Paljastui, että miesystäväni on rattijuoppo.
Suht tuore suhde, ollaan tapailtu kolmisen kuukautta.
Ihmetellyt hänen selittelyjään. Ammatiltaan rekkakuski ja sanoo olevansa lomautettu. Pyysin veljeäni kysymään apeltaan (maansiirtofirma), että jos jotain keikkaa olisi tiedossa. Pyristeli hirveesti vastaan ja pyysi, ettei enää loukattaisi häntä tyrkyttämällä töitä. OK. Tässä vaiheessa mietin kyllä jo, että mikä on miehiään..
Viikonloppuna nautittiin hyvästä grilliruuasta ja otettiin pikkasen viiniä. Eka kerta, kun yhdessä istutaan. Hän sitten avautui, että on hyvä olla, mutta hänellä on luuranko kaapissa. Oukeii.... Kertoi, että hänellä on nyt ollut 10 kk korttikuivumassa. Tuli siirtäneeksi autoaan kännipäissään n. 20 metriä pubista kotipihalle, poke oli soittanut poliisit.
Vaikutti, että koko episodi oli tuon poken syy! Hän ei ottanut ymmärtääkseen, että HÄNESSÄ se vika on. Se auto olisi pärjännyt siellä pubin pihassakin. Mutku se olisi rikottu siellä. Mutta ei hänen omalla parkkipaikallaan, joka on siinä vieressä?
Riitahan tuosta tuli. Mä en voi sietää rattijuoppoja. Ovat todella alhaisia tapauksia. Pyysin miestä poistumaan ja hän lähtikin ilman lisähankaluuksia.
Nyt on viestitellyt, että hän haluaisi jatkaa suhdetta, mutta olenko tosiaan niin hankala, etten pääse tuosta asiasta yli?
Muutama "pikku" fakta: olet ilman työtä, valehtelit ja olet rattijuoppo. EI kiitos. Kyllä mä olen hankala. Hävitä mun puhelinnumero ja unohda kaikki.
Oikeasti mua yököttää. Jo mietitytti tuo työttömyys osuus alusta saakka, lisäksi sitten päälle valehteli. Eikä ole hakenutkaan mitään muuta duunia.
Veljen kanssa tässä juteltiin eilen asiasta ja tuo totes, ettei ole mikään pikku juttu jos Suomessa saa ainakin sen 10 kk ammattiautoilijana. Yleensähän heitä ymmärretään, kun kyseessä on ammatti.
Valehteliko vielä tuossakin? Ettei vaan ole tappanut jotain tai vammauttanut? Yökköttää oikein kunnolla. Miksen kuunnellut sisäistä hälytyskelloja heti?