Valmis pullan hinnalla leivot pellillisen pullaa itse
Kommentit (52)
En jaksa nähdä sitä vaivaa, mitä vaivaamisesta, leipomisesta ja paistamisesta on. Siinä menee hirveästi aikaakin.
En halua pellillistä pullaa, Yksi riittää. Maksan siitä, että joku on leiponut sen puolestani.
Olen eri mieltä. Pirkka esipaistettut vehnäpullat 14kpl maksaa 3,39€. Ei maksa vaivaa alkaa itse vääntämään. Vai etkö laske omalle työlle lainkaan hintaa?
Jospa en tarvitse kuin yhden pullan seuraavalle kahville. Leipominen veisi aikaa turhan paljon, ehtisi vasta ilta åkahviksi. Työpaikan 12 minuutin kahvitauko ei taitaisi riittää, vaikka olisi taikina valmiina mukana.
Vierailija kirjoitti:
Olen eri mieltä. Pirkka esipaistettut vehnäpullat 14kpl maksaa 3,39€. Ei maksa vaivaa alkaa itse vääntämään. Vai etkö laske omalle työlle lainkaan hintaa?
Käytätkö aikaasi mielummin täällä av:lla? Sepäs on hienoa ajankäyttöä. Etkö laske lainkaan hintaa sille ajalle, mitä täällä olet?
Katsokaapa joskus valmispullan sisältö: palmu- ja kookosrasvaa, lisäaineita.
Kun itse tekee, saa parempaa ja tietää mitä syö.
Vierailija kirjoitti:
En jaksa nähdä sitä vaivaa, mitä vaivaamisesta, leipomisesta ja paistamisesta on. Siinä menee hirveästi aikaakin.
Ja kaupan pulla on parempaa. Ja tulee syötyä vähemmän, kun ei ole pellillistä pullia.
Pulla taikina kohoamaan aamulla ja ei se vie juuri aikaakaan kun pyöräyttäävpullat
Välissä kun kohoavat voi tehdä muuta
Pieni vaivannäkö voi häititä sohvalla makoilua
Kaupasta ei nykyään saa hyvää pullaa
Vierailija kirjoitti:
Hyi kun pahoja, mutta kukin arvottaa asiat haluamallaan tavalla ja tekee sen mukaan.
Ostan kyllä joskus jotain hyviä pullia kun mieli tekee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytätkö aikaasi mielummin täällä av:lla? Sepäs on hienoa ajankäyttöä. Etkö laske lainkaan hintaa sille ajalle, mitä täällä olet?
Itsekin näyt olevan täällä aina.
Vierailija kirjoitti:
Kaupasta ei nykyään saa hyvää pullaa
Isoäidin pitko, parasta pullaa.
Sen kerran vuodessa kun haluan laskiaispullaa niin ostan sen yhden tai kaksi kaupasta, en halua pellillistä. Enkä tykkää leipoa käsin vaivattavia ja muotoiltavia leivonnaisia, ennemmin teen vaikka mustikkapiirakan muropohjalla, on se paremman makuistakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en oletäällä aina, vaan äsken kirjoittaessa istuin aamupaskalla ja nyt tuli syömään aamupalaa, perhe nukkuu vielä. Laitoin pyykkikoneen pyörimään myös siinä välissä ja kohta ajattelin lähteä hiihtämään. Mites sinä, kuinka paljon tunteja tulee vietettyä av:lla?
Vierailija kirjoitti:
Katsokaapa joskus valmispullan sisältö: palmu- ja kookosrasvaa, lisäaineita.
Kun itse tekee, saa parempaa ja tietää mitä syö.
Ei se kotona tekeminen pullasta mitään terveysruokaa tee 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en oletäällä aina, vaan äsken kirjoittaessa istuin aamupaskalla ja nyt tuli syömään aamupalaa, perhe nukkuu vielä. Laitoin pyykkikoneen pyörimään myös siinä välissä ja kohta ajattelin lähteä hiihtämään. Mites sinä, kuinka paljon tunteja tulee vietettyä av:lla?
Mee takas paskalle, vaikuttaa siltä, että jäi puolitiehen.
Outo ajatus. En ikinä tee enkä osta pullaa.
Vierailija kirjoitti:
No en tod laske hintaa millekään vapaa-ajan puuhastelulle.
No hyvä kun huomasit tämän asian vihdoinkin. Me muut olemme huomanneet sen jo vuosia vuosia sitten.