naisten/tyttöjen tiukat housut.
Vannoutuneena peppumiehenä jouduin tänään tukalaan tilanteeseen. Kassajaonossa oli edelläni viehkeä nuori nainen tiukimmissa housuissa mitä oon ikinä nähnyt. Katse siinä huomaamatta viipyili ku vähän puutteessakin olin. Siihen päälle vielä tunsin sen hajuveden yms. nenässä, niin johan alako muna paisumaan lahkeessa. Siitä sitten kiireesti autoon ennenku ihan täys seisokki iskee.
Siinä vähän naureskelin ittekseni, että oonkohan mä todella terve ja toimiva vai jotenki sairas :D
Kommentit (1046)
Lenkkipolulla ohitin nopeassa tilanteessa koiraa ulkoiluttaneen nuoren parin. Sen verran ehdin noteerata, että neidillä oli niin ohuet ja tiukat mustat leggingsit, että vaaleat pakarat kuulsivat läpi ja kahdet kokolaput näkyivät myös läpi, toiset ilmeisesti stringien.
Tänään marketissa sattui vastaan tulemaan tuommoinen ehkä 25 vuotias neito. Oli tiukat shortsi malliset urheiluhousut. Piti koukata takaisin ja tarkastella. Kohta tulee talvi ja tämä ilo loppuu.
Prismassa oli tänään tiukoissa urheiluhousuissa noin 30v nainen muodot kohdillaan..pakko oli häntä seurata että näkisin etupuolenkin housuista. Hänellä oli lyhyt paita mikä ei peittänyt pyllyä, ihan mahtavat pakarat, stringit erottui yläosasta. Kävelin hänen takanaan kaupassa ihastellen persettä ja odotin kun hän kääntyisi että näkisin etupuolelta pillun alueen. Kosmetiikka osastolla hän pysähtyi niin että hyllyn kiertämällä pystyin katsomaan suoraan hänen haaraväliin pillu pullotti tiukoissa trikoissa kivasti, oli oikein erottuva kolmio tiukoissa housuissa.
Katselin siinä olevinaan puhelintani vähän aikaa samalla tarkkaillen häntä, sitten hän siirtyi naisten intiimituotehyllylle ja valitsi sieltä pikkuhousunsuojapakkauksen mietin onkohan hänellä pikkuhousunsuoja nyt kaupassa ollessaankin. olin hänen takanaa myös kassajonossa.
Töistä kotiin kävellessä edessä käveli oikein hyvänmuotoinen nuori äiti mustissa pyllyvakotrikoissa lastenrattaita työntäen. Ei jäänyt mielikuvitukselle sijaa, vaan pakaroiden muoto ja värähtely kävellessä oli täysin 100% nähtävissä. Eipä siinä mennyt kuin hetki, kun tykytti jo lahkeessa kivikovana, ja sainpa kävellä hänen perässään vielä ihan hyvän matkaakin
Onhan miehillekin salilla tiukkoja trikoita. Naisetkin ei sais käyttää sitä yoga pants? Mitä laadukkaammat trikoot sitä väheuniidennläpi näkyy alushousut.
Juoksijoilla näyttää olevan myös stringi-malliset alaosat yleistyneen..