Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

naisten/tyttöjen tiukat housut.

yoga pants
31.05.2016 |

Vannoutuneena peppumiehenä jouduin tänään tukalaan tilanteeseen. Kassajaonossa oli edelläni viehkeä nuori nainen tiukimmissa housuissa mitä oon ikinä nähnyt. Katse siinä huomaamatta viipyili ku vähän puutteessakin olin. Siihen päälle vielä tunsin sen hajuveden yms. nenässä, niin johan alako muna paisumaan lahkeessa. Siitä sitten kiireesti autoon ennenku ihan täys seisokki iskee.

Siinä vähän naureskelin ittekseni, että oonkohan mä todella terve ja toimiva vai jotenki sairas :D

Kommentit (1024)

Vierailija
1021/1024 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shortsit hameen tai mekon alla ovat todellinen turn-off! Saati kokopitkät leggingsit. 

Vierailija
1022/1024 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Shortsit hameen tai mekon alla ovat todellinen turn-off! Saati kokopitkät leggingsit. 

Niin on! Molemmat erikseen on todella seksikkäitä! Joko pelkkä hame/mekko tai pelkät shortsit tai legginsit ovat seksikkäitä yksinään. Mutta yhdistelmänä todella turn off.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1023/1024 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoltoasemalla pitsaa odotellessa oli mukava seurata kassalla ja keittiössä häärännyttä nuorta hoikkaa naista, jonka pieni, mutta pyöreä peppu pääsi leggingseissä oikeuksiinsa. Olisin voinut odottaa ruokaa pidempääkin nälästä huolimatta...

Vierailija
1024/1024 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen ravintolassa 3kpl tarjoilijoita. Kaikilla mustat legginssit essun alla. Pakko oli runkata, kun kotiin pääsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan