Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valmis pullan hinnalla leivot pellillisen pullaa itse

Vierailija
26.02.2023 |

Helppoakin

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvä kun huomasit tämän asian vihdoinkin. Me muut olemme huomanneet sen jo vuosia vuosia sitten.

Vierailija
2/52 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa nähdä sitä vaivaa, mitä vaivaamisesta, leipomisesta ja paistamisesta on. Siinä menee hirveästi aikaakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua pellillistä pullaa, Yksi riittää. Maksan siitä, että joku on leiponut sen puolestani.

Vierailija
4/52 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen eri mieltä. Pirkka esipaistettut vehnäpullat 14kpl maksaa 3,39€. Ei maksa vaivaa alkaa itse vääntämään. Vai etkö laske omalle työlle lainkaan hintaa?

Vierailija
5/52 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa en tarvitse kuin yhden pullan seuraavalle kahville. Leipominen veisi aikaa turhan paljon, ehtisi vasta ilta åkahviksi. Työpaikan 12 minuutin kahvitauko ei taitaisi riittää, vaikka olisi taikina valmiina mukana.

Vierailija
6/52 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen eri mieltä. Pirkka esipaistettut vehnäpullat 14kpl maksaa 3,39€. Ei maksa vaivaa alkaa itse vääntämään. Vai etkö laske omalle työlle lainkaan hintaa?

Käytätkö aikaasi mielummin täällä av:lla? Sepäs on hienoa ajankäyttöä. Etkö laske lainkaan hintaa sille ajalle, mitä täällä olet?

Vierailija
7/52 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaapa joskus valmispullan sisältö: palmu- ja kookosrasvaa, lisäaineita.

Kun itse tekee, saa parempaa ja tietää mitä syö.

Vierailija
8/52 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksa nähdä sitä vaivaa, mitä vaivaamisesta, leipomisesta ja paistamisesta on. Siinä menee hirveästi aikaakin.

Ja kaupan pulla on parempaa. Ja tulee syötyä vähemmän, kun ei ole pellillistä pullia.

Vierailija
9/52 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulla taikina kohoamaan aamulla ja ei se vie juuri aikaakaan kun pyöräyttäävpullat

Välissä kun kohoavat voi tehdä muuta

Vierailija
10/52 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni vaivannäkö voi häititä sohvalla makoilua

Vierailija
11/52 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupasta ei nykyään saa hyvää pullaa

Vierailija
12/52 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi kun pahoja, mutta kukin arvottaa asiat haluamallaan tavalla ja tekee sen mukaan.

Ostan kyllä joskus jotain hyviä pullia kun mieli tekee.

Vierailija
13/52 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytätkö aikaasi mielummin täällä av:lla? Sepäs on hienoa ajankäyttöä. Etkö laske lainkaan hintaa sille ajalle, mitä täällä olet?

Itsekin näyt olevan täällä aina.

Vierailija
14/52 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaupasta ei nykyään saa hyvää pullaa

Isoäidin pitko, parasta pullaa.

Vierailija
15/52 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen kerran vuodessa kun haluan laskiaispullaa niin ostan sen yhden tai kaksi kaupasta, en halua pellillistä. Enkä tykkää leipoa käsin vaivattavia ja muotoiltavia leivonnaisia, ennemmin teen vaikka mustikkapiirakan muropohjalla, on se paremman makuistakin.

Vierailija
16/52 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en oletäällä aina, vaan äsken kirjoittaessa istuin aamupaskalla ja nyt tuli syömään aamupalaa, perhe nukkuu vielä. Laitoin pyykkikoneen pyörimään myös siinä välissä ja kohta ajattelin lähteä hiihtämään. Mites sinä, kuinka paljon tunteja tulee vietettyä av:lla?

Vierailija
17/52 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsokaapa joskus valmispullan sisältö: palmu- ja kookosrasvaa, lisäaineita.

Kun itse tekee, saa parempaa ja tietää mitä syö.

Ei se kotona tekeminen pullasta mitään terveysruokaa tee 🙄

Vierailija
18/52 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en oletäällä aina, vaan äsken kirjoittaessa istuin aamupaskalla ja nyt tuli syömään aamupalaa, perhe nukkuu vielä. Laitoin pyykkikoneen pyörimään myös siinä välissä ja kohta ajattelin lähteä hiihtämään. Mites sinä, kuinka paljon tunteja tulee vietettyä av:lla?

Mee takas paskalle, vaikuttaa siltä, että jäi puolitiehen.

Vierailija
19/52 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo ajatus. En ikinä tee enkä osta pullaa.

Vierailija
20/52 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en tod laske hintaa millekään vapaa-ajan puuhastelulle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä