Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

naisten/tyttöjen tiukat housut.

yoga pants
31.05.2016 |

Vannoutuneena peppumiehenä jouduin tänään tukalaan tilanteeseen. Kassajaonossa oli edelläni viehkeä nuori nainen tiukimmissa housuissa mitä oon ikinä nähnyt. Katse siinä huomaamatta viipyili ku vähän puutteessakin olin. Siihen päälle vielä tunsin sen hajuveden yms. nenässä, niin johan alako muna paisumaan lahkeessa. Siitä sitten kiireesti autoon ennenku ihan täys seisokki iskee.

Siinä vähän naureskelin ittekseni, että oonkohan mä todella terve ja toimiva vai jotenki sairas :D

Kommentit (1081)

Vierailija
1061/1081 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On näitä ihana katsella kun eroottisuutensa on pujehnnut kukkaan ja selkeesti uusi asia heillekin kuten myös miehiltä saatu huomio! Varmaan myös naisetkin ihailevat, monet tietty kateellisina kuten naisille tyypillistä. Ja katkerina, kun oma prime time meni ohi eivätkä ymmärtäneet nauttia siitä täysillä. :/

Vierailija
1062/1081 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Prismassa viime viikolla tuli vastaan nainen pinkeissä lähes ihon värisissä trikoissa joista kuulsi hieman läpi. Naisella oli alla stringit jotka olivat painuneet häpyhuulten väliin. Ostos reissu kesti huomattavasti kauan kun tuli kierreltyä siellä ihaillen näkyä. 

Kaupassa on hyvä muuttaa reittiä ,(etsiä jotain) niin että voi tarkastaa oliko ensimmäinen näkemys oikea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1063/1081 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://unim.ma/hiddencontent

Mikä on tämä sivusto.

Vierailija
1064/1081 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mene nyt ihan kategoriaan vaatetuksen osalta, mutta vaaleanpunaisen ihonmyötäisen mekon alta paistoi pakarat harvinaisen hyvin läpi ja vaaleat stringit. Oli juhlissa aika kuumottavaa katsella. Taisi olla reenatut pakarat.

Vierailija
1065/1081 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mene nyt ihan kategoriaan vaatetuksen osalta, mutta vaaleanpunaisen ihonmyötäisen mekon alta paistoi pakarat harvinaisen hyvin läpi ja vaaleat stringit. Oli juhlissa aika kuumottavaa katsella. Taisi olla reenatut pakarat.

Hyvä bongaus. On ollut varmasti kiva katsella.

Vierailija
1066/1081 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonloppu alkaa NYT minun yksityisillä seksijuhlillani...  Uskallatko tulla sisään katsomaan? - https://golike.top/sexygirls

Vierailija
1067/1081 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Prismassa viime viikolla tuli vastaan nainen pinkeissä lähes ihon värisissä trikoissa joista kuulsi hieman läpi. Naisella oli alla stringit jotka olivat painuneet häpyhuulten väliin. Ostos reissu kesti huomattavasti kauan kun tuli kierreltyä siellä ihaillen näkyä. 

Kaupassa on hyvä muuttaa reittiä ,(etsiä jotain) niin että voi tarkastaa oliko ensimmäinen näkemys oikea.

Ni kyllä 5 kertaa päin kävely vähän mietityttää mut joo harrastan harmi kun katse ei voi kokk ajan haarois olla

Vierailija
1068/1081 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskiainen kirjoitti:

Just sun kaltaisten miesten takia pyrin käyttämään peittävämpiä vaatteita. Tiedätkö yhtään kuinka ällöttää on ku vanhempi mies tuijottaa kuola valuen naista.... jopa ystäväni on joskus ahdistunut siitä miten miehet tuijottavat mua joten mietippä sitä. Häpeä kun mietit naista objektina...

Poikasilla se pili herää joistain housuista ei miehillä

Vierailija
1069/1081 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
1070/1081 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyvä että jos nainen ei tykkää että miehet ihailee heidän muotojaan niin pukeutuu niin ettei ole katseltavaa. Se on ihan fiksua.

Mutta kuolan valuminen on liioiteltua. Siitä jää hyvä muisto kun näkee kauniin seksikkään naisen.

Vierailija
1071/1081 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän on ollut kiva ketju selata!

Kesällä olin mukana erään tapahtuman järjestelyissä ja jonkin verran ravintola-/anniskelupisteiden kanssa tekemisissä. Niissä työntekijöinä oli n. 18-35 -vuotiaita naisia ja ilmeisesti mukavuussyistä trikoot ja leggingsit olivat suosittuja housumalleja heillä. Mukavahan niitä peppuja oli vilkuilla, löytyi rypytetyistä vakoon menevistä trikoista sellaisiin, joista maxi-alushousujen rajat paistoivat läpi ja kaikkea siltä väliltä. Joku ujompi piti kyllä pitkää paitaa.

Vierailija
1072/1081 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kesällä olin mukana erään tapahtuman järjestelyissä ja jonkin verran ravintola-/anniskelupisteiden kanssa tekemisissä. Niissä työntekijöinä oli n. 18-35 -vuotiaita naisia ja ilmeisesti mukavuussyistä trikoot ja leggingsit olivat suosittuja housumalleja heillä. Mukavahan niitä peppuja oli vilkuilla, löytyi rypytetyistä vakoon menevistä trikoista sellaisiin, joista maxi-alushousujen rajat paistoivat läpi ja kaikkea siltä väliltä. Joku ujompi piti kyllä pitkää paitaa.

Itsekin samaa mieltä, tämä ketju on pysynyt hyvän maun rajoissa pilke silmäkulmassa, ja on sopivan jännitteinen: kaikki tietävät mistä kyse, mutta ei sen enempää. 

Vierailija
1073/1081 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vaan on aivan ihanaa istuskella terassilla olutta siemaillen ja ihailla noita exhibitonistisia pikku tuhmeliineja, jotka selvästi nauttivat katseista! Ihanat, jumpatut pakarat, selvästi erottuva häpykumpu, litteä masu ja terhakat pikkutissit! :***

Vierailija
1074/1081 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaan mitä sanotaan, mutta kyllä itse vaan haluan naiseni hoikkana, nuorena ja karvattomana. Ja sellaista myös saan!

Jos ei joskus ole näin, keskityn sitten muihin asioihin elämässä ja piipahtelen mieluummin vaikka maksullisissa.

t SilverFox

Vierailija
1075/1081 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kaikki omalla tavallaan kiihottavia

Vierailija
1076/1081 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen olin kävelyllä ja nuori nainen oli juoksemassa. Oli kyllä iso peppu ja niin tiukat trikoot, että huhuh. Hieno näky!

Vierailija
1077/1081 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän ohi on alkanut ulkoilla "toisenlaisen frendin" kanssa parikymppinen nainen (hoitaja tai avustaja), jolla on aina jotkut ohuet ja tiukat housut. Mukava katsoa ikkunasta tai jos sattuu pihalla olemaan. Varsinkin jos pysähtyvät juuri meidän kohdalla sitomaan kengännauhoja... Saattaapi silloin nähdä myös minkämalliset pikkarit neidillä on käytössä.

Vierailija
1078/1081 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stringien  ihanan  kolmion näkeminen leggins  pepun yläosassa  onnn   erittäin   Kiihottavaa

Vierailija
1079/1081 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan mahtavia legginssipeppuja tuli bongattua eilen lenkkipolulla. Kohta se on taas talvi ja tämä ihanuus loppuu..

Vierailija
1080/1081 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stringien  ihanan  kolmion näkeminen leggins  pepun yläosassa  onnn   erittäin   Kiihottavaa

Näin on. Harmittavasti joissain trikoissa on hämäävästi saumat juuri samalla tavalla, kuin stringien kolmio.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan