Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

naisten/tyttöjen tiukat housut.

yoga pants
31.05.2016 |

Vannoutuneena peppumiehenä jouduin tänään tukalaan tilanteeseen. Kassajaonossa oli edelläni viehkeä nuori nainen tiukimmissa housuissa mitä oon ikinä nähnyt. Katse siinä huomaamatta viipyili ku vähän puutteessakin olin. Siihen päälle vielä tunsin sen hajuveden yms. nenässä, niin johan alako muna paisumaan lahkeessa. Siitä sitten kiireesti autoon ennenku ihan täys seisokki iskee.

Siinä vähän naureskelin ittekseni, että oonkohan mä todella terve ja toimiva vai jotenki sairas :D

Kommentit (983)

Vierailija
981/983 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Urheilutapahtuman katsomossa edessä seisoskeli äiti n. 50 v. ja tytär n. 20 v.. Tyttärellä piukat trikooshortsit ja äidillä normaalit valkoiset polvipituiset shortsit, mutta sen verran ohuet, että vaaleat stringit näkyivät läpi.

Entä millaiset pikkarit tyttärellä oli?

Ei näkynyt mitään rajoja, joten arvoitukseksi jäi.

Vierailija
982/983 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kesällä sellaiset valkoiset, melkein läpinäkyvät ohuet housut teineillä on ihan parasta. Erottuu pikkarit täydellisesti läpi. Sopivassa auringossa saattaa etupuoleltakin näkyä sen verran läpi, että erottuu pikkarit läpi myös etupuolelta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
983/983 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilen vaimo kävi kaupassa ja jäin autoon odottamaan. Juuri auton edessä oli mansikkakoju ja naismyyjä seisoskeli sopivasti selin minuun päin. Sopivasti sikäli, että myyjätär oli pukeutunut vaaleisiin leggingseihin tai vastaaviin ja mukavan pepun lisäksi mustat tangat näkyivät housujen läpi.

Noi nuoret marjamyyjät on usein melkoisia herkkupeppuja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi