö vaimo olisi asiaa huomannut muutaman kerran.tästä seurannut parin päivän mykkäkolu aina.mutta minkäs mies luonnolleen voi.
Varmasti kuuma näky :) miten sisko tähän suhtautuu??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pienen hymyn saanut kun olen "kiinni" jäänyt.
Itselläni tilanne on päinvastoin. Omalla vaimolla on pitkät jalat ja sopiva, muodokas peppu. Valitettavasti hän pukeutuu aivan liian harvoin juoksuhousuihin.
Hänen sisko puolestaan on paljon lyhyempi ja pyöreämpi. Ei mikään läski, mutta pyöreyttä löytyy niin rinnoista, reisistä ja varsinkin perseestä. Hän puolestaan on lähes aina juoksuhousuissa ja alla yleensä stringit. Tämän näyn olen päässyt todistamaan lukuisia kertoja. Voi kun pääsisi kokeilemaan miltä vähän muhkeampi nainen tuntuu..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pienen hymyn saanut kun olen "kiinni" jäänyt.
Sekin tietty riippuu että antaisko se vaikka pienessä sievässä vai kertoisko jos ehottaisit
joo minäkin useamman kerran saanu reaktioita tylympiä katseita ja huokauksia ? Enkä ole mikään limainen setämies. Sitä nyt vaan katsoo vähän väkisin jos joku hyväkroppainen paljastavissa trikoissa heiluu